abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55029556
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Het is helemaal niet nodig om hem te brengen, heeft niks met het niet durven van van Marwijk te maken.
zoals eerder gezegd hier had hij best in mogen vallen zondag
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:19:23 #3
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_55029778
Die shirts in de jaren '70 stijl zonder reclame klinkt best goed.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:02:12 #4
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_55030728
We gaan verder met de Soap..

De avonturen van onze kleine Lee, deel 13
'Lee naar huis door ruzie met management'
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:26:52 #5
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55031269
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:09 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

zoals eerder gezegd hier had hij best in mogen vallen zondag
mee eens, J. Buijs heeft een prima voorbereiding gespeeld en verdient naar mijn mening wel wat speelminuten tijdens de competitie.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_55031825
Precies. Ik Jordy Buijs zit al veel langer bij de selectie als Leroy Fer. Had Jordy Buijs dan ingebracht ipv Fer.
Als Ooijer komt in de winterstop dan moet Feyenoord Buijs gewoon verhuren. Ik weet zeker dat hij voor clubs als Nec, Heracles, Sparta en VVV nu al een meerwaarde is.
Nec wil Olsson in de winterstop toch verkopen? Leg ff contact met Been en verhuur Buijs aan Nec!

Hoe lang hebben Buijs en Fer trouwens een contract?
En wat is hun leeftijd?
pi_55032098
Met het oog op wedstrijdritme, vind ik het belangrijker dat spelers als Greene en D. Buijs speeltijd krijgen, dan een jeugdspeler, die voorlopig toch geen belangrijke basisspeler zal worden.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_55032348
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:01 schreef ASroma het volgende:

[..]

beetje respect voor die gast, zonder hem waren jullie vorig jaar gedegradeerd
Ja vast............die sukkel heeft ons meer punten gekost dan opgeleverd hoor.

Jordy had zondag van mij best mogen invallen alleen ben ik het met Happel eens dat Danny en Greene wedstrijdritme nodig hebben mochten ze nodig zijn......

Verhuren naar NEC kan je doen, Mario toont aan graag met jonge gasten te werken!! Nadeel daarvan is dat als ook Bahia en Kevin nog pijntjes krijgen we geen Jordy meer hebben.
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:13:15 #9
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_55032428
Verhuren zou goed zijn voor Jordy, maar net wat TJ zegt..als Kevin en Bahia pijntjes krijgen.. kunnen we m zelf ook erg goed gebruiken!
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_55032470
Komt trouwens bij dat Kef al best wat trainingen gemist heeft want meneer is erg snel verkouden krijg ik de indruk
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:25:55 #11
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_55032805
Van mij mag Buijs toch echt de kans krijgen in het eerste, gisteren speelde hij ook weer een geweldige pot voetbal waarbij het slechts een klein foutje maakte met een iets te krappe terugspeelbal, maar verder valt die jongen écht op, i.t.t Greene en Tiendalli die gisteren ook in de verdediging stonden.
Sterke jongen, goede kopper en over inzet, passie en strijd weinig te klagen.

Topgozer!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 december 2007 @ 13:35:13 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55033029
puike prestatie van Jong Feyenoord, is vast een latertje geworden voor diegene die gisteravond geweest zijn, nog veilig de Arena uit kunnen komen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:37:56 #13
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55033121
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:25 schreef Lastpost het volgende:
Van mij mag Buijs toch echt de kans krijgen in het eerste, gisteren speelde hij ook weer een geweldige pot voetbal waarbij het slechts een klein foutje maakte met een iets te krappe terugspeelbal, maar verder valt die jongen écht op, i.t.t Greene en Tiendalli die gisteren ook in de verdediging stonden.
Sterke jongen, goede kopper en over inzet, passie en strijd weinig te klagen.

Topgozer!
klopt helemaal en nog maar 18 jaar meen ik dus tijd genoeg om nog beter te worden.
pi_55033482
Ik begreep de actie van Lucius trouwens wel.

En als je zo nodig moet fluiten, fluit dan van Marwijk uit. Lucius doet gewoon z'n best.
pi_55033511
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef don-diablo het volgende:

[..]

klopt helemaal en nog maar 18 jaar meen ik dus tijd genoeg om nog beter te worden.
Maar beter wordt je niet door alleen maar te trainen natuurlijk, daarvoor moet je wedstrijden spelen.
pi_55033591
quote:
Lee: 'Sorry als ik mensen heb teleurgesteld'

04/12/2007 12:42

Wat Chun-Soo Lee betreft keert hij op korte termijn terug in Rotterdam. 'Ik wil het opnieuw proberen bij Feyenoord', aldus de Zuid-Koreaan.

Tot teleurstelling van Feyenoord meldde Lee zich twee weken geleden ziek. De Zuid-Koreaan kampte met aanpassingsproblemen. Feyenoord gaf de aanvaller toestemming naar zijn vaderland af te reizen.

Lee is in Zuid-Korea weer tot rust gekomen. 'Het klopt dat ik het moeilijk heb gehad', vertelt Lee in een interview met Ilgan Sports. 'Ik had mijn zinnen gezet op een transfer naar Engeland en dan is het een teleurstelling in Nederland terecht te komen.'

'Het weer is somber, op de training wordt geen rekening gehouden met de individuele conditie van de spelers, de druk om meteen te presteren was groot en ik voelde me eenzaam', somt Lee zijn problemen op. De Telegraaf meldt verder dat de Aziaat problemen had met zijn tolk.

Zijn verblijf in Zuid-Korea heeft Lee al goed gedaan. 'Ik ben weer rustig in mijn hoofd. Ik wil het opnieuw proberen bij Feyenoord. Het spijt me als mijn acties mensen hebben teleurgesteld.'
Vast al gepost, maar geen zin het vorige topic terug te lezen.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_55033816
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:53 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Lee is in Zuid-Korea weer tot rust gekomen. 'Het klopt dat ik het moeilijk heb gehad', vertelt Lee in een interview met Ilgan Sports. 'Ik had mijn zinnen gezet op een transfer naar Engeland en dan is het een teleurstelling in Nederland terecht te komen.'
pi_55033843
Nee, in Engeland is het lekker warm
Woo-loo-loo!
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:02:32 #19
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55033857
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:50 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Maar beter wordt je niet door alleen maar te trainen natuurlijk, daarvoor moet je wedstrijden spelen.
klopt maar ik denk dat het nog wel komt, hij is nog maar 18. Ik denk dat ie volgend seizoen z'n wedstrijden wel mee zal pikken.
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:35:14 #20
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_55034665
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:53 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Vast al gepost, maar geen zin het vorige topic terug te lezen.
Mja, er gaan al meerdere verhalen nu. Zie mijn quote..
pi_55034740
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:35 schreef ursel het volgende:

[..]

Mja, er gaan al meerdere verhalen nu. Zie mijn quote..
het verhaal wat die kale postte is al wat ouder geloof ik
pi_55034808
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:02 schreef Happel het volgende:
Met het oog op wedstrijdritme, vind ik het belangrijker dat spelers als Greene en D. Buijs speeltijd krijgen, dan een jeugdspeler, die voorlopig toch geen belangrijke basisspeler zal worden.
Waarschijnlijk zijn die jeugdspelers wel beter dan Greene en Buijs.
pi_55034875
Ik zie Wijnaldum wel over een paar jaar naar het buitenland gaan, speelt nu al erg volwassen.
AFC AJAX
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:00:51 #24
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_55035396
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:35 schreef rubbereend het volgende:
puike prestatie van Jong Feyenoord, is vast een latertje geworden voor diegene die gisteravond geweest zijn, nog veilig de Arena uit kunnen komen?
Een deel heeft zonder probleem de vakken verlaten omdat ze tussen die Amsterdammers zaten en een ander deel had wat meer moeilijkheden i.v.m het opwachten buiten door een mannetje of 200 (ruwe schatting) omdat ze aan de overzijde zaten van vak M, wat normaliter niet gebruikt wordt door het klootjesvolk bij dit soort wedstrijden.
Maar als je verzocht wordt door een steward van Feyenoord om naar de overzijde te gaan om daar de wedstrijd te volgen zeg je natuurlijk geen nee.

Maar iedereen heeft het er zonder kleerscheuren vanaf gebracht hoor, was alleen nogal wat poltie op de been ditmaal i.t.t de vorige editie waarbij we in de poltiewagens bij de Amstel werden afgezet omdat we opgemerkt werden.
En ach wat is laat, de metro reed in ieder geval nog net toen ik aan kwam.
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft ie nog tijd genoeg om door te ontwikkelen, maar die jongen steekt nu al met kop en schouders boven de rest uit in Jong Feyenoord terwijl daar ook geregeld spelers rondlopen in de verdediging die bij de A-selectie zitten of behoorden te zitten (Collen en een Saïdi bijv.) en ik betwijfel of hij het slechter zou doen als Bahia, die overigens ook absoluut niet slecht speelt dit seizoen.
Zie het liefste een verdediging met Greene - Buijs - Hofland - De Cler, bij gebrek aan Vlaar momenteel die het overigens ook lastig kan gaan krijgen in de concurentiestrijd met Buijs die ik echt top vind spelen en in de voorbereiding er ook stond.
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:18:47 #25
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_55035942
Mee eens, wat mij betreft mag Jordy ook meer speelminuten maken
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')