quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:36 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
(ik meld alvast maar even dat Sharp niet wil komen)
4-4-2 met een ruit op het middenveld.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:25 schreef Ordinair het volgende:
Wat is je opstelling?
Screentje? Met spelers..quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:38 schreef Fathom het volgende:
[..]
4-4-2 met een ruit op het middenveld.
Huntelaar heeft er al 16 gescoord na 9 wedstrijden
Als ik dat doe kan ik er donder op zeggen dat de keeper dan uitvalt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:15 schreef sjimz het volgende:
Fathom, waarom heb je geen reserve doelman op de bank?
Ik heb eerlijk gezegd nooit een reservedoelman op de bank. De kans dat de keeper geblesseerd raakt is zo klein..vooral in een land als Engeland waar ik zoveel mogelijk wil kunnen kiezen en maar 5 wissels heb.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:15 schreef sjimz het volgende:
Fathom, waarom heb je geen reserve doelman op de bank?
Tot hij wel een keer in de wedstrijd geblesseerd raakt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:18 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nooit een reservedoelman op de bank. De kans dat de keeper geblesseerd raakt is zo klein..vooral in een land als Engeland waar ik zoveel mogelijk wil kunnen kiezen en maar 5 wissels heb.
In de 5 seizoenen dat ik nu speel is dat daadwerkelijk 1 keer gebeurd dat mn keeper tijdens een wedstrijd uitviel.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tot hij wel een keer in de wedstrijd geblesseerd raakt.
Het is mij gelukt om wereldkampioen met ivoorkust te worden en de afrika cup te winnen. Was te makkelijk!quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:03 schreef Zinton het volgende:
Mijn contract als manager van Liverpool is niet verlengd!
Werd 4e en 3e in de PL, kwartfinale en halve finale van de CL, 2x finale van de League Cup en 4e ronde van de FA cup....
Blijkbaar niet goed genoeg! Net toen ik Gyan had gekocht ipv die arrogante Babel die altijd een slecht moreel heeft als het even slecht gaat.....Jammer, want was best goed aan het opbouwen met een nieuw team, Lulinha was goed opweg, Boka en VDBorre gekocht als nieuwe backs, Colocini gehaald en ook DIarra als nieuwe DMC, opvolger van de verkochte Alonso.
Nu aan de slag als bondscoach van Zwitserland! Kijken of ik daar wat van kan maken
Ik heb je score niet overtroffen, maar dit vond ik ook wel een mooie utslag tegen een niet zo'n slechte tegenstanderquote:Op woensdag 5 december 2007 19:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand die deze score van mij kan overtreffen en kan bewijzen middels een post geplaatst voor middernacht, krijgt een chocoladeletter toegestuurd van mij.
[ afbeelding ]
Dus Huesca - Valencia 0 - 12 (4de ronde Spaanse beker)
3x Lulinha
3x Delgado
4x Lindado
1x Mata
1x Luiz
Note: De score moet behaald zijn in een competitieve wedstrijd, dus niet aankomen met een 15 - 0 overwinning tegen FC Otelul in een vriendschappelijke wedstrijd in de voorbereiding.
Eensch.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
In de 5 seizoenen dat ik nu speel is dat daadwerkelijk 1 keer gebeurd dat mn keeper tijdens een wedstrijd uitviel.
Die wedstrijd werd direct met 7-1 verloren maar zo rampzalig was dat niet, ik prefereer liever 1 extra wissel mee te nemen ipv mn keep vooral in engeland.
not bad innit? Hoe gaat het nu verder? Hoe zijn de 1e uitslagen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:01 schreef Mindstate het volgende:
Ben begonnen met Sparta, wel lastig aangezien ze 0 transferbudget hebben.
Heb gehaald:
Dado Prso (gratis)
Shuaibu (gratis)
Toivio (AZ) (gratis)
Dave van den Bergh (325 k), kreeg melding dat ik transfer kon laten doorgaan maar dan wel minder salaris.
Maak maar een game aan en upload hem.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik heb een leuk idee voor een uitdaging
ik zie heir dat er een Spaanse club is die in 1913 de Copa Del Rey heeft gewonnen, helaas speelt deze club nu in de 3de divisie.
nou dacht ik, zou het niet leuk zijn als je binnen zoveel jaar moest zorgen dat ze iig weer halve finalist zijn in de Copa?
Nou, ik heb eigenlijk nog een killerspits nodig.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
not bad innit? Hoe gaat het nu verder? Hoe zijn de 1e uitslagen?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:53 schreef Jasza het volgende:
Ze zijn opgericht in 1915 en in 1913 wonnen ze de beker, dat is erg knap.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:54 schreef Rumille het volgende:
De club werd in 1915 gevormd door een fusie tussen Irún Sporting Club en Racing Club de Irún. Racing won in 1913 al de Spaanse beker.
Stenild, Jourdren, Delle, Degre, Scribe, Enyeama, Preston Edwards, Krul, Fraga, Alfonso Blanco.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:04 schreef Blight het volgende:
Iemand een leuk idee voor een keeper die het goed zal doen in de (sub)top van de Eredivisie? Het liefst eentje die niet te veel kost, want de clubkas is niet zo gespekt meer.
zijn die standaard dan? Ik kende ze eigenlijk helemaal niet..quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:19 schreef Happel het volgende:
Alleen maar standaard talentjes. Zo is het spel toch geen flikker meer aan...
Tim Krul ken je denk ik welquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:33 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
zijn die standaard dan? Ik kende ze eigenlijk helemaal niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |