abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55060909
btw sjimzz, ever banega speelt mij nog steeds bij boca, en is 4,5 miljoen waard en vertrekt volgend jaar naar mijn elftal
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_55060975
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:59 schreef sitting_elfling het volgende:
btw sjimzz, ever banega speelt mij nog steeds bij boca, en is 4,5 miljoen waard en vertrekt volgend jaar naar mijn elftal
netjes.
Hij is bij mij bij boca begonnen (duh!) daarna naar PSV gegaan maar na 2 jaar weer transfervrij terug naar Boca gegaan. Daarna 1 jaar bij Hull CIty en nu dus bij Barca.
pi_55061079
Banega is bij mij nog steeds niet die topper die ik had verwacht te kopen
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_55061172
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Banega is bij mij nog steeds niet die topper die ik had verwacht te kopen
\
ik heb hem helemaal niet nodig, maar zag dat sjimzz er zentjens meeverdiende dus d8 hee das niet eens zon verkeerd idee
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_55061405
Fo FOCK! sake, mn assistent manager is er vandoor gegaan naar Aston Villa als een trainer zijnde.
Ik kon hem geen nieuw contract als assistent manager geven omdat hij 27.000 per week vroeg!!
hij had een contract van 8k .. Twas Luc Nilis btw

En nu heeft Vitesse 1 van mn trainers een baan als .. Manager!! aangeboden ..
Zum

[ Bericht 18% gewijzigd door sitting_elfling op 05-12-2007 17:27:41 ]
pi_55061838
Eindelijk drukt m'n team 'n keer behoorlijk door en behaalt 'n 5-0 overwinning tegen Heerenveen. Tot nu toe nooit 'n overtuigende zege geboekt in cijfers. Meestal was 't wel degelijk en weinig tegendoelpunten, maar nu vielen ze es 'n keer goed. Al zou ik wel eens 'n dikke overwinning halen met echt grote cijfers
pi_55061918
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
Eindelijk drukt m'n team 'n keer behoorlijk door en behaalt 'n 5-0 overwinning tegen Heerenveen. Tot nu toe nooit 'n overtuigende zege geboekt in cijfers. Meestal was 't wel degelijk en weinig tegendoelpunten, maar nu vielen ze es 'n keer goed. Al zou ik wel eens 'n dikke overwinning halen met echt grote cijfers
Sorry dat ik het vraag maar welk team ben je? Welke tactiek pas je toe? Wat zijn je beste aankopen geweest?
pi_55061957
Omdat ik met Hull City toch wel wil doorstomen heb ik maar besloten heel het transfer budget te spenderen.
Ik had nog 30 miljoen over en daar heb ik Daniel Carvalho en Theo Walcott van gehaald.
Met Daniel Carvalho krijg ik ervaring in het team (is inmiddels 30 jaar) en met Theo Walcott een Engelsman erbij die zowel spits als op de flanken kan spelen.
Voor het eerst dat ik met Hull City veel geld op de transfermarkt heb gespendeerd.
Ongeveer een slordige 60 miljoen gingen op aan transfers.
pi_55062040
quote:
Op woensdag 5 december 2007 18:10 schreef sjimz het volgende:
Omdat ik met Hull City toch wel wil doorstomen heb ik maar besloten heel het transfer budget te spenderen.
Ik had nog 30 miljoen over en daar heb ik Daniel Carvalho en Theo Walcott van gehaald.
Met Daniel Carvalho krijg ik ervaring in het team (is inmiddels 30 jaar) en met Theo Walcott een Engelsman erbij die zowel spits als op de flanken kan spelen.
Voor het eerst dat ik met Hull City veel geld op de transfermarkt heb gespendeerd.
Ongeveer een slordige 60 miljoen gingen op aan transfers.
Welk Seizoen zit je? Hoeveel titels heb je tot nu toe gepakt? incluis alles FA/LC/community dinges enzo
Afgelopen seizoen had ik 60 miljoen te besteden voor mn transfers

aankopen waren
Cahais
Van Persie
Mikel
Marveaux
pi_55062065
quote:
Op woensdag 5 december 2007 18:06 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Sorry dat ik het vraag maar welk team ben je? Welke tactiek pas je toe? Wat zijn je beste aankopen geweest?
Ik ben PSV, heb 'n stuk terug m'n selectie nog gepost.

Ik heb ongeveer alles omgegooid. Van origineel PSV is alleen Gomes, da Costa, Farfan en Afellay nog over (in de basiself dan)

Ik speel 'n 4-1-3-2 opstelling met 3 aanvallend ingestelde middenvelders en 'n verdedigende beul daarachter. Ook de vleugelverdedigers komen mee op
pi_55062109
quote:
Op woensdag 5 december 2007 18:18 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Welk Seizoen zit je? Hoeveel titels heb je tot nu toe gepakt? incluis alles FA/LC/community dinges enzo
Afgelopen seizoen had ik 60 miljoen te besteden voor mn transfers

aankopen waren
Cahais
Van Persie
Mikel
Marveaux
ik zit nu in het seizoen 2013-2014.
Ik heb tot nu toe nog geen prijzen gepakt.
Wel 1 keer in de finale van de League Cupg estaan en 1 keer de kwartfinale van de UEFA Cup gehaald.

In totaal heb ik voor die 60 miljoen de volgende spelers gehaald:
vdBorre
Walcott
Daniel Carvalho
Callum Reynolds
Royston Drenthe
John Obi Mikel

In potentie 6 basisspelers terwijl alleen Banega als basisspeler is vertrokken.
Ik ben er dus zeker beter op geworden.
pi_55062249
quote:
Op woensdag 5 december 2007 18:26 schreef sjimz het volgende:

[..]

ik zit nu in het seizoen 2013-2014.
Ik heb tot nu toe nog geen prijzen gepakt.
Wel 1 keer in de finale van de League Cupg estaan en 1 keer de kwartfinale van de UEFA Cup gehaald.

In totaal heb ik voor die 60 miljoen de volgende spelers gehaald:
vdBorre
Walcott
Daniel Carvalho
Callum Reynolds
Royston Drenthe
John Obi Mikel

In potentie 6 basisspelers terwijl alleen Banega als basisspeler is vertrokken.
Ik ben er dus zeker beter op geworden.
Oke!, vdborre heb ik op basis van jou ook gekocht
Ik zit atm in maart 2011, ben 1 keer kampioen geweest, 1 keer de leauge cup, 1 keer de fa cup en 1 keer de community chield gewonnen, in de CL ben ik bij de laatste 8 geweest alleen er uitgeflikkerd door Real M.
Dit jaar ga ik iig voor de treble met zo hoog mogelijk eindigen in de CL. Maar ik denk dat ik dan ook wel wat makkelijker ben begonnen met Sheffield United .. instead of Hull City
pi_55062291
Nu ik toch dingen aan het vragen ben die ik niet kan vinden.

Het koppelen van spelers aan elkaar? waar doe ik dat?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_55062301
quote:
Op woensdag 5 december 2007 18:20 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik ben PSV, heb 'n stuk terug m'n selectie nog gepost.

Ik heb ongeveer alles omgegooid. Van origineel PSV is alleen Gomes, da Costa, Farfan en Afellay nog over (in de basiself dan)

Ik speel 'n 4-1-3-2 opstelling met 3 aanvallend ingestelde middenvelders en 'n verdedigende beul daarachter. Ook de vleugelverdedigers komen mee op
Ik heb het even opgezocht leuk elftal! Al die talenten :p, ik neem aan dat je Altidore nu al wel als 'hoofd' spits hebt neem ik aan?
pi_55062339
quote:
Op woensdag 5 december 2007 18:37 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Oke!, vdborre heb ik op basis van jou ook gekocht
Ik zit atm in maart 2011, ben 1 keer kampioen geweest, 1 keer de leauge cup, 1 keer de fa cup en 1 keer de community chield gewonnen, in de CL ben ik bij de laatste 8 geweest alleen er uitgeflikkerd door Real M.
Dit jaar ga ik iig voor de treble met zo hoog mogelijk eindigen in de CL. Maar ik denk dat ik dan ook wel wat makkelijker ben begonnen met Sheffield United .. instead of Hull City
Ik heb de eerste 3 seizoenen nog pre patch gespeeld en daar had ik nogal last van de closing down bug en de vele afgekeurde doelpunten.
Maar dat mocht voor mij de pret niet drukken.
pi_55062346
Nope, nog niet. Is uitgeleend aan Modena (satellietclub). Johnson en Dembele doen 't nog heel aardig samen
pi_55062438
quote:
Op woensdag 5 december 2007 18:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nope, nog niet. Is uitgeleend aan Modena (satellietclub). Johnson en Dembele doen 't nog heel aardig samen
Hehe Altidore is mijn reserve spits, hij doet het overigens vrij aardig

Als hoofdspits speel ik nog steeds ( vanaf seizoen 1 al ) met Billy Sharp
In de 163 wedstrijden die hij voor mijn team heeft gespeeld, heeft hij er 160!!! gescoord

Haaaa! Ik heb hem even 1 wedstrijdje als hoofdspits opgesteld scoort hij binnen 10 minuten een hatrrick

[ Bericht 9% gewijzigd door sitting_elfling op 05-12-2007 19:00:25 ]
pi_55062754
Iemand die deze score van mij kan overtreffen en kan bewijzen middels een post geplaatst voor middernacht, krijgt een chocoladeletter toegestuurd van mij.

Dus Huesca - Valencia 0 - 12 (4de ronde Spaanse beker)

3x Lulinha
3x Delgado
4x Lindado
1x Mata
1x Luiz

Note: De score moet behaald zijn in een competitieve wedstrijd, dus niet aankomen met een 15 - 0 overwinning tegen FC Otelul in een vriendschappelijke wedstrijd in de voorbereiding.

[ Bericht 23% gewijzigd door Asskicker14 op 05-12-2007 19:28:04 ]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_55062797
Een beetje klein, maar wat heb je precies gedaan dan?
pi_55062854
quote:
Op woensdag 5 december 2007 18:49 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hehe Altidore is mijn reserve spits, hij doet het overigens vrij aardig
[ afbeelding ]
Als hoofdspits speel ik nog steeds ( vanaf seizoen 1 al ) met Billy Sharp
In de 163 wedstrijden die hij voor mijn team heeft gespeeld, heeft hij er 160!!! gescoord

Haaaa! Ik heb hem even 1 wedstrijdje als hoofdspits opgesteld scoort hij binnen 10 minuten een hatrrick
Hij is bij mij naar Hertha BSC vertrokken om ervaring op te doen, niet Modena. Maar hij doet 't daar ook aardig, dus misschien dat ik 'm binnenkort eens terug haal

2e ronde CL tegen Liverpool gewonnen, de tactiek werkt tot nu toe aardig
pi_55063057
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand die deze score van mij kan overtreffen en kan bewijzen middels een post geplaatst voor middernacht, krijgt een chocoladeletter toegestuurd van mij.

[ afbeelding ]

Dus Huesca - Valencia 0 - 12 (4de ronde Spaanse beker)

3x Lulinha
3x Delgado
4x Lindado
1x Mata
1x Luiz
LoL! ik zal wel ff doorrushen naar komende zomervakantie om een vriendschappelijke wedstrijd tegen ze te spelen ik ga ze dan zoooo opvreten!

Ik was bang nadat ik thuis!!! 1-0 van Bayern M. in de Champions Leauge kwartfinale had gewonnen uit op de counter gespeeld.

HOEZEE

Ik ga die champions leauge met 2 vingers in mn neus winnen nu real( zelf er uitgekickt) en barca(uitgekickt door juve) er uitzijn
pi_55063104
Vriendschappelijke wedstrijden tellen niet mee. Alleen competitieve wedstrijden.
pi_55063146
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Vriendschappelijke wedstrijden tellen niet mee. Alleen competitieve wedstrijden.
Ik denk dat Otelul nog een betere tegenstander zou zijn dan degene waar tegen je hebt gewonnen.
Maar nevertheless een mooie score!
pi_55063210
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Hmm naja, dan zal het um niet worden, hoogste uitslag tot nu toe is een 10-0 overwinning op ajax. En dat team waar jij tegen speelde speelt bij mij in 1 van de lagere spaanse divisies met geen enkele 'koopbare' speler
pi_55063368
Met Ajax speel je in de vroegere rondes van de Beker toch ook wel eens tegen de Kozakken Boys, daar moet zo'n score ook mogelijk zijn. Kijk maar eens naar het echte Ajax! Oh misschien is dat niet zo'n goed voorbeeld.
pi_55063416
Mijn elftal waar mee ik in het 4e seizoen in de Premier Leauge kampioen ben geworden
pi_55063638
Ik wil een nieuwe challenge beginnen in de Coca-Cola Championships.
Weet iemand een leuke team met een goede transferbudget en doorgroeimogelijkheden?
pi_55063906
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil een nieuwe challenge beginnen in de Coca-Cola Championships.
Weet iemand een leuke team met een goede transferbudget en doorgroeimogelijkheden?
Ik ben met Sheffield United in de coca cola championship begonnen.
Ben het 1e seizoen als 2e geeindigd en uiteraard gepromoveerd.
1e werd southampton, die wonnen echt absurd veel dat 1e jaar en zijn ver voor het einde kampioen geworden.
pi_55063978
Bedankt, ik zal het eens met Sheffield United proberen. Kijken of ik het ook net zo ver schop als jij.
pi_55064059
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Bedankt, ik zal het eens met Sheffield United proberen. Kijken of ik het ook net zo ver schop als jij.
Ha! Je hebt zat opties om je team dusdanig te versterken het 1e seizoen, en opvallend genoeg had je ook wel een paar leuke spelers zo in het 1e seizoen, op de backs/keeper na dan, dat was echt hommeles.

En uiteraard mn held billy sharp
De meeste zullen het waarschijnlijk een prut voetballer vinden, maar bijna al mn topspelers, lulinha,van der vaart, van persie hebben als favoriet personeel Billy Sharp
En heeft er net in mn laatste wedstrijd weer 3 goals ingekeld

Sharpshow

Trainer van Chelsea krijgt ontslag, daarna wordt mij een contract aangeboden, ik weiger, dag erna bied chelsea 2 van mn mensen een immens contract aan, een assistent manager en een conditie trainer, uiteraard vertrekken ze

[ Bericht 18% gewijzigd door sitting_elfling op 05-12-2007 20:47:01 ]
pi_55065142
Ik ben op Ajax inmiddels uitgekeken (ik hou wel de save game voor als ik verder wil) en ga verder met Germinal Beerschot. Kijken wat daar van te maken valt!

Oja hoe werkt FM Live nou eigenlijk Joe?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_55065953
Iemand nog leuke transfervrije spelers die aan het begin van seizoen 1 bereid zijn om naar Germinal Beerschot te verkassen? Ik had een transferbudget van 500k wat inmiddels al op is.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_55066304
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:34 schreef Ordinair het volgende:
Iemand nog leuke transfervrije spelers die aan het begin van seizoen 1 bereid zijn om naar Germinal Beerschot te verkassen? Ik had een transferbudget van 500k wat inmiddels al op is.
kallon
pi_55066424
gaan we allemaal massaal aan sheffield united?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_55066494
Nee hoor, ik heb net Sheffield United weer met 3-0 verslagen
Hull City
pi_55066632
Trouwens: Foppe de Haan is bij mij in elke game (ook 2007) een herrieschopper en heeft altijd een hekel aan mij. Terwijl ik nog wel pogingen doe om vriendjes te worden.
pi_55066641
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:53 schreef sjimz het volgende:
Nee hoor, ik heb net Sheffield United weer met 3-0 verslagen
Hull City
zou je eens willen kijken hoe het met B.Sharp is gesteld ?
Maar sheffield zit wel in de premier leauge dus

En zou je je coach stats eens willen laten zien? Die 5 cijfertjes :p
pi_55066768
Zo ik heb vanavond even wat tijd om FM te spelen.. Ik zal eens even een game starten met PSG.. kijken of ik die ploeg een beetje aan het voetballen kan krijgen..
pi_55066810

Billy Sharp in het jaar 2013.

Mijn manager stats.
pi_55067151
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:03 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Billy Sharp in het jaar 2013.

[ afbeelding ]
Mijn manager stats.
WOW! impressed

Billy S. Doet het bij jou dus ook goed
Wie heb jij in de spits staan?

En je manager stats impressive dude!
Die van mij zijn echt way way worse
pi_55067178
Ik heb Alan Kardec in de spits staan samen met Wanderley.
2 Brazilianen.
pi_55068493
Weet iemand een beetje een betaalbare DL WBL? Ik heb slechts 3 miljoen te besteden.. Armand is namelijk de enige die daar kan spelen, maar die is veel beter als DC...
  woensdag 5 december 2007 @ 23:12:05 #143
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_55068646
net van vasco gewonnen in de 2de ronde van de brazilliaanse cup , op penaltys, nou moet ik wel zeggen dat ik in het echt maar weinig penalty series gezien heb , waarvan 9 van de 10 gestopt worden door de keepers.
  donderdag 6 december 2007 @ 12:00:03 #144
59449 Finkelstein
Honing met bij-smaak
pi_55075244
een goede WBL is Zonneveld rond de 2M te krijgen
Bij mij speeld Bale daar nu die ik voor 8M over heb genomen

In de spits staan bij mij trouwens Henry Saivet (voor 10M gekocht in het 3de seizoen) en Vela (Gratis omdat hij zijn contract niet wou verlengen) Die twee scoren aan de lopende band, echt bizar. Denk niet dat er betere spitsen rond lopen op het moment.

In de verdediging heb ik Veloso (15M) en Schwechlen(8M), recht back San Mario (oid 1.5M)
Midden Nani (free) Alex,piatti (paar honderd K) Wijnaldum, Diego (5M van United)

Heb ene Eduardo (Braziliaans talentje) voor een paar M aan Barca verkocht, maar wel nog een Sell on clause van 50%. Toen kocht Chelsea hem voor 50M. Van dat geld en de standaard bizarre hoeveelheid die je in engeland jaarlijks krijgt heb ik deze spelers gekocht. Kan ook nog voor 63M aan spelers kopen, maar het is lastig mijn elftal te verbeteren. Wil Marcelinho (van Real naar Inter gegaan) maar die komt niet...
In een vliegtuig altijd naast een negerin gaan zitten omdat men bij een ongeluk als eerste naar de zwarte doos zoekt.
  Redactie Games donderdag 6 december 2007 @ 12:05:40 #145
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_55075368
Vandaag potje met AJAX begonnen. Met de nieuwe data update dus kan gelijk op zoek naar een mooie aanvallende middenvelder en een verdediger
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_55075776
Lulhina maar die kan je pas op 1 januari naar je toe halen. En Piatti doet het redelijk goed als hij zijn draai heeft gevonden maar is nog niet super het eerste seizoen.
AFC Ajax - SS Lazio
  Redactie Games donderdag 6 december 2007 @ 12:33:31 #147
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_55076023
ok zal eens kijken. Is het trouwens mogelijk om de wedstrijden zelf te skippen? Zoals de vriendschappelijke wedstrijden zeg maar.

Ik doe het wel al beter dan Ten Cate CL here we come!
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_55076230
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:33 schreef Fathom het volgende:
ok zal eens kijken. Is het trouwens mogelijk om de wedstrijden zelf te skippen? Zoals de vriendschappelijke wedstrijden zeg maar.

Ik doe het wel al beter dan Ten Cate CL here we come!
Go on holiday, return date: tomorrow.
pi_55076456
Je kan ook instellen dat de assistent de friendly's doet.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 6 december 2007 @ 12:59:35 #150
52871 Blight
Supersized.
pi_55076499
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:05 schreef Fathom het volgende:
Vandaag potje met AJAX begonnen. Met de nieuwe data update dus kan gelijk op zoek naar een mooie aanvallende middenvelder en een verdediger
Defour of Boussoufa. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')