netjes.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:59 schreef sitting_elfling het volgende:
btw sjimzz, ever banega speelt mij nog steeds bij boca, en is 4,5 miljoen waard en vertrekt volgend jaar naar mijn elftal
\quote:Op woensdag 5 december 2007 17:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Banega is bij mij nog steeds niet die topper die ik had verwacht te kopen
Sorry dat ik het vraag maar welk team ben je? Welke tactiek pas je toe? Wat zijn je beste aankopen geweest?quote:Op woensdag 5 december 2007 17:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
Eindelijk drukt m'n team 'n keer behoorlijk door en behaalt 'n 5-0 overwinning tegen Heerenveen. Tot nu toe nooit 'n overtuigende zege geboekt in cijfers. Meestal was 't wel degelijk en weinig tegendoelpunten, maar nu vielen ze es 'n keer goed. Al zou ik wel eens 'n dikke overwinning halen met echt grote cijfers
Welk Seizoen zit je? Hoeveel titels heb je tot nu toe gepakt? incluis alles FA/LC/community dinges enzoquote:Op woensdag 5 december 2007 18:10 schreef sjimz het volgende:
Omdat ik met Hull City toch wel wil doorstomen heb ik maar besloten heel het transfer budget te spenderen.
Ik had nog 30 miljoen over en daar heb ik Daniel Carvalho en Theo Walcott van gehaald.
Met Daniel Carvalho krijg ik ervaring in het team (is inmiddels 30 jaar) en met Theo Walcott een Engelsman erbij die zowel spits als op de flanken kan spelen.
Voor het eerst dat ik met Hull City veel geld op de transfermarkt heb gespendeerd.
Ongeveer een slordige 60 miljoen gingen op aan transfers.
Ik ben PSV, heb 'n stuk terug m'n selectie nog gepost.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Sorry dat ik het vraag maar welk team ben je? Welke tactiek pas je toe? Wat zijn je beste aankopen geweest?
ik zit nu in het seizoen 2013-2014.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Welk Seizoen zit je? Hoeveel titels heb je tot nu toe gepakt? incluis alles FA/LC/community dinges enzo
Afgelopen seizoen had ik 60 miljoen te besteden voor mn transfers
aankopen waren
Cahais
Van Persie
Mikel
Marveaux
Oke!, vdborre heb ik op basis van jou ook gekochtquote:Op woensdag 5 december 2007 18:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
ik zit nu in het seizoen 2013-2014.
Ik heb tot nu toe nog geen prijzen gepakt.
Wel 1 keer in de finale van de League Cupg estaan en 1 keer de kwartfinale van de UEFA Cup gehaald.
In totaal heb ik voor die 60 miljoen de volgende spelers gehaald:
vdBorre
Walcott
Daniel Carvalho
Callum Reynolds
Royston Drenthe
John Obi Mikel
In potentie 6 basisspelers terwijl alleen Banega als basisspeler is vertrokken.
Ik ben er dus zeker beter op geworden.
Ik heb het even opgezocht leuk elftal! Al die talenten :p, ik neem aan dat je Altidore nu al wel als 'hoofd' spits hebt neem ik aan?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik ben PSV, heb 'n stuk terug m'n selectie nog gepost.
Ik heb ongeveer alles omgegooid. Van origineel PSV is alleen Gomes, da Costa, Farfan en Afellay nog over (in de basiself dan)
Ik speel 'n 4-1-3-2 opstelling met 3 aanvallend ingestelde middenvelders en 'n verdedigende beul daarachter. Ook de vleugelverdedigers komen mee op
Ik heb de eerste 3 seizoenen nog pre patch gespeeld en daar had ik nogal last van de closing down bug en de vele afgekeurde doelpunten.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oke!, vdborre heb ik op basis van jou ook gekocht
Ik zit atm in maart 2011, ben 1 keer kampioen geweest, 1 keer de leauge cup, 1 keer de fa cup en 1 keer de community chield gewonnen, in de CL ben ik bij de laatste 8 geweest alleen er uitgeflikkerd door Real M.![]()
Dit jaar ga ik iig voor de treble met zo hoog mogelijk eindigen in de CL. Maar ik denk dat ik dan ook wel wat makkelijker ben begonnen met Sheffield United .. instead of Hull City
Hehe Altidore is mijn reserve spits, hij doet het overigens vrij aardigquote:Op woensdag 5 december 2007 18:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nope, nog niet. Is uitgeleend aan Modena (satellietclub). Johnson en Dembele doen 't nog heel aardig samen
Hij is bij mij naar Hertha BSC vertrokken om ervaring op te doen, niet Modena. Maar hij doet 't daar ook aardig, dus misschien dat ik 'm binnenkort eens terug haalquote:Op woensdag 5 december 2007 18:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hehe Altidore is mijn reserve spits, hij doet het overigens vrij aardig![]()
[ afbeelding ]
Als hoofdspits speel ik nog steeds ( vanaf seizoen 1 al ) met Billy Sharp
In de 163 wedstrijden die hij voor mijn team heeft gespeeld, heeft hij er 160!!! gescoord![]()
Haaaa! Ik heb hem even 1 wedstrijdje als hoofdspits opgesteld scoort hij binnen 10 minuten een hatrrick![]()
LoL! ik zal wel ff doorrushen naar komende zomervakantie om een vriendschappelijke wedstrijd tegen ze te spelen ik ga ze dan zoooo opvreten!quote:Op woensdag 5 december 2007 19:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand die deze score van mij kan overtreffen en kan bewijzen middels een post geplaatst voor middernacht, krijgt een chocoladeletter toegestuurd van mij.
[ afbeelding ]
Dus Huesca - Valencia 0 - 12 (4de ronde Spaanse beker)
3x Lulinha
3x Delgado
4x Lindado
1x Mata
1x Luiz
Ik denk dat Otelul nog een betere tegenstander zou zijn dan degene waar tegen je hebt gewonnen.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Vriendschappelijke wedstrijden tellen niet mee. Alleen competitieve wedstrijden.
Hmm naja, dan zal het um niet worden, hoogste uitslag tot nu toe is een 10-0 overwinning op ajax. En dat team waar jij tegen speelde speelt bij mij in 1 van de lagere spaanse divisies met geen enkele 'koopbare' spelerquote:Op woensdag 5 december 2007 19:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Vriendschappelijke wedstrijden tellen niet mee. Alleen competitieve wedstrijden.
Ik ben met Sheffield United in de coca cola championship begonnen.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil een nieuwe challenge beginnen in de Coca-Cola Championships.
Weet iemand een leuke team met een goede transferbudget en doorgroeimogelijkheden?
Ha! Je hebt zat opties om je team dusdanig te versterken het 1e seizoen, en opvallend genoeg had je ook wel een paar leuke spelers zo in het 1e seizoen, op de backs/keeper na dan, dat was echt hommeles.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Bedankt, ik zal het eens met Sheffield United proberen. Kijken of ik het ook net zo ver schop als jij.
kallonquote:Op woensdag 5 december 2007 21:34 schreef Ordinair het volgende:
Iemand nog leuke transfervrije spelers die aan het begin van seizoen 1 bereid zijn om naar Germinal Beerschot te verkassen? Ik had een transferbudget van 500k wat inmiddels al op is.
zou je eens willen kijken hoe het met B.Sharp is gesteld ?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:53 schreef sjimz het volgende:
Nee hoor, ik heb net Sheffield United weer met 3-0 verslagen
Hull City
WOW! impressedquote:Op woensdag 5 december 2007 22:03 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Billy Sharp in het jaar 2013.
[ afbeelding ]
Mijn manager stats.
Go on holiday, return date: tomorrow.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:33 schreef Fathom het volgende:
ok zal eens kijken. Is het trouwens mogelijk om de wedstrijden zelf te skippen? Zoals de vriendschappelijke wedstrijden zeg maar.
Ik doe het wel al beter dan Ten CateCL here we come!
Defour of Boussoufa.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:05 schreef Fathom het volgende:
Vandaag potje met AJAX begonnen. Met de nieuwe data update dus kan gelijk op zoek naar een mooie aanvallende middenvelder en een verdediger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |