Je laat 2 keer dezelfde plaatjes zien hehe, ben wel benieuwd hoe je nu speeltquote:Op woensdag 5 december 2007 11:47 schreef Zinton het volgende:
Ben alweer een tijdje bezig in men 2e seizoen met Liverpool en het gaat nog steeds niet echt overtuigend, heel erg slecht gaat et niet maar ik speel nog veel teveel gelijk, tijdens wedstrijden die ik gemakkelijk zou moeten winnen en ik heb nog veel teveel tegendoelpunten.
In Europa gaat het dan weer wel goed, sta 1e in de CL-poule...Maar dat is waarschijnlijk omdat zij niet vaker tegen me gespeeld hebben, zodat ze mijn tactiek niet echt goed kennen.
[ afbeelding ]
@ Elfling
Je had het erover dat je anders ging spelen zodra er gescoord werd of als je achterkwam, wat doe je dan precies? Want ik heb dit jaar al 4x de 1-0 gescoord maar binnen 10 minuten stond het alweer 1-1, en op die manier krijg ik echt veel teveel tegendoelpunten
Ik speel in deze formatie
[ afbeelding ]
Aan je vorige tips en aanwijzingen heb ik ook veel gehad dus ik dacht dat je misschien nog een paar tips had
Ik heb Lulinha trouwens op de bank zitten, ik probeer hem rustig te brengen, af en toe 20 minuten invallen voor Gerrard. Torres heeft een vrije rol en de backs komen altijd op.
Alonso verkocht en heb in zijn plaats Diarra gekocht, minimaal zo goed en 13 miljoen winst gemaakt
Je moet de pijltjes op je wingers minder maken en inderdaad de instellingen van je 2 dmc's aanpassen. Eentje puur op verdedigen en de andere playmaker maken met through balls op mixed en crossing deep.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:22 schreef Zinton het volgende:
Daarom had ik de twee centrale middenvelders al naar achteren gezet, ik zal die pijlen weghalen, misschien helpt dat wel want dan blijven ze nog redelijk achterin.
@ Elfling
Net die plaatjes aangepast, nu moet het werken als het goed is!
Links gezien?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
In de winterstop Wijnaldum aangetrokken voor veel (teveel) geld
![]()
Feyenoord wilde 'm niet aan me kwijt, dus ik heb 8,5 mln neer moeten tellen. v. Marwijk gaf de slechte relatie met mij als reden om 'm niet te verkopen
Wil je ingame screens?quote:
Ben je lid van de SI fora? Daar kan je je namelijk nog opgeven als beta-testerquote:Op woensdag 5 december 2007 08:02 schreef Rumille het volgende:
Ja? Waarom mag ik hem dan niet testen?
Boekje lezenquote:Op woensdag 5 december 2007 15:38 schreef Ordinair het volgende:
Hoe krijg je die pijltjes overal dan? Ik gebruik meestal de standaard technieken, maar zelf knutselen lukt me niet?
Jaquote:
Ja, en schijtquote:Op woensdag 5 december 2007 15:48 schreef Joe. het volgende:
Ben je lid van de SI fora? Daar kan je je namelijk nog opgeven als beta-tester
Preferences-> Display & sounds -> en dan het vakje uitvinken van : Show graphical attributes in profile.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:45 schreef Tim_G het volgende:
Kan je trouwens ergens instellen dat je stats weer gewoon 1tm20 zijn ipv die balkjes? Zie dat op sommige screenshots voorbij komen maar kan het zelf nergens aanpassen. Of is dat een skin?
Ben ik ook een tijdje mee bezig geweest, om dat uit te zoekenquote:Op woensdag 5 december 2007 16:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Preferences-> Display & sounds -> en dan het vakje uitvinken van : Show graphical attributes in profile.
Dat is hem! Tnx!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Preferences-> Display & sounds -> en dan het vakje uitvinken van : Show graphical attributes in profile.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |