abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55054265
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:47 schreef Zinton het volgende:
Ben alweer een tijdje bezig in men 2e seizoen met Liverpool en het gaat nog steeds niet echt overtuigend, heel erg slecht gaat et niet maar ik speel nog veel teveel gelijk, tijdens wedstrijden die ik gemakkelijk zou moeten winnen en ik heb nog veel teveel tegendoelpunten.

In Europa gaat het dan weer wel goed, sta 1e in de CL-poule...Maar dat is waarschijnlijk omdat zij niet vaker tegen me gespeeld hebben, zodat ze mijn tactiek niet echt goed kennen.

[ afbeelding ]

@ Elfling
Je had het erover dat je anders ging spelen zodra er gescoord werd of als je achterkwam, wat doe je dan precies? Want ik heb dit jaar al 4x de 1-0 gescoord maar binnen 10 minuten stond het alweer 1-1, en op die manier krijg ik echt veel teveel tegendoelpunten

Ik speel in deze formatie

[ afbeelding ]

Aan je vorige tips en aanwijzingen heb ik ook veel gehad dus ik dacht dat je misschien nog een paar tips had

Ik heb Lulinha trouwens op de bank zitten, ik probeer hem rustig te brengen, af en toe 20 minuten invallen voor Gerrard. Torres heeft een vrije rol en de backs komen altijd op.

Alonso verkocht en heb in zijn plaats Diarra gekocht, minimaal zo goed en 13 miljoen winst gemaakt
Je laat 2 keer dezelfde plaatjes zien hehe, ben wel benieuwd hoe je nu speelt .
ik ben nu nog ff aan't werk maar denk wel dat ik zo ff paar plaatjes kan laten zien.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_55054464
Als je aanvalt, heb je feitelijk alleen je 2 DC's nog achter de bal.

Wordt je niet vaak gepakt op de counter? Misschien is dat het probleem.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55054788
Daarom had ik de twee centrale middenvelders al naar achteren gezet, ik zal die pijlen weghalen, misschien helpt dat wel want dan blijven ze nog redelijk achterin.

@ Elfling
Net die plaatjes aangepast, nu moet het werken als het goed is!
pi_55055750
In de winterstop Wijnaldum aangetrokken voor veel (teveel ) geld

Feyenoord wilde 'm niet aan me kwijt, dus ik heb 8,5 mln neer moeten tellen. v. Marwijk gaf de slechte relatie met mij als reden om 'm niet te verkopen
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 5 december 2007 @ 14:05:14 #85
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_55057033
Ik gister met vol moed verder met m'n Vibonese game , kom ik er achter datik vergeten ben om 'm te saven , zit ik weer halverwege seizoen 3 , dag half jaar

Ik ben inmiddels overleden
pi_55057253
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:22 schreef Zinton het volgende:
Daarom had ik de twee centrale middenvelders al naar achteren gezet, ik zal die pijlen weghalen, misschien helpt dat wel want dan blijven ze nog redelijk achterin.

@ Elfling
Net die plaatjes aangepast, nu moet het werken als het goed is!
Je moet de pijltjes op je wingers minder maken en inderdaad de instellingen van je 2 dmc's aanpassen. Eentje puur op verdedigen en de andere playmaker maken met through balls op mixed en crossing deep.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_55058150
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
In de winterstop Wijnaldum aangetrokken voor veel (teveel ) geld

Feyenoord wilde 'm niet aan me kwijt, dus ik heb 8,5 mln neer moeten tellen. v. Marwijk gaf de slechte relatie met mij als reden om 'm niet te verkopen
Links gezien?
pi_55059105
Hoe krijg je die pijltjes overal dan? Ik gebruik meestal de standaard technieken, maar zelf knutselen lukt me niet?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_55059183
Rechtermuisknop en slepen.
  woensdag 5 december 2007 @ 15:48:04 #90
197512 Joe.
Super Joe.
pi_55059298
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:00 schreef Rumille het volgende:
Waarom geloof ik je niet...?
Wil je ingame screens?
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:02 schreef Rumille het volgende:
Ja? Waarom mag ik hem dan niet testen ?
Ben je lid van de SI fora? Daar kan je je namelijk nog opgeven als beta-tester
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_55059304
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:38 schreef Ordinair het volgende:
Hoe krijg je die pijltjes overal dan? Ik gebruik meestal de standaard technieken, maar zelf knutselen lukt me niet?
Boekje lezen
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_55059337
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:48 schreef Joe. het volgende:

[..]

Wil je ingame screens?
[..]
Ja
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:48 schreef Joe. het volgende:
Ben je lid van de SI fora? Daar kan je je namelijk nog opgeven als beta-tester
Ja, en schijt
  woensdag 5 december 2007 @ 16:06:40 #93
197512 Joe.
Super Joe.
pi_55059701

Teamoverzicht. Flink in de min door transfers en meedoen aan toernooien, die nog bezig zijn.

Mijn team, veel talenten. Net Kolarov aangetrokken

Ranking van deze wereld. Ik sta dus 4e

Mijn topscorer in de voorbereiding toernooien.
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_55060184
Ziet er leuk uit
pi_55060359
Bah ik baal er van dat ik het zo druk heb. Ik heb nu veel te weinig (lees: geen) tijd voor Football Manager

verkapte tvp
pi_55060561
Kan je trouwens ergens instellen dat je stats weer gewoon 1tm20 zijn ipv die balkjes? Zie dat op sommige screenshots voorbij komen maar kan het zelf nergens aanpassen. Of is dat een skin?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_55060589
Ha!! over helse laatste 10 minuten gesproken

Oh yeh

BTW zinton, tegen topclubs zoals Real M. Man.U, Arsenal stuff like that speel ik op deze manier

Mocht ik met deze opstelling 1-0 voor komen te staan en merk ik dat ik qua balbezit en positie spel goed zit!! verwissel ik mn opstelling naar 4-4-1-1 met opkomende backs en vleugelspelers en wals ik er vaak over heen
Maar merk ik dat nadat ik scoor nog steeds de mindere ben blijf ik met 5-3-1-1 spelen want dat is zo rete effectief qua scoren tegen een 'eigenlijke' betere tegenstander

Zie ook hier

Ik was de mindere werd eigenlijk weggespeeld kwam er alleen uit op de counter, sinds ik slechts gebruik maak van een statische spits 1tje die niet veel loopt en goed positiespel heeft, hoeft hij alleen maar een kans te hebben en hij ragt hem er vaak wel in, en met snelle creatieve buitenspelers EN! een snelle aanvallende middenvelder lukt dat goed

[ Bericht 61% gewijzigd door sitting_elfling op 05-12-2007 16:56:08 ]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_55060606
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:45 schreef Tim_G het volgende:
Kan je trouwens ergens instellen dat je stats weer gewoon 1tm20 zijn ipv die balkjes? Zie dat op sommige screenshots voorbij komen maar kan het zelf nergens aanpassen. Of is dat een skin?
Preferences-> Display & sounds -> en dan het vakje uitvinken van : Show graphical attributes in profile.
pi_55060674
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:47 schreef sjimz het volgende:

[..]

Preferences-> Display & sounds -> en dan het vakje uitvinken van : Show graphical attributes in profile.
Ben ik ook een tijdje mee bezig geweest, om dat uit te zoeken
pi_55060843
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:47 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat is hem! Tnx!

Heb er wel gekeken maar vond het niet logisch klinken dat dat het zou zijn. Maarja.....
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')