En het probleem is ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:02 schreef Zinton het volgende:
Leuk man! Die oefenwedstrijden!!
[ afbeelding ]
Godver, geen goede rechtsbuiten meer en ik moet een centrale verdediger van mijn reserves erin zetten!
Net toen ik alle moralen weer goed had! Baggerzooi...
Inderdaad, waar heb ik die verdedigers voor nodig als ik Torres heb? Eerste keer dat ik iemand een 10 heb zien krijgen!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En het probleem is ?
De researchers van FM hebben het halve belofteteam van Liverpool een PA gegeven van -9.
Ze hebben Steve Clarke als trainerquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is er met Chelsea aan de hand? Hebben ze soms Ronald Koeman aangenomen als trainer?
Pandev!quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ze hebben Steve Clarke als trainer
Ze staan 4e in de premier leauge.
Ze doen het vrij aardig hoor, alleen op dit moment heerschen mijn team ( sheffield united ) en arsenal de Premier leauge![]()
De enige grote aankoop die ze gedaan hebben in de afgelopen 4 jaar is Goran Pandev.
Wel tijd, geen zin.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Heb je zin en tijd om ze in één pakketje op internet te knallen?
Is die eral dan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:35 schreef Joe. het volgende:
Ik vermaak me de laatste tijd meer met FMLive dan FM 2008.
SI was zo lief om mij hem te laten testen. In maart is die voor iedereen speelbaarquote:
Hoezo niet?quote:
Omdat je met FMLive met een aangepaste database niet zoveel aan is.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:02 schreef Rumille het volgende:
Ja? Waarom mag ik hem dan niet testen?
En hij was wissel ook, toch?quote:Op woensdag 5 december 2007 08:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had hem zelf voor 11 miljoen van Boca Juniors gekocht.
Nee helaas dat niet.quote:
al enige speler in gedachten voor deze fikse klapper?quote:Op woensdag 5 december 2007 08:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee helaas dat niet.
Je bent in de war met Esparza die wissel is bij mij dankzij een regen/FRED.
Lijkt allemaal op elkaar.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee helaas dat niet.
Je bent in de war met Esparza die wissel is bij mij dankzij een regen/FRED.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |