Ben alweer een tijdje bezig in men 2e seizoen met Liverpool en het gaat nog steeds niet echt overtuigend, heel erg slecht gaat et niet maar ik speel nog veel teveel gelijk, tijdens wedstrijden die ik gemakkelijk zou moeten winnen en ik heb nog veel teveel tegendoelpunten.
In Europa gaat het dan weer wel goed, sta 1e in de CL-poule...Maar dat is waarschijnlijk omdat zij niet vaker tegen me gespeeld hebben, zodat ze mijn tactiek niet echt goed kennen.
![]()
@ Elfling
Je had het erover dat je anders ging spelen zodra er gescoord werd of als je achterkwam, wat doe je dan precies? Want ik heb dit jaar al 4x de 1-0 gescoord maar binnen 10 minuten stond het alweer 1-1, en op die manier krijg ik echt veel teveel tegendoelpunten

Ik speel in deze formatie
![]()
Aan je vorige tips en aanwijzingen heb ik ook veel gehad dus ik dacht dat je misschien nog een paar tips had

Ik heb Lulinha trouwens op de bank zitten, ik probeer hem rustig te brengen, af en toe 20 minuten invallen voor Gerrard. Torres heeft een vrije rol en de backs komen altijd op.
Alonso verkocht en heb in zijn plaats Diarra gekocht, minimaal zo goed en 13 miljoen winst gemaakt
[ Bericht 0% gewijzigd door Zinton op 05-12-2007 11:58:53 ]