abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55020657
Ik ben benieuwd of meer mensen dit hebben en wat jullie suggesties zijn.

Heb nu sinds 3.5 maand een vriendin. Een supermeid en ze is prachtig. Ja dames en heren, ik ben echt superblij met haar en heb op geen enkel gebied te klagen.

Echter dingen zoals uitgaan en andere ondernemingen zijn nu ineens een stuk minder interessant... Het flirten met andere dames vindt mijn vriendin namelijk niet zo leuk en zelf valt er ook niks meer te behalen.
Dingen zoals uitgaan deed ik toch voornamelijk voor de ´spanning´ met dames. (Let wel, ik was geen player en zelfs aardig 'slecht' op dat gebied maar de spanning tot de 'mogeljikheid' deed et em)

Door de vriendin die me overigens gelukkig maakt vind ik dus ineens een aantal dingen een stuk minder leuk.
Herkenbaar?
  maandag 3 december 2007 @ 21:04:55 #2
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_55020708
Dat is wel herkenbaar, een aantal van mijn vrienden heeft daar ook "last" van. Je moet gewoon gaan beseffen dat je niet uitgaat voor de vrouwen, maar voor de gezelligheid.
pi_55020915
Niet alleen herkenbaar maar ook wel logisch. Het hele uitgaansleven is immers gebaseerd op daten en iemand ontmoeten.

Met je vriendin samen uit zal inderdaad niet veel toevoegen. Uitgaan met je vriendin en gezamelijke vrienden is veel leuker.
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
pi_55020960
wat zeur je nou man.. je zegt zelf dat je er slecht in was.. dus als vrijgezel scoorde je niemand met uitgaan en nu nog steeds niet. kortom er is niets veranderd
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_55020984
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:13 schreef Troubles. het volgende:
Niet alleen herkenbaar maar ook wel logisch. Het hele uitgaansleven is immers gebaseerd op daten en iemand ontmoeten.
Deels waar, niet helemaal. Mag het ook gewoon gezellig zijn na een zware werkweek?
  maandag 3 december 2007 @ 21:24:59 #6
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_55021149
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:17 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Deels waar, niet helemaal. Mag het ook gewoon gezellig zijn na een zware werkweek?
true that
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
pi_55021174
Pwnd!

Je zit er onder en komt er nooit meer onderuit.
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
  maandag 3 december 2007 @ 21:27:39 #8
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_55021185
Je hebt op geen enkel gebied te klagen zeg je? Wat zeik je dan?
pi_55021214
quote:

[..]

Natuurlijk, maar een biertje drinken uit het werk noem ik geen uitgaan.

Maar om ca. 23:00 uur het huis verlaten met een lading aftershave in je nek, of dat net even wat leukere rokje en extra make-up is natuurlijk niet even slechts voor de gezelligheid maar veelal om een al dan niet tijdelijke partner te mogen ontmoeten.

Het is niet voor niets dat veel mensen zodra ze een relatie hebben niet meer ieder weekend uithoeven maar net zo lief thuisblijven om met partner een filmpje te kijken op de bank met een wijntje/biertje vul het maar in en daarnaast ook zo nu en dan met vrienden de bloemetjes buiten zetten.

Ik zeg niet dat het altijd zo gaat maar meestal wel. Er zijn genoeg mensen die klagen over dat ze jantje of pietje niet meer zien sinds hij een 'wijf' heeft en vrouwen zijn er helemaal fel op wanneer een vriendin niet meer zonodig ieder weekend de hort op moet.

Wat je er ook van vindt, zo verloopt het meestal gewoon.

En zodra de relatie over is staan we weer geknipt en geschoren volop in het uitgaansleven.
pi_55021417
Ik zei dan ook dat het deels waar was. Maar gewoon een zaterdagavond wat bier drinken in de lokale disco zonder bijbedoelingen is ook goed zat .

En idd, als ze eenmaal iets hebben gevonden zie je ze voorlopig niet. Tijd steken in de relatie enz.. Totdat het een beetje gaat vervelen, dat bankzitten op zaterdagavond. Dan willen ze nog wel eens samen (of gescheiden) op pad gaan .
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:30 schreef Troubles. het volgende:
Werkweek... Dus gewoon om je ff te ontspannen ergens in een tent. Is voor mij ook uitgaan, zeker als het zaterdagavond betreft .
  maandag 3 december 2007 @ 21:42:15 #11
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_55021472
Troubles is correct.

Uitgaan doen mijn vriendin en ik amper nog. Maar als we het doen is het ook net zo gezellig.

Het hoeft van mij nu eenmaal niet meer elk weekend.
  maandag 3 december 2007 @ 21:43:19 #12
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_55021497
Dansen en drinken kan ik thuis ook.. Waarom nog uit gaan dan?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_55021504
Zeur niet zo

@ TheThirdMark:
pi_55021531
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dansen en drinken kan ik thuis ook.. Waarom nog uit gaan dan?
Ik dans ook met mijn vriend gewoon thuis maargoed we gaan ook gewoon wel samen uit en hebben lol
pi_55021637
Hoezo zit TS te zeuren Hij vraagt of jullie het herkennen.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_55021947
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:48 schreef Emel het volgende:
Hoezo zit TS te zeuren Hij vraagt of jullie het herkennen.
Laat ik het zo zeggen: hij is zo blij en gelukkig met haar, heeft niks te klagen verder zegt hij.

Alleen het uitgaan is nu minder leuk omdat zijn vriendin het niet tof vindt als hij flirt met anderen.

Sorry hoor, maar als ik een relatie heb dan heb ik alleen oog voor mijn vriend en heb ik nieteens de behoefte om te flirten...zeker niet als je pas een paar maanden een relatie hebt.
pi_55022049
Ik kan me nieteens voorstellen dat je je na een paar maanden relatie al van dat soort dingen bewust bent eigenlijk
pi_55022256
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:02 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen: hij is zo blij en gelukkig met haar, heeft niks te klagen verder zegt hij.

Alleen het uitgaan is nu minder leuk omdat zijn vriendin het niet tof vindt als hij flirt met anderen.

Sorry hoor, maar als ik een relatie heb dan heb ik alleen oog voor mijn vriend en heb ik nieteens de behoefte om te flirten...zeker niet als je pas een paar maanden een relatie hebt.
Alleen maar oog hebben voor je nieuwe liefde is begrijpelijk alleen loert er verwaarlozing van vrienden op de loer. Dat is echt wel iets om voor op te passen. Ik zeg niet dat jij wanneer je verliefd bent je vrienden vergeet maar in het algemeen is het wel een valkuil.

TS schrijft niet dat hij nog zo'n behoefte heeft om met andere meiden aan de zwier te gaan.
Ik lees het een beetje als cynisme dat zijn vriendin dat niet zo heel lollig zou vinden wanneer hij dat zou doen. (Enfin, het is slechts tekst maar ik lees het een beetje op die manier. )

Ik vind dat TS wel een punt heeft, toch een verandering. Ineens ga je zomaar uit met je vriendin en dan is die onbevangen swung van het uitgaan weg.
  maandag 3 december 2007 @ 22:52:10 #19
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_55023129
Ik heb er altijd zelf voor gezorgd dat er een goede balans bleef tussen vriendin tijd en vrienden tijd.
Toegegeven, in het begin is dat moeilijk en wil je vooral veel met haar doen, maar ik probeer dat wel zo snel mogelijk onder controle te krijgen, omdat ik nou eenmaal me vrienden niet wil verwaarlozen (omdat ik ze nou eenmaal ook graag zie).
Verder zorgde ik er meestal voor dat de zaterdagen wel vrij waren om uit te gaan.
pi_55023526
quote:

[..]

Maar om ca. 23:00 uur het huis verlaten met een lading aftershave in je nek, of dat net even wat leukere rokje en extra make-up is natuurlijk niet even slechts voor de gezelligheid maar veelal om een al dan niet tijdelijke partner te mogen ontmoeten.

Het is niet voor niets dat veel mensen zodra ze een relatie hebben niet meer ieder weekend uithoeven maar net zo lief thuisblijven om met partner een filmpje te kijken op de bank met een wijntje/biertje vul het maar in en daarnaast ook zo nu en dan met vrienden de bloemetjes buiten zetten.

Ik zeg niet dat het altijd zo gaat maar meestal wel. Er zijn genoeg mensen die klagen over dat ze jantje of pietje niet meer zien sinds hij een 'wijf' heeft en vrouwen zijn er helemaal fel op wanneer een vriendin niet meer zonodig ieder weekend de hort op moet.

Wat je er ook van vindt, zo verloopt het meestal gewoon.

En zodra de relatie over is staan we weer geknipt en geschoren volop in het uitgaansleven.

klopt zelf ervaring mee .. ben weer druk opstap en scoor ook nog af en toe .. WAT EEN LEVEN
pi_55023629
quote:

Voor jou, misschien.
pi_55023650
Ik merk het behoorlijk in kameraden groep. Je hebt, bij mijn kameraden groep, een gedeelte die meer op de dames uit zijn en lang leve de lol en aan de andere kant heb je de mensen die een stelletje zijn.

Het uitgaan wordt niet minder. Je gaat alleen met een andere doelstelling d'r heen zeg maar. Als jij met een groepje d'r heen gaat met alleen stelletjes dan weet ik zeker dat je ook een topavond zult hebben.

Ik zeg overigens niet dat je geen topavond kunt hebben als je als stelletje meegaat met een persoon die geen stel is, maar het is toch anders!
Dit keer zonder signature
  maandag 3 december 2007 @ 23:18:58 #23
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_55023826
Wat lopen er toch een boel azijnpissers met een verkeerde leesbril op dit forum rond. TS klaagt helemaal niet.

ontopic: herkenbaar, maar je raakt er aan gewend.
pi_55023933
Ik ging eigenlijk sowieso nooit doelbewust uit om te 'scoren', dus ik ga nu niet minder uit dan toen ik vrijgezel was. En een beetje flirten kan natuurlijk altijd, dat maakte het uitgaan altijd al leuk en hoort er nu ook nog bij. Of houden jullie elkaar als politiehonden in de gaten en ga je blaffen als de ander in de buurt van de andere sekse komt?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_55024192
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:11 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Voor jou, misschien.
Anders ga je ook es een keertje uit.

Ik zeg niet dat iedereen die uitgaat een op hol geslagen jachthond is he.
Dan moet je echt beter lezen.

Ik vind dat TS een punt heeft omdat het over verandering gaat. En die maken ontzettend veel mensen mee. Met je vriend of vriendin uitgaan is namelijk niet hetzelfde wanneer jij alleen of met je maten gaat stappen.
pi_55024284
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:36 schreef Troubles. het volgende:

[..]

Anders ga je ook es een keertje uit.
Ja, nee, die zag ik niet aankomen hoor.
pi_55024357
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:12 schreef Ericjuh het volgende:
Ik merk het behoorlijk in kameraden groep. Je hebt, bij mijn kameraden groep, een gedeelte die meer op de dames uit zijn en lang leve de lol en aan de andere kant heb je de mensen die een stelletje zijn.

Het uitgaan wordt niet minder. Je gaat alleen met een andere doelstelling d'r heen zeg maar. Als jij met een groepje d'r heen gaat met alleen stelletjes dan weet ik zeker dat je ook een topavond zult hebben.

Ik zeg overigens niet dat je geen topavond kunt hebben als je als stelletje meegaat met een persoon die geen stel is, maar het is toch anders!
Dit zijn mijn ervaringen ook. Zowel als single als met partner.
Maar daarom is het uitgaan in groepsverband ook gezellig, denk ik.

Zou het wat zijn om ieder weekend met je vriend/vriendin samen uit te gaan? En dan heb ik het echt over met zijn 2en niet in groepsverband. Nee, hup, met zijn 2en ieder weekend stappen?

Is dat wat?
pi_55024459
quote:
Ja? Uit ervaring weet ik dat kroegen, discotheken of clubs de slechtste plekken zijn om dames te ontmoeten. Veel vrouwen zijn veel meer gefocusd op het uitgaan zelf. Daar bovenop komt nog eens dat ze nauwlettend in de gaten worden gehouden door vriendinnen en zich defensief opstellen (wat zou jij doen als je de hele avond al zatte kerels ziet?).

Ik heb trouwens ook een vriend die uitgaat 'voor de vrouwen'. Ik snap dat nooit. Ik ga juist uit om lol hebben, uit m'n naad te gaan en om me te bezatten.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2007 23:49:29 ]
  maandag 3 december 2007 @ 23:53:36 #29
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_55024536
Vroegâh ging ik ook elke week wel stappen. Probeerde altijd wel mensen mee te krijgen en tijdens het uitgaan kwam ik ook genoeg mensen tegen.
Sinds ik een vriendin heb, is het ook minder geworden. Vind ik niet erg. Vind het net zo gezellig om met wat mensen thuis te zitten, of lekker van elkaar te genieten.
Als ik ga stappen is het opzich wel leuker, omdat het niet meer standaard is. Dan ben je lekker teut aan het eind, nog ff wat eten en dan naar huis en lekker slapen!

Zoals gezegd, gewoon leuk voor de gezelligheid en lol. Er lopen altijd wel mensen waar iets aparts aan is en een praatje kan nooit kwaad. Netwerken kan nooit kwaad

Maargoed TS, volg je gevoel. Misschien vind je het nu niet zo leuk, maar strakkies wel weer.
pi_55024566
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:48 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ja? Uit ervaring weet ik dat kroegen, discotheken of clubs de slechtste plekken zijn om dames te ontmoeten. Veel vrouwen zijn veel meer gefocusd op het uitgaan zelf. Daar bovenop komt nog eens dat ze nauwlettend in de gaten worden gehouden door vriendinnen en zich defensief opstellen (wat zou jij doen als je de hele avond al zatte kerels ziet?).

Ik heb trouwens ook een vriend die uitgaat 'voor de vrouwen'. Ik snap dat nooit. Ik ga juist uit om lol hebben, uit m'n naad te gaan en om me te bezatten.
Kun je praten als brugman.. Dat krijg je er bij haar toch niet in . Tuurlijk is het leuk als je in contact komt met een leuke meid, maar tis over het algemeen toch ff eruit zijn met je vrienden en dan maar zien waar het schip strand.

En ja, jagers houd je toch tijdens het uitgaan en geef ze eens ongelijk .
  maandag 3 december 2007 @ 23:56:37 #31
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_55024605
quote:
Ja? Uit ervaring weet ik dat kroegen, discotheken of clubs de slechtste plekken zijn om dames te ontmoeten.
Mwah, ik heb de mijne mede dankzij het stappen ontmoet en het is nogsteeds ongeloofelijk leuk!
quote:
Zo deed ik dat ook, lekker lol hebben zoals je dat beschrijft.
Een maat van me ging ook alleen maar om de meiden, terwijl ie zich nooit als een leuke jongen presenteerde.
  dinsdag 4 december 2007 @ 01:02:31 #32
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55025587
dat is logisch ja
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_55025637
herkenbaar, helemaal niets mis mee
  dinsdag 4 december 2007 @ 07:59:13 #34
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_55027055
je ligt onder de sloef
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:54:46 #35
154880 Bolter
Awesomeness
pi_55028303
Ken 't wel. Ook al weer bijna een jaar een vriendin en er is toch iets van spanning tijdens het uitgaan weg. Een beetje flirten of dansen kan nog altijd, zie ik niets fout in. En mijn vrienden zijn ook niet de types die alles regelen wat los of vastzit dus je staat er ook uiteindelijk niet in je eentje of zo.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:57:50 #36
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55028347
Dat schijnt heel normaal te zijn, je verliest je zin om iets leuks te doen, gaat samenwonen, krijgt kinderen, verhuist naar Almere, koopt een Opel Station, 2 Golden retrievers, leuke keuken, mooie Ikea inrichting en oh wat ben je gelukkig!

En na 4 jaar kom je erachter dat sinds je zo gelukkig bent je geen hond meer gesproken hebt, alleen de mede IKEA-op-zondag-gangers. En je begint met de dag meer te balen van je burgerlijke kutleven en vervolgens verzand je in een burnout .

Dus: veel plezier vanaf nu!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_55028800
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:02 schreef bksl het volgende:
Door de vriendin die me overigens gelukkig maakt vind ik dus ineens een aantal dingen een stuk minder leuk.
Herkenbaar?
Wat je beschrijft is de normaalste zaak van de wereld. Jij, je leven, je interesses zijn niet statisch maar ondergaan verandering.
Het is echter wel iets van de laatste tijd om 'verandering' als 'verlies' te zien.
Lees je eigen post nog maar eens; je richt je vooral op wat je denkt te verliezen, terwijl je er eigenlijk gevonden hebt waar je naar op zoek was.
pi_55030394
Ik merk dat ik in een andere (lagere) versnelling overschakel op het moment dat ik in een relatie zit. Uitgaan hoeft inderdaad niet zo nodig meer, een film kijken met je vriend(in), weekendje weg, eten bij vrienden et cetera is dan meer voor de hand liggend. Ook leuk, maar de spanning is er dan wel een beetje vanaf. En dat vind ik zelf wel vervelend, op het moment dat 'de buit binnen is', verandert het toch een beetje.
quote:
[...]
Right you are.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:57:28 #39
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_55030595
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Dat schijnt heel normaal te zijn, je verliest je zin om iets leuks te doen, gaat samenwonen, krijgt kinderen, verhuist naar Almere, koopt een Opel Station, 2 Golden retrievers, leuke keuken, mooie Ikea inrichting en oh wat ben je gelukkig!

En na 4 jaar kom je erachter dat sinds je zo gelukkig bent je geen hond meer gesproken hebt, alleen de mede IKEA-op-zondag-gangers. En je begint met de dag meer te balen van je burgerlijke kutleven en vervolgens verzand je in een burnout .

dinsdag 4 december 2007 @ 12:59:27 #40
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_55032014
quote:

[..]

Jij zegt het, ik denk het.
There is no rehab for stupidity.
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:04:51 #41
174031 Salsagrill
Ik hou van Helmonders
pi_55033921
Wat zielig dat je alleen uitgaat om de aandacht van dames
Op 30-03-2007 14:30 schreef BrauN
Na jouw Hummerlemminghtopique ben ik officieel fan van je! O+
pi_55034915
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:57 schreef HeatWave het volgende:

Amen, blijf plezier houden.
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:48:38 #43
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55035035
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:04 schreef Salsagrill het volgende:
Ja precies. Ik zal niet ontkennen dat kijken zeker een leuk onderdeel is van uitgaan. Maar zeker niet DE reden, ik wil die band zien, die comedian, die vrienden spreken met een lekker muziekje erbij, biertje. En dan heb je ook nog eens leuk uitzicht.

Ok, je mag er niet meer aankomen, maar praten kan gewoon prima en te neuken heb je thuis toch? Of hij/zij gaat gewoon lekker mee uit, samen bandje kijken, biertje doen, mensen spreken.

Waarom zou uitgaan alleen iets zijn voor singles opzoek naar seks? .
Get woke, go broke!
pi_55035518
Ik heb er geen last van. De thrill of the hunt is dan misschien verdwenen, maar de alcohol, vrienden, muziek en het dansen niet! En dat is altijd hetgeen geweest waarom ik uit ging. Ik ga wel minder uit, maar ja, je word ouder en hebt een vaste baan, dan lokt de bank en tv toch wel meer dan toen ik er de hele dag hing.
pi_55035590
Ik heb al jaaaaren een relatie en ga nog steeds heel graag uit hoor.
Laat me raden, je hebt zeker zo'n vriendin die niet drinkt?
pi_55035625
Ik begrijp het heel goed TS want ik heb dat zelf ook (altijd).
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:12:55 #47
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55035753
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:07 schreef peterfan het volgende:
Ik heb al jaaaaren een relatie en ga nog steeds heel graag uit hoor.
Laat me raden, je hebt zeker zo'n vriendin die niet drinkt?
Ja, dat zal het wel zijn. Zo'n overdreven brave doos, en TS dumpt dr niet omdat hij zijn rechterhand nu wel kent..

Dump die doos een zoek er een die wel van de dingen houdt die jij leuk vind .
Get woke, go broke!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 4 december 2007 @ 15:13:54 #48
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_55035773
Idd uitgaan is niets meer aan
En nu wilt je vriendin vast ook op zaterdag filmpjes kijken en zulks
Nee jongen je bent verloren !
Wordt maar weer snel vrijgezel
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_55035787
quote:

[..]

Ja? Uit ervaring weet ik dat kroegen, discotheken of clubs de slechtste plekken zijn om dames te ontmoeten.

Ja waar dan bij de Sportschool zeker ? cliche
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:16:41 #50
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_55035870
Het is juist veel leuker om uit te gaan als je een vriendin hebt. Flirten blijft leuk en blauwtjes kan je niet lopen. Score!
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:53:30 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55036673
Is ook niets mis mee nee. Ik zit vaak een tijdje aan de bar te wachten tot mijn vriendin op komt dagen na dr werk op Vrijdag. Vaak genoeg "leuke" reacties gehad na een tijdje met een meisje praten .
Get woke, go broke!
pi_55037165
Ik vind het ontzettend leuk om lekker te gaan stappen met vrienden, let wel zonder mijn vriendin. Mijn vriendin houdt niet echt van de feestjes waar ik van hou, nachtenlang dansen is niet aan haar besteed. Ikzelf vind een avondje met vrienden in de kroegen hangen ook leuk op zijn tijd, dus dat doen we wel met zijn tweetjes.

Als ik nachten door ga halen, ga ik met vrienden (en zonder haar) en ja daar wordt best een praatje gemaakt en geflirt. Dat weet ze ook, maar dat is geen probleem. Ik weet wat ik thuis heb.
Verbaal terrorist
pi_55038456
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:04 schreef Salsagrill het volgende:
beetje treurig wel ja.
underground forever baby
pi_55043467
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:02 schreef bksl het volgende:
Ik ben benieuwd of meer mensen dit hebben en wat jullie suggesties zijn.

Heb nu sinds 3.5 maand een vriendin. Een supermeid en ze is prachtig. Ja dames en heren, ik ben echt superblij met haar en heb op geen enkel gebied te klagen.

Echter dingen zoals uitgaan en andere ondernemingen zijn nu ineens een stuk minder interessant... Het flirten met andere dames vindt mijn vriendin namelijk niet zo leuk en zelf valt er ook niks meer te behalen.
Dingen zoals uitgaan deed ik toch voornamelijk voor de ´spanning´ met dames. (Let wel, ik was geen player en zelfs aardig 'slecht' op dat gebied maar de spanning tot de 'mogeljikheid' deed et em)

Herkenbaar?
Herkenbaar..

Maar ik ga gewoon lekker uit met mijn vriendin en samen dingetjes doen. Dronken worden en mensen pesten enzo.. Super gezellig! Wat daarbij wel helpt is dat de vriendinnen van mijn vrienden er ook best vaak bij zijn en het klinkt goed tussen hen en mijn vriendin. Dus het is niet zo dat het alleen maar plak-plak is.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_55144351
Nou ik heb al 5 jaar een relatie en ik ga nog steeds met net zoveel plezier uit als 5 jaar geleden.
Elke zaterdagavond doe ik nog net even extra mijn best om er goed uit te zien.
Wij gaan altijd met een hele groep samen stappen en ik zie mijn vriend vaak de halve avond niet.
Ik ben aan het stappen om andere mensen te leren kennen en voor gezelligheid.
Dansen en een beetje flirten met andere mannen/vrouwen hoort daar gewoon bij.

Als ik dan in een discotheek\kroeg ook de hele avond bij mijn vriend zou moeten staan had ik net zo goed gewoon thuis kunnen blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')