Deels waar, niet helemaal. Mag het ook gewoon gezellig zijn na een zware werkweek?quote:Op maandag 3 december 2007 21:13 schreef Troubles. het volgende:
Niet alleen herkenbaar maar ook wel logisch. Het hele uitgaansleven is immers gebaseerd op daten en iemand ontmoeten.
true thatquote:Op maandag 3 december 2007 21:17 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Deels waar, niet helemaal. Mag het ook gewoon gezellig zijn na een zware werkweek?
Natuurlijk, maar een biertje drinken uit het werk noem ik geen uitgaan.quote:Op maandag 3 december 2007 21:17 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Deels waar, niet helemaal. Mag het ook gewoon gezellig zijn na een zware werkweek?
Werkweek... Dus gewoon om je ff te ontspannen ergens in een tent. Is voor mij ook uitgaan, zeker als het zaterdagavond betreftquote:Op maandag 3 december 2007 21:30 schreef Troubles. het volgende:
Natuurlijk, maar een biertje drinken uit het werk noem ik geen uitgaan.
Ik dans ook met mijn vriend gewoon thuisquote:Op maandag 3 december 2007 21:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dansen en drinken kan ik thuis ook.. Waarom nog uit gaan dan?
Laat ik het zo zeggen: hij is zo blij en gelukkig met haar, heeft niks te klagen verder zegt hij.quote:Op maandag 3 december 2007 21:48 schreef Emel het volgende:
Hoezo zit TS te zeurenHij vraagt of jullie het herkennen.
Alleen maar oog hebben voor je nieuwe liefde is begrijpelijk alleen loert er verwaarlozing van vrienden op de loer. Dat is echt wel iets om voor op te passen. Ik zeg niet dat jij wanneer je verliefd bent je vrienden vergeet maar in het algemeen is het wel een valkuil.quote:Op maandag 3 december 2007 22:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: hij is zo blij en gelukkig met haar, heeft niks te klagen verder zegt hij.
Alleen het uitgaan is nu minder leuk omdat zijn vriendin het niet tof vindt als hij flirt met anderen.
Sorry hoor, maar als ik een relatie heb dan heb ik alleen oog voor mijn vriend en heb ik nieteens de behoefte om te flirten...zeker niet als je pas een paar maanden een relatie hebt.
quote:Op maandag 3 december 2007 21:30 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar een biertje drinken uit het werk noem ik geen uitgaan.
Maar om ca. 23:00 uur het huis verlaten met een lading aftershave in je nek, of dat net even wat leukere rokje en extra make-up is natuurlijk niet even slechts voor de gezelligheid maar veelal om een al dan niet tijdelijke partner te mogen ontmoeten.
Het is niet voor niets dat veel mensen zodra ze een relatie hebben niet meer ieder weekend uithoeven maar net zo lief thuisblijven om met partner een filmpje te kijken op de bank met een wijntje/biertje vul het maar in en daarnaast ook zo nu en dan met vrienden de bloemetjes buiten zetten.
Ik zeg niet dat het altijd zo gaat maar meestal wel. Er zijn genoeg mensen die klagen over dat ze jantje of pietje niet meer zien sinds hij een 'wijf' heeft en vrouwen zijn er helemaal fel op wanneer een vriendin niet meer zonodig ieder weekend de hort op moet.
Wat je er ook van vindt, zo verloopt het meestal gewoon.
En zodra de relatie over is staan we weer geknipt en geschoren volop in het uitgaansleven.
quote:Op maandag 3 december 2007 21:13 schreef Troubles. het volgende:
Niet alleen herkenbaar maar ook wel logisch. Het hele uitgaansleven is immers gebaseerd op daten en iemand ontmoeten.
Anders ga je ook es een keertje uit.quote:
Ja, nee, die zag ik niet aankomen hoor.quote:Op maandag 3 december 2007 23:36 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Anders ga je ook es een keertje uit.
Dit zijn mijn ervaringen ook. Zowel als single als met partner.quote:Op maandag 3 december 2007 23:12 schreef Ericjuh het volgende:
Ik merk het behoorlijk in kameraden groep. Je hebt, bij mijn kameraden groep, een gedeelte die meer op de dames uit zijn en lang leve de lol en aan de andere kant heb je de mensen die een stelletje zijn.
Het uitgaan wordt niet minder. Je gaat alleen met een andere doelstelling d'r heen zeg maar. Als jij met een groepje d'r heen gaat met alleen stelletjes dan weet ik zeker dat je ook een topavond zult hebben.
Ik zeg overigens niet dat je geen topavond kunt hebben als je als stelletje meegaat met een persoon die geen stel is, maar het is toch anders!
Ja?quote:Op maandag 3 december 2007 21:13 schreef Troubles. het volgende:
Kun je praten als brugman.. Dat krijg je er bij haar toch niet inquote:Op maandag 3 december 2007 23:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja?Uit ervaring weet ik dat kroegen, discotheken of clubs de slechtste plekken zijn om dames te ontmoeten. Veel vrouwen zijn veel meer gefocusd op het uitgaan zelf. Daar bovenop komt nog eens dat ze nauwlettend in de gaten worden gehouden door vriendinnen en zich defensief opstellen (wat zou jij doen als je de hele avond al zatte kerels ziet?).
Ik heb trouwens ook een vriend die uitgaat 'voor de vrouwen'. Ik snap dat nooit.Ik ga juist uit om lol hebben, uit m'n naad te gaan en om me te bezatten.
Mwah, ik heb de mijne mede dankzij het stappen ontmoet en het is nogsteeds ongeloofelijk leuk!quote:Op maandag 3 december 2007 23:48 schreef Friek_ het volgende:
Ja?Uit ervaring weet ik dat kroegen, discotheken of clubs de slechtste plekken zijn om dames te ontmoeten.
Zo deed ik dat ook, lekker lol hebben zoals je dat beschrijft.quote:Ik heb trouwens ook een vriend die uitgaat 'voor de vrouwen'. Ik snap dat nooit.Ik ga juist uit om lol hebben, uit m'n naad te gaan en om me te bezatten.
Wat je beschrijft is de normaalste zaak van de wereld. Jij, je leven, je interesses zijn niet statisch maar ondergaan verandering.quote:Op maandag 3 december 2007 21:02 schreef bksl het volgende:
Door de vriendin die me overigens gelukkig maakt vind ik dus ineens een aantal dingen een stuk minder leuk.
Herkenbaar?
Right you are.quote:Op maandag 3 december 2007 21:30 schreef Troubles. het volgende:
[...]
En zodra de relatie over is staan we weer geknipt en geschoren volop in het uitgaansleven.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Dat schijnt heel normaal te zijn, je verliest je zin om iets leuks te doen, gaat samenwonen, krijgt kinderen, verhuist naar Almere, koopt een Opel Station, 2 Golden retrievers, leuke keuken, mooie Ikea inrichting en oh wat ben je gelukkig!
En na 4 jaar kom je erachter dat sinds je zo gelukkig bent je geen hond meer gesproken hebt, alleen de mede IKEA-op-zondag-gangers. En je begint met de dag meer te balen van je burgerlijke kutleven en vervolgens verzand je in een burnout.
Dus: veel plezier vanaf nu!
Jij zegt het, ik denk het.quote:Op maandag 3 december 2007 21:17 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Amen, blijf plezier houden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Dat schijnt heel normaal te zijn, je verliest je zin om iets leuks te doen, gaat samenwonen, krijgt kinderen, verhuist naar Almere, koopt een Opel Station, 2 Golden retrievers, leuke keuken, mooie Ikea inrichting en oh wat ben je gelukkig!
En na 4 jaar kom je erachter dat sinds je zo gelukkig bent je geen hond meer gesproken hebt, alleen de mede IKEA-op-zondag-gangers. En je begint met de dag meer te balen van je burgerlijke kutleven en vervolgens verzand je in een burnout.
Dus: veel plezier vanaf nu!
Ja precies. Ik zal niet ontkennen dat kijken zeker een leuk onderdeel is van uitgaan. Maar zeker niet DE reden, ik wil die band zien, die comedian, die vrienden spreken met een lekker muziekje erbij, biertje. En dan heb je ook nog eens leuk uitzicht.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:04 schreef Salsagrill het volgende:
Wat zielig dat je alleen uitgaat om de aandacht van dames
Ja, dat zal het wel zijn. Zo'n overdreven brave doos, en TS dumpt dr niet omdat hij zijn rechterhand nu wel kent..quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:07 schreef peterfan het volgende:
Ik heb al jaaaaren een relatie en ga nog steeds heel graag uit hoor.
Laat me raden, je hebt zeker zo'n vriendin die niet drinkt?
quote:Op maandag 3 december 2007 23:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja?Uit ervaring weet ik dat kroegen, discotheken of clubs de slechtste plekken zijn om dames te ontmoeten.
Ja waar dan bij de Sportschool zeker ? cliche
beetje treurig wel ja.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:04 schreef Salsagrill het volgende:
Wat zielig dat je alleen uitgaat om de aandacht van dames
Herkenbaar..quote:Op maandag 3 december 2007 21:02 schreef bksl het volgende:
Ik ben benieuwd of meer mensen dit hebben en wat jullie suggesties zijn.
Heb nu sinds 3.5 maand een vriendin. Een supermeid en ze is prachtig. Ja dames en heren, ik ben echt superblij met haar en heb op geen enkel gebied te klagen.
Echter dingen zoals uitgaan en andere ondernemingen zijn nu ineens een stuk minder interessant... Het flirten met andere dames vindt mijn vriendin namelijk niet zo leuk en zelf valt er ook niks meer te behalen.
Dingen zoals uitgaan deed ik toch voornamelijk voor de ´spanning´ met dames. (Let wel, ik was geen player en zelfs aardig 'slecht' op dat gebied maar de spanning tot de 'mogeljikheid' deed et em)
Door de vriendin die me overigens gelukkig maakt vind ik dus ineens een aantal dingen een stuk minder leuk.
Herkenbaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |