Amen, blijf plezier houden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Dat schijnt heel normaal te zijn, je verliest je zin om iets leuks te doen, gaat samenwonen, krijgt kinderen, verhuist naar Almere, koopt een Opel Station, 2 Golden retrievers, leuke keuken, mooie Ikea inrichting en oh wat ben je gelukkig!
En na 4 jaar kom je erachter dat sinds je zo gelukkig bent je geen hond meer gesproken hebt, alleen de mede IKEA-op-zondag-gangers. En je begint met de dag meer te balen van je burgerlijke kutleven en vervolgens verzand je in een burnout.
Dus: veel plezier vanaf nu!
Ja precies. Ik zal niet ontkennen dat kijken zeker een leuk onderdeel is van uitgaan. Maar zeker niet DE reden, ik wil die band zien, die comedian, die vrienden spreken met een lekker muziekje erbij, biertje. En dan heb je ook nog eens leuk uitzicht.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:04 schreef Salsagrill het volgende:
Wat zielig dat je alleen uitgaat om de aandacht van dames
Ja, dat zal het wel zijn. Zo'n overdreven brave doos, en TS dumpt dr niet omdat hij zijn rechterhand nu wel kent..quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:07 schreef peterfan het volgende:
Ik heb al jaaaaren een relatie en ga nog steeds heel graag uit hoor.
Laat me raden, je hebt zeker zo'n vriendin die niet drinkt?
quote:Op maandag 3 december 2007 23:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja?Uit ervaring weet ik dat kroegen, discotheken of clubs de slechtste plekken zijn om dames te ontmoeten.
Ja waar dan bij de Sportschool zeker ? cliche
beetje treurig wel ja.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:04 schreef Salsagrill het volgende:
Wat zielig dat je alleen uitgaat om de aandacht van dames
Herkenbaar..quote:Op maandag 3 december 2007 21:02 schreef bksl het volgende:
Ik ben benieuwd of meer mensen dit hebben en wat jullie suggesties zijn.
Heb nu sinds 3.5 maand een vriendin. Een supermeid en ze is prachtig. Ja dames en heren, ik ben echt superblij met haar en heb op geen enkel gebied te klagen.
Echter dingen zoals uitgaan en andere ondernemingen zijn nu ineens een stuk minder interessant... Het flirten met andere dames vindt mijn vriendin namelijk niet zo leuk en zelf valt er ook niks meer te behalen.
Dingen zoals uitgaan deed ik toch voornamelijk voor de ´spanning´ met dames. (Let wel, ik was geen player en zelfs aardig 'slecht' op dat gebied maar de spanning tot de 'mogeljikheid' deed et em)
Door de vriendin die me overigens gelukkig maakt vind ik dus ineens een aantal dingen een stuk minder leuk.
Herkenbaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |