abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:04:51 #41
174031 Salsagrill
Ik hou van Helmonders
pi_55033921
Wat zielig dat je alleen uitgaat om de aandacht van dames
Op 30-03-2007 14:30 schreef BrauN
Na jouw Hummerlemminghtopique ben ik officieel fan van je! O+
pi_55034915
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Dat schijnt heel normaal te zijn, je verliest je zin om iets leuks te doen, gaat samenwonen, krijgt kinderen, verhuist naar Almere, koopt een Opel Station, 2 Golden retrievers, leuke keuken, mooie Ikea inrichting en oh wat ben je gelukkig!

En na 4 jaar kom je erachter dat sinds je zo gelukkig bent je geen hond meer gesproken hebt, alleen de mede IKEA-op-zondag-gangers. En je begint met de dag meer te balen van je burgerlijke kutleven en vervolgens verzand je in een burnout .

Dus: veel plezier vanaf nu!
Amen, blijf plezier houden.
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:48:38 #43
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55035035
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:04 schreef Salsagrill het volgende:
Ja precies. Ik zal niet ontkennen dat kijken zeker een leuk onderdeel is van uitgaan. Maar zeker niet DE reden, ik wil die band zien, die comedian, die vrienden spreken met een lekker muziekje erbij, biertje. En dan heb je ook nog eens leuk uitzicht.

Ok, je mag er niet meer aankomen, maar praten kan gewoon prima en te neuken heb je thuis toch? Of hij/zij gaat gewoon lekker mee uit, samen bandje kijken, biertje doen, mensen spreken.

Waarom zou uitgaan alleen iets zijn voor singles opzoek naar seks? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_55035518
Ik heb er geen last van. De thrill of the hunt is dan misschien verdwenen, maar de alcohol, vrienden, muziek en het dansen niet! En dat is altijd hetgeen geweest waarom ik uit ging. Ik ga wel minder uit, maar ja, je word ouder en hebt een vaste baan, dan lokt de bank en tv toch wel meer dan toen ik er de hele dag hing.
pi_55035590
Ik heb al jaaaaren een relatie en ga nog steeds heel graag uit hoor.
Laat me raden, je hebt zeker zo'n vriendin die niet drinkt?
pi_55035625
Ik begrijp het heel goed TS want ik heb dat zelf ook (altijd).
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:12:55 #47
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55035753
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:07 schreef peterfan het volgende:
Ik heb al jaaaaren een relatie en ga nog steeds heel graag uit hoor.
Laat me raden, je hebt zeker zo'n vriendin die niet drinkt?
Ja, dat zal het wel zijn. Zo'n overdreven brave doos, en TS dumpt dr niet omdat hij zijn rechterhand nu wel kent..

Dump die doos een zoek er een die wel van de dingen houdt die jij leuk vind .
Get woke, go broke!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 4 december 2007 @ 15:13:54 #48
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_55035773
Idd uitgaan is niets meer aan
En nu wilt je vriendin vast ook op zaterdag filmpjes kijken en zulks
Nee jongen je bent verloren !
Wordt maar weer snel vrijgezel
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_55035787
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:48 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ja? Uit ervaring weet ik dat kroegen, discotheken of clubs de slechtste plekken zijn om dames te ontmoeten.

Ja waar dan bij de Sportschool zeker ? cliche
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:16:41 #50
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_55035870
Het is juist veel leuker om uit te gaan als je een vriendin hebt. Flirten blijft leuk en blauwtjes kan je niet lopen. Score!
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:53:30 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55036673
Is ook niets mis mee nee. Ik zit vaak een tijdje aan de bar te wachten tot mijn vriendin op komt dagen na dr werk op Vrijdag. Vaak genoeg "leuke" reacties gehad na een tijdje met een meisje praten .
Get woke, go broke!
pi_55037165
Ik vind het ontzettend leuk om lekker te gaan stappen met vrienden, let wel zonder mijn vriendin. Mijn vriendin houdt niet echt van de feestjes waar ik van hou, nachtenlang dansen is niet aan haar besteed. Ikzelf vind een avondje met vrienden in de kroegen hangen ook leuk op zijn tijd, dus dat doen we wel met zijn tweetjes.

Als ik nachten door ga halen, ga ik met vrienden (en zonder haar) en ja daar wordt best een praatje gemaakt en geflirt. Dat weet ze ook, maar dat is geen probleem. Ik weet wat ik thuis heb.
Verbaal terrorist
pi_55038456
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:04 schreef Salsagrill het volgende:
beetje treurig wel ja.
underground forever baby
pi_55043467
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:02 schreef bksl het volgende:
Ik ben benieuwd of meer mensen dit hebben en wat jullie suggesties zijn.

Heb nu sinds 3.5 maand een vriendin. Een supermeid en ze is prachtig. Ja dames en heren, ik ben echt superblij met haar en heb op geen enkel gebied te klagen.

Echter dingen zoals uitgaan en andere ondernemingen zijn nu ineens een stuk minder interessant... Het flirten met andere dames vindt mijn vriendin namelijk niet zo leuk en zelf valt er ook niks meer te behalen.
Dingen zoals uitgaan deed ik toch voornamelijk voor de ´spanning´ met dames. (Let wel, ik was geen player en zelfs aardig 'slecht' op dat gebied maar de spanning tot de 'mogeljikheid' deed et em)

Door de vriendin die me overigens gelukkig maakt vind ik dus ineens een aantal dingen een stuk minder leuk.
Herkenbaar?
Herkenbaar..

Maar ik ga gewoon lekker uit met mijn vriendin en samen dingetjes doen. Dronken worden en mensen pesten enzo.. Super gezellig! Wat daarbij wel helpt is dat de vriendinnen van mijn vrienden er ook best vaak bij zijn en het klinkt goed tussen hen en mijn vriendin. Dus het is niet zo dat het alleen maar plak-plak is.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_55144351
Nou ik heb al 5 jaar een relatie en ik ga nog steeds met net zoveel plezier uit als 5 jaar geleden.
Elke zaterdagavond doe ik nog net even extra mijn best om er goed uit te zien.
Wij gaan altijd met een hele groep samen stappen en ik zie mijn vriend vaak de halve avond niet.
Ik ben aan het stappen om andere mensen te leren kennen en voor gezelligheid.
Dansen en een beetje flirten met andere mannen/vrouwen hoort daar gewoon bij.

Als ik dan in een discotheek\kroeg ook de hele avond bij mijn vriend zou moeten staan had ik net zo goed gewoon thuis kunnen blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')