abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55054496
Ik ga geen sinterklaas vieren vanavond, mijn zwager is vnavond jarig en die krijgt voorrang op oude Klaas. Wel balen dat we gaan gourmetten, ik heb iets te weinig remmingen voor die manier van eten...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 5 december 2007 @ 12:24:53 #102
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55054831
Gisteravond was ik ergens op visite waar me ook zonder vragen een groot stuk zelfgebakken speculaas met vulling werd voorgezet en ik durfde geen nee te zeggen Ik zou het ook niet leuk vinden als ik zelf iets voor mijn visite maak en ze zeggen dan dat ze niet willen... nou ja, van 1 stuk ben ik niet dik geworden
pi_55055184
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:24 schreef Heavenlyblue het volgende:
Gisteravond was ik ergens op visite waar me ook zonder vragen een groot stuk zelfgebakken speculaas met vulling werd voorgezet en ik durfde geen nee te zeggen Ik zou het ook niet leuk vinden als ik zelf iets voor mijn visite maak en ze zeggen dan dat ze niet willen... nou ja, van 1 stuk ben ik niet dik geworden
Er zitten wel megaveel calorieen in gevulde speculaas. Ik heb er hier een liggen (gekregen van iemand, what were they thinking??) en er zitten 430 cal. per 100 gram in. Dat op zich is al best veel, maar het is ook zo zwáár! 1 portie is al gauw 75 gram of zo. Ik laat het pak dicht zitten en ga het in een cadeaupapiertje doen en onder de kerstboom leggen voor een graatmagere zwager
  woensdag 5 december 2007 @ 12:42:20 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_55055221
Ligt eraan hoe groot het stuk is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55055294
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:42 schreef Troel het volgende:
Ligt eraan hoe groot het stuk is
Het ding wat ik hier heb liggen is ± 10 cm. lang, 8 cm breed en 5 cm dik en weegt 500 gram. Vink best veul. Ik zou geen enkele moeite hebben met 100 gram
pi_55055346
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Er zitten wel megaveel calorieen in gevulde speculaas. Ik heb er hier een liggen (gekregen van iemand, what were they thinking??) en er zitten 430 cal. per 100 gram in.
Het enige wat ik dan denk is "big deal"... het is 1 keer per jaar te krijgen... Dat zijn niet de dingen waar ik die enorme kont aan te danken heb. Als het zoveel kcal is moet je er dus ook gewoon éxtra van genieten!

* Levitation is vandaag in een opstandige bui
***Levi was here***
pi_55055452
Ik bleef laatst eten bij iemand die een beetje pissig werd toen ik het dessert afsloeg (ik verdraag geen suiker). Of ik het niet gewoon even kon proberen
En dat van iemand die dondersgoed weet dat ik ziek wordt van suiker (en zelf diabeet is)

Ik kies dan toch liever voor mezelf...dan maar egoistisch ofzo.
pi_55055488
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:47 schreef Levitation het volgende:

[..]

Het enige wat ik dan denk is "big deal"... het is 1 keer per jaar te krijgen... Dat zijn niet de dingen waar ik die enorme kont aan te danken heb. Als het zoveel kcal is moet je er dus ook gewoon éxtra van genieten!

* Levitation is vandaag in een opstandige bui
Ik zou dan liever voor hetzelfde aantal cal. een patatje speciaal eten. Maar ja, ieder z'n zwaktes natuurlijk!

Dat is lang geleden zeg, dat ik een snackbar ben binnengestapt en een patatje en een kroket bestelde. Ik eet natuurlijk weleens een paar frieten bij het eten, maar nooit meer zo'n hele bak.

* conleche gaat maar snel een boterham smeren, voordat de verleiding te groot wordt...
pi_55055534
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:51 schreef octopussy het volgende:
Ik bleef laatst eten bij iemand die een beetje pissig werd toen ik het dessert afsloeg (ik verdraag geen suiker). Of ik het niet gewoon even kon proberen
En dat van iemand die dondersgoed weet dat ik ziek wordt van suiker (en zelf diabeet is)

Ik vind het altijd al raar als iemand je iets wil opdringen, maar in jouw geval is het helemaal vreemd. Bij sommige mensen is het net of ze niet willen dat je afvalt, dan lijken ze zelf dikker ofzo, ik weet niet wat dat is
pi_55055561
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zou dan liever voor hetzelfde aantal cal. een patatje speciaal eten. Maar ja, ieder z'n zwaktes natuurlijk!

Dat is lang geleden zeg, dat ik een snackbar ben binnengestapt en een patatje en een kroket bestelde. Ik eet natuurlijk weleens een paar frieten bij het eten, maar nooit meer zo'n hele bak.

* conleche gaat maar snel een boterham smeren, voordat de verleiding te groot wordt...
Neh, ik ben een zoetmeisje... als ik moet kiezen tussen friet/patat/whatever en gevulde speculaas... vrees ik dat ik aan die speculaas ga zitten knabbelen.
* Levitation heeft net 3 overheerlijke roggebroodjes met kaas op, jummie! Nu nog zien te negeren dat er pepernoten op het bureau van mijn collega staan.
***Levi was here***
pi_55055677
zo schoonmoeder en ik zitten naar een burenruzie te kijken aan de overkant (wat we kunnen zien, heeft vrouw sloten verandert en kan man er nu niet in) politie is er zelfs al bij, dus gaat lekker.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  woensdag 5 december 2007 @ 13:01:00 #112
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55055683
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Er zitten wel megaveel calorieen in gevulde speculaas. Ik heb er hier een liggen (gekregen van iemand, what were they thinking??) en er zitten 430 cal. per 100 gram in. Dat op zich is al best veel, maar het is ook zo zwáár! 1 portie is al gauw 75 gram of zo. Ik laat het pak dicht zitten en ga het in een cadeaupapiertje doen en onder de kerstboom leggen voor een graatmagere zwager
Nee, nu voel ik me beter Bedankt Het was een vrij groot stuk, echt zo'n 10 bij 4 cm stuk
pi_55055697
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:55 schreef Levitation het volgende:

[..]

Neh, ik ben een zoetmeisje... als ik moet kiezen tussen friet/patat/whatever en gevulde speculaas... vrees ik dat ik aan die speculaas ga zitten knabbelen.
* Levitation heeft net 3 overheerlijke roggebroodjes met kaas op, jummie! Nu nog zien te negeren dat er pepernoten op het bureau van mijn collega staan.
Helaas ben ik én zout én zoet. Chocolade kan ik ook maar moeilijk weerstaan. En bepaalde koeksoorten (stroopwafels, bastogne, pimm's bv.) vind ik ook heerlijk. Maar al die gevulde dingen zeggen me niet zo heel veel. Hoewel als ik er eenmaal aan zou beginnen het ook wel op zou komen hoor. Dat dan weer wel.
pi_55055763
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:01 schreef Heavenlyblue het volgende:

[..]

Nee, nu voel ik me beter Bedankt Het was een vrij groot stuk, echt zo'n 10 bij 4 cm stuk
Sorry! Ach, dan doe je nu zo'n balansding dagje. En dan nog: van 1 zo'n stuk kom je niet direct 3 kilo aan.
  woensdag 5 december 2007 @ 13:06:34 #115
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55055822
Ik heb al vissoep voor de lunch gemaakt Alleen groente, bouillon en stukje kabeljauwfilet.
pi_55055846
Zo, ik zit helemaal strak in mijn kleren. Mooie pantalon en een mooie bloes. Haren netjes gedaan.
15.00 uur heb ik een gesprek bij een account en belastingadviseurs bedrijf, voor een werkplek, waarbij ik tevens verder ga leren, als boekhoudkundigmedewerker.

Ik ben zenuwachtig....
pi_55055960
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:07 schreef ymme het volgende:
Zo, ik zit helemaal strak in mijn kleren. Mooie pantalon en een mooie bloes. Haren netjes gedaan.
15.00 uur heb ik een gesprek bij een account en belastingadviseurs bedrijf, voor een werkplek, waarbij ik tevens verder ga leren, als boekhoudkundigmedewerker.

Ik ben zenuwachtig....
Succes!!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 december 2007 @ 13:16:06 #118
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_55056038
Ik duim voor je, ymme

Zo, ik snap nu waarom Sinterklaas in december komt. Goeie genade wat is zo'n pak warm!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 5 december 2007 @ 13:17:19 #119
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55056063
Hoe was het, Sint Rewimo? Ymme suces hè!
pi_55056124
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik duim voor je, ymme

Zo, ik snap nu waarom Sinterklaas in december komt. Goeie genade wat is zo'n pak warm!
Rot hè. Als Zwarte Piet moet je dan in zo'n outfit springen, klimmen en dansen. Lekker je schminck eraf zweten

Afijn, foto?

En ymme, succes.
pi_55056259
Dank jullie wel.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 december 2007 @ 13:29:59 #122
13151 crew  Rewimo
pi_55056319
Foto's volgen zodra qltel ze online heeft gezet. Wat even kan duren omdat Christan ook thuis is en die mag ze niet zien
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_55056530
Was je de eerste vrouwelijke sinterklaas van het bedrijf Rewimo?
Ben erg benieuwd naar de foto's.

Succes vanmiddag Ymme!

Ik neem lekker nog een boterham. Net een uur gevoetbald in de kou op een zeiknat veld. Aan het einde nog even slidings geoefend. Zo cool!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 december 2007 @ 13:46:45 #124
13151 crew  Rewimo
pi_55056622
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:42 schreef Liejannuh het volgende:
Was je de eerste vrouwelijke sinterklaas van het bedrijf Rewimo?
Ben erg benieuwd naar de foto's.
Ik denk het wel In elk geval werd ik niet herkend Er waren echt heel veel mensen die je zag kijken: wie is het? Maar ze kennen mij niet zo goed, en ik heb een zwaardere stem opgezet
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 december 2007 @ 14:04:35 #125
13151 crew  Rewimo
pi_55057021
Ik heb nu een foto, maar ik kan hem hier niet online zetten (geen toegang tot fotosites). Iemand die een stukje webspace overheeft?
pi_55057644
kommaar ik heb nog wel wat

gaby_schaap@hotmail.com

ff nie kwooten haal ik hem weer weg
Ja doei.
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2007 @ 15:54:21 #127
43556 miss_dynastie
pi_55059451
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:51 schreef octopussy het volgende:
Huh, egoistisch? Omdat je je niet ziek gaat eten om een ander een plezier te doen, terwijl je notabene van een diabeet begrip zou verwachten? Nah.

Ik heb vorige week wel een keer een koek gegeten waar ik niet per se trek in had. Opa had een hele goede dag en meldde me met glimoogjes dat hij heel graag een gevulde koek wilde, maar alleen als ik meedeed. Dat kon ik écht niet weigeren. Maar wat levi al zegt, die ene koek of dat ene stuk speculaas is het niet. En ik was wel drie kilo kwijt, dus ach
pi_55059670
Pff, ik had het vanmorgen echt helemaal gehad, zit weer boven de 89kg, woog 89,3kg. Ik wil afvallen!! Zit al sinds eind juli op dit gewicht en ben het echt helemaal zat ondertussen.
Nou bleek vanmiddag ook nog dat mijn nieuwe astma-medicatie niet werkt, dat dat de reden is dat ik de afgelopen weken steeds duizelig en licht in mijn hoofd was en soms zelfs omviel. Morgen nieuwe medicatie ophalen bij de apotheek, hopelijk gaat het dan beter.
En vanmiddag geen sporten vanwege Sinterklaas, dus kan me ook niet afreageren daar

Bah, heb echt een baaldag, vanavond maar vroeg naar bed en hopelijk morgen vrolijker opstaan.
pi_55059759
ik gister ook lekker wat borrelnootjes gegeten, ach hoort erbij die ene keer dat ik weer naar zo'n reunie ga:P bleef een zak chips over normaal gaat die dan nog wel op tijdens een filmpie maar nu maar even weggelegd:D
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_55059952

Gesprek ging super!!!!!!!!!!!!!!!!!

Was over een sollicitatie die ik gedaan heb, naar aanleiding van een advertentie van hun. Dus niet voor bbl maar voor 40 uur per week...
Vertel morgen nog meer........ (morgen wordt ik gebeld, of het wel of niet ik wordt)
  woensdag 5 december 2007 @ 16:34:40 #131
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55060317
Ymme, super voor je! Maar er moet me wel iets van het hart. Je doet het altijd fout namelijk Bij 'ik' krijg je nooit dt. Nooit. Dus "ik word" en ""vind ik" en niet wordt en vindt etc
pi_55061052
Ja ik heb de baan

Ben zojuist al terug gebeld, ze willen mij graag hebben.

Ik ga daar 40 uur werken. Receptie met administratieve taken.
En als je verder wilt leren hebben ze dat graag, en zij vergoeden dit ook nog eens.
Dus ik ga eerst beginnen met Duits.. En daarna wil ik secetaresse doen, en daarna nog meer administratie... Haha..... Ben zo blij gewoon

Morgenvroeg moet ik langs voor contract bespreking.. Kan volgende week al beginnen
pi_55061068
Tip: gebruik het woord "lopen" als je twijfelt over die dt. Als je zegt "loop ik" dan komt er geen t achter bij "vind... ik"
pi_55061100
Even mee jompelen....
Woehoe! Gefeliciteerd met je baan Ymme
pi_55061345
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:05 schreef Pandorah het volgende:
Tip: gebruik het woord "lopen" als je twijfelt over die dt. Als je zegt "loop ik" dan komt er geen t achter bij "vind... ik"
Stompen
Dat werkt namelijk ook in de verleden tijd
pi_55061429
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:04 schreef ymme het volgende:
Ja ik heb de baan
gefeliciteerd
Ja doei.
  woensdag 5 december 2007 @ 17:45:48 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_55061733
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55061805
ymmy gefeliciteerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 december 2007 @ 17:59:01 #139
13151 crew  Rewimo
pi_55061852
ymme, goed joh Gefeliciteerd

MoBlo, tnx voor het aanbieden Maar toen was ik dus al naar huis

pi_55061970
wat leuk rewimo de pieten zijn wel erg zwart
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2007 @ 18:23:42 #141
43556 miss_dynastie
pi_55062085
quote:
Op woensdag 5 december 2007 18:11 schreef Riann het volgende:
wat leuk rewimo de pieten zijn wel erg zwart
Minus de handen dan
pi_55062136
quote:
Op woensdag 5 december 2007 18:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Minus de handen dan
Ja idd de handen waren me eerlijk gezegt nog niet opgevallen
pi_55062243
Gefeliciteerd Ymme! Leuk!

Rewimo, je ziet er uit als een olijke sinterklaar. Geweldig!
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:04 schreef omearos het volgende:
Pff, ik had het vanmorgen echt helemaal gehad, zit weer boven de 89kg, woog 89,3kg. Ik wil afvallen!! Zit al sinds eind juli op dit gewicht en ben het echt helemaal zat ondertussen.
Nou bleek vanmiddag ook nog dat mijn nieuwe astma-medicatie niet werkt, dat dat de reden is dat ik de afgelopen weken steeds duizelig en licht in mijn hoofd was en soms zelfs omviel. Morgen nieuwe medicatie ophalen bij de apotheek, hopelijk gaat het dan beter.
En vanmiddag geen sporten vanwege Sinterklaas, dus kan me ook niet afreageren daar

Bah, heb echt een baaldag, vanavond maar vroeg naar bed en hopelijk morgen vrolijker opstaan.
Oew! Wat zul jij je brak voelen zeg. Welke medicatie heb je en wat krijg je?
Niets zo vervelend als continu last hebben van je luchtwegen. Ik heb nu gelukkig een goede combinatie gevonden (Pulmicort, Oxis en Singulair) en heb er niet zo veel last van meestal en daar ben ik maar wat blij mee.
Hoop dat je nieuwe medicatie wel aan gaat slaan.

Zo gewoon lekker met een kopje thee op de bank gaan zitten. Komt vast goed.
pi_55062603
ymme gefeliciteerd met je baan..

Rewimo, grappig, jij al sinterklaas....

Ik ben nu echt snipverkouden, misschien dat ik morgen maar een dagje thuis moet blijven om bij te komen.... Maar ik voel me er dan weer zo schuldig over...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_55063369
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:00 schreef teigan het volgende:
Ik ben nu echt snipverkouden, misschien dat ik morgen maar een dagje thuis moet blijven om bij te komen.... Maar ik voel me er dan weer zo schuldig over...
Blijf nou maar gewoon een dagje thuis. Je kunt toch niet optimaal functioneren als je zo snipverkouden en koortsig bent.
Er zijn wel vaker mensen ziek en daar is de wereld nog steeds niet door vergaan, dus jou kunnen ze ook best een dagje missen.

* Liejannuh schuift een kopje thee naar Teigan.

Owja, een vrolijk liedje voor de zieken hier
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 december 2007 @ 19:54:35 #146
13151 crew  Rewimo
pi_55063624
quote:
Op woensdag 5 december 2007 18:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Minus de handen dan
We waren er toch heel zeker van dat we zwarte handschoenen gekocht hadden. Nergens meer te vinden
pi_55063627
gefeliciteerd met je nieuwe baan:D
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_55063717
Liejannuh, ik weet het, maar het is soms zo moeilijk om voor mezelf te kiezen, vooral als ik niet omval van de koorts of wat dan ook..

Dan denk ik gewoon zoiets van morgen een half dagje oid... Maarja, ik doe nu 's avonds ook niet de dingen die ik zou moeten doen omdat ik op ben..

Als ik mezelf weet te overtuigen, dan blijf ik morgen thuis...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_55064875
Gewoon voor jezelf kiezen Teigan. Anders blijf je maar doorsukkelen met half ziek zijn en dat schiet niet echt op.
Maar afijn, ik stond vandaag te hoesten en proesten op het voetbalveld en ging toch een sliding maken in een enorme plas.
pi_55064932
Ik weet het Liejannuh, maar bah, er lijkt elke keer wel iets te zijn waardoor ik denk dat ik de volgende dag toch maar even moet gaan... Als ik zo doorga is het volgend jaar zomer voordat ik eens een dag ziek thuis blijf..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')