abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2007 @ 16:19:39 #51
43556 miss_dynastie
pi_55037309
Ik ben drie kilo afgevallen deze week... en nu past m'n nieuwe broek niet goed meer. Als in: hij zakt van m'n reet
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:24:37 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_55037422
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:57 schreef Aquaatje het volgende:
Dekentjes zijn echt typerend voor vrouwen M'n moeder, m'n ex, een stel vriendinnen.. ze hebben het allemaal liggen op, onder of bij de bank. Ik stook wel wat harder.

M'n weegschaal was vanochtend overigens niet geheel onvriendelijk. Niks erbij, niks eraf. Gezien het weekend, valt dat weer mee.
Ja, en als ik hier meer ga stoken, dan zweet mijn lief zich de pleuris. Bovendien vind ik het belachelijk om harder te gaan stoken, het hoeft hier niet meer dan 21 graden in huis te zijn ('s avonds rond een uur of 8 is het hier 21 graden).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:36:22 #53
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_55037684
Elk voordeel hep z'n nadeel miss_d
pi_55038510
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben drie kilo afgevallen deze week... en nu past m'n nieuwe broek niet goed meer. Als in: hij zakt van m'n reet

Ken je niet iemand die handig is met een naaimachine?
En anders: bretels!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_55038768
quote:
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
pi_55038974
Jeetje, miss_d, jij zet er even tempo achter?

Ik geloof dat ik het gevecht tegen de koorts aan het verliezen ben..
Vanmiddag had ik om 2 uur al koorts, ipv. 10 uur en 8 uur 's avonds..

Maar wat een baggerdag was vandaag, hopelijk morgen weer wat beter..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_55039023
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:24 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, en als ik hier meer ga stoken, dan zweet mijn lief zich de pleuris. Bovendien vind ik het belachelijk om harder te gaan stoken, het hoeft hier niet meer dan 21 graden in huis te zijn ('s avonds rond een uur of 8 is het hier 21 graden).
Overdag is het hier zo'n 19 graden. Dat is voor als ik werk zat. Dan val ik tenminste niet in slaap. 's avonds wil het wel meer richting 20 of iets erboven zijn. Ben sowieso niet echt een kou-kleum. Loop nu nog steeds met korte mouwen rond en zonder trui.
Everything is possible, the impossible just takes longer.
pi_55039228
even een kopietje van het chocoforum:
quote:
Ik heb dus vandaag meegelopen met twee vakken:

Requierments Engineering, een tweedejaars vak en Formeel Denken, een eerstejaars vak

En het is me zeer goed bevallen! Het eerste vak kon ik helemaal volgen en was echt aansluitend, perfect, op wat ik wil doen later... Erg interessant en leuk, en géén laptops

het tweede vak was wat pittiger, en nou ja, dat zat ook al in het 5e blok, en daar had je eigenlijk de andere blokken ook voor moeten volgen, maar ik vond het nog wel aardig te volgen heb zelfs nog iemand naast me wat uitgelegd

Daarna gesprek met de studieadviseur voor de bachelor van de opleiding, en die had het liefst dat ik februari meteen begin met 3 vakken waaronder Wiskunde 1. Die kon ik volgens haar, dat gaat zij ook adviseren aan de examencommissie, gewoon volgen om te kijken hoe het met mijn wiskunde staat. Lukt het in één keer, dan is het mooi meegenomen, lukt het niet, dan weten we waar ik bijscholing nodig heb op het gebied van de wiskunde...

Moet er nog éven over nadenken, maar eigenlijk weet ik het al ik ga het doen denk ik..

Dan wonen we wel allebeí wel in Arnhem het komende half jaar, máárgoed.... dat is maar voor even, en dan wonen we wel samen
en nu gaan we lekker veul groentes eten in een kipschotel

heb vandaag braaf alleen m'n 4 bammetjes op (2 's ochtends en 2 's middags, en nu avondeten) vanavond wel naar de kroeg, maar ga maar max 2 biertjes doen en dan vind ik het wel weer welletjes voor vandaag
Ja doei.
pi_55039391
zit hier met een bod hutspot op me schoot aangezien beneden de hele woning leegstaat wegens renovatie van de benedenverdieping, ook kachels eraf dus het is 10 graadjes beneden:p
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_55039739
Wij hebben vandaag sinterklaas gevierd op school. Ik heb een heel mooie surprise gekregen, een bruidstaart!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 december 2007 @ 18:11:39 #61
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_55039757
Schnitzel, boontjes en friet En nu zometeen Sinterklaas vieren
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_55039861
Wij hebben een berg kadootjes gekocht voor samen, en morgen gaan we met een stel mensen van de kerk zo'n sinterklaasspel doen met kleine, suffe kadootjes

Rewimo, ben je vanavond dan ook Sinterklaas? En zo ja: foto's

Ik heb vandaag geshopt, en hard ook. iPod en een leren jasje en heul veul meer voor onze 'pakjesavond'.
pi_55039965
ik geen sinterklaas, ik gewoon een reunie van me oude school in de vorm van een feest:D komen zometeen al wat vrienden wat drinken hier:D
Top 5 China producten
pi_55040216
wij doen gelukkig niet aan sinterklaas vind er niets aan

ik ben meer een kerst persoon

en dan nog niet echt cadeauS, maar allemaal 1 cadeau voor elkaar, en we doen lootjes met zowel familie als hier de dieetclub, en dan heb ik het wel weer gehad.. het is meer de gezelligheid en de lol van de gedichtjes, zeg maar
Ja doei.
pi_55040278
hier helemaal niks door omstandigheden en omdat het gewoon tja beetje onmogelijk is, hele woonkamer leeg waar wil je de zak met sinterklaas leggen:p op me kamer ofzo het doen lol. nee ach het maakt me niet veel uit heb veel meer met kerst
Top 5 China producten
pi_55041056
Wij vieren morgen hier sinterklaas en dan ben ik gastvrouw. Komt iedereen dus hier eten terwijl ik ziek ben Nuja, het lukt wel, ik maak kippensoep Dat kan ik zelf misschien ook eten

Vandaag gegeten:
21 kopjes groene thee
2 koppen bouillon
1 glas rode wijn

Lichtelijk gestoord
pi_55042493
quote:
Ben je ook op vakantie naar India?
3 kilo in 1 week is wel behoorlijk veel hoor. Moet je niet te vaak doen.

Ik vind het altijd zo stom dat je bij de ene 5 kilo bijna geen verschil merkt qua kleding en dat je bij de volgende 5 kilo ineens allemaal afzakkende broeken hebt.
pi_55043056
21 kopjes groene thee?

Hierbij een fotootje van mijn surprise die ik vandaag kreeg... ik vond 'm erg geslaagd!

† In Memoriam † dinsdag 4 december 2007 @ 20:43:37 #69
43556 miss_dynastie
pi_55043409
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:06 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ben je ook op vakantie naar India?
3 kilo in 1 week is wel behoorlijk veel hoor. Moet je niet te vaak doen.
Nee, een korte vakantie naar Berlijn dit weekend . Relatief veel lopen en relatief weinig eten. Ik verwacht ook niet dat het er allemaal af blijft hoor, maar het is toch even leuk. Bedoeling is om begin volgend jaar weer een stedentripje te doen. Eigenlijk wil ik het liefst naar Athene of Rome, is alweer bijna 8 jaar geleden dat ik daar geweest ben.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 december 2007 @ 20:53:43 #70
13151 crew  Rewimo
pi_55043635
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:15 schreef ColdFeet het volgende:
Rewimo, ben je vanavond dan ook Sinterklaas? En zo ja: foto's
Nee, morgen op mijn werk. qltel maakt foto's dus ik zal morgen wel wat posten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_55043832
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, een korte vakantie naar Berlijn dit weekend . Relatief veel lopen en relatief weinig eten. Ik verwacht ook niet dat het er allemaal af blijft hoor, maar het is toch even leuk. Bedoeling is om begin volgend jaar weer een stedentripje te doen. Eigenlijk wil ik het liefst naar Athene of Rome, is alweer bijna 8 jaar geleden dat ik daar geweest ben.
Berlijn! Leuke stad! Wat heb je allemaal gedaan?
Rome is ook geweldig. Athene ben ik nog nooit geweest. Eigenlijk vind ik heel Italie wel heel erg tof.
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2007 @ 21:13:41 #72
43556 miss_dynastie
pi_55044251
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:00 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Berlijn! Leuke stad! Wat heb je allemaal gedaan?
Rome is ook geweldig. Athene ben ik nog nooit geweest. Eigenlijk vind ik heel Italie wel heel erg tof.
Vooral veel kerstmarkten bezocht. Er schijnen er 60 te zijn in de stad, maar we hebben ze lang niet allemaal bezocht hoor . Verder hebben we nog gewinkeld en zijn we naar checkpoint Charlie geweest en de tv toren. Was erg leuk allemaal Rome wil ik heel graag nog een keer heen omdat je destijds nogal door de stad heen moest haasten (klassieke reis in 5VWO) en lang niet genoeg tijd had om even rustig dingen in je op te nemen. Inmiddels heb ik het reisplan van toen wel weer terug, dus ik kan het eventueel helemaal over doen . Athene is ook erg leuk, maar ook hier gold: teveel gedaan in te weinig tijd.
pi_55045598
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:30 schreef Fannetje het volgende:
21 kopjes groene thee?

Hierbij een fotootje van mijn surprise die ik vandaag kreeg... ik vond 'm erg geslaagd!

[ afbeelding ]
Hippe surprise

En ja, 21 kopjes groene thee, ik heb iets ontdekt wat ik binnenhoud Best nuttig.
Wijn dus niet en halve maaltijdsalades ook niet evenals een handje chips.
Ik ga maar weer aan de groene thee
pi_55049021
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:30 schreef Fannetje het volgende:
21 kopjes groene thee?

[ afbeelding ]
coole surprise, maar euhm... zo goed ben ik nu weer niet hoor, krijg zelfs medelijden met de degene die ik heb getrokken voor de sintmeet, suprises was nooit mijn sterkste kant (mijn beste suprise ooit was dat ik als lootje mijn vader had, en niet uit mijn doos kwam (zelf een doos willen maken van hout) en me broer niet thuis was, en mijn vader dus hielp met het bouwen van de suprise, ook al vroeg ik er niet zelf om, hij zag me bezig in de schuur met lijmpistolen die duur waren, en hij wou wel dat zn gereedschap heel bleef
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_55049292
heb ik met rode spa, kan er aan blijven drinken geen problemen mee, wel blij dat ik van de "cola" af ben, dronk ik op vakantie echt met 2 liter per dag, nah vet de schijterij ervan echt niet fijn,

nu terug van het feestje, dat was wel leuk, de nodige drank was lekker, en nu even genieten van een heerlijk tosti-tje:D en dan lekker slapen
Top 5 China producten
pi_55049854
goedemorgen

op naar 't werk

half dagje, dus niet heel lang en dan naar school, vertellen dat ik in februari..

naar de Universiteit Nijmegen ga

enneh.... een uitgeslagen geiser als je wilt douchen is NIET tof.. gelukkig kreeg hem weer aan de praat
Ja doei.
  woensdag 5 december 2007 @ 07:46:53 #77
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55049920
Jij bent vrolijk zo op de vroege morgen, moblo!
Teigan sterkte, hopenlijk zet het ziek zijn niet door Freecell nog steeds sterkte Iedereen gevraagd zijn of haar vaccinatieboekje bij de deur te tonen?
Fannetje, wat een gave surprise! Wat zat er in?

Miss D: 3 kilo moet een geweldig fijn gevoel geven en ik hoop dat het motiveert om in ieder geval dat er af te houden
pi_55050033
Ze stonden hier net chocoladeletters uit te delen toen ik binnen kwam. Hele lekkere van de bakker.
Ik heb die van mijn gelijk gedoneerd aan onze afdelingssecretaresse. Ik wil namelijk helemaal geen chocoladeletter eten.
pi_55050079
quote:
Op woensdag 5 december 2007 07:39 schreef motorbloempje het volgende:

naar de Universiteit Nijmegen ga
dan gaan we elkaar nog tegenkomen
pi_55050346
ik neem aan dat jij niet in het Huygensgebouw zit dus kleine kans
Ja doei.
pi_55050357
quote:
Op woensdag 5 december 2007 07:58 schreef Liejannuh het volgende:
Ze stonden hier net chocoladeletters uit te delen toen ik binnen kwam. Hele lekkere van de bakker.
Ik heb die van mijn gelijk gedoneerd aan onze afdelingssecretaresse. Ik wil namelijk helemaal geen chocoladeletter eten.
idem nou ja, ik heb er een gehad, ook zo'n mooie van een bakker, en een zakje marsepein maar die gaan naar René of schoonouders ofzo denk niet dat ik hem zelf op ga peuzelen
Ja doei.
pi_55050368
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik neem aan dat jij niet in het Huygensgebouw zit dus kleine kans
geen idee
weet alleen dat we dingen met de uni delen
pi_55050409
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

geen idee
weet alleen dat we dingen met de uni delen
jij zit niet op de uni daar dan? HAN?

ik ga iig daar in het Huygensgebouw zitten, bij de HFML (High Frequency Magnet Lab ofzo die hele sterke magneetzooi) is dat maar toch komende half jaar in Arnhem wonen, want m'n vriend heeft net z'n kamer gisteren verhuurd aan een ander dus moeten we allebei van Arnhem naar Nijmegen reizen elke dag nou ja, gedeelde smart is halve smart denken we dan maar
Ja doei.
pi_55050458
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

jij zit niet op de uni daar dan? HAN?

ik ga iig daar in het Huygensgebouw zitten, bij de HFML (High Frequency Magnet Lab ofzo die hele sterke magneetzooi) is dat maar toch komende half jaar in Arnhem wonen, want m'n vriend heeft net z'n kamer gisteren verhuurd aan een ander dus moeten we allebei van Arnhem naar Nijmegen reizen elke dag nou ja, gedeelde smart is halve smart denken we dan maar
ik zit op de HAN inderdaad
pi_55050471
dan zitten we nú bij mekaar op school nou ja, ik zit in Arnhem maar niet lang meer dus bevalt een alfa studie daar wèl?
Ja doei.
pi_55050484
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
dan zitten we nú bij mekaar op school nou ja, ik zit in Arnhem maar niet lang meer dus bevalt een alfa studie daar wèl?
aha, ik vind alles tot nu toe goed bevallen eigenlijk
pi_55050512
da's mooi
Ja doei.
pi_55051047
Jeeej, ik heb ook een chocoladeletter + zak pepernoten gehad . Wel met een leuk gedicht .
Nu nog even bedenken wat ik ermee ga doen. In ieder geval goed niet opeten!

Fannetje: leuke surprise!
GB: ach, ik ben ook niet goed in surprises maken. Het gaat om het idee toch?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 december 2007 @ 09:35:19 #89
13151 crew  Rewimo
pi_55051205
Wij gaan zo chocoladeletters uitdelen. Zometeen gaat het grote verkleden beginnen
pi_55051406
oke en ik ben ook weer wakker:D
Top 5 China producten
pi_55051457
quote:
Op woensdag 5 december 2007 02:06 schreef rene90 het volgende:
heb ik met rode spa, kan er aan blijven drinken geen problemen mee, wel blij dat ik van de "cola" af ben, dronk ik op vakantie echt met 2 liter per dag, nah vet de schijterij ervan echt niet fijn,

nu terug van het feestje, dat was wel leuk, de nodige drank was lekker, en nu even genieten van een heerlijk tosti-tje:D en dan lekker slapen
Nou ik was een keer de bob (toen ik nog niet aan sanaslank deed) Dus ik netjes aan de cola light maar ze zette er elke keer maar nieuwe neer en toch onbewust drink je het dan net zo snel dan dat je bier zou drinken. En ja wat was ik einde van de avond wat ziek dus. Niet ziek van zatheid nee van colaheid
pi_55051769
whahahaah tja en das niet heul fijn nee:D vooral de cola light, dat stofje pfoe moet je niet teveel van drinken anders kan je op de pot blijven zitten, en als je dan nog moet wachten tot een stel zatte mensen in de auto zitten:p
Top 5 China producten
pi_55052279
Goeiemorgen allemaal!
Met mijn gewicht gaat het zo-zo, maar verder gaat 't hier wel goed. Gisteren les 11 van Evy gelopen, ben zo happy dat 't nog steeds goed gaat! Hopelijk kan ik voor mijn verjaardag ook écht 5km hardlopen.

Oh, en dit is ook goed nieuws:
'Fitheid belangrijker dan vetpercentage'
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_55052593
quote:
Op woensdag 5 december 2007 07:46 schreef Heavenlyblue het volgende:

Teigan sterkte, hopenlijk zet het ziek zijn niet door Freecell nog steeds sterkte Iedereen gevraagd zijn of haar vaccinatieboekje bij de deur te tonen?
Inderdaad knuffel voor Teigan!
En inderdaad ik krijg de neiging wel om mensen in ieder geal te ragen of ze zéker weten dat ze gevaccineerd zijn.
Het is niet dat ik dit aan nog iemand gun. Gisteren even bezoek van een vriendin, dus ik zeg: "mijn hoofd is al weer bijgetrokken!" en zij: "dan ben ik benieuwd hoe je er eerst uitzag, want je lijkt nog steeds wat op een hamster " Tara eel hard lachen

Maar ik denk elke keer weer: "hey het gaat beter!" en dan krijg ik óf complete opvliegers, of expolsieve diarree of ik ga weer kotsen
Ik wacht zaterdag af en dan ben ik écht beter
pi_55052897
Ik heb de cadeautje voor vanavond ingepakt. Leuke gedichtjes d'r bij.
Gaat gezellig worden.
pi_55053153
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:01 schreef ymme het volgende:
Ik heb de cadeautje voor vanavond ingepakt. Leuke gedichtjes d'r bij.
Gaat gezellig worden.
Ik heb er zowaar ook helemaal zin in
TARA's broertje, z'n moeder, stiefvader en oma komen hier sinterklaas vieren. Ik heb de kippensoep net al op gezet (ik wilde opgezet tikken, aan elkaar, maar dat zou raar zijn of niet? Even de weg kwijt. ) En TARA komt om 12.15 thuis uit z'n werk en haalt dan verse stokbrood
pi_55053525
vers stokbrood
Ja doei.
  woensdag 5 december 2007 @ 11:39:34 #98
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_55053747
Ik moet vanmiddag ook nog snel even wat inpakken en dan ben ik er ook klaar voor. We gaan het niet groots vieren, gewoon met z'n drietjes. Bijna alle kadootjes zijn voor Finn maar er zit ook nog wat voor onszelf tussen. Ik vond het wel een goed excuus voor het kopen van wat dingetjes die we absoluut niet echt nodig hebben, maar wel graag nog wilden hebben
pi_55053852
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:14 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb er zowaar ook helemaal zin in
TARA's broertje, z'n moeder, stiefvader en oma komen hier sinterklaas vieren. Ik heb de kippensoep net al op gezet (ik wilde opgezet tikken, aan elkaar, maar dat zou raar zijn of niet? Even de weg kwijt. ) En TARA komt om 12.15 thuis uit z'n werk en haalt dan verse stokbrood
Ik zou ook "opgezet" hebben getypt. Volgens mij is dat ook goed, hoewel; hoe ouder ik word en hoe langer ik dus van school ben, hoe vaker ik twijfel over de juiste schrijfwijze van iets.... Ik had het laatst met "fontijn" of "fontein" Ik vond het er allebei prima uitzien. Ik heb er toen maar een 'grappig' "waterspuitding op het plein" van gemaakt
pi_55054152
Fontein
Bij "opgezet" denk ik aan een ander dood beest dan de kip in mn soep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')