Ja, en als ik hier meer ga stoken, dan zweet mijn lief zich de pleuris. Bovendien vind ik het belachelijk om harder te gaan stoken, het hoeft hier niet meer dan 21 graden in huis te zijn ('s avonds rond een uur of 8 is het hier 21 graden).quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:57 schreef Aquaatje het volgende:
Dekentjes zijn echt typerend voor vrouwenM'n moeder, m'n ex, een stel vriendinnen.. ze hebben het allemaal liggen op, onder of bij de bank.
Ik stook wel wat harder.
![]()
M'n weegschaal was vanochtend overigens niet geheel onvriendelijk. Niks erbij, niks eraf. Gezien het weekend, valt dat weer mee.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben drie kilo afgevallen deze week... en nu past m'n nieuwe broek niet goed meer. Als in: hij zakt van m'n reet
quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben drie kilo afgevallen deze week... en nu past m'n nieuwe broek niet goed meer. Als in: hij zakt van m'n reet
Overdag is het hier zo'n 19 graden. Dat is voor als ik werk zat. Dan val ik tenminste niet in slaap.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, en als ik hier meer ga stoken, dan zweet mijn lief zich de pleuris. Bovendien vind ik het belachelijk om harder te gaan stoken, het hoeft hier niet meer dan 21 graden in huis te zijn ('s avonds rond een uur of 8 is het hier 21 graden).
en nu gaan we lekker veul groentes etenquote:Ik heb dus vandaag meegelopen met twee vakken:
Requierments Engineering, een tweedejaars vak en Formeel Denken, een eerstejaars vak
En het is me zeer goed bevallen! Het eerste vak kon ik helemaal volgen en was echt aansluitend, perfect, op wat ik wil doen later... Erg interessant en leuk, en géén laptops![]()
![]()
het tweede vak was wat pittiger, en nou ja, dat zat ook al in het 5e blok, en daar had je eigenlijk de andere blokken ook voor moeten volgen, maar ik vond het nog wel aardig te volgenheb zelfs nog iemand naast me wat uitgelegd
![]()
![]()
Daarna gesprek met de studieadviseur voor de bachelor van de opleiding, en die had het liefst dat ik februari meteen beginmet 3 vakken waaronder Wiskunde 1. Die kon ik volgens haar, dat gaat zij ook adviseren aan de examencommissie, gewoon volgen om te kijken hoe het met mijn wiskunde staat. Lukt het in één keer, dan is het mooi meegenomen, lukt het niet, dan weten we waar ik bijscholing nodig heb op het gebied van de wiskunde...
Moet er nog éven over nadenken, maar eigenlijk weet ik het al![]()
ik ga het doen denk ik..
Dan wonen we wel allebeí wel in Arnhem het komende half jaar, máárgoed.... dat is maar voor even, en dan wonen we welsamen
![]()
Ben je ook op vakantie naar India?quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, een korte vakantie naar Berlijn dit weekendquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ben je ook op vakantie naar India?
3 kilo in 1 week is wel behoorlijk veel hoor. Moet je niet te vaak doen.
Nee, morgen op mijn werk. qltel maakt foto's dus ik zal morgen wel wat postenquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:15 schreef ColdFeet het volgende:
Rewimo, ben je vanavond dan ook Sinterklaas? En zo ja: foto's
Berlijn!quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, een korte vakantie naar Berlijn dit weekend. Relatief veel lopen en relatief weinig eten. Ik verwacht ook niet dat het er allemaal af blijft hoor, maar het is toch even leuk. Bedoeling is om begin volgend jaar weer een stedentripje te doen. Eigenlijk wil ik het liefst naar Athene of Rome, is alweer bijna 8 jaar geleden dat ik daar geweest ben.
Vooral veel kerstmarkten bezocht. Er schijnen er 60 te zijn in de stad, maar we hebben ze lang niet allemaal bezocht hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:00 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Berlijn!Leuke stad! Wat heb je allemaal gedaan?
Rome is ook geweldig. Athene ben ik nog nooit geweest.Eigenlijk vind ik heel Italie wel heel erg tof.
Hippe surprisequote:Op dinsdag 4 december 2007 20:30 schreef Fannetje het volgende:
21 kopjes groene thee?
Hierbij een fotootje van mijn surprise die ik vandaag kreeg... ik vond 'm erg geslaagd!
[ afbeelding ]
coole surprise, maar euhm... zo goed ben ik nu weer niet hoor, krijg zelfs medelijden met de degene die ik heb getrokken voor de sintmeet, suprises was nooit mijn sterkste kant (mijn beste suprise ooit was dat ik als lootje mijn vader had, en niet uit mijn doos kwam (zelf een doos willen maken van hout) en me broer niet thuis was, en mijn vader dus hielp met het bouwen van de suprise, ook al vroeg ik er niet zelf om, hij zag me bezig in de schuur met lijmpistolen die duur waren, en hij wou wel dat zn gereedschap heel bleefquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:30 schreef Fannetje het volgende:
21 kopjes groene thee?
Hierbij een fotootje van mijn surprise die ik vandaag kreeg... ik vond 'm erg geslaagd!
[ afbeelding ]
dan gaan we elkaar nog tegenkomenquote:Op woensdag 5 december 2007 07:39 schreef motorbloempje het volgende:naar de Universiteit Nijmegen ga
![]()
![]()
![]()
idemquote:Op woensdag 5 december 2007 07:58 schreef Liejannuh het volgende:
Ze stonden hier net chocoladeletters uit te delen toen ik binnen kwam.Hele lekkere van de bakker.
Ik heb die van mijn gelijk gedoneerd aan onze afdelingssecretaresse.Ik wil namelijk helemaal geen chocoladeletter eten.
geen ideequote:Op woensdag 5 december 2007 08:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik neem aan dat jij niet in het Huygensgebouw zitdus kleine kans
jij zit niet op de uni daar dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 08:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
geen idee
weet alleen dat we dingen met de uni delen
ik zit op de HAN inderdaadquote:Op woensdag 5 december 2007 08:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij zit niet op de uni daar dan?HAN?
ik ga iig daar in het Huygensgebouw zitten, bij de HFML (High Frequency Magnet Lab ofzodie hele sterke magneetzooi) is dat
maar toch komende half jaar in Arnhem wonen, want m'n vriend heeft net z'n kamer gisteren verhuurd aan een ander
dus moeten we allebei van Arnhem naar Nijmegen reizen elke dag
nou ja, gedeelde smart is halve smart denken we dan maar
![]()
aha, ik vind alles tot nu toe goed bevallen eigenlijkquote:Op woensdag 5 december 2007 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
dan zitten we nú bij mekaar op schoolnou ja, ik zit in Arnhem
maar niet lang meer dus
bevalt een alfa studie daar wèl?
Nou ik was een keer de bob (toen ik nog niet aan sanaslank deed) Dus ik netjes aan de cola light maar ze zette er elke keer maar nieuwe neer en toch onbewust drink je het dan net zo snel dan dat je bier zou drinken. En ja wat was ik einde van de avond wat ziek dus. Niet ziek van zatheid nee van colaheidquote:Op woensdag 5 december 2007 02:06 schreef rene90 het volgende:
heb ik met rode spa, kan er aan blijven drinken geen problemen mee, wel blij dat ik van de "cola" af ben, dronk ik op vakantie echt met 2 liter per dag, nah vet de schijterij ervan echt niet fijn,
nu terug van het feestje, dat was wel leuk, de nodige drank was lekker, en nu even genieten van een heerlijk tosti-tje:D en dan lekker slapen
Inderdaad knuffel voor Teigan!quote:Op woensdag 5 december 2007 07:46 schreef Heavenlyblue het volgende:
Teigan sterkte, hopenlijk zet het ziek zijn niet doorFreecell nog steeds sterkte
Iedereen gevraagd zijn of haar vaccinatieboekje bij de deur te tonen?
Ik heb er zowaar ook helemaal zin inquote:Op woensdag 5 december 2007 11:01 schreef ymme het volgende:
Ik heb de cadeautje voor vanavond ingepakt. Leuke gedichtjes d'r bij.
Gaat gezellig worden.
Ik zou ook "opgezet" hebben getypt. Volgens mij is dat ook goed, hoewel; hoe ouder ik word en hoe langer ik dus van school ben, hoe vaker ik twijfel over de juiste schrijfwijze van iets.... Ik had het laatst met "fontijn" of "fontein" Ik vond het er allebei prima uitzien. Ik heb er toen maar een 'grappig' "waterspuitding op het plein" van gemaaktquote:Op woensdag 5 december 2007 11:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb er zowaar ook helemaal zin in![]()
TARA's broertje, z'n moeder, stiefvader en oma komen hier sinterklaas vieren.Ik heb de kippensoep net al op gezet (ik wilde opgezet tikken, aan elkaar, maar dat zou raar zijn
of niet?
Even de weg kwijt. ) En TARA komt om 12.15 thuis uit z'n werk en haalt dan verse stokbrood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |