Post onquote:Op zondag 2 december 2007 10:49 schreef eer-ik het volgende:
Zo. Dat is die wagen uit turquaz z'n post.
Ziet er niet uit imo
WHAT THE FUCK is dat???quote:
Plamuurtuningquote:
Doet me altijd denken aan kinderwagens met zo'n grote duwspoiler achterop, beetje dit idee:quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:20 schreef Daantke het volgende:
tvp
zag 1 minuut later nog een andere overriced zilvergrijze 206...
[ afbeelding ]
-edit-
ik zie trouwens nu het petje pas_
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Doet me altijd denken aan kinderwagens met zo'n grote duwspoiler achterop, beetje dit idee:
[ afbeelding ]
[..]
Doet me altijd denken aan kinderwagens met zo'n grote duwspoiler achterop, beetje dit idee:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
k vind het ook geen gezicht als mensen een auto uitbouwen en dan de skirts en achterbumper laag maken en een standaard voorbumper houden. dan klopt heel de lijn meteen niet meer...quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:20 schreef Daantke het volgende:
tvp
zag 1 minuut later nog een andere overriced zilvergrijze 206...
[ afbeelding ]
-edit-
ik zie trouwens nu het petje pas_
ik hou stiekem van andersom :$ voor laag, achter hoog zodat dikke pot nog mooi zichtbaar isquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:31 schreef eevebe het volgende:
[..]
k vind het ook geen gezicht als mensen een auto uitbouwen en dan de skirts en achterbumper laag maken en een standaard voorbumper houden. dan klopt heel de lijn meteen niet meer...
Je moeder onder de auto?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:08 schreef D25002011 het volgende:
[..]
ik hou stiekem van andersom :$ voor laag, achter hoog zodat dikke pot nog mooi zichtbaar is
quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:09 schreef Diepvriez het volgende:
Mijn scherm is nu nat
Kon mijn thee niet in mijn mond houden![]()
die lichten passen er wel beter in dan die 5-serie lichten bij die 3-serie...quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Honda Civic M3
ahaha, neequote:Op vrijdag 7 december 2007 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je moeder onder de auto?
Het is een inkoppertje, ik weet het
Eindelijk iemand die hier een foto van maakt, wilde het al lang doen maar is er niet van gekomenquote:
Vind hem echt niet sjonnie hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 11:19 schreef Deimos000 het volgende:
[ [url=httP://www.digafoto.nl/16.jpg]afbeelding[/url] ]
[ [url=httP://www.digafoto.nl/18.jpg]afbeelding[/url] ]
[ [url=httP://www.digafoto.nl/19.jpg]afbeelding[/url] ]
660 cc...
Tijdens mijn zoektoch naar een Delsolquote:Op donderdag 13 december 2007 00:53 schreef casejunkie het volgende:
Ik vind hem zelfs leuk
Dat type spoiler is zoooooooquote:Op donderdag 13 december 2007 20:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tijdens mijn zoektoch naar een Delsol:
[ afbeelding ]
ik d8 dat ik die tegenkwam op Marktplaats ofzo?? Of op Google ik weet niet meerquote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 20:36 schreef Eindewege het volgende:
Geen wonder dat ie 'm wilt verkopen, hij heeft er zo hard mee lopen scheuren dat z'n uitlaat door z'n bumper is geknalt
je zou bijna vergeten dat het een golf is, met al die Tupperware eromheen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:23 schreef Sapstengel het volgende:
Die fake Lamborghini Style Doors zijn echt lame, ze gaan helemaal niet zo open als de echte, waardoor je heel verrot in en uit moet stappen.
Je hebt dus de S2000 looks bumperts:quote:
Nee! Niet de e36 verkrachtenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:05 schreef Turquaz52 het volgende:
En Monsterlooks Bumperts:
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op maandag 17 december 2007 22:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]]
Ubergeil jeweetsz![]()
[ afbeelding ]
Een kamper met geld tekort
Het zijn meer SLR McLaren bumpers dan Enzo bumpers.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je hebt dus de S2000 looks bumperts:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt M3 Looks Bumperts:
[ afbeelding ]
Je hebt ook Enzo Look bumperts:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Monsterlooks Bumperts:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nogmeer oversized gevaren Bumperts
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
De link http://link.marktplaats.nl/135342042.
das dan wel weer coolquote:stuur maakt contact met toeter (waardoor hij af en toe spontaan toetert),
Totdat ie om 2 uur gaat staan toeteren. Deed die van mij. De dag na z'n APKquote:
2FAST4U, met een Gefotoshopte km teller jaquote:
Ja wat jij wilt jongequote:Op dinsdag 18 december 2007 08:02 schreef deliberator het volgende:
[..]
Het zijn meer SLR McLaren bumpers dan Enzo bumpers.
ben niet zo'n fan van spoilers. maar de spoiler "ansich" is wel fraai, van een subaru inmpreza geloofik..quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Linkie
Echte Ferrari'squote:Op dinsdag 18 december 2007 17:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja wat jij wilt jonge![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek het maar uit, en zeg me wat je het beste vind passen
En die ene in de verf is meer een Alfa GT bumper, dan een Enzo of SLR.quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:02 schreef deliberator het volgende:
[..]
Het zijn meer SLR McLaren bumpers dan Enzo bumpers.
Als dat een replica is hebben ze het echt f*cking goed gedaan!quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:26 schreef Peterchris het volgende:
http://static.autoblog.nl/images/wp/bugatti_veyron_raped.jpg
Dat is toch geen echte mag ik hopen
Tuurlijk issie echt, ooit gehoord van stickers?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:26 schreef Peterchris het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Als dat een replica is hebben ze het echt f*cking goed gedaan!
quote:
zij hebben/zij heeft teminste wel 1,5miljoen euri over om zown monster te verkrachten.. dus ik weet ff niet wat ik wil zeggenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:01 schreef Peterchris het volgende:
[..]
![]()
Standrechtelijke executeren. Pure verkrachting wat ze daar gedaan hebben.
Smaak kan niet gekocht worden?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
zij hebben/zij heeft teminste wel 1,5miljoen euri over om zown monster te verkrachten.. dus ik weet ff niet wat ik wil zeggen![]()
![]()
http://www.motorauthority(...)rns-the-veyron-pink/quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:26 schreef Peterchris het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:46 schreef osmo het volgende:
[..]
http://www.motorauthority(...)rns-the-veyron-pink/
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:01 schreef Luco het volgende:
Hier meer info over die roze Veyron. Het is een reclameachtig iets van een japans merk...
Ach, dat vind ik dan wel weer meevallen. Geen tupperwarebak in ieder geval. Past wel in dit straatje:quote:
Decadentie ten topquote:Op woensdag 19 december 2007 04:30 schreef Sapstengel het volgende:
Da's juist cool, een wagen van ruim 1 miljoen kopen en hem dan zo fout roze maken. En dan elke keer als je ergens aan komt gewoon doen alsof er niks aan de hand is en je vragen waarom iedereen zo raar kijkt
.
Mijn god, het mooiste gedeelte van die auto (de koplampen dus) vervangen voor Mercedes koplamenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
Letterlijk een Turkenbak(is van een turk
)
Ik heb wel eens op een camping gestaan waar iemand met een ferrari naast z'n tent stondquote:Op woensdag 19 december 2007 15:21 schreef Barcaconia het volgende:
En dan zo een imperial op je roze Veyron en met je vrouw op vakantie kamperen in Zuid-Frankrijk
Die had zeker net zijn grote beurt gehad.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op een camping gestaan waar iemand met een ferrari naast z'n tent stond
De vangrail hangt nog onder de auto!quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 17:34 schreef Spamblik het volgende:
Dat is natuurlijk om z'n chassisbalken te koelen!
Xzenon jwwetszquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:28 schreef Diemietuhriej het volgende:
golf 4 tdi 110 pk 2000,,, elek,ramen elek,spigels airco,2 x airbag alarm cruisecontrool armsteun voor en achter nieuwe apk sport velgen spoeler sport voor en achter bumper uitlaat met 2 uitgang links en rechts 210.duizend gelopen 5 deurs muziek insalatie waarde van 500 euro 2 woeffer 3 versterkers radio met afstandbed. orjinele voor en achter bumper carcit met bloetooth boekjes aanwezig xzenon koplampenwtf.
![]()
Een woefer![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:14 schreef Turquaz52 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/136745642
Kan aub. iemand de foto's hiervan rippen en hier plaatsen?WHAHAHAHHAHAA
Amsterdam Zuid-Oost. Nuff said.quote:golf 4 tdi 110 pk 2000,,, elek,ramen elek,spigelsairco, 2 x airbag alarm,
cruisecontrool
armsteun voor en achter, nieuwe apk sport velgen
spoeler sport voor en achter bumper uitlaat met 2 uitgang links en rechts 210.duizend gelopen, 5 deurs muziek insalatie,
waarde van 500 euro (vraagprijs van 7750?
) 2 woeffer
3 versterkers radio met afstandbed. orjinele voor en achter bumper carcit met bloetooth (standaard bumpers met Bluetooth?
) boekjes aanwezig xzenon koplampen
quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:31 schreef j0rrit het volgende:
Het wordt pas grappig als je de tekst gaat ontleden.
[..]
Amsterdam Zuid-Oost. Nuff said.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Honda Civic
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Duitsland
Datum: 14 oktober 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Stratenmakers Ferrari's Deeltje 11 alweer..quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:12 schreef Pascal86 het volgende:
Kzag daarnet nog een polo waarvan ze de voorkant zo hadden verbouwd dat hij op een audi grill moest lijken![]()
die vind ik toch eerlijk gezegd wel strakquote:Op donderdag 27 december 2007 20:18 schreef Yoda87 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hier ook een polo, maardan zonder audi grill
Polozeiquote:Op donderdag 27 december 2007 20:18 schreef Yoda87 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Inderdaad, ik zie 'm altijd de bijlmer in rijden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:31 schreef j0rrit het volgende:
Het wordt pas grappig als je de tekst gaat ontleden.
[..]
Amsterdam Zuid-Oost. Nuff said.
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:18 schreef Yoda87 het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Diese Webseite ist meinen kleinen Bruder
Jens Lederhausen gewidmet.
Am 17.04.2005 starb mein bester Freund
in unserer POLOzei
Zonde! Maar misschien was de voorkant toch al es in elkaar gereden ooitquote:
krijg je ervan met zo veul dauwnforsquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:47 schreef Deimos000 het volgende:
soms weet je het even niet meer en parkeer jij je winkelwagentje gewoon ff in de sloot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 december 2007 11:47 schreef Supra_Turbo het volgende:
Als je dat zelf eens doet!
quote:Op zondag 30 december 2007 00:39 schreef Turquaz52 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/126942399
Als iemand deze auto es hier postwhahahaha
quote:Op zondag 30 december 2007 21:18 schreef Supra_Turbo het volgende:
[ afbeelding ]
Die side-sirts en achterlichten, tankdopsticker, spiegels, ruitenwisser auto
Die is netjes en strak. Ik heb wel eens ergere two-tones bij de ring gezienquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Honda Civic
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Duitsland
Datum: 14 oktober 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Die Vectra is echt geen Stratenmakers Ferrari hoorquote:Op zondag 30 december 2007 23:45 schreef daNpy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
... maar die ik zoek ik heb ik w.s. met de cam van mn vriendin gemaakt.
Als het al een echte intercooler is.quote:Op maandag 31 december 2007 00:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Die Vectra is echt geen Stratenmakers Ferrari hoor![]()
Check die Intercooler achter de bumper maar, (die nog niet eens sjonnie is).
Dat wilt zeggen dat de man meer aandacht heeft geschonken aan de motor van de auto dan aan de uiterlijk..
Een turbo met zown grote intercooler ga je niet zo snel op een 90PK vectratje bouwen..![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 23:46 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Die lijke german-style velgjes altijd.
13" en 10J breed en dan een 185 bandje eromheen draaien
quote:Op maandag 31 december 2007 00:41 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Als het al een echte intercooler is.
quote:Op maandag 31 december 2007 00:42 schreef daNpy het volgende:
Is wel echt, idd geen stratemakers Ferrari, maar ik denk ik post hem toch even
ff weer terug komen op jouquote:Op zondag 30 december 2007 23:46 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Die lijke german-style velgjes altijd.
13" en 10J breed en dan een 185 bandje eromheen draaien
quote:Op maandag 31 december 2007 12:07 schreef Geqxon het volgende:
Turkenvelgjes.
Heul nietquote:
Dat idd... afzichtelijk!quote:Op maandag 31 december 2007 11:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ff weer terug komen op jou![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
9J voor, 10 J achter..
Dat is nog niks.. heb eentje van 11j gezien met zown banden.. (of was het ook 10J maar smallere bandenquote:Op maandag 31 december 2007 16:00 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Dat idd... afzichtelijk!
Die velgen zijn breder dan dat ze groot zijn.
En dat bandje lijkt rechtstreeks van een kruiwagen afkomstig te zijn
je linkjes werken helaas nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:23 schreef Turquaz52 het volgende:
Klik
Klik nog es
Nog een klik
En als laatst..
Een gele kikker, de wansmaak.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:23 schreef Turquaz52 het volgende:
Klik
Klik nog es
Nog een klik
En als laatst..
quote:
Op een of andere manier pak je wel vaak imageshack afbeeldingen..quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
CTRL F5..
heb geen zin om ze te downloaden en weer te uploaden enzoo
quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Op een of andere manier pak je wel vaak imageshack afbeeldingen..
Ah, tractor banden op je paupermobiel.quote:Op maandag 31 december 2007 11:44 schreef Turquaz52 het volgende:
ff weer terug komen op jou![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
9J voor, 10 J achter..
klik op de adresbalk > Enterquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:02 schreef QuietEyes het volgende:
Tellen stratemakers vrouwen ook ?![]()
[ afbeelding ]
Nooit eerder gehoord? Is al zeker de 3e Civic met een V8.. dr is er nog eentje met een V6 en een Civic met een F20c (van un S2000)quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:01 schreef Supra_Turbo het volgende:
Civic met V8?
Ik hoor voor 'm dat ie geen bochten meer tegen gaan komen!
K20A erin swappen
Wat een afgrijselijke spoiler op die Testarossa zeg. Die auto is juist ontworpen om geen extra spoilers nodig te hebben, dan moet je er niet zelf nog eentje opschroeven...quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:38 schreef JK1982 het volgende:
In dit filmpje letterlijk een stratenmakers-Ferrari:
http://nl.youtube.com/watch?v=ix5XOL7byCI&feature=related
Jammer van die balzak bij z'n anus.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:31 schreef Maranelloot het volgende:
Die Viper is overigens wel erg lekker!
Die Testarossa ook, zoiets verzin je toch nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:38 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Jammer van die balzak bij z'n anus.
Iets in de trend van "I don't have balls, but my car does".quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:42 schreef osmo het volgende:
Die Testarossa ook, zoiets verzin je toch niet
Verdomd, die balzakken waren me nog niet eens opgevallen!quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:31 schreef Maranelloot het volgende:
[..]
Wat een afgrijselijke spoiler op die Testarossa zeg. Die auto is juist ontworpen om geen extra spoilers nodig te hebben, dan moet je er niet zelf nog eentje opschroeven...
Die Viper is overigens wel erg lekker!
Die wou iets te veel op zijn jongere zusje lijken:quote:Op maandag 7 januari 2008 19:07 schreef WaSTeiL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was al bezig met aanpassen... klote kikkers..
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:07 schreef WaSTeiL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was al bezig met aanpassen... klote kikkers..
A-Team is weer back, wat zeg jij?quote:
* schaamt zich diep, doordat een domme turk deze fokkert met ruim 3500post "de meest JweetZelluf persoon van Fok!" word uitgemaakt voor slechte smaak.. WAAROM TEVEBE, WAAROM..?? HOU JE NIET MEER VAN MEE????quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:36 schreef tevebe het volgende:
[..]
Je bent schijnbaar niet de enige turk met slechte smaak
Haal dan die eerste R weg ..quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:52 schreef SilentChaos het volgende:
Eigenlijk zie ik het verschil niet tussen al die gepimpte golfjes, crx-en en civics hier in NL
Eerste bod is al binnenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:32 schreef JK1982 het volgende:
Exclusief is hij zeker ja... wat een grafbak...
Mocht ik ooit veel geld winnen gaat dit mijn hobby worden. Een dergelijke auto kopen, en terwijl je er mee wegrijd een traan uit zijn ogen zien rollen. Om de auto vervolgens om te keren, en pal voor zijn gezicht met 60km/h over een verkeersdrempel te knallen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:32 schreef JK1982 het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mocht ik ooit veel geld winnen gaat dit mijn hobby worden. Een dergelijke auto kopen, en terwijl je er mee wegrijd een traan uit zijn ogen zien rollen. Om de auto vervolgens om te keren, en pal voor zijn gezicht met 60km/h over een verkeersdrempel te knallen.
Ik ben een liefhebber van Alfa's, maar van dit soort tjoening gaan m'n nekharen recht overeind staan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:32 schreef JK1982 het volgende:
Die auto heb ik hier, in Oss, behoorlijk vaak zien staan/rijdenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:32 schreef JK1982 het volgende:
quote:
Ja neem een BMW als je zoveel te compenseren hebtquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:34 schreef SilentChaos het volgende:
Steek je geld liever in een auto die het waard is zou ik zeggen
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Tegenwoordig zijn dieseltjes vaak nog sneller dan benzine autootjes.quote:
Maybe bdoele hij iets als: ohw nee, un diesel verneuktquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:31 schreef Daklem het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Tegenwoordig zijn dieseltjes vaak nog sneller dan benzine autootjes.
Denk aan de R8 diesel, die een betere prestatie levert dan de benzine variant
Echt een diesel-rijder uitspraak.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:31 schreef Daklem het volgende:
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Tegenwoordig zijn dieseltjes vaak nog sneller dan benzine autootjes.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Echt een diesel-rijder uitspraak.
De snelste uit de serie van een type auto (Golf, Astra, 3-serie, 5-serie etc etc) is nagenoeg altijd een benzine versie!quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:30 schreef lipje het volgende:
[..]
Ja neem een BMW als je zoveel te compenseren hebt
Ik rijd benzine. Don't jump to conclusionsquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Echt een diesel-rijder uitspraak.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:09 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
De snelste uit de serie van een type auto (Golf, Astra, 3-serie, 5-serie etc etc) is nagenoeg altijd een benzine versie!
Een paar uitzonderingen daargelaten.
Dat ligt eraan. De 335i heeft 400nm koppel, de 335d heeft 580nm koppel. Dat ga je meer merken dan het verschil in PK, 306PK van de 335i en 286PK van de 335d.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:09 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
De snelste uit de serie van een type auto (Golf, Astra, 3-serie, 5-serie etc etc) is nagenoeg altijd een benzine versie!
Een paar uitzonderingen daargelaten.
Snelste benzineversie = M3quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. De 335i heeft 400nm koppel, de 335d heeft 580nm koppel. Dat ga je meer merken dan het verschil in PK, 306PK van de 335i en 286PK van de 335d.
Tuurlijk, vergelijk even twee wagens uit totaal verschillende segmenten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:37 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Snelste benzineversie = M3
Snelste dieselversie = 335d
M3 >> 335d
quote:ford escort xr3i 1.8 benzine 16v U9
bj . 93
coupe 1100 kg
apk tot 2 november 2008
km-stand 160000
16 inch velgen ( kleine probleem chroom laat los van de velgen)
getuned naar 140 pk ( chiptuning)
elc... ramen
elc... spiegels
elc... schijf dak ( kantel schijfdak )
voorruite verwarming
achterruile verwarming
sport stoelen
sport stuur
sport uitlaat ( remus 1800)
sport bumper voor/achter/ zijkant
dubbele spoler achter
3de klase alarm ( zit er op moet aan gesloten worden )
ruitewisser voor ( ENKEL heb ik 165E voor moeten betalen)
stuurbekrachtging
enz. enz. enz.
de auto heeft 2 weken geleden grote beurt gehad .
heb voor 450E onderdelen vervangen remschijven, remblokjes enz..
bon nog aanwezig
hele mooie en sportieve auto ik doe het weg omdat ik een grotere auto wil deze wordt te klein voor ons
ik heb altijd heel veel rijplezier in gehad .
heb je intresse bel me of mail me. je kan gerust komen kijken proef rijen ( zonder verplichtingen
0611385102
MVG
quote:MMOWAHUAHUAHAUHAUHAAHHAHAHAA Check die plastic en tuperware op die auto.. Vind je dat echt mooi? Volgens mij ben jij gewoon blind ofzo
Antwoord daarop:
mwuahahahahahaha
ik kan wel zo je kontgat vinden en die auto erin parkeren
mongooltje
Overduidelijk een Homo dus![]()
![]()
link?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:01 schreef JK1982 het volgende:
Ja, ik snap ook niet dat iemand op een bepaald moment bij zijn volle bewustzijn besluit om z'n auto vol te hangen met dat soort spoilers en kerstverlichting. Heb niks tegen spoilers op zich, alleen doe het dan gewoon subtiel. Maargoed, over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggen..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je las, stond er: chrome laat losquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:56 schreef WaSTeiL het volgende:
Wat is er overigens met zijn velgen gebeurd? Lijkt wel alsof er spaken ontbreken of ze in ieder geval serieus beschadigd zijn.
Thanks, but no thanksquote:
ff teru komen op jou.. deze gast kocht dit ding hier:quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mocht ik ooit veel geld winnen gaat dit mijn hobby worden. Een dergelijke auto kopen, en terwijl je er mee wegrijd een traan uit zijn ogen zien rollen. Om de auto vervolgens om te keren, en pal voor zijn gezicht met 60km/h over een verkeersdrempel te knallen.
aldus, de eigenaarquote:Still not finished
lude heeft een stock spoilert, maar ik d8 alleen op de VTEC en 2.3 (correct me if im wrong!)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
Da's toch ook veel mooier. Gewoon origineel houden, misschien een paar cm verlagen, dikke velgen er onder en eventueel een subtiele spoiler (als er geen stock spoiler op zat iig) of wat kleine mods zoals mistlampen of witte richtingaanwijzers ipv oranje enzo.
De rest van het geld kan je beter in performance steken dan in tupperware.
whahahahquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:06 schreef Geqxon het volgende:
Dus omdat het JDM is is het stoer? Je eigen mening telt niet meer?
Meeloperij dus.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:40 schreef Turquaz52 het volgende:
whahahah![]()
Sorry man, ik liet me helemaal meeslepen.. Maar nee.. je eige mening telt zeker.. maar 't is gewoon dat iedereen zich *zoals mij* zich meelaat slepen door die mooiheid..
Netzoals de VW rijders> German Style = 10J met 215 bandjes![]()
En een schroefset om zo LAAG mogenlijk te gaan![]()
En Opel: Zo sjonnie mogenlijk..
Bumperts en sideskirts om roest te verbergen.
Ford zo snel, en hard mogelijk en zo RS/Cosworth mogenlijk![]()
jweetzelluf![]()
Flikker op met je 'lude'quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:02 schreef Turquaz52 het volgende:
lude heeft een stock spoilert, maar ik d8 alleen op de VTEC en 2.3 (correct me if im wrong!)
en dikke velgen? Rota's en die andere JDM velgjes is al gegoten @ de lude...
en amberkleur/oranje knipperlichten zijn juist mooi @ een lude..
Tis net een paddestoelquote:Op zondag 20 januari 2008 19:17 schreef Daklem het volgende:
Marktplaats link klik hier!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ 't VTEC systeem, + de 2.2L motor met 200PK, + de lijnen, + de stoellen + de koplampen + allesquote:Op zondag 20 januari 2008 20:08 schreef Geqxon het volgende:
Het enige mooie aan een Prelude is het 4WS systeem. Voor de rest zuigen ze.
en Toyota haalt 1000 pk uit een 3 liter.... alleen leveren ze die niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:24 schreef Geqxon het volgende:
2.2L met 200PK. Mitsubishi kreeg in die tijd al 250PK uit 2.0 liter. En tegenwoordig zelfs 400PK uit 2.0 liter.
Hij wil mijn Calibra niet doen.quote:
quote:Ik vind hem echt gaaf man! Zou je mijn Calibra ook op zo'n manier kunnen/willen tunen tegen vergoeding? Met vriendelijke groet, Henk
hey
hahah hier voor had ik zelf een calibra. Er is best wel veel voor een calibra om het te tunnen alleen ik doe mijn eigen auto's sorry .........mvg
Met turbo's vind ik dat niet echt speciaal ofzo.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:24 schreef Geqxon het volgende:
2.2L met 200PK. Mitsubishi kreeg in die tijd al 250PK uit 2.0 liter. En tegenwoordig zelfs 400PK uit 2.0 liter.
De enige reden dat ik het post, is omdat Turk52 het speciaal vond dat er 200PK uit een 2.2 liter komt.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met turbo's vind ik dat niet echt speciaal ofzo.
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De enige reden dat ik het post, is omdat TurQ52 het speciaal vond dat er 200PK uit een 2.2 liter komt.
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 08:29 schreef Geqxon het volgende:
4-cilinder.
En nu gaan we het weer over Statenmakers Ferarri's hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
vast custom tapedquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:39 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind de niet kloppende chroomstrips wel stoer.
Die waarvan hij uiteindelijk de spoiler 14 cm heeft ingekort, de accu heeft vastgezet, de veerpootbrug heeft vastgezet, de bekabeling van zijn knipperlicht heeft gerepareerd en de banden heeft vervangen?quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:56 schreef junkiesietze het volgende:
Ik reed lekker in mn panda... zie ik opeens dit voor het stoplicht staan
ik moet t m nageven dat hij in ieder geval de moeite heeft genomen om zijn bumpers en skirts te spuiten
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik vind die achterlichten wel best mooi..
Triest. Die advertentie is nog triester. Hij geeft nog geeneens details van de auto.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:20 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
http://link.marktplaats.nl/145334251
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:24 schreef Mr_Moon het volgende:
Nu is de Porsche Cayenne imo al niet de fraaiste, maar dit:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
achterkant van een Toureg Dakar TDI, voorkant van een Audi?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:24 schreef Mr_Moon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:24 schreef Mr_Moon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is toch gemaakt door Koenigsegg?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:24 schreef Mr_Moon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat maakt hem er nog niet mooier opquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:25 schreef benckendorff het volgende:
[..]
Die is toch gemaakt door Koenigsegg?
quote:Op maandag 4 februari 2008 17:01 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
stond in mn straat
Jouw auto valt zeker onder de stratenmaker ferrari'squote:Op maandag 4 februari 2008 19:16 schreef garnage-patrick het volgende:
is mijn auto dan ook een stratenmaker ferrari?!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die blerpijp is er ondertussen alweer onderuit, en dat motorblok is ook vervangen voor wat zwaardersen hij ligt nog IETS lager dan daar.. 1 a 2 cm..
volgens mij zitdie banaan te ver in je oor..quote:Op maandag 4 februari 2008 19:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jouw auto valt zeker onder de stratenmaker ferrari's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |