Post onquote:Op zondag 2 december 2007 10:49 schreef eer-ik het volgende:
Zo. Dat is die wagen uit turquaz z'n post.
Ziet er niet uit imo
WHAT THE FUCK is dat???quote:
Plamuurtuningquote:
Doet me altijd denken aan kinderwagens met zo'n grote duwspoiler achterop, beetje dit idee:quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:20 schreef Daantke het volgende:
tvp
zag 1 minuut later nog een andere overriced zilvergrijze 206...
[ afbeelding ]
-edit-
ik zie trouwens nu het petje pas_
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Doet me altijd denken aan kinderwagens met zo'n grote duwspoiler achterop, beetje dit idee:
[ afbeelding ]
[..]
Doet me altijd denken aan kinderwagens met zo'n grote duwspoiler achterop, beetje dit idee:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
k vind het ook geen gezicht als mensen een auto uitbouwen en dan de skirts en achterbumper laag maken en een standaard voorbumper houden. dan klopt heel de lijn meteen niet meer...quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:20 schreef Daantke het volgende:
tvp
zag 1 minuut later nog een andere overriced zilvergrijze 206...
[ afbeelding ]
-edit-
ik zie trouwens nu het petje pas_
ik hou stiekem van andersom :$ voor laag, achter hoog zodat dikke pot nog mooi zichtbaar isquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:31 schreef eevebe het volgende:
[..]
k vind het ook geen gezicht als mensen een auto uitbouwen en dan de skirts en achterbumper laag maken en een standaard voorbumper houden. dan klopt heel de lijn meteen niet meer...
Je moeder onder de auto?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:08 schreef D25002011 het volgende:
[..]
ik hou stiekem van andersom :$ voor laag, achter hoog zodat dikke pot nog mooi zichtbaar is
quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:09 schreef Diepvriez het volgende:
Mijn scherm is nu nat
Kon mijn thee niet in mijn mond houden![]()
die lichten passen er wel beter in dan die 5-serie lichten bij die 3-serie...quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Honda Civic M3
ahaha, neequote:Op vrijdag 7 december 2007 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je moeder onder de auto?
Het is een inkoppertje, ik weet het
Eindelijk iemand die hier een foto van maakt, wilde het al lang doen maar is er niet van gekomenquote:
Vind hem echt niet sjonnie hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 11:19 schreef Deimos000 het volgende:
[ [url=httP://www.digafoto.nl/16.jpg]afbeelding[/url] ]
[ [url=httP://www.digafoto.nl/18.jpg]afbeelding[/url] ]
[ [url=httP://www.digafoto.nl/19.jpg]afbeelding[/url] ]
660 cc...
Tijdens mijn zoektoch naar een Delsolquote:Op donderdag 13 december 2007 00:53 schreef casejunkie het volgende:
Ik vind hem zelfs leuk
Dat type spoiler is zoooooooquote:Op donderdag 13 december 2007 20:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tijdens mijn zoektoch naar een Delsol:
[ afbeelding ]
ik d8 dat ik die tegenkwam op Marktplaats ofzo?? Of op Google ik weet niet meerquote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 20:36 schreef Eindewege het volgende:
Geen wonder dat ie 'm wilt verkopen, hij heeft er zo hard mee lopen scheuren dat z'n uitlaat door z'n bumper is geknalt
je zou bijna vergeten dat het een golf is, met al die Tupperware eromheen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:23 schreef Sapstengel het volgende:
Die fake Lamborghini Style Doors zijn echt lame, ze gaan helemaal niet zo open als de echte, waardoor je heel verrot in en uit moet stappen.
Je hebt dus de S2000 looks bumperts:quote:
Nee! Niet de e36 verkrachtenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:05 schreef Turquaz52 het volgende:
En Monsterlooks Bumperts:
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op maandag 17 december 2007 22:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]]
Ubergeil jeweetsz![]()
[ afbeelding ]
Een kamper met geld tekort
Het zijn meer SLR McLaren bumpers dan Enzo bumpers.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je hebt dus de S2000 looks bumperts:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt M3 Looks Bumperts:
[ afbeelding ]
Je hebt ook Enzo Look bumperts:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Monsterlooks Bumperts:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nogmeer oversized gevaren Bumperts
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
De link http://link.marktplaats.nl/135342042.
das dan wel weer coolquote:stuur maakt contact met toeter (waardoor hij af en toe spontaan toetert),
Totdat ie om 2 uur gaat staan toeteren. Deed die van mij. De dag na z'n APKquote:
2FAST4U, met een Gefotoshopte km teller jaquote:
Ja wat jij wilt jongequote:Op dinsdag 18 december 2007 08:02 schreef deliberator het volgende:
[..]
Het zijn meer SLR McLaren bumpers dan Enzo bumpers.
ben niet zo'n fan van spoilers. maar de spoiler "ansich" is wel fraai, van een subaru inmpreza geloofik..quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Linkie
Echte Ferrari'squote:Op dinsdag 18 december 2007 17:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja wat jij wilt jonge![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek het maar uit, en zeg me wat je het beste vind passen
En die ene in de verf is meer een Alfa GT bumper, dan een Enzo of SLR.quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:02 schreef deliberator het volgende:
[..]
Het zijn meer SLR McLaren bumpers dan Enzo bumpers.
Als dat een replica is hebben ze het echt f*cking goed gedaan!quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:26 schreef Peterchris het volgende:
http://static.autoblog.nl/images/wp/bugatti_veyron_raped.jpg
Dat is toch geen echte mag ik hopen
Tuurlijk issie echt, ooit gehoord van stickers?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:26 schreef Peterchris het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Als dat een replica is hebben ze het echt f*cking goed gedaan!
quote:
zij hebben/zij heeft teminste wel 1,5miljoen euri over om zown monster te verkrachten.. dus ik weet ff niet wat ik wil zeggenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:01 schreef Peterchris het volgende:
[..]
![]()
Standrechtelijke executeren. Pure verkrachting wat ze daar gedaan hebben.
Smaak kan niet gekocht worden?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
zij hebben/zij heeft teminste wel 1,5miljoen euri over om zown monster te verkrachten.. dus ik weet ff niet wat ik wil zeggen![]()
![]()
http://www.motorauthority(...)rns-the-veyron-pink/quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:26 schreef Peterchris het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:46 schreef osmo het volgende:
[..]
http://www.motorauthority(...)rns-the-veyron-pink/
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:01 schreef Luco het volgende:
Hier meer info over die roze Veyron. Het is een reclameachtig iets van een japans merk...
Ach, dat vind ik dan wel weer meevallen. Geen tupperwarebak in ieder geval. Past wel in dit straatje:quote:
Decadentie ten topquote:Op woensdag 19 december 2007 04:30 schreef Sapstengel het volgende:
Da's juist cool, een wagen van ruim 1 miljoen kopen en hem dan zo fout roze maken. En dan elke keer als je ergens aan komt gewoon doen alsof er niks aan de hand is en je vragen waarom iedereen zo raar kijkt
.
Mijn god, het mooiste gedeelte van die auto (de koplampen dus) vervangen voor Mercedes koplamenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
Letterlijk een Turkenbak(is van een turk
)
Ik heb wel eens op een camping gestaan waar iemand met een ferrari naast z'n tent stondquote:Op woensdag 19 december 2007 15:21 schreef Barcaconia het volgende:
En dan zo een imperial op je roze Veyron en met je vrouw op vakantie kamperen in Zuid-Frankrijk
Die had zeker net zijn grote beurt gehad.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op een camping gestaan waar iemand met een ferrari naast z'n tent stond
De vangrail hangt nog onder de auto!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |