Post onquote:Op zondag 2 december 2007 10:49 schreef eer-ik het volgende:
Zo. Dat is die wagen uit turquaz z'n post.
Ziet er niet uit imo
WHAT THE FUCK is dat???quote:
Plamuurtuningquote:
Doet me altijd denken aan kinderwagens met zo'n grote duwspoiler achterop, beetje dit idee:quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:20 schreef Daantke het volgende:
tvp
zag 1 minuut later nog een andere overriced zilvergrijze 206...
[ afbeelding ]
-edit-
ik zie trouwens nu het petje pas_
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Doet me altijd denken aan kinderwagens met zo'n grote duwspoiler achterop, beetje dit idee:
[ afbeelding ]
[..]
Doet me altijd denken aan kinderwagens met zo'n grote duwspoiler achterop, beetje dit idee:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
k vind het ook geen gezicht als mensen een auto uitbouwen en dan de skirts en achterbumper laag maken en een standaard voorbumper houden. dan klopt heel de lijn meteen niet meer...quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:20 schreef Daantke het volgende:
tvp
zag 1 minuut later nog een andere overriced zilvergrijze 206...
[ afbeelding ]
-edit-
ik zie trouwens nu het petje pas_
ik hou stiekem van andersom :$ voor laag, achter hoog zodat dikke pot nog mooi zichtbaar isquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:31 schreef eevebe het volgende:
[..]
k vind het ook geen gezicht als mensen een auto uitbouwen en dan de skirts en achterbumper laag maken en een standaard voorbumper houden. dan klopt heel de lijn meteen niet meer...
Je moeder onder de auto?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:08 schreef D25002011 het volgende:
[..]
ik hou stiekem van andersom :$ voor laag, achter hoog zodat dikke pot nog mooi zichtbaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |