quote:Op maandag 31 december 2007 12:07 schreef Geqxon het volgende:
Turkenvelgjes.
Heul nietquote:
Dat idd... afzichtelijk!quote:Op maandag 31 december 2007 11:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ff weer terug komen op jou![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
9J voor, 10 J achter..
Dat is nog niks.. heb eentje van 11j gezien met zown banden.. (of was het ook 10J maar smallere bandenquote:Op maandag 31 december 2007 16:00 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Dat idd... afzichtelijk!
Die velgen zijn breder dan dat ze groot zijn.
En dat bandje lijkt rechtstreeks van een kruiwagen afkomstig te zijn
je linkjes werken helaas nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:23 schreef Turquaz52 het volgende:
Klik
Klik nog es
Nog een klik
En als laatst..
Een gele kikker, de wansmaak.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:23 schreef Turquaz52 het volgende:
Klik
Klik nog es
Nog een klik
En als laatst..
quote:
Op een of andere manier pak je wel vaak imageshack afbeeldingen..quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
CTRL F5..
heb geen zin om ze te downloaden en weer te uploaden enzoo
quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Op een of andere manier pak je wel vaak imageshack afbeeldingen..
Ah, tractor banden op je paupermobiel.quote:Op maandag 31 december 2007 11:44 schreef Turquaz52 het volgende:
ff weer terug komen op jou![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
9J voor, 10 J achter..
klik op de adresbalk > Enterquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:02 schreef QuietEyes het volgende:
Tellen stratemakers vrouwen ook ?![]()
[ afbeelding ]
Nooit eerder gehoord? Is al zeker de 3e Civic met een V8.. dr is er nog eentje met een V6 en een Civic met een F20c (van un S2000)quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:01 schreef Supra_Turbo het volgende:
Civic met V8?
Ik hoor voor 'm dat ie geen bochten meer tegen gaan komen!
K20A erin swappen
Wat een afgrijselijke spoiler op die Testarossa zeg. Die auto is juist ontworpen om geen extra spoilers nodig te hebben, dan moet je er niet zelf nog eentje opschroeven...quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:38 schreef JK1982 het volgende:
In dit filmpje letterlijk een stratenmakers-Ferrari:
http://nl.youtube.com/watch?v=ix5XOL7byCI&feature=related
Jammer van die balzak bij z'n anus.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:31 schreef Maranelloot het volgende:
Die Viper is overigens wel erg lekker!
Die Testarossa ook, zoiets verzin je toch nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:38 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Jammer van die balzak bij z'n anus.
Iets in de trend van "I don't have balls, but my car does".quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:42 schreef osmo het volgende:
Die Testarossa ook, zoiets verzin je toch niet
Verdomd, die balzakken waren me nog niet eens opgevallen!quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:31 schreef Maranelloot het volgende:
[..]
Wat een afgrijselijke spoiler op die Testarossa zeg. Die auto is juist ontworpen om geen extra spoilers nodig te hebben, dan moet je er niet zelf nog eentje opschroeven...
Die Viper is overigens wel erg lekker!
Die wou iets te veel op zijn jongere zusje lijken:quote:Op maandag 7 januari 2008 19:07 schreef WaSTeiL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was al bezig met aanpassen... klote kikkers..
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:07 schreef WaSTeiL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was al bezig met aanpassen... klote kikkers..
A-Team is weer back, wat zeg jij?quote:
* schaamt zich diep, doordat een domme turk deze fokkert met ruim 3500post "de meest JweetZelluf persoon van Fok!" word uitgemaakt voor slechte smaak.. WAAROM TEVEBE, WAAROM..?? HOU JE NIET MEER VAN MEE????quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:36 schreef tevebe het volgende:
[..]
Je bent schijnbaar niet de enige turk met slechte smaak
Haal dan die eerste R weg ..quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:52 schreef SilentChaos het volgende:
Eigenlijk zie ik het verschil niet tussen al die gepimpte golfjes, crx-en en civics hier in NL
Eerste bod is al binnenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:32 schreef JK1982 het volgende:
Exclusief is hij zeker ja... wat een grafbak...
Mocht ik ooit veel geld winnen gaat dit mijn hobby worden. Een dergelijke auto kopen, en terwijl je er mee wegrijd een traan uit zijn ogen zien rollen. Om de auto vervolgens om te keren, en pal voor zijn gezicht met 60km/h over een verkeersdrempel te knallen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:32 schreef JK1982 het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mocht ik ooit veel geld winnen gaat dit mijn hobby worden. Een dergelijke auto kopen, en terwijl je er mee wegrijd een traan uit zijn ogen zien rollen. Om de auto vervolgens om te keren, en pal voor zijn gezicht met 60km/h over een verkeersdrempel te knallen.
Ik ben een liefhebber van Alfa's, maar van dit soort tjoening gaan m'n nekharen recht overeind staan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:32 schreef JK1982 het volgende:
Die auto heb ik hier, in Oss, behoorlijk vaak zien staan/rijdenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:32 schreef JK1982 het volgende:
quote:
Ja neem een BMW als je zoveel te compenseren hebtquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:34 schreef SilentChaos het volgende:
Steek je geld liever in een auto die het waard is zou ik zeggen
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Tegenwoordig zijn dieseltjes vaak nog sneller dan benzine autootjes.quote:
Maybe bdoele hij iets als: ohw nee, un diesel verneuktquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:31 schreef Daklem het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Tegenwoordig zijn dieseltjes vaak nog sneller dan benzine autootjes.
Denk aan de R8 diesel, die een betere prestatie levert dan de benzine variant
Echt een diesel-rijder uitspraak.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:31 schreef Daklem het volgende:
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Tegenwoordig zijn dieseltjes vaak nog sneller dan benzine autootjes.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Echt een diesel-rijder uitspraak.
De snelste uit de serie van een type auto (Golf, Astra, 3-serie, 5-serie etc etc) is nagenoeg altijd een benzine versie!quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:30 schreef lipje het volgende:
[..]
Ja neem een BMW als je zoveel te compenseren hebt
Ik rijd benzine. Don't jump to conclusionsquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Echt een diesel-rijder uitspraak.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:09 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
De snelste uit de serie van een type auto (Golf, Astra, 3-serie, 5-serie etc etc) is nagenoeg altijd een benzine versie!
Een paar uitzonderingen daargelaten.
Dat ligt eraan. De 335i heeft 400nm koppel, de 335d heeft 580nm koppel. Dat ga je meer merken dan het verschil in PK, 306PK van de 335i en 286PK van de 335d.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:09 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
De snelste uit de serie van een type auto (Golf, Astra, 3-serie, 5-serie etc etc) is nagenoeg altijd een benzine versie!
Een paar uitzonderingen daargelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |