Ik denk dat een thema boeiend wordt als er verschillende interpretaties mogelijk zijn, maar geen oneindig aantal. Je blijft er maar op hameren dat zw verkeerd zou zijn overgekomen. Dat is niet zo. Het was volkomen duidelijk na de eerste discussie. Daar lag het probleem niet. Het probleem lag bij het onderwerp en de enge interpretatie daarvan. Die maakte enerzijds oneindig veel interpretaties mogelijk als het maar zwart wit was, en anderzijds sloot ie iedere kleur-interpretatie uit. De foto van chanty was in kleur wmb nog steeds binnen het thema zw geweest bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:28 schreef Xilantof het volgende:
Ik begin de zw/w wedstrijd steeds meer te zien als iets wat gewoon totaal verkeerd is verlopen. Ik kan niet bepalen hoe het in het begin ging omdat ik toen nog zonder internet zat. Maar 't idee was dat de foto's zw/w waren. Geen kleur dus. Dat was de enige beperking/opdracht die maand. Wellicht is dat gewoon totaal verkeerd overkomen (dat dat de opdracht was). Dat dat gezien werd als een creatieve beperking kan natuurlijk, maar 't is niet vreemd dat bij "zw/w" een zw/w foto bedoeld werd (en dat dus ook als enige beperking werd opgelegd).
Wel vreemd dat men graag uit de banden wil breken, maar binnen die banden niet creatief gaat proberen te zijn.
Mooi voorbeeld was ook de extreem maand, maar die heb ik vaker aan gehaald en zal ik nu dus niet doen.
dat zal niet gaan wanneer mensen hun foto in het discussietopic zetten he? weet je toch nog van wie de foto is?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:12 schreef SpecialK het volgende:
Is het misschien een idee om de foto's zonder naam te posten en het stemmen ook via de PM te doen. Zo ben je iig van een hoop tactische en en politieke stemmen af.
Dat's waar. Maar het wordt iig wel moeilijker tijdens het stemmen. Mensen zullen dan waarschijnlijk niet de moeite doen om dat topic nog eens door te spitten om namen bij foto's te zoeken.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat zal niet gaan wanneer mensen hun foto in het discussietopic zetten he? weet je toch nog van wie de foto is?
is al een keer gedaan, werkte niet echt...quote:Op donderdag 6 december 2007 11:12 schreef SpecialK het volgende:
Is het misschien een idee om de foto's zonder naam te posten en het stemmen ook via de PM te doen. Zo ben je iig van een hoop tactische en en politieke stemmen af.
Oh ja krijgen we die discussie ook weer.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:08 schreef Re het volgende:
en dan moeten mensen hun foto zonder hun logo posten en dat heeft weer copyright issues want de foto wordt van fok ...
Dat suggereert dat het probleem van de wedstrijd in tactische en en politieke stemmen zit. Volgens mij is dat niet zo, en ik voel niet zo voor het oplossen van problemen die niet bestaan.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:12 schreef SpecialK het volgende:
Zelfs niet dat mensen geneigt zijn om te kijken wie er op hun heeft gestemt om vervolgens uit nieuwschierigheid de foto van de stemmende nog maar even een 2e keer te bekijken? En hey... die foto's nog eigenlijk best wel goed nu ik er met m'n nieuw gevonden dankbaarheid naar kijk.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:53 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat suggereert dat het probleem van de wedstrijd in tactische en en politieke stemmen zit. Volgens mij is dat niet zo, en ik voel niet zo voor het oplossen van problemen die niet bestaan.
Ik kan alleen voor mezelf spreken en ik ben daartoe niet geneigd. ten eerste ben ik veel te lui om een studie te gaan maken van wie er al dan niet op mij stemmen en daar dan ook nog eens mijn gedrag op aan te gaan passen. Veel te veel gedoe. Bovendien doe ik niet aan dankbaarheid. Als mijn foto punten krijgt, verdient ie dat. Krijgt ie ze niet, idem. En dan ga ik gewoon kijken wie het mooiste plaatje gemaakt heeft.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zelfs niet dat mensen geneigt zijn om te kijken wie er op hun heeft gestemt om vervolgens uit nieuwschierigheid de foto van de stemmende nog maar even een 2e keer te bekijken? En hey... die foto's nog eigenlijk best wel goed nu ik er met m'n nieuw gevonden dankbaarheid naar kijk.
Dit zou dan steeds handmatig moeten omdat de uploader van FOK hier geen directe mogelijkheid toe heeft.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:37 schreef prupke het volgende:
ff iets anders
zou het mogelijk zijn om in het centrale topic waar de fotos in komen te staan. om alle deelnemers in een thumpnail te kunnen zetten? In de eerste post that is
zodat je dus alle fotos in een opslag ziet?
euhm alle fotos die gepost worden is ook handmatig toch?quote:Op zondag 9 december 2007 00:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dit zou dan steeds handmatig moeten omdat de uploader van FOK hier geen directe mogelijkheid toe heeft.
Vraag me ook af hoeveel zin dit heeft daar de foto's zo klein worden (of die post zo groot) dat 't weer niet overzichtelijk is.
ik gebruik de oude layout nogquote:Op maandag 10 december 2007 20:22 schreef Ynske het volgende:
Prup als je in je opties de gallery aanzet heb je bovenaan het topic alle fotos in thumb staan
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:29 schreef Vliegvrager het volgende:
Gaan we trouwens januari weer skippen omdat we er op 1-1 achterkomen dat we nog geen onderwerpen gekozen hebben?
Beter bekend als: het beste van 2007quote:Op donderdag 20 december 2007 10:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat is de maand van de vrije keuze
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beter bekend als: het beste van 2007
Hiervan zijn we zeker op de hoogte. Maar ik ga hier nog geen uitspraak over doen.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:29 schreef Vliegvrager het volgende:
Gaan we trouwens januari weer skippen omdat we er op 1-1 achterkomen dat we nog geen onderwerpen gekozen hebben?
Jammer.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hiervan zijn we zeker op de hoogte. Maar ik ga hier nog geen uitspraak over doen.
Er bestaan zeker een kans dat de "beste van 2007"-wedstrijd in januari is en dat dan de onderwerpen bepaald gaan worden op dezelfde manier als vorig jaar.
Het is inderdaad een herhaling.quote:Op maandag 24 december 2007 14:11 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Jammer.
Is meer een herhaling van foto's ipv van weer iets nieuws.
Maar we wachten rustig af of er nog iets nieuws uit de kast komt rollen
Ik ga er dan vanuit dat 't dan wat anders loopt dan nuquote:Op maandag 24 december 2007 20:11 schreef Miss_S het volgende:
kunnen we dan nu alvast iets verzinnen voor januari 2009
dat is iets wat elk jaar gezegd word volgens mijquote:Op maandag 24 december 2007 22:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ga er dan vanuit dat 't dan wat anders loopt dan nu![]()
Soms kun je dingen niet voorzien
Vorige jaar wilde we wat anders opzetten. Dat had tijd nodig.quote:Op maandag 24 december 2007 22:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is iets wat elk jaar gezegd word volgens mij
dus is het niet zo'n slecht idee om nu alvast iets voor 2009 te regelenquote:Op maandag 24 december 2007 22:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Vorige jaar wilde we wat anders opzetten. Dat had tijd nodig.
Dit is gewoon even "dikke pech". Helaas.
Een vriend van mij heeft een hele duidelijke mening over twee keer dezelfde 'pech' op rij.quote:Op maandag 24 december 2007 22:34 schreef Xilantof het volgende:
Dit is gewoon even "dikke pech". Helaas.
't is niet 2 keer dezelfde pechquote:Op dinsdag 25 december 2007 10:46 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft een hele duidelijke mening over twee keer dezelfde 'pech' op rij.
Over drie keer dezelfde 'pech' heb ik m nog nooit gehoord, maar een hele vriendelijke kwalificatie zal dat toch niet zijn
Doet me denken aan die ezel die de tweede keer vanaf de andere kant tegen dezelfde steen aanliep.quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
't is niet 2 keer dezelfde pech, het resulteert alleen wel in dezelfde uitkomst
![]()
Ik zal er voor zorgen dat er in elk geval in januari een wedstrijd is. Of daarvoor een prijs geregeld kan worden moet ik even informeren.quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:58 schreef Miss_S het volgende:
En niemand kan helpen/ervoor zorgen dat er deze januari al een gewone wedstrijd kan zijn?
14.gifquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik zal er voor zorgen dat er in elk geval in januari een wedstrijd is. Of daarvoor een prijs geregeld kan worden moet ik even informeren.
Er zijn in dit topic al zat ideeën voorbij gekomen als onderwerp dus ik denk dat ik er daar 1 van "pik" en die opstel voor januari.
Voor de rest van het jaar zal in januari ergens een topic komen waarin men weer onderwerpen kan zetten en vanuit daar zullen ze weer voor het jaar vast gesteld worden.
Al met al hoeft men in elk geval niet stil te zitten in januari
klinkt goedquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik zal er voor zorgen dat er in elk geval in januari een wedstrijd is. Of daarvoor een prijs geregeld kan worden moet ik even informeren.
Er zijn in dit topic al zat ideeën voorbij gekomen als onderwerp dus ik denk dat ik er daar 1 van "pik" en die opstel voor januari.
Voor de rest van het jaar zal in januari ergens een topic komen waarin men weer onderwerpen kan zetten en vanuit daar zullen ze weer voor het jaar vast gesteld worden.
Al met al hoeft men in elk geval niet stil te zitten in januari
dus we gaan op dezelfde voet voorts?quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |