Minstens 3 keerquote:Op maandag 3 december 2007 22:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
valt reuze mee waar ie allemaal stopt
Haha! RIGHT!quote:
klopt, ik zie dingen die het gewone volk niet opvalt.quote:Op maandag 3 december 2007 21:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oh nou dan moét 'ie wel goed zijn!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:19 schreef Koewam het volgende:
[..]
klopt, ik zie dingen die het gewone volk niet opvalt.
wadloper FTW....quote:Op maandag 3 december 2007 18:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
[ afbeelding ]
Die vink ik welVooral van binnen
![]()
![]()
Zit er nu iedere dag in mja.Nog altijd stukken beter dan de wadlopers..
Thalys is een aparte firma die ingeschakeld wordt door de NS om de trein naar Parijs te rijden. NS Highspeed, een consortium van de NS en de KLM wil met eigen materieel gaan rijden en daarom zal de firma Thalys in de toekomst niet meer voor die diensten ingeschakeld worden.quote:Op maandag 3 december 2007 12:55 schreef SillyWalks het volgende:
Hij heeft een beetje een Britney Spears hoofd.
Waarom blijven ze niet gewoon met die Thalys rijden?
Dit lelijke mormel is nog lang niet in staat om afgeleverd te worden. AnsaldoTilburg heeft weliswaar het leveringscontract voor de treinen gewonnen, maar is wel de traagste van allemaal in het afleveren van treinstellen. Een tijdje geleden zijn ze er in geslaagd een bestelling 10 jaar te laat af te leveren. Hoewel dit soort extreme gevallen niet meer voorkomen daar zijn ze nog steeds flink te laat met leveren. Ongelofelijk dat een firma met zo'n reputatie de treinstellen mag leveren.quote:Op maandag 3 december 2007 12:21 schreef Harmen1984 het volgende:
... en waar moeten we het in Nederland vanaf 20xx mee doen?
:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |