Waarom doet dat ding me aan koeien denken?quote:Op maandag 3 december 2007 17:54 schreef Robin2130 het volgende:
[ afbeelding ]die is wel mooi zeker?
De Protos die op de Valleilijn rijden
De Protos valt nog wel mee vind ik.quote:Op maandag 3 december 2007 17:56 schreef James1988 het volgende:
[..]
Waarom doet dat ding me aan koeien denken?
Dan ben je een slechte want dit ding is gewoon lelijk.quote:Op maandag 3 december 2007 21:09 schreef Koewam het volgende:
Vind hem wel mooi.
En ik ben industrieel ontwerper...
ik ben iemand met smaakquote:Op maandag 3 december 2007 21:09 schreef Koewam het volgende:
Vind hem wel mooi.
En ik ben industrieel ontwerper...
valt reuze mee waar ie allemaal stoptquote:Op maandag 3 december 2007 22:23 schreef frame-saw het volgende:
De ICE is ook niet mooi en spuuglelijk aan de binnenkant. Maar het zit wel fijn <3 .
Alleen lijkt me kut als je uit Hamburg komt, je wilt naar Amsterdam en dan stop je in allemaal kutstadjes.
Denk jij dat je het beter weet dan de ontwerpers die er voor hebben doorgeleerd dan?quote:Op maandag 3 december 2007 21:09 schreef switchboy het volgende:
wat een lelijk ding. niet eens aerodynamisch.
dus jij denkt dat omdat het een hispeed trein is hij gelijk zo aerodynamisch mogelijk is?quote:Op maandag 3 december 2007 22:35 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Denk jij dat je het beter weet dan de ontwerpers die er voor hebben doorgeleerd dan?
Ik zou zeggen: Ga solliciteren...
Dat ziet iedere nitwit toch zo. Dat ding is zo aerodynamisch als een platte bakstenen muur. Echt snelle treinen moeten gewoon een raket/kogel vorm hebbenquote:Op maandag 3 december 2007 22:35 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Denk jij dat je het beter weet dan de ontwerpers die er voor hebben doorgeleerd dan?
Ik zou zeggen: Ga solliciteren...
de japanse shinkansen dat is de bullit treinquote:Op maandag 3 december 2007 22:55 schreef switchboy het volgende:
[..]
Dat ziet iedere nitwit toch zo. Dat ding is zo aerodynamisch als een platte bakstenen muur. Echt snelle treinen moeten gewoon een raket/kogel vorm hebben![]()
Een soort bullittrain meteen een geweldige slogan: "As fast as a gunshot" marketting zit ook meteen goed. En dat allemaal in een brainfart van 5 sec. Ze moeten mij gewoon hebben daar. ik ben zo goed![]()
Disclaimer: Bovenstaande post is sarcasme. Ik ben niet nagegaan of er al een bullittrain is. Maar feit blijft dat de ontwerper hiervan nog meer wansmaak heeft dan de ontwerper van de fiat multipla. Als de ontwerper ergens tijdens het ontwerp hiervan naar achteren was gaan zitten en had gekeken naar wat hij werkelijk had getekend dan was hij zich vast doodgescrokken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |