Ik heb een vreemde drang mensen te helpen, dus waarschijnlijk zou ik heet nog lezen ookquote:Op maandag 3 december 2007 01:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dus? Je hioeft het niet te lezen.
Of vind jij het doodnormaal om 80 tot 100 berichtjes per dag uit te wisselen. (en dan heb ik het niet over éénregelig breezergelul.)
@ JoeyT: Thanks.
Wie weet was het wel waar toen ze het zeiquote:Op maandag 3 december 2007 01:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dan vind ik het knap dat ze welgeteld 2 dagen (5 nadat ze me de medeling geeft), niet meegeteld haar vankantie in Egypte. Iemand heeft ontmoet waarmee ze direct al op vakantie gaat. Nou dan lijk het met dat ze dus al lang aan het klooien was, en ik gewoon een 2e lijntje was voor als het toch niets zou worden ofzo.
mag ik daar beetje gepikeerd overzijn....
quote:Op maandag 3 december 2007 01:08 schreef JoeyT het volgende:
Liefie die adviezen geeft, OJ die nog steeds humorloos is... Verder nog updates?
BTW succes RZ
Van de wal in de sloot waarschijnlijkquote:Op maandag 3 december 2007 01:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik heb een vreemde drang mensen te helpen, dus waarschijnlijk zou ik heet nog lezen ook
Of zij een cam heeft weet ik niet. Ik heb er iig geen.quote:En nee ik vind dat niet doodnormaal, ik vind dat al redelijk ontspoort
En laat me raden, ze heeft geen cam of hij is stuk
Ja wie weet. Als we dan afspreken en dat blijkt eet hij wel voor de rest van zijn leven via een slangetje, dat mag duidelijk zijn.quote:Wie weet komen je berichtjes van een 53 jarige man
Klopt, ik leef in een droomwereld, het is heel gezellig. Beter dan de zuurpruim uithangen.quote:Jij leeft nu in een droomwereld
Veel plezier daar hoor
Maar 10 tegen 1 dat je hier over een tijdje komt vertellen hoe het misgelopen is
Tja, ik schatte haar al die tijd in als een naief, labiel ding en nu gaat ze ineens iedereen uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt...quote:Op maandag 3 december 2007 01:27 schreef Liquidootje het volgende:
Ik krijg steeds een beter idee waarom liefie_ single is.
quote:Op maandag 3 december 2007 01:27 schreef Liquidootje het volgende:
Ik krijg steeds een beter idee waarom liefie_ single is.
[..]
quote:Op maandag 3 december 2007 01:30 schreef RealZeus het volgende:
Zal ik vast een spoorboekje en scheermesjes kopen?
Over een paar weken geef ik het vanzelf weer opquote:Op maandag 3 december 2007 01:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, ik schatte haar al die tijd in als een naief, labiel ding en nu gaat ze ineens iedereen uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt...
Verbazingwekkend inderdaad.
quote:Op maandag 3 december 2007 01:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, ik schatte haar al die tijd in als een naief, labiel ding en nu gaat ze ineens iedereen uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt...
Verbazingwekkend inderdaad.
Jah, al sinds het uniek-discussie had ik een donkerbruin vermoeden, maar ik dacht nèh niemand is zo doordrammerig en continue aan het pms'en.quote:
Ja, en als ik dan twijfel dan denk ik aan jou altijd positieve posts en dat is net het duwtje in de rug wat ik nodig had.quote:Op maandag 3 december 2007 01:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat komt je vast van pas als je weer in je eeuwig durende depresie dondert als ze je dumpt of gewoon nooit op komt dagen
Ywquote:Op maandag 3 december 2007 01:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en als ik dan twijfel dan denk ik aan jou altijd positieve posts en dat is net het duwtje in de rug wat ik nodig had.
doh. Als je beetje weet waar ik post hier op het fora. Ik ben lekker bezig met BNW alles ier iemand weet dat mensen liegen. Ik wil en kan niet geloven dat iemand die leuk probeert met je doen vervolgens een dolksteek van achter. Daar wil ik gewoon niet aan.quote:Op maandag 3 december 2007 01:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wie weet was het wel waar toen ze het zei
Of niet en dan loog ze.... Dat doen mensen de hele dag tegen je hoormaar ja
En je mag er best gepikeerd over zijn, maar ik heb zo het gevoel dat het een stuk dieper gaat dan dat ze misschien niet helemaal de waarheid sprak
dat is toch alleen maar slim van haarquote:Op maandag 3 december 2007 09:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het idee dat zij eerst veel contact zocht. Dat je dan gaat happen. Het lekkerste koekje hou je dan en de rest dump je. Het voelt gewoon afgedankt.
Ja en totdat jij het meemaakt, dan is het opeens kut.quote:Op maandag 3 december 2007 10:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is toch alleen maar slim van haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |