abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55006086
Het vorig deeltje is vol. Welkom bij deeltje 44.

------------------------------------------------------------------
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don\'t be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Inekris of Emel aan de stok!

------------------------------------------------------------------------------
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_55006105
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:10 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En dus? Je hioeft het niet te lezen.

Of vind jij het doodnormaal om 80 tot 100 berichtjes per dag uit te wisselen. (en dan heb ik het niet over éénregelig breezergelul.)

@ JoeyT: Thanks.
Ik heb een vreemde drang mensen te helpen, dus waarschijnlijk zou ik heet nog lezen ook

En nee ik vind dat niet doodnormaal, ik vind dat al redelijk ontspoort
En laat me raden, ze heeft geen cam of hij is stuk
Wie weet komen je berichtjes van een 53 jarige man

Jij leeft nu in een droomwereld
Veel plezier daar hoor
Maar 10 tegen 1 dat je hier over een tijdje komt vertellen hoe het misgelopen is
pi_55006117
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dan vind ik het knap dat ze welgeteld 2 dagen (5 nadat ze me de medeling geeft), niet meegeteld haar vankantie in Egypte. Iemand heeft ontmoet waarmee ze direct al op vakantie gaat. Nou dan lijk het met dat ze dus al lang aan het klooien was, en ik gewoon een 2e lijntje was voor als het toch niets zou worden ofzo.

mag ik daar beetje gepikeerd overzijn....
Wie weet was het wel waar toen ze het zei
Of niet en dan loog ze.... Dat doen mensen de hele dag tegen je hoor maar ja
En je mag er best gepikeerd over zijn, maar ik heb zo het gevoel dat het een stuk dieper gaat dan dat ze misschien niet helemaal de waarheid sprak
pi_55006147
Ik krijg steeds een beter idee waarom liefie_ single is.
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:08 schreef JoeyT het volgende:
Liefie die adviezen geeft, OJ die nog steeds humorloos is... Verder nog updates?

BTW succes RZ

Enige juiste analyse in de hele 43ste editie
A little bit hateful
pi_55006177
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:23 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ik heb een vreemde drang mensen te helpen, dus waarschijnlijk zou ik heet nog lezen ook
Van de wal in de sloot waarschijnlijk
quote:
En nee ik vind dat niet doodnormaal, ik vind dat al redelijk ontspoort
En laat me raden, ze heeft geen cam of hij is stuk
Of zij een cam heeft weet ik niet. Ik heb er iig geen.
quote:
Wie weet komen je berichtjes van een 53 jarige man
Ja wie weet. Als we dan afspreken en dat blijkt eet hij wel voor de rest van zijn leven via een slangetje, dat mag duidelijk zijn.
quote:
Jij leeft nu in een droomwereld
Veel plezier daar hoor
Maar 10 tegen 1 dat je hier over een tijdje komt vertellen hoe het misgelopen is
Klopt, ik leef in een droomwereld, het is heel gezellig. Beter dan de zuurpruim uithangen.

Zal ik vast een spoorboekje en scheermesjes kopen?
pi_55006180
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:27 schreef Liquidootje het volgende:
Tja, ik schatte haar al die tijd in als een naief, labiel ding en nu gaat ze ineens iedereen uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt...

Verbazingwekkend inderdaad .
I was an atheist until I realized I was God
pi_55006182
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij zegt het , ik dacht het.
pi_55006186
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:30 schreef RealZeus het volgende:

Zal ik vast een spoorboekje en scheermesjes kopen?

Dat komt je vast van pas als je weer in je eeuwig durende depresie dondert als ze je dumpt of gewoon nooit op komt dagen
pi_55006198
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja, ik schatte haar al die tijd in als een naief, labiel ding en nu gaat ze ineens iedereen uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt...

Over een paar weken geef ik het vanzelf weer op
Aan deze mensen valt toch niks te helpen
pi_55006223
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 3 december 2007 01:31 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Jij zegt het , ik dacht het.
Jah, al sinds het uniek-discussie had ik een donkerbruin vermoeden, maar ik dacht nèh niemand is zo doordrammerig en continue aan het pms'en.
A little bit hateful
pi_55006230
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:32 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Dat komt je vast van pas als je weer in je eeuwig durende depresie dondert als ze je dumpt of gewoon nooit op komt dagen
Ja, en als ik dan twijfel dan denk ik aan jou altijd positieve posts en dat is net het duwtje in de rug wat ik nodig had.
pi_55006262
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:37 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, en als ik dan twijfel dan denk ik aan jou altijd positieve posts en dat is net het duwtje in de rug wat ik nodig had.
Yw
  maandag 3 december 2007 @ 02:15:19 #13
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55006439
Liefie, ben je laatst anaal verkracht met een tuinhekje? Sinds wanneer ben jij zou schattig pessimistisch geworden?
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_55006460
Cool, kom nu al binnen en zie niks.
pi_55006473
Shittonya, bleef er stront hangen, op het tuinhek.Ik hoop dat je het leuk vond. Alleen een vagina vind ik een stuk leuker
pi_55006501
Hou er rekening mee dat je al hier voor gek verklaard bent, voordat mensen je uberhaupt kennen.Heerlijk genieten."Ik ben bang", tja als ik jullie teksten leest, zou ik zeggen zoek is wat hulp op. Jaaaaaaaaaaaaaaaaa jij bent eng.
pi_55006531
Maar ik heb een IQ van twaalf, damn. Ik heb niemand vermoord, ik heb niemand inelkaar geslagen, ik heb niet eens een strafblad. Maare hebben jullie dat wel uitgescheurd op een tuinhek, cool een echte impressie.
pi_55006542
Ach news ze vallen op Jamaai, kunnen ze later klagen.
pi_55006872
newsman, wat dacht je van gewoon één post?

Tevens TVP, in zo'n pril stadium hou ik nog even een slag om de arm. . Dat, en ik wil het verhaal van RZ volgen. Succes jongen!

[ Bericht 5% gewijzigd door MLI op 03-12-2007 04:45:59 ]
  maandag 3 december 2007 @ 09:00:18 #20
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_55007642
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:24 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Wie weet was het wel waar toen ze het zei
Of niet en dan loog ze.... Dat doen mensen de hele dag tegen je hoor maar ja
En je mag er best gepikeerd over zijn, maar ik heb zo het gevoel dat het een stuk dieper gaat dan dat ze misschien niet helemaal de waarheid sprak
doh. Als je beetje weet waar ik post hier op het fora. Ik ben lekker bezig met BNW alles ier iemand weet dat mensen liegen. Ik wil en kan niet geloven dat iemand die leuk probeert met je doen vervolgens een dolksteek van achter. Daar wil ik gewoon niet aan.

Ik heb gewoon het idee dat zij eerst veel contact zocht. Dat je dan gaat happen. Het lekkerste koekje hou je dan en de rest dump je. Het voelt gewoon afgedankt.

Misschien moet ik ook wel op meer paarden te gelijk inzetten. Ik had gewoon één lijntje en dat is dus bruut doormidden geknipt. Ik ga maar het pad van list, bedrog en misleiding op om mijn eigen doelen te bereiken.
Met eerlijk en oprecht gedrag, krijg je het toch driedubbel in je gezicht.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 3 december 2007 @ 09:14:53 #21
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55007778
newsman is my new hero.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_55008019
Gister tijdens feestje twee dates geregeld. verder gister alleen gekletst
pi_55008254
Gister is me de liefde verklaard door een "vriend" van m'n ex

Ook heb ik heel stoer niet terug gesmst op z'n smsje
Hij belde me omdat hij een theorie had over die "vriend" + mij maar hij was heel dronken en weet 't niet meer..
Zie je wel dat ie me belde omdat ie wel iets wou vertellen
pi_55008499
quote:
Op maandag 3 december 2007 09:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik heb gewoon het idee dat zij eerst veel contact zocht. Dat je dan gaat happen. Het lekkerste koekje hou je dan en de rest dump je. Het voelt gewoon afgedankt.
dat is toch alleen maar slim van haar
pi_55008891
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat is toch alleen maar slim van haar
Ja en totdat jij het meemaakt, dan is het opeens kut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')