abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55005568
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:38 schreef Apropos het volgende:

[..]

Gekwetst, niet gedood.
.
pi_55005575
Maar wat een tragische periode was dat. Die oorlog, dat gedoe. En uiteindelijk, tsja, hebben tegenstanders van de oorlog toch een soort gelijk gekregen.
pi_55005576
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

.
Voor een mietje zoals jij maakt dat natuurlijk niets uit.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_55005598
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:40 schreef Apropos het volgende:

[..]

Voor een mietje zoals jij maakt dat natuurlijk niets uit.
Kwetsen is doden, zo staat het in de Talmoed.
pi_55005609
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:41 schreef Monidique het volgende:

[..]

Kwetsen is doden, zo staat het in de Talmoed.
De geest blaast waarheen hij wil.
pi_55005667
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:43 schreef Apropos het volgende:

[..]

De geest blaast waarheen hij wil.
't Is onbillijk van 'n cirkel, de hoek te verwyten dat-i scherp is.
  maandag 3 december 2007 @ 00:47:28 #38
125878 Gabry
Lento Violento
pi_55005671
Wel politieke, maar geen militaire steun. Wat een grapjas, die Balkenende.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_55005691
Een grapjas? Een bloedige huichelaar!
pi_55005713
Dat heb je te danken aan de PvdA. Anders was-ie wel meegegaan.
pi_55005723
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:47 schreef Gabry het volgende:
Wel politieke, maar geen militaire steun. Wat een grapjas, die Balkenende.

Hahahahahaha
pi_55005738
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:50 schreef Autodidact het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hahahahahaha
Zo'n plaatje maakt me ontzettend opgewonden.
pi_55005763
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:51 schreef Monidique het volgende:

[..]

Zo'n plaatje maakt me ontzettend opgewonden.
Dat heb je te danken aan de PvDA. Die is asexueel, en dat maakt het des te verleidelijker.
pi_55005792
Oliver Stoned is bezig met een filmproject over de oorlog in Irak.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_55005799
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:52 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dat heb je te danken aan de PvDA. Die is asexueel, en dat maakt het des te verleidelijker.
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 23:16 schreef tvlxd het volgende:

quote:Op dinsdag 1 april 2003 23:15 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Helderheid van Balkenende!!

Ja, ik ben er ook bang voor dat dat er niet in zit.

quote:Balkenende wil wel en bij de Hoop-Scheffer en Verhagen loopt het voorvocht al over de schoenen bij de gedachte alleen al. Den Gristenplicht vervullen en alles uitroeien!
Tis alleen niet opportuun he? Als zo'n groot deel van de bevolking tegen is. En dan zit je nog met die ellendelingen van een PvdA die zo nodig de plannetjes van een rechts kabinet moeten verstieren en ook tegen zijn. Ach, arme vrome JP.

Het is mijns inziens slechts gedraai vanwege de 'Formatie'.
pi_55005809
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:55 schreef Monidique het volgende:

[..]

[..]
Ja, die tvlxd is een allemansvriend.
pi_55005828
Tvlxd is gewoon een oldbie.
pi_55005921
Goedenavond.
pi_55006000
Hallo.
pi_55006008
Legerleider mogelijk president Libanon
ANP, AFP
gepubliceerd op 02 december 2007 22:57 , bijgewerkt op 22:57

BEIROET - De pro-Westerse meerderheid in de regering van Libanon heeft zondag haar verzet opgegeven tegen legerleider generaal Michel Sleiman als nieuwe president. Dit opent de weg voor een oplossing van de politieke impasse waarin het Arabische land al maanden verkeert.

Libanon zit zonder president sinds de ambtstermijn van Emile Lahoud vorige maand afliep. Ondanks herhaalde pogingen van het parlement om een nieuwe president te kiezen, lukte dat niet door de diepe tegenstellingen tussen het pro-Westerse en het pro-Syrische kamp.

De compromiskandidaat Sleiman (59) werd in 1998 legerleider ten tijde van de Syrische overheersing, maar heeft zich sindsdien neutraal opgesteld.

Om Sleiman tot president te kunnen kiezen, moet eerst nog de grondwet worden gewijzigd. Die bepaalt nu nog dat hoogwaardigheidsbekleders na hun aftreden twee jaar moeten wachten voordat zij president kunnen worden.

De pro-Westerse meerderheid was tot nu toe gekant tegen een nieuwe wijziging van de grondwet. Die was in 2004 nog gewijzigd om ervoor te zorgen dat de pro-Syrische Lahoud langer aan kon blijven. Oud-president Amin Gemayel, een belangrijke christelijke politicus, maakte zondag bekend dat het pro-Westerse kamp zijn verzet tegen een nieuwe grondwetswijziging staakt.

De christelijke oppositieleider Michel Aoun, de enige oppositiekandidaat bij de recente vergeefse pogingen een nieuwe president te kiezen, steunt de kandidatuur van Sleiman, mits die belooft zijn ambtstermijn tot 2013 niet vol te maken en al in 2009 bij de parlementsverkiezingen op te stappen.

De militante sjiitische groepering Hezbollah, die vorig jaar oorlog voerde tegen Israël en nu de oppositie tegen de regering aanvoert, steunt Sleiman als Aoun hem steunt.
pi_55006014
Een toegeving aan Syrië in Annapolis wordt als factor gezien.
pi_55006077
quote:
Wanneer Saddam Hoessein verwijderd is, komt er een interim-regering, waarschijnlijk door de V.S. gesteund, of door de V.N. Koerden, shi-iten en soennieten zullen ieder een autonoom gebied hebben met een eigen parlement. De Verenigde Staten zullen geen troepen achter laten, dat zullen namelijk veelal Afrikaanse en Arabische troepen zijn, en wat van de EU. Na twee a drie jaar zullen er dan democratische verkiezingen komen in een federaal Irak.

Mijn visie.
Wat als "we" Irak overmeesterd hebben?
  maandag 3 december 2007 @ 01:30:20 #53
125878 Gabry
Lento Violento
pi_55006174
quote:
"Het stond vast dat hij de winnaar voor de verkiezingen zou zijn, dus stem ik op hem." - Trouw
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_55006259
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_55006358
Slapen, Apropos.
pi_55006389
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:59 schreef Monidique het volgende:
Slapen, Apropos.
Drinken, Monidique.
Denk hier maar eens over na:

Jonathan Huebner is an amiable, very polite and very correct physicist who works at the Pentagon’s Naval Air Warfare Center in China Lake, California. He took the job in 1985, when he was 26. An older scientist told him how lucky he was. In the course of his career, he could expect to see huge scientific and technological advances. But by 1990, Huebner had begun to suspect the old man was wrong. “The number of advances wasn’t increasing exponentially, I hadn’t seen as many as I had expected – not in any particular area, just generally.”

Puzzled, he undertook some research of his own. He began to study the rate of significant innovations as catalogued in a standard work entitled The History of Science and Technology. After some elaborate mathematics, he came to a conclusion that raised serious questions about our continued ability to sustain progress. What he found was that the rate of innovation peaked in 1873 and has been declining ever since. In fact, our current rate of innovation – which Huebner puts at seven important technological developments per billion people per year – is about the same as it was in 1600. By 2024 it will have slumped to the same level as it was in the Dark Ages, the period between the end of the Roman empire and the start of the Middle Ages.

The calculations are based on innovations per person, so if we could keep growing the human population we could, in theory, keep up the absolute rate of innovation. But in practice, to do that, we’d have to swamp the world with billions more people almost at once. That being neither possible nor desirable, it seems we’ll just have to accept that progress, at least on the scientific and technological front, is slowing very rapidly indeed.

Huebner offers two possible explanations: economics and the size of the human brain. Either it’s just not worth pursuing certain innovations since they won’t pay off – one reason why space exploration has all but ground to a halt – or we already know most of what we can know, and so discovering new things is becoming increasingly difficult. We have, for example, known for over 20 years how cancer works and what needs to be done to prevent or cure it. But in most cases, we still have no idea how to do it, and there is no likelihood that we will in the foreseeable future

http://www.bicat.net/archive/2005/10/23/nina_brink

[ Bericht 82% gewijzigd door Apropos op 03-12-2007 02:11:07 ]
  † In Memoriam † maandag 3 december 2007 @ 07:02:31 #57
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_55007012
Carpe Libertatem
  maandag 3 december 2007 @ 08:45:17 #58
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_55007513
zo.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_55007539
quote:
Hmm. Onverwacht.
pi_55007573
"Da's niet netjes! Op muziek zitten rechten. Als niemand meer cd's zou kopen, raken de platenbonzen en de muzikanten aan de bedelstaf!"
Donald Duckfans boos om moralistische strip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')