Dat noemt men bovennatuurlijk.quote:Op maandag 3 december 2007 00:02 schreef Zwaardvisch het volgende:
De TT is slechter dan het weer.
Goedenavond trouwens.
Wolfskind.quote:Op maandag 3 december 2007 00:09 schreef MrX1982 het volgende:
Alcoholist.
quote:Op zondag 14 maart 2004 14:51 schreef Duritz het volgende:
En inderdaad, nog één aanslag op Europese grond en we nuken gewoon die stomme steen in Mekka. Dat kan niet al te lastig zijn. Voor elke aanslag één kleine atoombom. Ze kunnen dan helemaal niets meer.
Mooi. Ik blader door Opwaaiende zomerjurken van Oek de Jong en ik krijg net een maagdelijke Economist aangeleverd.quote:Op maandag 3 december 2007 00:04 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat noemt men bovennatuurlijk.
Goedenavond.Ik lees Houten leeuwen en leeuwen van goud.
Het klinkt zo negatief als jij het zegt.quote:Op maandag 3 december 2007 00:09 schreef MrX1982 het volgende:
Alcoholist.
Da's toch mooi? Alleen de steen wordt verpulverd, verder helemaal geen burgerslachtoffers!quote:
De PI was toch niet negatiefquote:Op maandag 3 december 2007 00:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het klinkt zo negatief als jij het zegt.
Maartenstan, greatest country in the worldquote:Op maandag 3 december 2007 00:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Misschien moet ik mijn eiland claimen.
Ik denk dat het Sint weghalen voldoende is qua naam.quote:Op maandag 3 december 2007 00:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maartenstan, greatest country in the world
Ze hadden dat al moeten doen bij die Madrid aanslagen.quote:
http://youtube.com/results?search_query=shock+awe+baghdad&search=Searchquote:Op maandag 3 december 2007 00:21 schreef Gabry het volgende:
[..]
Komop, de hilariteit om die stomme steen weg te nuken is priceless.
Ik trap stomme stenen doorgaans weg.quote:Op maandag 3 december 2007 00:21 schreef Gabry het volgende:
[..]
Komop, de hilariteit om die stomme steen weg te nuken is priceless.
Ik ben zo blij dat ik in leven was toen die uitspraak gedaan werd.quote:
Ik zag net in een ander filmpje op YouTube dat Saddam al gedood werd ten tijde van de invasie.quote:
Gekwetst, niet gedood.quote:Op maandag 3 december 2007 00:37 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik zag net in een ander filmpje op YouTube dat Saddam al gedood werd ten tijde van de invasie.
Screenshot:
[ afbeelding ]
Voor een mietje zoals jij maakt dat natuurlijk niets uit.quote:
Kwetsen is doden, zo staat het in de Talmoed.quote:Op maandag 3 december 2007 00:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
Voor een mietje zoals jij maakt dat natuurlijk niets uit.
De geest blaast waarheen hij wil.quote:Op maandag 3 december 2007 00:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kwetsen is doden, zo staat het in de Talmoed.
't Is onbillijk van 'n cirkel, de hoek te verwyten dat-i scherp is.quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 00:47 schreef Gabry het volgende:
Wel politieke, maar geen militaire steun. Wat een grapjas, die Balkenende.
Dat heb je te danken aan de PvDA. Die is asexueel, en dat maakt het des te verleidelijker.quote:Op maandag 3 december 2007 00:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zo'n plaatje maakt me ontzettend opgewonden.
quote:Op maandag 3 december 2007 00:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat heb je te danken aan de PvDA. Die is asexueel, en dat maakt het des te verleidelijker.
quote:Op dinsdag 1 april 2003 23:16 schreef tvlxd het volgende:
quote:Op dinsdag 1 april 2003 23:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Helderheid van Balkenende!!
Ja, ik ben er ook bang voor dat dat er niet in zit.
quote:Balkenende wil wel en bij de Hoop-Scheffer en Verhagen loopt het voorvocht al over de schoenen bij de gedachte alleen al. Den Gristenplicht vervullen en alles uitroeien!
Tis alleen niet opportuun he? Als zo'n groot deel van de bevolking tegen is. En dan zit je nog met die ellendelingen van een PvdA die zo nodig de plannetjes van een rechts kabinet moeten verstieren en ook tegen zijn. Ach, arme vrome JP.
Het is mijns inziens slechts gedraai vanwege de 'Formatie'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |