Voor de 100 ste keer op herhalingquote:Op maandag 3 december 2007 10:17 schreef Bruce117 het volgende:
Federer - Roddick van 2007 blijft geniaal
Wat bedoelen ze hier mee ?quote:Australian Open extreme heat policy revised
Eurosport | Mon, Dec 3, 12:46
The Australian Open revise their extreme heat policy after Maria Sharapova labeled the previously policy "inhuman". Players will no longer have to complete the match once the policy is envoked, only the set, and the decision to suspend play will now be entirely down to the tournament referee.
Ik denk zoiets van dat als het boven de 40 graden komt (iig onmenselijk hoge temperaturen) op de baan, dat de policy dan in werking treedt. En nu hoeft dan alleen maar de set afgemaakt te worden ipv de hele wedstrijd.quote:
Komt goed ! Zo niet, dan zet je het ff in de FB of PM je de crewquote:Op maandag 3 december 2007 18:31 schreef TheGeneral het volgende:
Ik heb geen idee waarom de polls het niet doen. Het probleem ligt aan hun kant. Misschien doet hij het dalijk vanzelf ineens.
Juistem !!! Er ging dus iets misquote:
Ik geloof er niet zo in.quote:Op maandag 3 december 2007 18:16 schreef Nalbandian het volgende:
OP wederom![]()
! Ik ben benieuwd hoe Nalby voor de dag komt tijdens de Australian Open. Ik hoop dat ie zijn huidige fantastische vorm kan evenaren en wellicht kan overtreffen gedurende het jaar.
2008 lijkt me echt een fantastisch tennisjaar te worden waarbij (bijna) iedereen van iedereen kan winnen die momenteel in de top-10 staat.
Ik heb er zin in!
Zoals ik al zei: ik ben benieuwd hoe Nalbandian het zal doen tijdens de Aussie Open. Feit is echter wel dat de top-3 niet meer onaantastbaar is, en dat maakt het gewoon leuk om naar uit te kijken. Natuurlijk zal er op bepaalde ondergronden (bv. Nadal - gravel; Fed - gras) een favoriet zijn, maar we gaan (hopelijk) een interessant tennisjaar tegemoet !quote:Op maandag 3 december 2007 22:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in.
Nalbandian was een paar weken geleden top en de Aus Open duren nog een paar weken. Kan nog een heleboel in veranderen. Zou het trouwens wel leuk vinden want kan altijd wel goed naar hem kijken.
Maar we zullen zien.
Trouwens... Safin hoort bij het rijtje. Zeker als Gonzales daar staat. Safin heeft een hele goede staat van dienst op de Aus open.
In dat opzicht schaal ik Safin nog wat hoger in dan Nalbandian.quote:Op maandag 3 december 2007 22:36 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik ben benieuwd hoe Nalbandian het zal doen tijdens de Aussie Open. Feit is echter wel dat de top-3 niet meer onaantastbaar is, en dat maakt het gewoon leuk om naar uit te kijken. Natuurlijk zal er op bepaalde ondergronden (bv. Nadal - gravel; Fed - gras) een favoriet zijn, maar we gaan (hopelijk) een interessant tennisjaar tegemoet !
Safin heb ik weleens vergelen met Nalbandian. Geniaal op het tennisveld, bulkend van het talent, maar om de een of andere manier komt het er niet consistent uit zoals bij een Federer. Uiteraard gaat Nalbandian het komende seizoen het tegendeel bewijzen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |