quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:49 schreef Randa_v het volgende:
De tips zijn vrij standaard en hebben hier ook gestaan.Maar dan nog moet je bij de goede naam uitkomen en schrijfwijze.
Maar ik mag Icicle niet te nieuwsgierig maken hier dus ik zal me weer stil houden over de naam van onze meid.
geef maar een gil he volgens mij heb ik hem nog liggen bovenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Ik bedacht me dat ik een hoes wilde zodat de katten niet 's nachts in de box gaan liggen. En toen bedacht ik me dat we hier nogal een muggenprobleem hebben (ze komen zelfs uit de keukenkastjes) dus dat een klamboe over de box mss niet eens een heel slecht idee zou zijn voor als het echt erg gaat worden. En dan lijkt me een netje dat je kan spannen net even iets mooier dan zo'n sluier. Dat is weer zo overheersend.
Nou, ik hoop dat als er een ballon kapot gaat dat ze daar zo van schikken dat ze niet meer in de box durven.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:24 schreef --Eveliene-- het volgende:
Misschien een beetje domme vraag, maar, ga je dan elke dag balonnen in de box doen?
(ik heb geen katten, nooit gehad, weet er ook niks van!)
Ah ok! Dus maar een paar keer, totdat ze niet meer durven. Ik snap mquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:28 schreef Ticootje het volgende:
Nou, ik hoop dat als er een ballon kapot gaat dat ze daar zo van schikken dat ze niet meer in de box durven.
Wij hebben ook 2 poezen en wat bij ons heel goed hielp was gewoon de box (voorlopig) volleggen met zilverpapier. Het heeft een aantal voordelen:quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:19 schreef Ticootje het volgende:
klamboes werken hier niet tegen de katten hoor. Ik heb de hoop opgeven na ongeveer 5 klamboes in een half jaar. Mijn duivels vinden ze juist reuze interresant. Ze rouzen erdoorheen en wikkelen zich er helemaal in... Nee de box moet hier maar vol met balonnen.
Ja maar, het staat zoquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:
onze kat heeft één keer geprobeerd in de box te springen. zag in de "vlucht" Daan liggen en heeft een soort noodstop gemaakt met vier pootjes op de rand. Heel knap en bijzonder grappig...Heeft het daarna nooit meer geprobeerd.
We hadden de box pas toen Daan al geboren was. Dat scheelt wel...
Nou... het zijn 2 dingen. De katten en toen bedacht ik me dat ik mss ook gelijk iets tegen de vele muggen zou kunnen doen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:27 schreef --Eveliene-- het volgende:
Of gewoon een houten 'deksel' maken zeg maar? Is dat niet gewoon het handigst? Want het gaat er toch om dat de katten er niet in gaan als BEebie Stinkie niet in de box ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |