abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55031133
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:49 schreef Randa_v het volgende:
De tips zijn vrij standaard en hebben hier ook gestaan. Maar dan nog moet je bij de goede naam uitkomen en schrijfwijze. Maar ik mag Icicle niet te nieuwsgierig maken hier dus ik zal me weer stil houden over de naam van onze meid.

De meisjesnaam stond bij ons al vast toen ik de positieve test nog in mijn handen had zoiets. En ik weet zeker dat die in de verste verte niet op die van jullie lijkt Maar voor jullie jongensnaam mag je me nu wel onderhand een pm sturen hoor
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_55031147
klamboes werken hier niet tegen de katten hoor. Ik heb de hoop opgeven na ongeveer 5 klamboes in een half jaar. Mijn duivels vinden ze juist reuze interresant. Ze rouzen erdoorheen en wikkelen zich er helemaal in... Nee de box moet hier maar vol met balonnen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55031234
Be is het dan niet handiger ipv een klamboe om bij de praxis of elke andere willekeurige bouwmarkt iets van een hor op rol te halen. Die zijn wat steviger dan een klamboe zeker als het poesenbeest zijn of haar nagels in de klamboe zet.
pi_55031240
Misschien een beetje domme vraag, maar, ga je dan elke dag balonnen in de box doen?
(ik heb geen katten, nooit gehad, weet er ook niks van!)
Mama van Floris, Leonore en ?
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:24:59 #205
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55031247
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:17 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

[..]

Ik bedacht me dat ik een hoes wilde zodat de katten niet 's nachts in de box gaan liggen. En toen bedacht ik me dat we hier nogal een muggenprobleem hebben (ze komen zelfs uit de keukenkastjes) dus dat een klamboe over de box mss niet eens een heel slecht idee zou zijn voor als het echt erg gaat worden. En dan lijkt me een netje dat je kan spannen net even iets mooier dan zo'n sluier. Dat is weer zo overheersend.
geef maar een gil he volgens mij heb ik hem nog liggen boven
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:26:28 #206
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55031260
overgens klommen de katten hier niet zomaar de box in...
Wel toen Thijs wat ouder werd maar dan vond ik het al minder erg
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_55031275
Of gewoon een houten 'deksel' maken zeg maar? Is dat niet gewoon het handigst? Want het gaat er toch om dat de katten er niet in gaan als BEebie Stinkie niet in de box ligt?
pi_55031304
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:24 schreef --Eveliene-- het volgende:
Misschien een beetje domme vraag, maar, ga je dan elke dag balonnen in de box doen?
(ik heb geen katten, nooit gehad, weet er ook niks van!)
Nou, ik hoop dat als er een ballon kapot gaat dat ze daar zo van schikken dat ze niet meer in de box durven.
pi_55031313

En het nieuwe kleed en de lamp

pi_55031355
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:28 schreef Ticootje het volgende:
Nou, ik hoop dat als er een ballon kapot gaat dat ze daar zo van schikken dat ze niet meer in de box durven.
Ah ok! Dus maar een paar keer, totdat ze niet meer durven. Ik snap m
pi_55031373
Pruk! Spammert

Leuk hoor!
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:32:58 #212
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_55031394
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:19 schreef Ticootje het volgende:
klamboes werken hier niet tegen de katten hoor. Ik heb de hoop opgeven na ongeveer 5 klamboes in een half jaar. Mijn duivels vinden ze juist reuze interresant. Ze rouzen erdoorheen en wikkelen zich er helemaal in... Nee de box moet hier maar vol met balonnen.
Wij hebben ook 2 poezen en wat bij ons heel goed hielp was gewoon de box (voorlopig) volleggen met zilverpapier. Het heeft een aantal voordelen:
1. het is koud, dus niet aantrekkelijk om op te gaan liggen,
2. het kraakt raar, dus nog een reden om er VER weg van te blijven, en
3. je kunt goed zien of ze er 's nachts in zijn geweest aan de 'kreukels' die erin blijven staan.

Onze poezen hebben 2x erin gesprongen om hun nieuwsgierigheid te bedwingen wat voor een raar ding er nu weer in de woonkamer stond, maar ze vonden het helemaal niet interessant. Daarna zijn ze er niet meer in geweest! En de box staat nu al bijna 4 weken....
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_55031435
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:31 schreef --Eveliene-- het volgende:
Pruk! Spammert

Leuk hoor!
Hey, moest van BE
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:46:02 #214
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55031700
onze kat heeft één keer geprobeerd in de box te springen. zag in de "vlucht" Daan liggen en heeft een soort noodstop gemaakt met vier pootjes op de rand. Heel knap en bijzonder grappig... Heeft het daarna nooit meer geprobeerd.
We hadden de box pas toen Daan al geboren was. Dat scheelt wel...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55031726
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:
onze kat heeft één keer geprobeerd in de box te springen. zag in de "vlucht" Daan liggen en heeft een soort noodstop gemaakt met vier pootjes op de rand. Heel knap en bijzonder grappig... Heeft het daarna nooit meer geprobeerd.
We hadden de box pas toen Daan al geboren was. Dat scheelt wel...
Ja maar, het staat zo

ik smelt helemaal als ik die box zie
pi_55032117
Ik sluit me overigens bij Droeke aan wat betreft de tip over aluminiumfolie Heeft hier prima gewerkt om de katten uit de box te houden (en van het wasrek af, daar klommen ze ook in/op)

Ook hier vanochtend weer een checkup gehad, alles was in orde. Bloeddruk was netjes (90/60). Baby doet het goed Volgende afspraak is over 2 weken en vanaf dan 'mag' ook ik iedere week.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:06:31 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55032228
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:27 schreef --Eveliene-- het volgende:
Of gewoon een houten 'deksel' maken zeg maar? Is dat niet gewoon het handigst? Want het gaat er toch om dat de katten er niet in gaan als BEebie Stinkie niet in de box ligt?
Nou... het zijn 2 dingen. De katten en toen bedacht ik me dat ik mss ook gelijk iets tegen de vele muggen zou kunnen doen.

Een plank alleen lijkt me niet werken, daar kruipen die katten gewoon onderdoor.

Maar goed, ik ga eerst idd wel een feestje bouwen met balonnen en zilverfolie (dat had ik dus idd ook al bedacht) om de katten af te leren dat ze erin gaan. (Ik weet gewoon zeker dat die 2 hier dat gaan doen). En dan kijk ik nog wel even naar het muggenprobleem.
pi_55032358
Zilverpapier heb ik mn bedenkingen bij... maar ik kan het natuurlijk proberen.
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:11:51 #219
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_55032393
Sinds vandaag voel ik me pas echt moeder. Vanochtend hebben ze mijn mooie nieuwe moederfiets afgeleverd .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:14:21 #220
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_55032455
Beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je mooie grote kleine meid Jasmin, Lewis! Wat een mooi drietal heb je daar!

Bar, wat bijzonder en geweldig dat je zwanger bent! Ik hoop dat het bloedverlies vlug over is en je kunt gaan genieten!

En ik weet niet of Madelieve hier al meeleest, maar ook jij van harte gefeliciteerd!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_55032474
Je kan toch de box neerzetten, zonder het boxkleed? Dan hoef je 'm alleen 1x af te nemen als het kindje er is, kleedje erin en klaar.
Of zie ik een probleem over het hoofd?
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:15:54 #222
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_55032502
Dan springen ze erin als het er wel inligt, met kind, denk ik.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_55032525
Mooie box pruk
Saartje
pi_55032529
Dus je gaat kind met ballonnen en folie in de box doen, haha! Tis weer eens wat anders.
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:18:11 #225
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_55032572
Ik snap sowieso niet helemaal waarom jullie die box al zo vroeg opzetten eigenlijk. Een box heb je helemaal niet echt nodig de eerste paar weken. Ik wacht dan ook nog wel eventjes met de box opzetten tot na de baby er is.

Mar, bloedverlies blijft eng maar soms betekent het gewoon niets. Ik heb 3 keer bloedverloren en ben nog steeds zwanger. Maar ik begrijp je zorgen heel goed.
Sombie, spannend zeg, ik hou mijn vingers gekruisd voor je. Denk je zelf dat je nog steeds zwanger bent?

k_i_m ik ben jaloers! Ik heb vorig jaar een nieuwe fiets gekregen opzicht met lage instap dus zal maar niet weer om een nieuwe vragen. Mijn ouders zien me al aankomen. Hihi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')