abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 2 december 2007 @ 21:47:25 #1
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55000853
Alle feestdagen komen er weer aan en dat levert een hoop leuke plaatjes op van huisdieren maar ook een hoop problemen en vragen.

Denk aan angst voor vuurwerk bij huisdieren, giftige/gevaarlijke materialen in huis, maar ook mooie foto's van huisdieren in de sneeuw of in de kerstboom

Het doel van dit topic..

- Leuke winter/feestdagen foto's,

- Grappige, leuke, ontroerende momenten rondom de feestdagen

- Tips voor voorkomende problemen (bang voor vuurwerk, etc)

- Gevaarlijke situatie's voor huisdieren rond de feestdagen,

- Leuke kerstrecepten voor huisdieren

Kortom alles wat met huisdieren en de feestdagen te maken heeft

Gisteren liep ik al tegen de eerste problemen op aangezien Elco in de tijd dat ik de afwas had gedaan kans had gezien een halve chocoladeletter te jatten
Nou weet ik dat chocolade voor honden ronduit vergif is en zelfs dodelijk kan zijn.
Gelukkig bleek Elco niet zoveel van de letter gegeten te hebben dat het gevaar opleverde.

Informatie over honden en chocolade

Al speurend op het internet kwam ik nog meer dingen tegen die ik eigenlijk niet wist.

Ik liet Elco bijvoorbeeld heel vaak sneeuwballen vangen, heel leuk spelletje alleen schijnt de kou ervoor te kunnen zorgen dat je hond een maagkanteling kan oplopen, levensgevaarlijk

Ik las ook dat eigenlijk elk onderdeel van een dennenboom giftig is.
En dat krenten en rozijnen een acuut nierfalen kunnen veroorzaken

Een hoop van dergelijke informatie staat in deze folder

Heb je zelf ook nog van dit soort weetjes dan zijn ze hier natuurlijk ook van harte welkom

Kom maar op met het feestspul
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 2 december 2007 @ 21:50:42 #2
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_55000947
TVP met m'n kerstpoezzie Baileys, de grootste kerstboomsloper allertijden, al verwacht ik dattie dit jaar zal worden overtroffen door Baloe

I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Moderator zondag 2 december 2007 @ 22:01:02 #3
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55001172
Ha ha, hoeveel kerstballen heeft dat al gekost?
  zondag 2 december 2007 @ 22:03:16 #4
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_55001261
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:01 schreef senesta het volgende:
Ha ha, hoeveel kerstballen heeft dat al gekost?
Ze zijn onbreekbaar, dus het enige wat ik een paar keer per dag moet doen, is de ballen er opnieuw inhangen
  † In Memoriam † maandag 3 december 2007 @ 07:29:05 #5
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55007097
ik vrees dat dit jaar de boom het ook zal moeten ontgelden maar ik laat me niet weerhouden om hem op te zetten. met doerak was het heel simpel: die liet het ding gewoon staan en hield zich alleen bezig met vlees bietsen tijdens het gourmetten.
dat zal met ons huidige schorem wel anders gaan, vermoed ik. de dames zien overal brood in en vooral dirkje blijkt een onvermoeibare nieuwsgierigheid/bemoeizucht te hebben. bij alles wat we doen staat die kleine met dr neusje vooraan.
nu heb ik vorig jaar net voor een kapitaal aan nieuwe boomversiering gekocht, maar ik denk dat ik die toch nog maar een jaartje in de doos laat en wat plastic ballen ga organiseren om de schade nog enigszins beperkt te houden tot wat uitgetrokken slingers en naar beneden gekegelde ballen
want dat mijn boom een paar weken ongemoeid in de kamer kan staan..........dan geloof ik nog eerder in de kerstman
  maandag 3 december 2007 @ 13:10:19 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_55011549
Ik heb op de onderste rij van de boom nepballen Baloe mag ze graag met zn staart de boom uit honkballen

(verkapte tvp )
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_55013395
Strak plan, Lady.
Mijn katje was ruim een half jaar oud bij zijn eerste kerst en nog ging mijn boom eraan.
Ook fijn als je een afrikaanse kerstgroep hebt staan (lange/hoge ebbehouten figuren met een klein voetstukje). Daarvan moet ik sinds zijn komst, twee kerstmissen geleden, elke dag wel een paar beeldjes rechtzetten. Maar ik capituleer niet: Kerstgroep hoort onder Kerstboom! Hmpf.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_55018359
Ik kom even pochen

Ik heb dus twee monsters van 10 weken. Gisteren moest ik iets van de vliering hebben dus toen meteen de doos met de boom maar vast gepakt. Ja ik heb een nepperd jah
Toen stond die doos toch al midden in de kamer en ik had zoiets van 'als ze 'm slopen kan ik 'm weer opbergen en nog iets anders verzinnen om toch de kerstsfeer in huis te hebben.'
Dus ik heb gisteren al mijn boom opgezet. De snoeren met lampjes waren wel erg aantrekkelijk maar toen alles eenmaal in de boom zat hebben ze er alleen onderdoor gerend op jacht naar hun propje papier maar verder niks. De hele dag wezen werken vandaag en toen ik thuis kwam stond de boom er nog steeds onaangeroerd bij. En de bank staat er pal naast dus één duik is genoeg bij wijze van.

Kijk ze nou braaf zitten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 03-12-2007 20:39:45 ]
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:52:58 #9
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55028276
Kan ik er vergif op innemen dat Jazz binnen de korste keren de kerstboom omver trekt? .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:16:45 #10
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_55038552
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:52 schreef Harajuku. het volgende:
Kan ik er vergif op innemen dat Jazz binnen de korste keren de kerstboom omver trekt? .
wrs wel ja
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:34:51 #11
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55038928
Daar was ik al bang voor. .
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 december 2007 @ 20:07:35 #12
163650 Greys
pi_55063877
Nou, kijk naar de poezels van Dizzy, die zijn keurig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 5 december 2007 @ 20:11:09 #13
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_55063945
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:07 schreef Greys het volgende:
Nou, kijk naar de poezels van Dizzy, die zijn keurig!
Keurig, volgens mij zijn het een stelletje kleine draken die kopjes !

Ik moet niet vergeten weer zo'n stekker in het stopcontact te steken voor de hond voor oud en nieuw, vorig jaar errug goed bevallen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 7 december 2007 @ 09:27:59 #14
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_55094818

[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_55097531
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:11 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Ik moet niet vergeten weer zo'n stekker in het stopcontact te steken voor de hond voor oud en nieuw, vorig jaar errug goed bevallen
Wat voor stekker bedoel je Nonneke?
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:42:17 #16
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55097657
Zo'n feel good geur oid denk ik, dat ie niet flipt van elk rotje.
pi_55098612
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 11:42 schreef Harajuku. het volgende:
Zo'n feel good geur oid denk ik, dat ie niet flipt van elk rotje.
Ik ben benieuwd naar wat het is, kan er niets over vinden.

Mijn hond die is zo boos op vuurwerk en gaat helemaal over de rooie. Dan moet je hem heel strak tegen je aan vasthouden anders vliegt hij door het raam heen. Woon aan een plein waar een tiental jongens vanaf 's ochtends vroeg nonstop vuurwerk afsteken. Zo'n dag is leuk voor hen maar ik zie er bijna tegenop om de hond weer de hele dag te moeten troosten. Zou wel fijn zijn als er iets is om hem wat rustiger te krijgen.
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:39:56 #18
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55099050
Dit denk ik.
quote:
Feromonen
Er bestaat een verdamper met kalmerende werking, die u in het stopcontact steekt. Dit middel heet de D.A.P. verdamper. Deze bevat kalmerende geurstoffen (feromonen) die normaal door de moederhond worden afgegeven om de pups op hun gemak te stellen. Mensen kunnen dit niet ruiken maar de hond wel. Door de kalmerende geur zal uw hond minder heftig reageren op prikkels van buitenaf. Ook voor de D.A.P. verdamper geldt dat u er op tijd mee moet beginnen. Minimaal 1 week, maar het liefst 2 tot 3 weken voor het vuurwerk. De verdamper blijft ongeveer een maand werkzaam, daarna zijn navullingen te koop.
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:40:58 #19
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55099071
pi_55099234
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
Dit denk ik.
[..]
Dank je wel voor het opzoeken!
Ik vind het best nog prijzig, maar als het helpt zeker het overwegen waard.
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:58:01 #21
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55099464
Ik wil net zeggen, als je hond er zo opgefokt van raakt is het het overwegen waard. Ik meen dat de meeste ervaringen hier positief waren, soit.
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:04:30 #22
105263 Litso
Interlectueel.
pi_55099627
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:20 schreef Troubles. het volgende:

[..]

Mijn hond die is zo boos op vuurwerk en gaat helemaal over de rooie. Dan moet je hem heel strak tegen je aan vasthouden anders vliegt hij door het raam heen. Woon aan een plein waar een tiental jongens vanaf 's ochtends vroeg nonstop vuurwerk afsteken. Zo'n dag is leuk voor hen maar ik zie er bijna tegenop om de hond weer de hele dag te moeten troosten. Zou wel fijn zijn als er iets is om hem wat rustiger te krijgen.
Het probleem is ook een beetje dat iedere keer dat je hem troost je hem bevestigt dat hij terecht bang is... Als je hem inderdaad iets kon geven om hem rustig te maken hoef je dat misschien ook niet meer te doen, en kan je hem geleidelijk aan afleren dat er niks engs aan is?
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  Moderator vrijdag 7 december 2007 @ 13:08:17 #23
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55099725
Ik heb met elco een vuurwerkcursus gedaan toen hij een jaar was.
Uiteindelijk liep ik voor niets wat hij deed alsof hij dagelijks tussen het vuurwerk liep, ik was banger dan hij
Maar misschien dat meerdere hondenverenigingen in nederland zoiets organiseren?
Het probleem zelf aanpakken is natuurlijk altijd beter dan de periode met medicijnen overbruggen
pi_55099773
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil net zeggen, als je hond er zo opgefokt van raakt is het het overwegen waard. Ik meen dat de meeste ervaringen hier positief waren, soit.
Dit wilde ik graag weten inderdaad (positieve ervaringen). Want als mens ruik je het niet en voor hetzelfde geld vullen ze die flacons met water.
Van het weekend ga ik even langs de dierenwinkel. Want zoals ik het begrepen heb kan ik meteen die stekker erin pluggen.
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:11:00 #25
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55099804
Ja maar hiermee beginnen kan het wel makkelijker maken om er iets aan te doen. Fuck knows dat als t eenmaal begonnen is je het niet zo 1 2 3 afleert als ie al zo benauwd is en nooit anders wist.

Edit: Tegen Senesta
pi_55099955
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:04 schreef Litso het volgende:

[..]

Het probleem is ook een beetje dat iedere keer dat je hem troost je hem bevestigt dat hij terecht bang is... Als je hem inderdaad iets kon geven om hem rustig te maken hoef je dat misschien ook niet meer te doen, en kan je hem geleidelijk aan afleren dat er niks engs aan is?
Hij is niet bang voor vuurwerk maar gaat compleet over de rooie van woede. Hij is me een keer onglipt en toen stoof hij op dat groepje af om naar de rotjes te gaan happen. Ik schrok me kapot.

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Het is absoluut een wisselwerking, omdat de hond zo reageert raak ik ook enorm opgefokt op die vuurwerkjochies. Ik kan goed begrijpen dat zij het leuk vinden om eens even lekker helemaal los te gaan en het is maar 1 keer per jaar, maar omdat de hond er zo op reageert word ik van binnen woedend op die gasten en dat merkt zo'n beestje natuurlijk ook weer aan mij en zo versterken we onze emoties.

Dus inderdaad en iets om hem rustig te maken en ik moet er ook wat relaxter op reageren.
pi_55100058
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:11 schreef Harajuku. het volgende:
Ja maar hiermee beginnen kan het wel makkelijker maken om er iets aan te doen. Fuck knows dat als t eenmaal begonnen is je het niet zo 1 2 3 afleert als ie al zo benauwd is en nooit anders wist.

Edit: Tegen Senesta
Ja precies. Mijn hondje is al acht jaar en heeft nog nooit iets van training gehad. Het is een superlief beestje maar hij vertoont eerder het gedrag van een kat dan van een hond. Luisteren doet hij niet en zal dat ook vast nooit gaan doen.

Vast overbodig om te zeggen dat het een Jack Russell is.
  vrijdag 7 december 2007 @ 20:19:12 #28
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_55109794
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 11:35 schreef Troubles. het volgende:

[..]

Wat voor stekker bedoel je Nonneke?
van Sire "No Stress" Dogitude (je hebt het ook voor katten)

Onze oudste hond is panisch voor alles wat een knal maakt, gelukkig zijn ze alweer een tijdje aan het karbitschieten hier, dus ze doet al niet meer hyperfentileren en de hele dag hysterisch piepen. Maar die stekker heeft vorig jaar iig onwijs geholpen, normaal moeten we dr zowat drogeren zwaar onder de pillen enzo, en vorig jaar heeft ze er geen een gehad, alleen de stekker heeft er een maand in gezeten.
Ze was nog wel hijgerig, en vond het nogsteeds vreselijk en heuuuul eng, maar om kwart voor 12 is ze in slaap gevallen (wat ze eerder ook nooit deed, niet slapen, niet eten, niet drinken en niet uit) en heeft zo goed als door het echte vuurwerk heengeslapen

;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  zaterdag 8 december 2007 @ 13:38:28 #29
19242 yavanna
Results may vary.
pi_55123486

Even later lag de boom op de grond.

Hoe gaan de andere Fok-katten om met 'hun' kerstboom?
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_55124019
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:10:14 #31
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_55124750
Langs de stam omhoog, en dan van binnen uit de ballen een zet geven
Oh, ja, dan zeg ik wel: Foei, mag niet hè!
Pimp my Daf!
pi_55133185
ben benieuwd hoe mijn kittens erop gaan reageren...
eerste jaar dat ze het meemaken.
ben wel thuis en sluit ze op in mn slaapkamer waar het rustig is.
en dan hoop ik er maar het beste van.
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_55133190
Ze krijgt van mij elk jaar 1 kerstversiering: de eerste die ze eruit tikt mag ze houden als speeltje. Daarna zet ik de plantenspuit in. Overigens heb ik een stabiele kunstkerstboom met onbreekbare Lizzie-proof kerstballen. Wat vind Jaina ervan, Freecell?
pi_55133262
Die blik . Geweldig.
  Moderator zaterdag 8 december 2007 @ 22:16:10 #36
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55134748
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 21:25 schreef ijsmeis het volgende:
Die blik . Geweldig.
Inderdaad

Echt een "Ik zal je krijgen!" blik
Superfoto
pi_55135022
Dit jaar (= eerste jaar met katten in huis) zet ik geen kerstboom. We gaan vlak na kerst verhuizen, dat is al stressvol genoeg voor ze. Zo'n boom erbij en ze kunnen naar een inrichting, vrees ik.

Mijn zus heeft vorig jaar de (kunst)kerstboom opgezet, zonder ballen of slingers of wat dan ook, vervolgens de kat opgepakt en in de boom geflikkerd. Die is er zo van geschrokken dat de kat de weken daarna niet meer in de buurt van de boom geweest is
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:34:46 #38
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_55135203
Eigenlijk vanaf dag 1 met katten en boom gaat het prima..
Uiteindelijk kwam er een hond bij ook geen probleem.. en nu pas een zwerfkat erbij.. dat wordt nog even afwachten maar ik voorzie geen problemen eigenlijk.
Ik zag die andere 2 soms wel met een pootje hengelen naar sliertjes in de boom, die gebruik ik dus niet meer want die zag ik ooit in een kotspoging ineens naar buiten komen
Ze gaan er altijd wel graag onder zitten enzo.. maar verder geen gedoe ofzo.
En willen ze het proberen dan spreek ik ze streng toe.. werkt prima.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 8 december 2007 @ 23:10:12 #39
19242 yavanna
Results may vary.
pi_55136021
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Die is super. Je eigen levende kerstster.
  zaterdag 8 december 2007 @ 23:53:19 #40
175949 Lavinia_Humby
Music was my first love
pi_55136962
We hebben zo'n slinger van nepkerstboom en die moesten we laten drogen, want we hebben lekkage gehad Dus die lag te drogen op de grond. De katten vonden dat natuurlijk al gelijk erg interessant. Maar goed om alvast voor de kerstboom te testen maar even laten gaan.
Volgende ochtend hoorde ik een luide kreet, dus ik kijken wat er aan de hand was, had die sukkel een stukje opgegeten en dat deed een beetje zeer uiteraard.
De ochtend daarna, zelfde verhaal alleen kotste ze het toen weer uit

De kerstboom staat nu al een kleine week en alle kerstballen (katproof uiteraard) zitten er tot nu toe nog steeds in en de kerstboom is ook nog geen een keer omgevallen

Had er namelijk wel een hard hoofd in
and it will be my last.
  zondag 9 december 2007 @ 13:54:10 #41
19242 yavanna
Results may vary.
pi_55144197
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
TVP met m'n kerstpoezzie Baileys, de grootste kerstboomsloper allertijden, al verwacht ik dattie dit jaar zal worden overtroffen door Baloe
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Leuke foto's. Mooie kat ook.
pi_55150669
mijn caafje Igor wenst alle FoK! Dierenliefhebbers....

pi_55167404
Ik was ook wel erg benieuwd hoe het zou gaan met de kerstboom. De ballen hangen niet al te laag (zijn wel glazen ballen trouwens...), maar tot nu toe is het bij snuffelen gebleven. We'll see!
Kleur buiten de lijntjes.
  maandag 10 december 2007 @ 15:08:47 #44
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_55169385
Bij mij wordt de kerstboom regelmatig omgegooid. 's Nachts uiteraard.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  maandag 10 december 2007 @ 19:42:22 #45
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_55175415
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:20 schreef Troubles. het volgende:

[..]

Je moet hem juist compleet gaan negeren. Want als jij hem troost denk de hond dat hij juist bang moet zijn. Precies wat Listo zegt.

Wat je kan doen is die stekker halen of pillen. Je kan ook die jochies aanspreken en het uitleggen met de vraag of ze ergens anders willen gaan knallen. Wat ook wil helpen is de gordijnen dicht te doen.

Mijn hond heeft er gelukkig geen last van. Vorig jaar lag hij om 12u te ronken op mn schoot.
pi_55176781
Een paar jaar geleden verveelde ik me rond de kerst
Kerstkater Pioe

Vaag kerstkatje Miepje

En een Miepje die het allemaal niet zo leuk meer vond:

I will take the sun in my mouth
pi_55194487
De kerstboom was bij binnenkomst wel interessant tot nu toe zijn er 2 katproof kerstballen eruit gelepeld en 1x zijn ze met de slingers gaan spelen. Mijn 1e maine coon is 1x in de kerstboom gesprongen dit beviel hem schijnbaar niet zo. Hij heeft het daarna nooit meer gedaan. Wel kauwde hij op de lampjes wat dus niet mocht. Ben benieuwd hoe het dit jaar verder gaat.
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:29:45 #48
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55194746
Dit wordt, uiteraard, de eerste kerst met Jazz, en ik hang gewoon de glazen ballen van vorig jaar erin. Als ze stuk gaan kan ik volgend jaar lekker nieuwe halen.
pi_55195855
Tot nu toe gedraagt Lizzie zich werkelijk voorbeeldig. Ligt naast de kerstboom te slapen. Zou mij opvoeding dan toch effect hebben?
  dinsdag 11 december 2007 @ 19:30:31 #50
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_55198955
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 17:16 schreef LoudGirl het volgende:
Tot nu toe gedraagt Lizzie zich werkelijk voorbeeldig. Ligt naast de kerstboom te slapen. Zou mij opvoeding dan toch effect hebben?
trap er niet in hoor!
ze wacht ws een passend moment af
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 13 december 2007 @ 14:57:25 #51
105263 Litso
Interlectueel.
pi_55245422
Het kerststerretje topic even met deze gemerged
pi_55296031
KerstZiggy!

De kerstboom doet haar niet veel, om precies te zijn: niks
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 15 december 2007 @ 20:01:09 #53
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_55297412
Mijn Heldin

Hoe gaat het met het plekje MB?

Jahaa, verkeerde topic, ik weet het
  zaterdag 15 december 2007 @ 20:16:18 #54
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55297904
Jazz sprong al in de lichtjes, das al wat er tot nu toe in zit. . En hij heeft gister een kerstbal kapot gemaakt. Vandaag betrapte ik hem op rondlopen met een slinger, maar geen idee waar hij die vandaan had.

Vandaag of morgen komen alle ballen ed erin, hij vindt de boom nu niet interessant maar straks waarschijnlijk wel. .
  zondag 16 december 2007 @ 03:10:39 #55
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_55307420
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn Heldin

Hoe gaat het met het plekje MB?

Jahaa, verkeerde topic, ik weet het
Toen ze het kapje 2 weken had en het allemaal heel goed aan het genezen was, bedacht mevrouw dat het wel leuk was om ineens tóch zelf het kapje eraf te krijgen en de hele boel weer open te krabben Dus kapje weer op en nu geneest het weer... Ik gok nog zo'n anderhalve week ofzo.
Verder gaat alles prima
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 16 december 2007 @ 20:21:56 #56
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_55320107

Woef,woef, waf, woef!

*Vertaling ; Ik ben gek op de feestdagen! "
pi_55332002
Wij hebben juist onbreekbare kerstballen gekocht. Fire heeft er toch 2 kapot gekregen. WIj zijn allebei al meerdere keren ons bed uitgegaan om meneer bij de kerstboom vandaan te plukken. Zucht kittens en kerstbomen Zorro doet er gelukkig helemaal niets mee.
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2007 @ 23:35:46 #58
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55477502
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:38 schreef yavanna het volgende:

Hoe gaan de andere Fok-katten om met 'hun' kerstboom?
zoals ik al elders schreef, verwachtte ik dat onze twee troeteltijgertjes de kerstboom als klimrek in gebruik zouden nemen. en dattie zonder speciale behandeling om zou gaan, leek me eerder vanzelfsprekend dan een veronderstelling.
ik heb daarom een tijdje zitten bedenken hoe ik dat zou kunnen voorkomen.
de oplossing bleek simpel: in de tuin staat een parasolstandaard die van de zomer onze enorme parasol prima overeind hield.
en dat lompe en loodzware ding heb ik nu als kerstboomstandaard.
dat het een gouden greep is moge blijken uit het feit dat ondertussen alles al een keer gevallen is, alleen de kerstboom zelf nog niet
de dametjes slingeren zich van tak tot tak en het gedeelte bovenaan wordt zelfs als boomhut gebruikt
boomlief zelf ziet er ondertussen zwaar gehavend uit: de slingers hangen half uit de boom gerukt, soms liggen er meer ballen onder dan in de boom en ook de zuurstokjes waar ik zo voorzichtig mee was, hebben bijna allemaal één of meer breuken.
maar onze minipoezels hebben megapret....... dat is het belangrijkste.
volgend jaar zijn ze volwassen en kunnen ze zich (hopen we ) wél gedragen.
  zaterdag 22 december 2007 @ 23:58:26 #59
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_55478350
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 23:35 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

volgend jaar zijn ze volwassen en kunnen ze zich (hopen we ) wél gedragen.
Yeah right Die van mij pleuren m nog steeds regelmatig om
  Moderator zondag 23 december 2007 @ 00:16:41 #60
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55478920
Ik heb alleen een hond en zolang er geen kransjes in de boom hangen is hij redelijk veilig
  zondag 23 december 2007 @ 10:52:53 #61
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_55484999
Baloe sloeg gisteren met zn staart een bal uit de kerstboom. Ding vloog nog best ver

Plastic ballen ftw
  zondag 23 december 2007 @ 12:57:19 #62
105263 Litso
Interlectueel.
pi_55487259
Ik heb geen kerstversiering, en dat hou ik ook zo met mijn 2 katten
  dinsdag 25 december 2007 @ 20:09:15 #63
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_55537143
nou, ik heb vanaf zatredag nog de hele dag kerstboom ballen kunnen rapen Die dikkerd mept ze er telkens uit
  zondag 30 december 2007 @ 13:26:34 #64
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_55650157
Hoe gaat het bij jullie nu met het vuurwerk? Bij mij gaat het goed. Ze schrikken wel van een knal, maar worden er niet bang van. Ik voel een schok door hun lijf gaan als er een knal is, maar ze tillen niet eens hun kop op om te kijken wat er aan de hand is. Het is gewoon irritant voor ze, niet eng gelukkig.
  zondag 30 december 2007 @ 15:38:00 #65
105263 Litso
Interlectueel.
pi_55654727
quote:
Op zondag 30 december 2007 13:26 schreef tonja het volgende:
Hoe gaat het bij jullie nu met het vuurwerk? Bij mij gaat het goed. Ze schrikken wel van een knal, maar worden er niet bang van. Ik voel een schok door hun lijf gaan als er een knal is, maar ze tillen niet eens hun kop op om te kijken wat er aan de hand is. Het is gewoon irritant voor ze, niet eng gelukkig.
Mijn katten schrikken ervan op, maar worden ook niet echt bang, gelukkig. Ik ben de hele nacht niet thuis met oud&nieuw, dus ik ga wel zorgen dat ik een aantal schuilplaatsjes voor ze achterlaat
  zondag 30 december 2007 @ 15:56:06 #66
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_55655267
MM was gisteren met Baloe een plasje doen (was rond 22:30) en iemand 8 blokken verderop is met siervuurwerk bezig. Baloe rent met een rotgang erop af en zou zo een keidrukke straat vol met auto's oversteken

MM moest 3x keihard schreeuwen voordat meneer eindelijk stopte. En dan ook echt een halve meter voor de straat ging die liggen
  zondag 30 december 2007 @ 15:56:34 #67
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_55655281
Ik moet morgen mijn 2 katjes vanaf 16:00 alleen laten tot de vroege morgen van nieuwjaarsdag

Hoe kan ik de katjes toch nog een leuke dag geven als ze alleen zijn?
World Wrestling Entertainment
  Moderator zondag 30 december 2007 @ 16:00:44 #68
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55655384
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:56 schreef Qwea het volgende:
MM was gisteren met Baloe een plasje doen (was rond 22:30) en iemand 8 blokken verderop is met siervuurwerk bezig. Baloe rent met een rotgang erop af en zou zo een keidrukke straat vol met auto's oversteken

MM moest 3x keihard schreeuwen voordat meneer eindelijk stopte. En dan ook echt een halve meter voor de straat ging die liggen
Dat is eng zeg!
Ik doe Elco ook niet los de dagen voor de jaarwisseling
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:56 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik moet morgen mijn 2 katjes vanaf 16:00 alleen laten tot de vroege morgen van nieuwjaarsdag

Hoe kan ik de katjes toch nog een leuke dag geven als ze alleen zijn?
Misschien in ieder geval de radio aanlaten en de gordijnen dicht?
En een nieuw speeltje?
  zondag 30 december 2007 @ 16:02:39 #69
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_55655433
quote:
Op zondag 30 december 2007 16:00 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat is eng zeg!
Ik doe Elco ook niet los de dagen voor de jaarwisseling
[..]
Ja dit is echt totaal onverwacht. Thuis deed hij er nooit wat op. En hij was echt achter de flat op een groot stuk gras. Dus hoe hij in godsnaam dat vuurwerk heeft kunnen zien

MM schrok zich echt dood Hij wordt vanaf nu ook mooi aan de riem gelaten
  Moderator woensdag 2 januari 2008 @ 22:34:54 #70
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55733111
Zoo de feestdagen zijn hoop ik voor alle beestjes en baasjes weer goed verlopen, deze kan weer unsticky
  woensdag 2 januari 2008 @ 22:46:55 #71
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_55733448
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:34 schreef senesta het volgende:
Zoo de feestdagen zijn hoop ik voor alle beestjes en baasjes weer goed verlopen, deze kan weer unsticky
Heej modje
Heppie newyear!

Baileys en Baloe waren bang, Baileys is van schrik zelfs door het kattenluik naar buiten geramd terwijl het op slot zat.
Eikeltje...buiten waren de klappen toch veel harder!
Meneer Ingetje heeft um uit de ren getild en hij was zo stijf als een plank. Zielig
Maar toen we 's nachts weer thuis kwamen, lag ons bedje weer bezaaid met ronkende poezzies
  Moderator woensdag 2 januari 2008 @ 23:51:15 #72
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55735144
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Heej modje
Heppie newyear!

Baileys en Baloe waren bang, Baileys is van schrik zelfs door het kattenluik naar buiten geramd terwijl het op slot zat.
Eikeltje...buiten waren de klappen toch veel harder!
Meneer Ingetje heeft um uit de ren getild en hij was zo stijf als een plank. Zielig
Maar toen we 's nachts weer thuis kwamen, lag ons bedje weer bezaaid met ronkende poezzies
Ingetje

Jij ook een heel fijn 2008
Het is voor sommige dieren toch echt gewoon een rottijd zo rond oud en nieuw, zielig hoor.
Is hij door het luik gegaan terwijl die op slot zat?
  donderdag 17 december 2009 @ 11:15:25 #73
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75721768
kick! Feestdagen komen er weer aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')