Toen ze het kapje 2 weken had en het allemaal heel goed aan het genezen was, bedacht mevrouw dat het wel leuk was om ineens tóch zelf het kapje eraf te krijgen en de hele boel weer open te krabbenquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn Heldin![]()
Hoe gaat het met het plekje MB?
Jahaa, verkeerde topic, ik weet het
zoals ik al elders schreef, verwachtte ik dat onze twee troeteltijgertjes de kerstboom als klimrek in gebruik zouden nemen. en dattie zonder speciale behandeling om zou gaan, leek me eerder vanzelfsprekend dan een veronderstelling.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:38 schreef yavanna het volgende:
Hoe gaan de andere Fok-katten om met 'hun' kerstboom?
Yeah rightquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgend jaar zijn ze volwassen en kunnen ze zich (hopen we) wél gedragen.
Mijn katten schrikken ervan op, maar worden ook niet echt bang, gelukkig. Ik ben de hele nacht niet thuis met oud&nieuw, dus ik ga wel zorgen dat ik een aantal schuilplaatsjes voor ze achterlaatquote:Op zondag 30 december 2007 13:26 schreef tonja het volgende:
Hoe gaat het bij jullie nu met het vuurwerk? Bij mij gaat het goed. Ze schrikken wel van een knal, maar worden er niet bang van. Ik voel een schok door hun lijf gaan als er een knal is, maar ze tillen niet eens hun kop op om te kijken wat er aan de hand is. Het is gewoon irritant voor ze, niet eng gelukkig.
Dat is eng zeg!quote:Op zondag 30 december 2007 15:56 schreef Qwea het volgende:![]()
MM was gisteren met Baloe een plasje doen (was rond 22:30) en iemand 8 blokken verderop is met siervuurwerk bezig. Baloe rent met een rotgang erop af en zou zo een keidrukke straat vol met auto's oversteken
MM moest 3x keihard schreeuwen voordat meneer eindelijk stopte. En dan ook echt een halve meter voor de straat ging die liggen
Misschien in ieder geval de radio aanlaten en de gordijnen dicht?quote:Op zondag 30 december 2007 15:56 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik moet morgen mijn 2 katjes vanaf 16:00 alleen laten tot de vroege morgen van nieuwjaarsdag![]()
Hoe kan ik de katjes toch nog een leuke dag geven als ze alleen zijn?
Ja dit is echt totaal onverwacht. Thuis deed hij er nooit wat op. En hij was echt achter de flat op een groot stuk gras. Dus hoe hij in godsnaam dat vuurwerk heeft kunnen zienquote:Op zondag 30 december 2007 16:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is eng zeg!
Ik doe Elco ook niet los de dagen voor de jaarwisseling![]()
[..]
Heej modjequote:Op woensdag 2 januari 2008 22:34 schreef senesta het volgende:
Zoo de feestdagen zijn hoop ik voor alle beestjes en baasjes weer goed verlopen, deze kan weer unsticky
Ingetjequote:Op woensdag 2 januari 2008 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heej modje![]()
Heppie newyear!
Baileys en Baloe waren bang, Baileys is van schrik zelfs door het kattenluik naar buiten geramd terwijl het op slot zat.
Eikeltje...buiten waren de klappen toch veel harder!
Meneer Ingetje heeft um uit de ren getild en hij was zo stijf als een plank. Zielig![]()
Maar toen we 's nachts weer thuis kwamen, lag ons bedje weer bezaaid met ronkende poezzies
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |