Op die uni krijgen we geen Nederlands. Jij op het vmbo waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 2 december 2007 23:01 schreef Shitonya het volgende:
Ik kan echt niets maken van die "zinnen"... Zal wel een pas binnen gesmokkeld allochtoontje zijn
Dat moet je zelf weten, ik ben geen kinderjuf.quote:Op zondag 2 december 2007 23:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
popolon, mag ik TS een terminale ziekte toewensen?
moeite? kost het jou veel moeite om iemand uit te lachen?quote:Op zondag 2 december 2007 22:59 schreef popolon het volgende:
Al die moeite voor zo'n suffe kloon.
Een beperkte woordenschat ... en we weten wat de oorzaak is van een beperkte woordenschat.quote:Op zondag 2 december 2007 23:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten, ik ben geen kinderjuf.![]()
Persoonlijk is het niet iets wat ik zou doen, kun je niet iets originelers verzinnen? Ik bedoel, dat gesmijt met ziektes is ook zo normaal geworden.
teveel rukken?quote:Op zondag 2 december 2007 23:11 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Een beperkte woordenschat ... en we weten wat de oorzaak is van een beperkte woordenschat.
ik denk minder dan jij, maar toch substantieel.quote:
En af en toe leid je nog aan waanideeen ook ... ik bedoel homos zijn nog steeds onnatuurlijk.quote:Op zondag 2 december 2007 23:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk minder dan jij, maar toch substantieel.
?quote:Op zondag 2 december 2007 23:20 schreef 2cv het volgende:
Zegge, GirlyGirl, hoe staat het met je semantische vorderingen ?
Je was toch geleerd en sophisticated ?quote:
Waarom ? Snap je het niet ofzo ?quote:
Je hebt een punt!quote:Op zondag 2 december 2007 21:09 schreef GirlyGirl het volgende:
Zo nu en dan denk ik wel eens eigenlijk hoor ik hier niet thuis, te cool, te sophistaced, te geleerd, te goed. Daartoe dan ook wie kan er een reden bedenken om toch niet afscheid te nemen van Fok. Wie kan bepleiten waarom jij mij nodig hebt? Wees uitgebreid, wees zorgvuldig, wees nederig ... denk er aan je speelt met de toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |