Top-topic Itsme!quote:Op zondag 2 december 2007 17:37 schreef itsme het volgende:
Ja gaat het dan toch echt gebeuren?
Laat het hokje Nadia gaan?
Ze zegt van wel.
Dan krijgen ze geen vervanger. (volgens mij) na 23 september
Dus ik ga zwaaien![]()
![]()
Eindelijk hoeven we haar niet constant in beeld.
Niet meer dat piepstememtje
dat gejank.
die brede torso.
vul aan.
Dat kotsenquote:Op zondag 2 december 2007 17:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Top-topic Itsme!
Ik zwaai met plezier mee, goodbye juffrouw Aandacht!!
Je heet toch niet toevallig Dennix hè?quote:Op zondag 2 december 2007 17:47 schreef laffer het volgende:
gaat ze echt?![]()
ik steek van vreugde een vinger in m`n anus
Echt niet........eigenlijk is ze een hu.quote:
doet haar vast deugt als ze dit (vanavond nog) leest.quote:Op zondag 2 december 2007 17:47 schreef laffer het volgende:
gaat ze echt?![]()
nee, maar ik moet wat over hebben voor DGK hèquote:Op zondag 2 december 2007 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je heet toch niet toevallig Dennix hè?
1 maar? Dat kan beterquote:Op zondag 2 december 2007 17:47 schreef laffer het volgende:
gaat ze echt?![]()
Maar zal wel "sexy"bedoeld zijnquote:Op zondag 2 december 2007 18:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze kijkt daar net alsof ze een wind moet laten..
Met fotosjop kom je hiermee zelfs in de Panoramaquote:Op zondag 2 december 2007 18:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar zal wel "sexy"bedoeld zijn
Die buik van de rand van het zwembad (Panorama-shoot) staat er inmiddels. Die rug-navel dacht ik gisteren gezien te hebben en zelfs gecapt te hebben , kan hem echter niet meer vinden :-(quote:Op zondag 2 december 2007 18:05 schreef itsme het volgende:
Heeft iemand toevallig die foto van haar fotosessie voor de panorama? Met die buik, of die ander waar haar rug een inham heeft.![]()
of dat soort? dan plaats ik ze in de eerste post.
whahahahaha wat een smilies hier.![]()
![]()
Ja erg he dat gedrocht in Eva's kostuumquote:Op zondag 2 december 2007 18:57 schreef gekke_sandra het volgende:
Aghhhh gatver, die foto in de douche. Moet dat nou!
DAAAAAAAAAAAAG NADIA!
Hopelijk kom ik je een keer tegen in Amsterdam, kots ik even over je heen!
Hier ook opgerot manipulatieve ho*rquote:Op zondag 2 december 2007 18:57 schreef gekke_sandra het volgende:
Aghhhh gatver, die foto in de douche... Moet dat nou!
DAAAAAAAAAAAAG NADIA!
Hopelijk kom ik je een keer tegen in Amsterdam, kots ik even over je heen!
Alle 2 !quote:Op zondag 2 december 2007 19:28 schreef Insomaniac het volgende:
Moet ze weg of gaat ze weg?
omgquote:Op zondag 2 december 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
Voor de liefhebbers van 3 navels en een kale poes.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 december 2007 18:05 schreef itsme het volgende:
Heeft iemand toevallig die foto van haar fotosessie voor de panorama? Met die buik, of die ander waar haar rug een inham heeft.![]()
of dat soort? dan plaats ik ze in de eerste post.
whahahahaha wat een smilies hier.![]()
![]()
Ja iid , schouderpartij is smaller dan haar borsten partij..quote:Op zondag 2 december 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
De fotosjopper van de Panorama heeft erg zijn best gedaan, toch?![]()
[ afbeelding ]
Hehe, jammer dat Naad niet is beroofd, geboeid en in brand gestoken.quote:Op zondag 2 december 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
De fotosjopper van de Panorama heeft erg zijn best gedaan, toch?![]()
[ afbeelding ]
Als de bewoners het al niet weten , waarom zouden wij het weten? Ze mag toch niets vertellen ...quote:Op zondag 2 december 2007 21:12 schreef roque79 het volgende:
ik heb een heel stuk gemist waarom moet/mag ze weg?
Laat je leraar 't maar niet lezenquote:Op zondag 2 december 2007 22:11 schreef chufi het volgende:
Adios Nadia!
Espero que encuentres un mundo mucho mas feliz alli fuera de la "Jaula de Oro".
Supongo que como azafata no te vas encontrar en nuevo puesto. A ver a que te encuentras por tu camino.
En todos modos.
Espero no ver tu cara nunca jamas por el internet ni por la tele ! Adios Nadia ! Adios !
quote:Op zondag 2 december 2007 22:21 schreef itsme het volgende:
Ja. ze is weg. Het hek door waar haar lulletje haar stond op te wachten.![]()
![]()
![]()
Als je maar begrijpt wat er staat ! Daar gaat het om.quote:Op zondag 2 december 2007 22:19 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Laat je leraar 't maar niet lezen
Nee, door onder andere die ene met de murrays-badmuts, wiens naam ik liever niet meer wens uit te spreken. Hint: hij kweelt regelmatig.quote:Op zondag 2 december 2007 23:21 schreef noekje het volgende:
Hoe is ze eigenlijk opgehaald? Met spanlaken en gillende sirenes zeker?
Je zou deze kunnen lezen: [DGK] Villa Vandaag #18quote:Op zondag 2 december 2007 23:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar waarom ineens? Staat er ergens een verslag voor de niet-streamer?
En lijkt op een bolle Oompa Loompa?quote:Op zondag 2 december 2007 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, door onder andere die ene met de murrays-badmuts, wiens naam ik liever niet meer wens uit te spreken. Hint: hij kweelt regelmatig.
quote:Op zondag 2 december 2007 23:33 schreef Gert het volgende:
Je zou deze kunnen lezen: [DGK] Villa Vandaag #18
Als je écht details wilt, zul je je toch door de COS'sen moeten worstelen.
Toch wel triest als je er zo uitziet op je 22stequote:Op zondag 2 december 2007 23:21 schreef Vandaag... het volgende:
Nog maar eentje dan; dag navels![]()
[ afbeelding ]
'De Bus', Naad en Sjekkie, superkopppeltje.quote:Op zondag 2 december 2007 23:35 schreef noekje het volgende:
[..]
En lijkt op een bolle Oompa Loompa?
Het was dus een interventie. Het is altijd erg goed als er iemand bij is die ze vertrouwt. Dan stapt ze vrijwillig de bus in. Dat scheelt wat injecties en vrijheidsbeperkende maatregelen.
Je bent dat achterlijke nepjanken van haar vergetenquote:Op zondag 2 december 2007 18:50 schreef Guuskeee het volgende:
O ik kan niet wachten tot het 22:30 is. Ik ben ZO FUCKING BLIJ als die bouwvakker het huis uit is, ik geloof het nog steeds niet. Even een paar kernwoorden om haar aan te kunnen herinneren:
- geboren pathologische leugenaar, ze liegt 10 van de 9 woorden
- zeer manipulatief
- zeeer jaloers, op alles en iedereen
- omgebouwde bodybuilder
- rug van een oostduitse turnster
- 3 navels op een blubberpens
- hangtieten van een wijf van 60
- onuitstaanbaar
- onbetrouwbaar
- vind uiterlijk veel belangrijker dan innerlijk
- niet eten, en wat ze eet kotst ze weer uit
- zeer aandachtsgeil
- golddigger / hoer
- irritante kutstem
conclusie: dat die kuthoer maar de tering krijgt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |