Kroketten kun je toch niet telen, dacht dat het vlees was...quote:Op maandag 3 december 2007 17:42 schreef Deansensitized het volgende:
Zelf telen is wel het lekkerst. Wel eerst een keer nachtvorst eroverheen voor je het gaat oogsten en eten.
quote:Op maandag 3 december 2007 20:17 schreef Deansensitized het volgende:
Boerenkool jonge! [ afbeelding ]
Whehe geen depressies!quote:Op maandag 3 december 2007 16:35 schreef Loontjah het volgende:
Haha Trig..
Depressies?
Waarom vind je het eng allemaal?
En waarom heb je problemen gehad met Habraken..
Wou ze je niet zuigen dan?
ik hy juster ik wol in bietsje folle han !quote:Op maandag 3 december 2007 21:18 schreef Deansensitized het volgende:
Moat mar net jong, moarn wer sa gear as bûter. Bin de lêste dagen al net fit. Justerjûn ek in pear hân [fanwegen dy âld burdman], koe ik fannemoarn ek wol wer merke. Net fan de koai te baarnen... ûre te let op de saak, hoeke gear om bang fan te wurden. Yn tiden net sa mei makke
1 potje bier??quote:Op maandag 3 december 2007 21:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
ik hy juster ik wol in bietsje folle han !hjoed 1 potsje dat kin wol
Goed hoor, gisteren een beetje drukke dag gehad.. en zit hier een beetje met een dilemma.. en hoe is het in Friesland?quote:
Ik wil naar Trance Energy... wat een line upquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:55 schreef jackson het volgende:
Goedemorgen alhier
Toch nog 45 posts gister zeg... Gaat harder dan je denkt soms. Geen idee of hier trance-minded people zijn maar de line-up van Trance Energy is dik zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |