Gelukkig 010 op 3quote:
ik ben er bijquote:Op zondag 2 december 2007 21:37 schreef MaxC het volgende:
Volgende week op bezoek bij Willem II. Ik hoop dat ze enorm gemotiveerd zijn door die dramatische wedstrijd vorig jaar. Moeten gewoon winnen daar.
Ik ben nu ook om.quote:Op zondag 2 december 2007 21:09 schreef Trancelocator het volgende:
Over Urby is zo langzamerhand al genoeg gezegd. Als je flink wat geld voor hem kan vangen is de keuze niet zo moeilijk.
jottem!quote:Ajax heeft primeur met EK-bal
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 2 december om 21:46
Ajax heeft aanstaande maandag een primeur. De Amsterdamse club zal dan als eerste ploeg in Nederland de nieuwe officiele wedstrijdbal van het EK 2008 in gebruik nemen, de Adidas Europass.
De hoofdstedelingen speelden een grote rol bij de ontwikkelingen van de bal. Op zestien december zal de bal voor het eerst in een officieel duel gebruikt worden. Dan mogen Ajax en PSV de proef op de som nemen met het nieuwe leer.
De “Europass” kenmerkt zich door een geavanceerd en zeer fijn oppervlak, waardoor er meer grip is tussen de bal en voetbalschoen. Dit zou resulteren in nòg betere controle over de bal, ongeacht de weersomstandigheden.
Adidas is al sedert 1970 de vaste leverancier van wedstrijdballen op alle grote toernooien van de UEFA en FIFA. Maradonna, van Basten en Ronaldo schitterden met ballen als de “Tango”, “Tricolore” en “Azteca” aan de voet.
zo!quote:
Beter dan Europaaz.quote:
Hij heeft me sinds kopenhagen thuis nog niet kunnen overtuigen. Laatst met belgie had hij ook die terugspeelbal.quote:Op zondag 2 december 2007 19:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En de laatste zes weken riep je zeker dat Vertonghen geweldig was? Hij heeft een keer een mindere wedstrijd gespeeld, kom op zeg. Vertonghen is een van de beteren dit seizoen. Zeker als hij linksback speelt.
Nu wil je nooit meer anders.quote:Op zondag 2 december 2007 19:09 schreef PizzaSalami het volgende:
Whehe, vandaag op 410 geweest.
quote:Op zondag 2 december 2007 23:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Geweldige redding afwerking van stekelenburg Vertonghen op de eerste inzet van NAC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |