Ik wou er net wat van zeggen, hij was meer aan het kankeren dan voetballen.quote:Op zondag 2 december 2007 17:05 schreef twi het volgende:
Al dat Huntelaar-vereren hier, ga toch weg. Hij kankert op iedereen en kent geen zelfkritiek. Hij scoort lekker hoor, prima. En hij verdient meer vrije trappen dan hij krijgt. Maar hij stond meters buitenspel op de bal die hij van Luque wilde hebben, en Suarez kon in die uitbraak in de 2e helft de bal met geen mogelijkheid ergens kwijt omdat er twaaf NAC-spelers in het strafschopgebied stonden.
En als ie zich meer bezig houdt met voetballen dan andere dingen had hij er nog meer in kunnen leggen.quote:Op zondag 2 december 2007 17:09 schreef BonJovi het volgende:
Flikker maar op twi hij heeft sneller 50 goals van Van Basten.
daar gaat het toch niet omquote:Op zondag 2 december 2007 17:09 schreef BonJovi het volgende:
Truequote:Op zondag 2 december 2007 17:05 schreef twi het volgende:
Al dat Huntelaar-vereren hier, ga toch weg. Hij kankert op iedereen en kent geen zelfkritiek. Hij scoort lekker hoor, prima. En hij verdient meer vrije trappen dan hij krijgt. Maar hij stond meters buitenspel op de bal die hij van Luque wilde hebben, en Suarez kon in die uitbraak in de 2e helft de bal met geen mogelijkheid ergens kwijt omdat er twaaf NAC-spelers in het strafschopgebied stonden.
??quote:Op zondag 2 december 2007 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat hij vandaag op Blom kankerde was kijkend naar de redenen correct. Maar het kankeren op Suarez en Luque was volgens mij helemaal niet zo gek. Suarez die constant alle tijd van de wereld nodig had en de kans zo kinderlijk om zeep hielp. Luque die de bal Huntelaar veel eerder had mee kunnen geven. Dit zijn toch wel dingen die je moeilijk kunt negeren.
Dat is ook echt een maatstaf ja. Liever maakt Huntelaar meer belangrijke goals (zoals bijvoorbeeld Van der Vaart ooit deed en nu bij HSV doet) in plaats van die 3-0 en 4-0 goals tegen De Graafschap of VVV.quote:Op zondag 2 december 2007 17:09 schreef BonJovi het volgende:
Buitenspel was inderdaad buitenspel. En niet elk contact was licht. Zoals gezegd, Huntelaar wordt gewoon stevig aangepakt en er wordt week in week uit niet voorr gefloten.quote:Op zondag 2 december 2007 17:12 schreef Superheld het volgende:
[..]
??
Buitenspel was elke x gewoon buitenspel, en hij moet niet bij elk licht contact gaan liggen en vervolgens gaan kankeren omdat hij geen vrije trap krijgt.
Wat een onzin en tegen Utrecht en Heracles ofzo toen hij de winnende maakte kreeg je die gezeik nietquote:Op zondag 2 december 2007 17:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is ook echt een maatstaf ja. Liever maakt Huntelaar meer belangrijke goals (zoals bijvoorbeeld Van der Vaart ooit deed en nu bij HSV doet) in plaats van die 3-0 en 4-0 goals tegen De Graafschap of VVV.
Ja, Leo zal potten brekenquote:Op zondag 2 december 2007 16:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als we Vermaelen, Davids en Leonardo maar terug krijgen.
Oeps. Ik formuleerde het verkeerdquote:Op zondag 2 december 2007 17:12 schreef Superheld het volgende:
[..]
??
Buitenspel was elke x gewoon buitenspel, en hij moet niet bij elk licht contact gaan liggen en vervolgens gaan kankeren omdat hij geen vrije trap krijgt.
Nou kom ik hier niet dagelijks, maar je kan toch kritiek hebben op een speler op bepaalde punten omdat hij zonder die punten nog beter zou kunnen zijn/worden?quote:Op zondag 2 december 2007 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
En zonder nog verder het gedrag van Huntelaar in te gaan. Ik heb het gevoel dat sommige hier wat makkelijk doen over zijn 13 doelpunten. Want waar waren we in godsnaam zonder dit aantal. Iedere week is hij wel beslissend (op vandaag na dan) en dankzij hém sprokkelen we de punten binnen.
Sowieso hebben we na het vertrek van Sneijder nog een speler in de basis staan van enige klasse. Want na zijn vertrek van zagen vele het somber in. Toegegeven ik behoorde ook tot die groep, maar Huntelaar stond bij nooit ter discussie. Klaas Jan is veel waard voor dit Ajax.
Ajax heeft te weinig strijd geleverd. Duels verliezen en niet compact gespeeld.quote:Op zondag 2 december 2007 16:44 schreef RayMania het volgende:
NAC stelt normaliter ook niet heel veel voor, maar als je dan via een snelle goal op voorsprong komt (eigen goal nog wel), met een counterende instelling naar de Arena komt, en een Ajax treft dat niet in vorm is, dan is deze uitslag volkomen logisch.
Zijn soms wat nare gedrag moet ie afleren ja, maar ik kan me in het verleden ook goed herinneren dat er ook mensen zijn geweest die dit toejuichden (niet specifiek hier op FOK overigens). Het gedrag keur ik nogmaals niet goed, maar zolang hij buiten dat van grote waarde is hoor je mij amper klagen. In de voetballerij zijn er ook genoeg nare spelers maar die wekelijks wél beslissend zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 17:21 schreef Superheld het volgende:
[..]
Nou kom ik hier niet dagelijks, maar je kan toch kritiek hebben op een speler op bepaalde punten omdat hij zonder die punten nog beter zou kunnen zijn/worden?
Maargoed ik ben er weer vandoor, fijne avond verder allemaal.
Op dit moment laat zelfs een speler van HBOK 7 Urby alle hoeken van t veld zien.quote:Op zondag 2 december 2007 17:28 schreef BonJovi het volgende:
Lurling liet Urby alle hoeken van het veld zien
rustig aan he, Urby is shit ja. Maar het is niks mooier dan een kind hebben, je komt thuis na een klote dag en je houd je kindje vast en ze lacht naar je dan vergeet je allesquote:Op zondag 2 december 2007 17:29 schreef Jasza het volgende:
Sinds Urby vader is heeftie geen 1 normale wedstrijd meer gespeeld, kutkinderen
quote:Op zondag 2 december 2007 17:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
rustig aan he, Urby is shit ja. Maar het is niks mooier dan een kind hebben, je komt thuis na een klote dag en je houd je kindje vast en ze lacht naar je dan vergeet je alles.Zo zie je maar dat veel dingen niet belangrijk zijn, als je familie maar gezond is.
Vanavond ff tilten in HC?quote:Op zondag 2 december 2007 17:29 schreef Jasza het volgende:
Heb jij ook kinderen dan?quote:Op zondag 2 december 2007 17:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
rustig aan he, Urby is shit ja. Maar het is niks mooier dan een kind hebben, je komt thuis na een klote dag en je houd je kindje vast en ze lacht naar je dan vergeet je alles.Zo zie je maar dat veel dingen niet belangrijk zijn, als je familie maar gezond is.
Gister al gedaan in HCU, er is een kans dat ik kom ja, maar dan moet maatje me ff 60 euro lenen ofzo, dan kom ik wel ffquote:
Nop dat niet is niet van mij, maar ik ben wel elke dag met haar dus ik zorg ook wel voor haar. Maar Pazen altijd leuk tohquote:Op zondag 2 december 2007 17:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb jij ook kinderen dan?
Wel gezellig lijkt me, vooral tijdens de feestdagen, pazen enzo.
quote:Op zondag 2 december 2007 17:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Haha jaquote:Op zondag 2 december 2007 17:29 schreef Jasza het volgende:
What else is newquote:Op zondag 2 december 2007 17:47 schreef denthemen het volgende:
Wat maakte 410 zich weer belachelijk, eerst amper zingen, als Zuid begint kunnen zij het opeens ook, 2 minuten. Dan is er gezeik met Blom en dan hoor je ze allemaal
Toen lag ie er 24 uur op bij sylviequote:Op zondag 2 december 2007 17:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Haha ja
Was met Van der Vaart ook
Sinds hij iets met Sylvie ging die slechter spelen bij AJAX
Gast, kan jij nu gewoon even inhoudelijk een keer iets nuttigs posten?quote:Op zondag 2 december 2007 17:39 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nop dat niet is niet van mij, maar ik ben wel elke dag met haar dus ik zorg ook wel voor haar. Maar Pazen altijd leuk toh![]()
Lul,quote:Op zondag 2 december 2007 17:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb jij ook kinderen dan?
Wel gezellig lijkt me, vooral tijdens de feestdagen, pazen enzo.
Deed ik toch ook op het begin, moet ik het heletijd herhalen ofzo.quote:Op zondag 2 december 2007 17:49 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Gast, kan jij nu gewoon even inhoudelijk een keer iets nuttigs posten?
Met gemak.quote:Op zondag 2 december 2007 17:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op dit moment laat zelfs een speler van HBOK 7 Urby alle hoeken van t veld zien.
Dat zou beter zijn dan de overige rommel die je post.quote:Op zondag 2 december 2007 17:53 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Deed ik toch ook op het begin, moet ik het heletijd herhalen ofzo.
Via Handige Voetbal Linkjes! (met uitgebreide topiclijst)quote:
Dankequote:Op zondag 2 december 2007 18:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Via Handige Voetbal Linkjes! (met uitgebreide topiclijst)
kom je bij Het grote Klaas Jan Huntelaar topic #17: 74 goals.
Ach het is niet de eerste keer.quote:Op zondag 2 december 2007 16:22 schreef twi het volgende:
De F-Side leek trouwens na de 0-3 compleet leeg. En dat is dan het meest trouwe deel van de aanhang...
Ik teken ervoor.quote:Op zondag 2 december 2007 19:31 schreef kevin6188 het volgende:
Als het goed is, komt VD Wiel volgende week weer terug. Kan Urby mooi op de bank.
quote:Op zondag 2 december 2007 19:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Was er na de afgekeurde goal van Huntelaar een ontruimingsoefening ofzo?
Wel geslaagd dacht ik zo. Binnen 1 minuut was het vak achter de goal compleet leeg!
1tje met een naam die niet te moeilijk is voor jouw zeker?quote:Op zondag 2 december 2007 19:40 schreef ub40_bboy het volgende:
Emmanuelson is fucking slecht maar vertongen is ook niet veel soeps. Ajax mag wel een nieuwe linksback halen in de winterstop.
En de laatste zes weken riep je zeker dat Vertonghen geweldig was? Hij heeft een keer een mindere wedstrijd gespeeld, kom op zeg. Vertonghen is een van de beteren dit seizoen. Zeker als hij linksback speelt.quote:Op zondag 2 december 2007 19:40 schreef ub40_bboy het volgende:
Emmanuelson is fucking slecht maar vertongen is ook niet veel soeps. Ajax mag wel een nieuwe linksback halen in de winterstop.
Het is 'jou', meneer de spellingschecker.quote:Op zondag 2 december 2007 19:43 schreef jna het volgende:
[..]
1tje met een naam die niet te moeilijk is voor jouw zeker?
had je een bandirie meegenomen ?quote:Op zondag 2 december 2007 19:09 schreef PizzaSalami het volgende:
Whehe, vandaag op 410 geweest.
Nac heeft voor de rest verdiend gewonnen.
Die kerel is de gaarste ooit, dat hij ooit voetbalverslaggever mocht worden.quote:Op zondag 2 december 2007 19:35 schreef Silenus het volgende:
Wat een irritante enthousiasteling, die commentator nu.
inderdaad.. de afgelopen weken heeft ie super gespeeld.. vandaag was gewoon jammer..quote:Op zondag 2 december 2007 19:49 schreef BonJovi het volgende:
Ja precies Vertonghen is gewoon goed jammer voor vandaag.
Stadion was sowieso leeg.quote:Op zondag 2 december 2007 18:45 schreef _GesmeerdeBoterham het volgende:
[..]
Ach het is niet de eerste keer.
En dan zeiken ze hier wel eens op 410 maar die blijven ten minste tot het eind.
Gelukkig 010 op 3quote:
ik ben er bijquote:Op zondag 2 december 2007 21:37 schreef MaxC het volgende:
Volgende week op bezoek bij Willem II. Ik hoop dat ze enorm gemotiveerd zijn door die dramatische wedstrijd vorig jaar. Moeten gewoon winnen daar.
Ik ben nu ook om.quote:Op zondag 2 december 2007 21:09 schreef Trancelocator het volgende:
Over Urby is zo langzamerhand al genoeg gezegd. Als je flink wat geld voor hem kan vangen is de keuze niet zo moeilijk.
jottem!quote:Ajax heeft primeur met EK-bal
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 2 december om 21:46
Ajax heeft aanstaande maandag een primeur. De Amsterdamse club zal dan als eerste ploeg in Nederland de nieuwe officiele wedstrijdbal van het EK 2008 in gebruik nemen, de Adidas Europass.
De hoofdstedelingen speelden een grote rol bij de ontwikkelingen van de bal. Op zestien december zal de bal voor het eerst in een officieel duel gebruikt worden. Dan mogen Ajax en PSV de proef op de som nemen met het nieuwe leer.
De “Europass” kenmerkt zich door een geavanceerd en zeer fijn oppervlak, waardoor er meer grip is tussen de bal en voetbalschoen. Dit zou resulteren in nňg betere controle over de bal, ongeacht de weersomstandigheden.
Adidas is al sedert 1970 de vaste leverancier van wedstrijdballen op alle grote toernooien van de UEFA en FIFA. Maradonna, van Basten en Ronaldo schitterden met ballen als de “Tango”, “Tricolore” en “Azteca” aan de voet.
zo!quote:
Beter dan Europaaz.quote:
Hij heeft me sinds kopenhagen thuis nog niet kunnen overtuigen. Laatst met belgie had hij ook die terugspeelbal.quote:Op zondag 2 december 2007 19:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En de laatste zes weken riep je zeker dat Vertonghen geweldig was? Hij heeft een keer een mindere wedstrijd gespeeld, kom op zeg. Vertonghen is een van de beteren dit seizoen. Zeker als hij linksback speelt.
Nu wil je nooit meer anders.quote:Op zondag 2 december 2007 19:09 schreef PizzaSalami het volgende:
Whehe, vandaag op 410 geweest.
quote:Op zondag 2 december 2007 23:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Geweldige redding afwerking van stekelenburg Vertonghen op de eerste inzet van NAC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |