Ik ben nu ook om.quote:Op zondag 2 december 2007 21:09 schreef Trancelocator het volgende:
Over Urby is zo langzamerhand al genoeg gezegd. Als je flink wat geld voor hem kan vangen is de keuze niet zo moeilijk.

jottem!quote:Ajax heeft primeur met EK-bal
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 2 december om 21:46
Ajax heeft aanstaande maandag een primeur. De Amsterdamse club zal dan als eerste ploeg in Nederland de nieuwe officiele wedstrijdbal van het EK 2008 in gebruik nemen, de Adidas Europass.
De hoofdstedelingen speelden een grote rol bij de ontwikkelingen van de bal. Op zestien december zal de bal voor het eerst in een officieel duel gebruikt worden. Dan mogen Ajax en PSV de proef op de som nemen met het nieuwe leer.
De “Europass” kenmerkt zich door een geavanceerd en zeer fijn oppervlak, waardoor er meer grip is tussen de bal en voetbalschoen. Dit zou resulteren in nòg betere controle over de bal, ongeacht de weersomstandigheden.
Adidas is al sedert 1970 de vaste leverancier van wedstrijdballen op alle grote toernooien van de UEFA en FIFA. Maradonna, van Basten en Ronaldo schitterden met ballen als de “Tango”, “Tricolore” en “Azteca” aan de voet.

zo!quote:

Beter dan Europaaz.quote:

Hij heeft me sinds kopenhagen thuis nog niet kunnen overtuigen. Laatst met belgie had hij ook die terugspeelbal.quote:Op zondag 2 december 2007 19:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En de laatste zes weken riep je zeker dat Vertonghen geweldig was? Hij heeft een keer een mindere wedstrijd gespeeld, kom op zeg. Vertonghen is een van de beteren dit seizoen. Zeker als hij linksback speelt.

Nu wil je nooit meer anders.quote:Op zondag 2 december 2007 19:09 schreef PizzaSalami het volgende:
Whehe, vandaag op 410 geweest.

quote:Op zondag 2 december 2007 23:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Geweldige redding afwerking van stekelenburg Vertonghen op de eerste inzet van NAC.

Een middel om hem langer vast te houden.quote:Op zondag 2 december 2007 22:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Huntelaar als aanvoerder vind ik sowieso een beetje vaag.

Maar hopelijk geen wanhoops aankopen zoals Colin.quote:Op zondag 2 december 2007 23:50 schreef Radegast het volgende:
Heitinga bij de 0-2.![]()
Hopelijk in januari minstens een half dozijn nieuwe spelers erbij, en dan geen Aissati aub.

Tuurlijk.quote:Op zondag 2 december 2007 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een middel om hem langer vast te houden.

Ogararu is goed genoeg, we hebben alleen een vervanger voor ogararu nodig.quote:Op zondag 2 december 2007 23:56 schreef toma het volgende:
[..]
Maar hopelijk geen wanhoops aankopen zoals Colin.
Als ik de selectie bekijk mogen er van mij een hoop spelers weg en zullen er een hoop bij moeten komen.
spelers die van mij weg mogen:
Colin
Delorge
Emanuelson
Krohn-Dehli
Manucharyan
Mitea
'Spelers' die in de winterstop moeten komen:
Minstens 1 centrale verdediger die Stam vervangt.
Een linksback als furby vertrekt.
Een aanvallende middenvelder.
Een goede rechtsback. Trabelsi??

Klinkt logisch.quote:Op zondag 2 december 2007 23:59 schreef ub40_bboy het volgende:
Ogararu is goed genoeg, we hebben alleen een vervanger voor ogararu nodig.

Ogararu vind ik niet goed genoeg voor een vaste basis plaats. Maakt verdedigend te veel fouten net als Urby.quote:Op zondag 2 december 2007 23:59 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ogararu is goed genoeg, we hebben alleen een vervanger voor ogararu nodig.

Waarom denk je dat de supporters zich zo keren tegen het beleid?quote:Op maandag 3 december 2007 00:02 schreef Radegast het volgende:
Als ik van dat beleidsplan uitga, dan is de lijst van huidige spelers die naar mijn idee niet voldoen voor het niveau dat Ajax wil nastreven wel heel erg lang.

Tegen Jaakke en Fontein? Snap ik niet veel van. Jaakke heeft in al die jaren dat 'ie er zit maar één fout gemaakt.quote:Op maandag 3 december 2007 00:03 schreef toma het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de supporters zich zo keren tegen het beleid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |