Ik wou er net wat van zeggen, hij was meer aan het kankeren dan voetballen.quote:Op zondag 2 december 2007 17:05 schreef twi het volgende:
Al dat Huntelaar-vereren hier, ga toch weg. Hij kankert op iedereen en kent geen zelfkritiek. Hij scoort lekker hoor, prima. En hij verdient meer vrije trappen dan hij krijgt. Maar hij stond meters buitenspel op de bal die hij van Luque wilde hebben, en Suarez kon in die uitbraak in de 2e helft de bal met geen mogelijkheid ergens kwijt omdat er twaaf NAC-spelers in het strafschopgebied stonden.
En als ie zich meer bezig houdt met voetballen dan andere dingen had hij er nog meer in kunnen leggen.quote:Op zondag 2 december 2007 17:09 schreef BonJovi het volgende:
Flikker maar op twi hij heeft sneller 50 goals van Van Basten.
daar gaat het toch niet omquote:Op zondag 2 december 2007 17:09 schreef BonJovi het volgende:
Truequote:Op zondag 2 december 2007 17:05 schreef twi het volgende:
Al dat Huntelaar-vereren hier, ga toch weg. Hij kankert op iedereen en kent geen zelfkritiek. Hij scoort lekker hoor, prima. En hij verdient meer vrije trappen dan hij krijgt. Maar hij stond meters buitenspel op de bal die hij van Luque wilde hebben, en Suarez kon in die uitbraak in de 2e helft de bal met geen mogelijkheid ergens kwijt omdat er twaaf NAC-spelers in het strafschopgebied stonden.
??quote:Op zondag 2 december 2007 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat hij vandaag op Blom kankerde was kijkend naar de redenen correct. Maar het kankeren op Suarez en Luque was volgens mij helemaal niet zo gek. Suarez die constant alle tijd van de wereld nodig had en de kans zo kinderlijk om zeep hielp. Luque die de bal Huntelaar veel eerder had mee kunnen geven. Dit zijn toch wel dingen die je moeilijk kunt negeren.
Dat is ook echt een maatstaf ja. Liever maakt Huntelaar meer belangrijke goals (zoals bijvoorbeeld Van der Vaart ooit deed en nu bij HSV doet) in plaats van die 3-0 en 4-0 goals tegen De Graafschap of VVV.quote:Op zondag 2 december 2007 17:09 schreef BonJovi het volgende:
Buitenspel was inderdaad buitenspel. En niet elk contact was licht. Zoals gezegd, Huntelaar wordt gewoon stevig aangepakt en er wordt week in week uit niet voorr gefloten.quote:Op zondag 2 december 2007 17:12 schreef Superheld het volgende:
[..]
??
Buitenspel was elke x gewoon buitenspel, en hij moet niet bij elk licht contact gaan liggen en vervolgens gaan kankeren omdat hij geen vrije trap krijgt.
Wat een onzin en tegen Utrecht en Heracles ofzo toen hij de winnende maakte kreeg je die gezeik nietquote:Op zondag 2 december 2007 17:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is ook echt een maatstaf ja. Liever maakt Huntelaar meer belangrijke goals (zoals bijvoorbeeld Van der Vaart ooit deed en nu bij HSV doet) in plaats van die 3-0 en 4-0 goals tegen De Graafschap of VVV.
Ja, Leo zal potten brekenquote:Op zondag 2 december 2007 16:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als we Vermaelen, Davids en Leonardo maar terug krijgen.
Oeps. Ik formuleerde het verkeerdquote:Op zondag 2 december 2007 17:12 schreef Superheld het volgende:
[..]
??
Buitenspel was elke x gewoon buitenspel, en hij moet niet bij elk licht contact gaan liggen en vervolgens gaan kankeren omdat hij geen vrije trap krijgt.
Nou kom ik hier niet dagelijks, maar je kan toch kritiek hebben op een speler op bepaalde punten omdat hij zonder die punten nog beter zou kunnen zijn/worden?quote:Op zondag 2 december 2007 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
En zonder nog verder het gedrag van Huntelaar in te gaan. Ik heb het gevoel dat sommige hier wat makkelijk doen over zijn 13 doelpunten. Want waar waren we in godsnaam zonder dit aantal. Iedere week is hij wel beslissend (op vandaag na dan) en dankzij hém sprokkelen we de punten binnen.
Sowieso hebben we na het vertrek van Sneijder nog een speler in de basis staan van enige klasse. Want na zijn vertrek van zagen vele het somber in. Toegegeven ik behoorde ook tot die groep, maar Huntelaar stond bij nooit ter discussie. Klaas Jan is veel waard voor dit Ajax.
Ajax heeft te weinig strijd geleverd. Duels verliezen en niet compact gespeeld.quote:Op zondag 2 december 2007 16:44 schreef RayMania het volgende:
NAC stelt normaliter ook niet heel veel voor, maar als je dan via een snelle goal op voorsprong komt (eigen goal nog wel), met een counterende instelling naar de Arena komt, en een Ajax treft dat niet in vorm is, dan is deze uitslag volkomen logisch.
Zijn soms wat nare gedrag moet ie afleren ja, maar ik kan me in het verleden ook goed herinneren dat er ook mensen zijn geweest die dit toejuichden (niet specifiek hier op FOK overigens). Het gedrag keur ik nogmaals niet goed, maar zolang hij buiten dat van grote waarde is hoor je mij amper klagen. In de voetballerij zijn er ook genoeg nare spelers maar die wekelijks wél beslissend zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 17:21 schreef Superheld het volgende:
[..]
Nou kom ik hier niet dagelijks, maar je kan toch kritiek hebben op een speler op bepaalde punten omdat hij zonder die punten nog beter zou kunnen zijn/worden?
Maargoed ik ben er weer vandoor, fijne avond verder allemaal.
Op dit moment laat zelfs een speler van HBOK 7 Urby alle hoeken van t veld zien.quote:Op zondag 2 december 2007 17:28 schreef BonJovi het volgende:
Lurling liet Urby alle hoeken van het veld zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |