abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54993851
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:05 schreef twi het volgende:
Al dat Huntelaar-vereren hier, ga toch weg. Hij kankert op iedereen en kent geen zelfkritiek. Hij scoort lekker hoor, prima. En hij verdient meer vrije trappen dan hij krijgt. Maar hij stond meters buitenspel op de bal die hij van Luque wilde hebben, en Suarez kon in die uitbraak in de 2e helft de bal met geen mogelijkheid ergens kwijt omdat er twaaf NAC-spelers in het strafschopgebied stonden.
Ik wou er net wat van zeggen, hij was meer aan het kankeren dan voetballen.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_54993920
Huntelaar werd helemaal uit de wedstrijd gespeeld door Penders en Zwaanswijk. Elke keer dat er voor buitenspel werd gevlagd was terecht en verder werd hij ook niet ernstig vastgehouden ofzo, gewoon normale duels.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54993926
Flikker maar op twi hij heeft sneller 50 goals van Van Basten.
AFC AJAX
pi_54993954
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:09 schreef BonJovi het volgende:
En als ie zich meer bezig houdt met voetballen dan andere dingen had hij er nog meer in kunnen leggen.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_54993962
Dat hij vandaag op Blom kankerde was kijkend naar de redenen niet correct inderdaad. Maar het kankeren op Suarez en Luque was volgens mij helemaal niet zo gek. Suarez die constant alle tijd van de wereld nodig had en de kans zo kinderlijk om zeep hielp. Luque die de bal Huntelaar veel eerder had mee kunnen geven. Dit zijn toch wel dingen die je moeilijk kunt negeren.

Klaas Jan

[ Bericht 14% gewijzigd door Cyberia18 op 02-12-2007 17:19:49 ]
  zondag 2 december 2007 @ 17:11:16 #106
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54993963
quote:
daar gaat het toch niet om
twi heeft gelijk
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_54993978
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:05 schreef twi het volgende:
Al dat Huntelaar-vereren hier, ga toch weg. Hij kankert op iedereen en kent geen zelfkritiek. Hij scoort lekker hoor, prima. En hij verdient meer vrije trappen dan hij krijgt. Maar hij stond meters buitenspel op de bal die hij van Luque wilde hebben, en Suarez kon in die uitbraak in de 2e helft de bal met geen mogelijkheid ergens kwijt omdat er twaaf NAC-spelers in het strafschopgebied stonden.
True
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_54993980
Ja hij werkt toch hard en kwam zelfs af en toe de bal ophalen, Huntelaar is elke wedstrijd sterk. En Nac heeft gewonnen gefeliciteerd en nu oprotten.
AFC AJAX
pi_54994007
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat hij vandaag op Blom kankerde was kijkend naar de redenen correct. Maar het kankeren op Suarez en Luque was volgens mij helemaal niet zo gek. Suarez die constant alle tijd van de wereld nodig had en de kans zo kinderlijk om zeep hielp. Luque die de bal Huntelaar veel eerder had mee kunnen geven. Dit zijn toch wel dingen die je moeilijk kunt negeren.
??
Buitenspel was elke x gewoon buitenspel, en hij moet niet bij elk licht contact gaan liggen en vervolgens gaan kankeren omdat hij geen vrije trap krijgt.
pi_54994013
quote:
Dat is ook echt een maatstaf ja. Liever maakt Huntelaar meer belangrijke goals (zoals bijvoorbeeld Van der Vaart ooit deed en nu bij HSV doet) in plaats van die 3-0 en 4-0 goals tegen De Graafschap of VVV.
  zondag 2 december 2007 @ 17:14:52 #111
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54994047
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:12 schreef Superheld het volgende:

[..]

??
Buitenspel was elke x gewoon buitenspel, en hij moet niet bij elk licht contact gaan liggen en vervolgens gaan kankeren omdat hij geen vrije trap krijgt.
Buitenspel was inderdaad buitenspel. En niet elk contact was licht. Zoals gezegd, Huntelaar wordt gewoon stevig aangepakt en er wordt week in week uit niet voorr gefloten.

Niet alles moet in het voordeel van Huntelaar worden gefloten, maar ook niet alles moet in het nadeel van Huntelaar worden gefloten.
  zondag 2 december 2007 @ 17:17:00 #112
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54994088
En die overtreding op Gabri in de eerste minuten was gelijk het moment waarop Blom feitelijk niet meer serieus genomen zou kunnen worden. Wanneer je daar geen geel voor geeft, dan kun je nergens meer geel voor geven en maak je dus de ene na de andere waanzinnig slechte beslissingen om wel vrije trappen te geven, maar nergens meer een kaart voor te kunnen trekken.
pi_54994105
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:13 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dat is ook echt een maatstaf ja. Liever maakt Huntelaar meer belangrijke goals (zoals bijvoorbeeld Van der Vaart ooit deed en nu bij HSV doet) in plaats van die 3-0 en 4-0 goals tegen De Graafschap of VVV.
Wat een onzin en tegen Utrecht en Heracles ofzo toen hij de winnende maakte kreeg je die gezeik niet of in de beker finale tegen Psv ofzo
AFC AJAX
  zondag 2 december 2007 @ 17:17:48 #114
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_54994106
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:58 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Als we Vermaelen, Davids en Leonardo maar terug krijgen.
Ja, Leo zal potten breken .
2000 light years from home
pi_54994119
En zonder nog verder het gedrag van Huntelaar in te gaan. Ik heb het gevoel dat sommige hier wat makkelijk doen over zijn 13 doelpunten. Want waar waren we in godsnaam zonder dit aantal. Iedere week is hij wel beslissend (op vandaag na dan) en dankzij hém sprokkelen we de punten binnen.

Sowieso hebben we na het vertrek van Sneijder nog een speler in de basis staan van enige klasse. Want na zijn vertrek van zagen vele het somber in. Toegegeven ik behoorde ook tot die groep, maar Huntelaar stond bij nooit ter discussie. Klaas Jan is veel waard voor dit Ajax.
pi_54994143
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:12 schreef Superheld het volgende:

[..]

??
Oeps. Ik formuleerde het verkeerd . Op deze momenten was het dus NIET correct.
pi_54994184
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
En zonder nog verder het gedrag van Huntelaar in te gaan. Ik heb het gevoel dat sommige hier wat makkelijk doen over zijn 13 doelpunten. Want waar waren we in godsnaam zonder dit aantal. Iedere week is hij wel beslissend (op vandaag na dan) en dankzij hém sprokkelen we de punten binnen.

Sowieso hebben we na het vertrek van Sneijder nog een speler in de basis staan van enige klasse. Want na zijn vertrek van zagen vele het somber in. Toegegeven ik behoorde ook tot die groep, maar Huntelaar stond bij nooit ter discussie. Klaas Jan is veel waard voor dit Ajax.
Nou kom ik hier niet dagelijks, maar je kan toch kritiek hebben op een speler op bepaalde punten omdat hij zonder die punten nog beter zou kunnen zijn/worden?

Maargoed ik ben er weer vandoor, fijne avond verder allemaal .
pi_54994211
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:44 schreef RayMania het volgende:
NAC stelt normaliter ook niet heel veel voor, maar als je dan via een snelle goal op voorsprong komt (eigen goal nog wel), met een counterende instelling naar de Arena komt, en een Ajax treft dat niet in vorm is, dan is deze uitslag volkomen logisch.
Ajax heeft te weinig strijd geleverd. Duels verliezen en niet compact gespeeld.
pi_54994229
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:21 schreef Superheld het volgende:

[..]

Nou kom ik hier niet dagelijks, maar je kan toch kritiek hebben op een speler op bepaalde punten omdat hij zonder die punten nog beter zou kunnen zijn/worden?

Maargoed ik ben er weer vandoor, fijne avond verder allemaal .
Zijn soms wat nare gedrag moet ie afleren ja, maar ik kan me in het verleden ook goed herinneren dat er ook mensen zijn geweest die dit toejuichden (niet specifiek hier op FOK overigens). Het gedrag keur ik nogmaals niet goed, maar zolang hij buiten dat van grote waarde is hoor je mij amper klagen. In de voetballerij zijn er ook genoeg nare spelers maar die wekelijks wél beslissend zijn.
pi_54994238
Hmm, dat van belangrijke goals neem ik terug als ik zo de statistieken zie .
pi_54994242
Nou erg dramatisch, NAC stond wel vrij goed, NAC heeft best een aardig team opzich maargoed als je 1 van die 3 mogelijkheden in de eerste 5 minuten maakt, maargoed aannemen is erg moeilijk waardoor de bal gelijk weer kut ligt.

En aub haal Urby nu echt weg daar, Ogararu geldt hetzelfde voor, wat een tering gepruts weer zeg jezus. Mannetjes die zo over ze heen gingen en in de diepte weg waren, wat een drama, zelfs ik sta daar beter opgesteld dan die 2.
  zondag 2 december 2007 @ 17:27:25 #122
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_54994265
mag ik ff een teiltje.
Huilen dan.
pi_54994292
Lurling liet Urby alle hoeken van het veld zien
AFC AJAX
pi_54994317
Sinds Urby vader is heeftie geen 1 normale wedstrijd meer gespeeld, kutkinderen
pi_54994348
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:28 schreef BonJovi het volgende:
Lurling liet Urby alle hoeken van het veld zien
Op dit moment laat zelfs een speler van HBOK 7 Urby alle hoeken van t veld zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')