Ik heb tot de 0-2 dan weer geen moment het idee gehad dat we gingen scoren vandaag.quote:Op zondag 2 december 2007 16:38 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is waar. Eerlijk gezegd had ik tot de 0-2 ook niet het idee dat we zouden verliezen. Als je ziet watvoor kansen er worden verprutst, daar moeten er vroeger of later toch wel twee van binnen vallen.
Valt die 1-1, loop je er overheen. Maar die werd gemist en hij lag er aan de andere kant in.
Ach maak je daar maar niet druk om. Koeman zal ons uit ons leiden verlossen, hij wil m naar Valencia halen. Strikkie drom en weg drmee.quote:Op zondag 2 december 2007 16:30 schreef Saekerhett het volgende:
Die Furby heb ik nooit een goeie voetballer gevonden, wat hij in godsnaam bij Ajax doet??? Met die slaperige kop van hem ook altijd, die ogen staan altijd op half zes.
Dat snap ik dan weer niet. We krijgen kansen en je weet in je achterhoofd dat er, op welke manier dan ook, voorin flink wat ballen in vliegen.quote:Op zondag 2 december 2007 16:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik heb tot de 0-2 dan weer geen moment het idee gehad dat we gingen scoren vandaag.
Denk ook niet dat iemand hier het daarmee oneens is.quote:Op zondag 2 december 2007 16:41 schreef PyTh het volgende:
1-3 is misschien wel ietwat geflatteerd, neemt niet weg dat de overwinning van NAC zeker verdient is.
Mja, helaas wel.quote:Op zondag 2 december 2007 16:41 schreef PyTh het volgende:
1-3 is misschien wel ietwat geflatteerd, neemt niet weg dat de overwinning van NAC zeker verdiend is.
Kwaliteit zat idd in de voorhoede, maar had het idee dat de meeste energie vandaag opging aan het onderling kankeren. Belachelijk gewoon.quote:Op zondag 2 december 2007 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet. We krijgen kansen en je weet in je achterhoofd dat er, op welke manier dan ook, voorin flink wat ballen in vliegen.
Stel je niet aan, we zijn het hele seizoen al oerdegelijk.quote:Op zondag 2 december 2007 16:44 schreef RayMania het volgende:
NAC stelt normaliter ook niet heel veel voor, maar als je dan via een snelle goal op voorsprong komt (eigen goal nog wel), met een counterende instelling naar de Arena komt, en een Ajax treft dat niet in vorm is, dan is deze uitslag volkomen logisch.
jouw held was ziek.quote:
Ik vond Blom (behalve dat moment van Suarez) helemaal niet zo slecht fluiten.quote:Op zondag 2 december 2007 16:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Blom floot vandaag zwaar bedroevend. Een doorgebroken speler wordt helemaal niet bestraft, maar een protest van Huntelaar bij een buitenspelval wordt beloond met een gele kaart. Hoe krom kun je zijn.
En ja over het spel wil ik het niet meer over hebben. Slechtste wedstrijd in de afgelopen twee jaar.
dat blijkt jaquote:Op zondag 2 december 2007 16:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
zelfs een zieke tank is nog waardevoller dan een stonede furby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |