Nee, hoe durven ze elk jaar de dienstregeling aan te passen..quote:Op zondag 2 december 2007 16:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe dúrven ze niet eerst aan jou te vragen hoelaat je op school moet zijn.
Dan kom je maar wat eerder uit je nest.quote:Op zondag 2 december 2007 16:10 schreef Spike1506 het volgende:
Omg.. Kut NS.
Vanaf 9 december nieuwe dienstregeling, deze is zo kut dat ik of gewoon 45minuten te vroeg op school aankom of gewoon standaard 1 kwartier te laat.
Klacht: NS die denkt dat ze elk jaar een "goede" diesntregeling maken.
Misschien omdat er elk jaar meer treinen bij komen, meer mensen met het OV gaan en daar dus aanpassingen voor gemaakt moeten worden. Ook komen er meer stations bij die ergens in moeten passen.quote:Op zondag 2 december 2007 16:15 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Nee, hoe durven ze elk jaar de dienstregeling aan te passen..
Wees blij dat daar uberhaupt een trein komt.quote:Op zondag 2 december 2007 16:38 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Arnemuiden (hoop niet lang meer tbh)
Dat station waar dagelijks 2 mensen in en uit stappen?quote:Op zondag 2 december 2007 16:38 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Ga fietsen naar Middelburg. Dan kan dat station ook eindelijk dichtquote:Op zondag 2 december 2007 16:38 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een verspilling. Ga maar op de fiets TSquote:Op zondag 2 december 2007 16:40 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Wees blij dat daar uberhaupt een trein komt.
Ja, maar helaas geen stoptrein Den Bosch > Boxtel > Tilburg, waardoor ik nu nog steeds maar tot Tilburg kan en niet naar huisquote:Op zondag 2 december 2007 16:44 schreef Pinball het volgende:
Nachttreinen in Brabant.
Beste nieuwe dienstregeling ooit.
Ja, Eindhoven dan, whatever, ik wil in Oisterwijk komen.quote:Op maandag 3 december 2007 07:45 schreef JDude het volgende:
Den Bosch - Boxtel - Tilburg, logische route ook.
Nee OK, dat is dus nog redelijk om, maar een stop- in plaats van een sneltrein Eindhoven <-> Tilburg scheelt denk ik 10 minuten over het hele traject.quote:Op zondag 2 december 2007 20:21 schreef Socios het volgende:
Verbaas je je daar serieus over? We gaan echt niet voor een paar kippen nachttreinen in Boxtel laten stoppen.Plaatsen als Hilversum, die vroeger een nachttrein hadden, hebben die niet eens.
Zet een ouwe fiets op station Tilburg.quote:Op maandag 3 december 2007 07:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ja, Eindhoven dan, whatever, ik wil in Oisterwijk komen.
Ik vind het prima, denk alleen dat de school wat minder blij ermee is.quote:Op maandag 3 december 2007 08:01 schreef thedude0 het volgende:
gewoon elke dag een kwartier te laat op school komen dus. ik zie het probleem niet.
quote:Op maandag 3 december 2007 08:43 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Ik vind het prima, denk alleen dat de school wat minder blij ermee is.
Maarja, dan moeten ze maar kwatier later met de lessen beginnen net zoals de HZ die hiernaast ligt.
Jij denkt dat schooltijden aangepast gaan worden elke keer als de dienstregeling veranderdquote:Op maandag 3 december 2007 08:43 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Ik vind het prima, denk alleen dat de school wat minder blij ermee is.
Maarja, dan moeten ze maar kwatier later met de lessen beginnen net zoals de HZ die hiernaast ligt.
Drie kwartier te vroeg is wel héél erg op tijdquote:Op maandag 3 december 2007 10:05 schreef karr-1 het volgende:
Gewoon op tijd op school zijn, niets mis mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |