abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55164600
10 voor 3 moet ik.... om 12 uur ga ik nog even lessen...

wooow die spanningen, wat ergggg, damnnnn
  Moderator maandag 10 december 2007 @ 11:17:25 #122
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_55164889
quote:
Op maandag 10 december 2007 11:01 schreef Webgangster het volgende:
10 voor 3 moet ik.... om 12 uur ga ik nog even lessen...

wooow die spanningen, wat ergggg, damnnnn
Banaantje eten
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_55166326
Donderdag examen. Begin het nu toch ook wel een beetje te voelen.. Maarja, gezonde spanning houdt je scherp.
pi_55166400
Gister was ik bij familie op bezoek... "en heb je je rijbewijs al?" "en wanneer mag je op" "je bent al lang bezig eh"

"eh ja...afgelopen donderdag...gezakt..."
Erg pijnlijk... ook de sinterklaas/kerst cadeautjes waren erg raak...rijbewijs in de vorm van marsepein, spaarpot in de vorm van een auto (ja ) lief bedoeld...maar wel pijnlijk

Wat duurt februari lang...
Bram! Boterham!
  maandag 10 december 2007 @ 14:30:55 #125
106894 PekingDuck
Doeterniettoe
pi_55168570
Vanmiddag weer rijles. 't Is mijn 37e les alweer, dus ik hoop dat mijn instructeur mijn examen eens gaat plannen (hij koopt examens in, en als ie dan bv. nu vindt dat ik kan afrijden, ben ik volgende week aan de beurt). Zal wel weer niet, want hij vindt dat ik nog niet actief genoeg autorijd .
http://www.last.fm/user/Teije
CYBERNATIONS! >> Staatsinrichting voor beginners, FOK! style << CYBERNATIONS!
pi_55171565
IK BEN GESLAAGD !!

Vanwege ongeluk op de A2, had ik andere route die makkelijk was
  maandag 10 december 2007 @ 16:55:26 #127
106894 PekingDuck
Doeterniettoe
pi_55171836
Gefeliciteerd!!!
http://www.last.fm/user/Teije
CYBERNATIONS! >> Staatsinrichting voor beginners, FOK! style << CYBERNATIONS!
  Moderator maandag 10 december 2007 @ 17:03:57 #128
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_55171976
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:42 schreef Webgangster het volgende:
IK BEN GESLAAGD !!

Vanwege ongeluk op de A2, had ik andere route die makkelijk was
Feelsteerd man
pi_55172237
quote:
Op maandag 10 december 2007 09:24 schreef lj_lightning het volgende:

[..]

Koel bevalt het je? Bij wie les je? (hoop niet Leon )
Ja prima! Morgen mijn 6e (en 7e) les. Ik heb les bij Sjaak (of Jack?) Hij praat nogal veel!. Wat is er mis met Leon? Trouwens, klopt het dat er bij NOVA een hele lange wachttijd is voordat je kunt beginnen met je rijexamen? Dat hoorde ik vandaag van iemand.
  maandag 10 december 2007 @ 17:55:17 #130
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_55172980
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 21:10:00 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_55173791
quote:
Op maandag 10 december 2007 17:55 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Hee, het is Nadja!

Morgen gewoon even vragen wat de gemiddelde wachttijd is dus
Lessen jullie nu ook allemaal in zo'n Dodge Caliber? Dat ding ziet eruit alsof ie rijdt als een natte krant...
Hee! Ja was ik ook al van plan. Maar hier op FOK! zitten altijd zulke slimme mensen die vanalles weten
Ik les in ieder geval wel in zo'n Dodge Caliber. Rijdt prima hoor
pi_55174021
quote:
Op maandag 10 december 2007 17:55 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Hee, het is Nadja! [afbeelding]

Morgen gewoon even vragen wat de gemiddelde wachttijd is dus [afbeelding]
Lessen jullie nu ook allemaal in zo'n Dodge Caliber? Dat ding ziet eruit alsof ie rijdt als een natte krant...
Rijd prima (Turbo is wel grappig ) Alleen het zicht is echt belabberd... die kleine mini raampjes achterin... hij is wel mooi hoog, dat is wel relax .

Nad-ja:
Leon is niet de meest sympathieke instructeur, kan niet echt lekker met mensen omgaan (schreeuwen en schelden in de auto enzo) Jack is net begonnen bij nova schijnt wel aardige vent te zijn . En de wachttijd...tja dat is eigenlijk overal wel lang... ik heb afgelopen vrijdag mijn examen aangevraagd en ze zeiden dat ze al bij de eerste week van Februari zaten dus mja is aardig lang.

Succes iig! zwaai maar een keer als ik je voorbij zie komen (geen idee hoe jij er uit ziet )
Bram! Boterham!
pi_55174395
quote:
Op maandag 10 december 2007 18:43 schreef lj_lightning het volgende:

[..]

Rijd prima (Turbo is wel grappig ) Alleen het zicht is echt belabberd... die kleine mini raampjes achterin... hij is wel mooi hoog, dat is wel relax .

Nad-ja:
Leon is niet de meest sympathieke instructeur, kan niet echt lekker met mensen omgaan (schreeuwen en schelden in de auto enzo) Jack is net begonnen bij nova schijnt wel aardige vent te zijn . En de wachttijd...tja dat is eigenlijk overal wel lang... ik heb afgelopen vrijdag mijn examen aangevraagd en ze zeiden dat ze al bij de eerste week van Februari zaten dus mja is aardig lang.

Succes iig! zwaai maar een keer als ik je voorbij zie komen (geen idee hoe jij er uit ziet )
Jack is wel aardig ja! Maar hij houdt nogal lange monologen. Hij luistert ook niet naar wat jij te vertellen hebt Ben blij dat ik Leon niet heb zeg! Volgens mij zou ik half huilend in die auto zitten.
Wat vervelend van die wachttijden dan! Hoeveel lessen heb jij nu gehad?

Ik heb trouwens een keer een poging gedaan om foto's in mijn fotoboek te zetten, maar dat wilde niet echt lukken
  maandag 10 december 2007 @ 19:16:35 #134
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_55174812
Ik begin vrijdag dan eindelijk met rijlessen
Bos Roden is waar ik het ga proberen..
niets
  Moderator maandag 10 december 2007 @ 20:13:43 #135
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_55176117
quote:
Op maandag 10 december 2007 19:16 schreef Ewaldus het volgende:
Ik begin vrijdag dan eindelijk met rijlessen
Bos Roden is waar ik het ga proberen..
En je woont heul in Zhorn?

Succes iig
  maandag 10 december 2007 @ 21:37:52 #136
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_55178283

[ Bericht 95% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 21:10:01 ]
Zerg schreef:
pi_55178531
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:37 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Zo'n probleem is het toch niet? Ik had ook een instructeur (leste bij Robby Knoop) die geen enorme held was op het sociale vlak. Als er iets niet goed was, zei ie dat meteen, maar complimentjes deelde ie haast nooit uit.

Ik heb bewust voor hem gekozen. Hij mag dan niet zo supertof zijn, het was wel een prima instructeur. Voor mij was dan ook het belangrijkst: hij moet me lesgeven, ik hoef geen vrienden met 'm te worden. Keertje of 25 bij hem gelest, en in één keer geslaagd.
Hmm, ik zou er niet tegen kunnen hoor! Ik hoef geen vrienden te worden, maar ik hou nou ook weer niet van schelden en schreeuwen. (wel netjes, 25 lessen!)
  maandag 10 december 2007 @ 22:03:58 #138
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_55179029

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 21:10:01 ]
Zerg schreef:
pi_55181976
Met Mikkie eens, de instructeur waar ik les van had was ook niet extreem spraakzaam, en 'Ok' was een complimentje... Was voor mij echt een uitdaging om te laten zien dat ik het wel kon, dat ik dingen heel snel kon, etc.

Die man wist mij echt te motiveren, wat resulteerde in 30 lessen en slagen. Een gesprek met iemand aangaan is leuk als je een beetje fatsoenlijk kan rijden, maar zeker in tijdens de eerste lesuren heb je al je aandacht nodig voor het verkeer rondom je...

(Ik leste bij verkeersschool Paul in Alkmaar).
  maandag 10 december 2007 @ 23:50:11 #140
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_55182015
quote:
Op maandag 10 december 2007 20:13 schreef Renesite het volgende:

[..]

En je woont heul in Zhorn?

Succes iig
Haha Rene!
Neu, ben verhuusd noar Grunn.
niets
  Moderator dinsdag 11 december 2007 @ 00:01:17 #141
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_55182253
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:50 schreef Ewaldus het volgende:

[..]

Haha Rene!
Neu, ben verhuusd noar Grunn.
Eindelijk verstandig geworden Woar dan ongefär? !
pi_55184524
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:03 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Het is dan ook geen schelden en schreeuwen, maar hij was gewoon niet altijd het toppunt van gezelligheid. Hij kon wat sarcastisch zijn of heel demonstratief met zijn hoofd schudden als iets niet goed ging. Ik vond het dan juist wel een uitdaging om hem in de zeik te zetten als een keertje fileparkeren enorm strak ging of ik een lastige situatie perfect oploste.

Ik hoor ook wel eens van mensen die constant zitten te ouwehoeren tijdens het lessen, veel lachen enzo. Prima als je je daar goed bij voelt, maar ik had zoiets van: laat mij maar lessen en snel slagen, ouwehoeren in de auto doe ik dan wel met vrienden
Ja schelden en schreeuwen is wel wat anders De mijne praat me iets teveel. Als je iets fout doet (of een vraag hebt) dan kan ie daar zo een half uur over praten. Maar goed, over een half uurtje mag ik weer (het is alleen nog zo donker buiten!)
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:27:25 #143
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_55186456
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 00:01 schreef Renesite het volgende:

[..]

Eindelijk verstandig geworden Woar dan ongefär? !
Achter Natuurmuseum, in de driehoek MediaMarkt, Minerva, A-Kerk. Bij dat ronde, glazen, blauwkleurige openbaar toilet...
niets
  Moderator dinsdag 11 december 2007 @ 12:03:05 #144
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_55188429
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:27 schreef Ewaldus het volgende:

[..]

Achter Natuurmuseum, in de driehoek MediaMarkt, Minerva, A-Kerk. Bij dat ronde, glazen, blauwkleurige openbaar toilet...
Is dat een openbaar toilet !
  dinsdag 11 december 2007 @ 18:14:59 #145
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_55197177
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 12:03 schreef Renesite het volgende:

[..]

Is dat een openbaar toilet !
Bij het openbaar toilet....

Mijn kamer ligt er wel aan.. in dat gebouw is het dus ..

Counting down till friday...
niets
pi_55200732
En zo vertelde dat ik van de week al een jaar schadevrij rij en zo heb ik in 2 dage bijna 2 ongelukken, en dan nog niet eens mijn schuld!

Gistere reed ik over een provinciale weg waar je op een gegeven moment naar rechts kan afslaan en voor de tegenovergestelde richting een voorsoorteervak is om daar af te kunnen slaan. Ik reed iet wat achter me voorligger en er stond een auto te wachte, die dus opeens besluit om af te slaan! Ik zat dan wel wat meer als 2 seconden achter me voorganger maar het gat was nooit groot genoeg om af te kunnen slaan!

ik moest dus vol in de remmen ( leuk met een auto zonder ABS ) en dus zoveel mogelijk ontwijken naar links, scheelde echt heel weinig of ik zat in zijn zijkant. Teringlijer

Vandaag op dezelfde weg, die dus heel onoverzichtelijk is met bochten en huizen en bomen naast de weg ( tevens is de weg echt smal ) schrok ik ineens van een witte auto op mij afkomend. Was er dus een of andere mongool aan het inhalen en ik moest dus wederom echt vol in de ankers anders was die klootzak vol op me ingereden.

Snap niet waar dat soort mensen hun rijbewijs hebben gehaald. Ik rijd dan ook niet altijd even netjes wat betreft de snelheid ( denk hierbij aan een lege snelweg waar ik dan 140-150 rijd ipv 120 ) maar dat soort capriole zou ik nooit kunnen verzinnen.

Ik hoop dat je dit soort dinge niet tegen zal kome met je rij examen
pi_55230040
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:49 schreef Exhar het volgende:
Met Mikkie eens, de instructeur waar ik les van had was ook niet extreem spraakzaam, en 'Ok' was een complimentje... Was voor mij echt een uitdaging om te laten zien dat ik het wel kon, dat ik dingen heel snel kon, etc.

Die man wist mij echt te motiveren, wat resulteerde in 30 lessen en slagen. Een gesprek met iemand aangaan is leuk als je een beetje fatsoenlijk kan rijden, maar zeker in tijdens de eerste lesuren heb je al je aandacht nodig voor het verkeer rondom je...

(Ik leste bij verkeersschool Paul in Alkmaar).
diegene waar het erg gezellig is in de auto doen er meestal ook langer over om te slagen (tenminste dat is mijn ervaring in mijn omgeving)
pi_55231841
quote:
Op woensdag 12 december 2007 22:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

diegene waar het erg gezellig is in de auto doen er meestal ook langer over om te slagen (tenminste dat is mijn ervaring in mijn omgeving)
Bij mij was het altijd super gezellig in de auto. en kwam de beste man vaak op donderdag en vrijdag ook nog in de kroeg tegen , Het slagen heeft wel ff op zich laten wachten
  Moderator woensdag 12 december 2007 @ 23:50:07 #149
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_55233199
Ik ben blij dat de mijne spraakzaam was. Heeft wat langer geduurd bij mij, maar ik ben nu ook al lang niet meer als een blok gefocused op de weg. Ik kan er tenminste bij praten. Het moet niet zo zijn dat wanneer je praat je al afgeleid bent van de weg.
pi_55236663
quote:
Op woensdag 12 december 2007 23:50 schreef Renesite het volgende:
Ik ben blij dat de mijne spraakzaam was. Heeft wat langer geduurd bij mij, maar ik ben nu ook al lang niet meer als een blok gefocused op de weg. Ik kan er tenminste bij praten. Het moet niet zo zijn dat wanneer je praat je al afgeleid bent van de weg.
dat kan ik ook
terwijl de eerste waar ik een echt gesprek mee had tijdens het rijden mijn examinator was, en dat ging kennelijk meteen goed want ben geslaagd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')