Helaas is dat maar voor 1 keer mjahquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:29 schreef Innocence het volgende:
[..]
Inderdaad balen zeg, had het zelf ook, zeker als je het idee hebt dat je het helemaal niet zo slecht deed.
Maar is je vrijstelling een tweede keer niet meer geldig? [afbeelding]
Komt goed je kan het!quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:50 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Vorige keer wist ik heel goed wat ik fout had gedaan en vond ik het meer dan terecht. Dit keer vind ik haar echt moeilijk doen.
Ik sprak voor mijn examen met een jongen die voor de derde keer op moest. Hij wisselde op de snelweg van baan zonder te kijken of te knipperen.
Ik moet nu de derde keer op, omdat ik geen voorrang nam. Korte bocht voor lange bocht.
Een vrouw stond midden op de weg voorgesorteerd en ik kwam vanuit de straat er tegenover. Ik wilde haar voorrang verlenen, omdat er een auto aan kwam en ze daar minder veilig stond dan ik. Niet bij nagedacht dat ik voorrang had, omdat ik de kortste bocht had. We stonden in principe tegenover elkaar, dus ik zag dat gewoon niet.
Ook reed ik eerder in het examen over een voorrangskruising, maar ik had het bord niet gezien. Ik reed wat minder hard over de kruising en keek goed om me heen. Blijkbaar had ze door dat ik het bord niet gezien had...
Mja.. zenuwen.. maar goed. Volgens mij gaat het er toch nog steeds om of je veilig rijdt, goed kijkt en alles veilig oplost. Ik ken de verkeersregels prima, super kut om hier op te zakken.
Hmmm, ik heb de mijne donderdag aangevraagd en kan hem ook komende donderdag ophalen.quote:Op zondag 9 december 2007 02:11 schreef Exhar het volgende:
Het volgende verbaasde mij wel... Als je je rijbewijs aanvraagd, wordt er gezegd dat het 5 werkdagen duurt voordat je het felbegeerde pasje mag ophalen, betaal je echter 40 euro meer ben je de volgende werkdag al in het bezit van je rijbewijs.
Het geval wil dat ik op woensdag(middag laat) mijn rijbewijs aanvraag, en er gezegd werd dat ik de woensdag daarop (5 werkdagen dus) mijn rijbewijs kon ophalen. Vrijdagochtend bel ik het gemeentehuis om te vragen of mijn rijbewijs er (heel) toevallig al is, en tot mijn stomme verbazing kon ik mijn rijbewijs ophalen...
Oftewel; met spoedindicatie had ik donderdags mijn rijbewijs gehad + 40 euro lichter. Normale aanvraag vrijdags mijn rijbewijs; 40 euro voor benzine.
40 euro voor één dag, ik vind het behoorlijke geldklopperij...
Tuurlijk! De volgende keer gewoon!!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:06 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!![]()
Mjah ik ga straks een nieuw examen aanvragen (en m'n mamma lief aankijken voor centjes lenen)
Ik krijg dat stomme pasje wel...ooit
Dit was bij mij ook het geval. Donderdagmiddag laat aangevraagd, ze vertelde me dat het 5 werkdagen ging duren. Dinsdagochtend gebeld en ik kon mijn rijbewijs komen ophalen! Ik hoor dit van wel meer mensen, dat ze hun rijbewijs na 2/3 werkdagen al op kunnen halen, dus voor de mensen die dit straks tegenkomen, gewoon bellen en er naar vragen!quote:Op zondag 9 december 2007 02:11 schreef Exhar het volgende:
Het volgende verbaasde mij wel... Als je je rijbewijs aanvraagd, wordt er gezegd dat het 5 werkdagen duurt voordat je het felbegeerde pasje mag ophalen, betaal je echter 40 euro meer ben je de volgende werkdag al in het bezit van je rijbewijs.
Het geval wil dat ik op woensdag(middag laat) mijn rijbewijs aanvraag, en er gezegd werd dat ik de woensdag daarop (5 werkdagen dus) mijn rijbewijs kon ophalen. Vrijdagochtend bel ik het gemeentehuis om te vragen of mijn rijbewijs er (heel) toevallig al is, en tot mijn stomme verbazing kon ik mijn rijbewijs ophalen...
Oftewel; met spoedindicatie had ik donderdags mijn rijbewijs gehad + 40 euro lichter. Normale aanvraag vrijdags mijn rijbewijs; 40 euro voor benzine.
40 euro voor één dag, ik vind het behoorlijke geldklopperij...
Wanneer heb je dat aangevraagd? ik heb het eer-gister aangevraagd en ze vertellen me dat er pas in Februari plek isquote:Op zondag 9 december 2007 17:01 schreef woutabest het volgende:
14 Januari mag ik het ook eens proberen! [afbeelding]
Mjah ik ook, NOVA, een van de grootste uit Nijmegen e.o.quote:Op zondag 9 december 2007 17:50 schreef woutabest het volgende:
Week of 2 geleden, maar zit ook bij een grote rijschoool. [afbeelding]
WHAHAHAHAHAquote:Op zondag 9 december 2007 18:44 schreef Buakaw het volgende:
Moest afgelopen week 1 uur rijden, werd opgehaald door een lekkere mokkel jonge, en ik heb nog nooit zo goed gereden.![]()
Ik rij ook bij NOVA! (pas sinds kort, dus ik ben nog niet echt toe aan rij examenquote:Op zondag 9 december 2007 18:37 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Mjah ik ook, NOVA, een van de grootste uit Nijmegen e.o.
Rot wachttijden
Koelquote:Op maandag 10 december 2007 09:20 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Ik rij ook bij NOVA! (pas sinds kort, dus ik ben nog niet echt toe aan rij examen [afbeelding] )
Und und und und undquote:Op zondag 9 december 2007 16:10 schreef Webgangster het volgende:
Damn morgen moet ik, alleen maar spanningen op dit moment.
Je onthoud alleen de dignen die slecht zijn gegaan en amper de dingen die je goed doet, erg kut is dat.
Iemand daarom tips of wat ?
Banaantje etenquote:Op maandag 10 december 2007 11:01 schreef Webgangster het volgende:
10 voor 3 moet ik.... om 12 uur ga ik nog even lessen...
wooow die spanningen, wat ergggg, damnnnn
Feelsteerd manquote:Op maandag 10 december 2007 16:42 schreef Webgangster het volgende:
IK BEN GESLAAGD !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanwege ongeluk op de A2, had ik andere routedie makkelijk was
![]()
Ja prima! Morgen mijn 6e (en 7e) les. Ik heb les bij Sjaak (of Jack?) Hij praat nogal veel!. Wat is er mis met Leon?quote:Op maandag 10 december 2007 09:24 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Koelbevalt het je? Bij wie les je? (hoop niet Leon
)
Hee! Ja was ik ook al van plan. Maar hier op FOK! zitten altijd zulke slimme mensen die vanalles wetenquote:Op maandag 10 december 2007 17:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee, het is Nadja!
Morgen gewoon even vragen wat de gemiddelde wachttijd is dus
Lessen jullie nu ook allemaal in zo'n Dodge Caliber? Dat ding ziet eruit alsof ie rijdt als een natte krant...
Rijd prima (Turbo is wel grappigquote:Op maandag 10 december 2007 17:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee, het is Nadja! [afbeelding]
Morgen gewoon even vragen wat de gemiddelde wachttijd is dus [afbeelding]
Lessen jullie nu ook allemaal in zo'n Dodge Caliber? Dat ding ziet eruit alsof ie rijdt als een natte krant...
Jack is wel aardig ja! Maar hij houdt nogal lange monologen. Hij luistert ook niet naar wat jij te vertellen hebtquote:Op maandag 10 december 2007 18:43 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Rijd prima (Turbo is wel grappig) Alleen het zicht is echt belabberd... die kleine mini raampjes achterin... hij is wel mooi hoog, dat is wel relax
.
Nad-ja:
Leon is niet de meest sympathieke instructeur, kan niet echt lekker met mensen omgaan (schreeuwen en schelden in de auto enzo) Jack is net begonnen bij novaschijnt wel aardige vent te zijn
. En de wachttijd...tja dat is eigenlijk overal wel lang... ik heb afgelopen vrijdag mijn examen aangevraagd en ze zeiden dat ze al bij de eerste week van Februari zaten
dus mja is aardig lang.
Succes iig! zwaai maar een keer als ik je voorbij zie komen (geen idee hoe jij er uit ziet)
En je woont heul in Zhorn?quote:Op maandag 10 december 2007 19:16 schreef Ewaldus het volgende:
Ik begin vrijdag dan eindelijk met rijlessen
Bos Roden is waar ik het ga proberen..
Hmm, ik zou er niet tegen kunnen hoor! Ik hoef geen vrienden te worden, maar ik hou nou ook weer niet van schelden en schreeuwen. (wel netjes, 25 lessen!)quote:Op maandag 10 december 2007 21:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n probleem is het toch niet? Ik had ook een instructeur (leste bij Robby Knoop) die geen enorme held was op het sociale vlak. Als er iets niet goed was, zei ie dat meteen, maar complimentjes deelde ie haast nooit uit.
Ik heb bewust voor hem gekozen. Hij mag dan niet zo supertof zijn, het was wel een prima instructeur. Voor mij was dan ook het belangrijkst: hij moet me lesgeven, ik hoef geen vrienden met 'm te worden. Keertje of 25 bij hem gelest, en in één keer geslaagd.
Hahaquote:Op maandag 10 december 2007 20:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
En je woont heul in Zhorn?
Succes iig
Eindelijk verstandig gewordenquote:Op maandag 10 december 2007 23:50 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
HahaRene!
Neu, ben verhuusd noar Grunn.
Ja schelden en schreeuwen is wel wat andersquote:Op maandag 10 december 2007 22:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is dan ook geen schelden en schreeuwen, maar hij was gewoon niet altijd het toppunt van gezelligheid. Hij kon wat sarcastisch zijn of heel demonstratief met zijn hoofd schudden als iets niet goed ging. Ik vond het dan juist wel een uitdaging om hem in de zeik te zetten als een keertje fileparkeren enorm strak ging of ik een lastige situatie perfect oploste.
Ik hoor ook wel eens van mensen die constant zitten te ouwehoeren tijdens het lessen, veel lachen enzo. Prima als je je daar goed bij voelt, maar ik had zoiets van: laat mij maar lessen en snel slagen, ouwehoeren in de auto doe ik dan wel met vrienden
Achter Natuurmuseum, in de driehoek MediaMarkt, Minerva, A-Kerk. Bij dat ronde, glazen, blauwkleurige openbaar toilet...quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eindelijk verstandig gewordenWoar dan ongefär?
!
Is dat een openbaar toiletquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:27 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Achter Natuurmuseum, in de driehoek MediaMarkt, Minerva, A-Kerk. Bij dat ronde, glazen, blauwkleurige openbaar toilet...
Bij het openbaar toilet....quote:
diegene waar het erg gezellig is in de auto doen er meestal ook langer over om te slagen (tenminste dat is mijn ervaring in mijn omgeving)quote:Op maandag 10 december 2007 23:49 schreef Exhar het volgende:
Met Mikkie eens, de instructeur waar ik les van had was ook niet extreem spraakzaam, en 'Ok' was een complimentje... Was voor mij echt een uitdaging om te laten zien dat ik het wel kon, dat ik dingen heel snel kon, etc.
Die man wist mij echt te motiveren, wat resulteerde in 30 lessen en slagen. Een gesprek met iemand aangaan is leuk als je een beetje fatsoenlijk kan rijden, maar zeker in tijdens de eerste lesuren heb je al je aandacht nodig voor het verkeer rondom je...
(Ik leste bij verkeersschool Paul in Alkmaar).
Bij mij was het altijd super gezellig in de auto. en kwam de beste man vaak op donderdag en vrijdag ook nog in de kroeg tegenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
diegene waar het erg gezellig is in de auto doen er meestal ook langer over om te slagen (tenminste dat is mijn ervaring in mijn omgeving)
dat kan ik ookquote:Op woensdag 12 december 2007 23:50 schreef Renesite het volgende:
Ik ben blij dat de mijne spraakzaam was. Heeft wat langer geduurd bij mij, maar ik ben nu ook al lang niet meer als een blok gefocused op de weg. Ik kan er tenminste bij praten. Het moet niet zo zijn dat wanneer je praat je al afgeleid bent van de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |