Iedereen staat t6e slapen echt slecht spel tot nu toe, spelers hebben er geen zin in lijkt het.. hopelijk 2e helft stuk beter en winnen gvd!quote:Op zondag 2 december 2007 15:16 schreef S-Two het volgende:
Mooi, nu Ajax nog winnen.
Hoe spelen we (Ajax)?
Oke, topper dusquote:
Ah, weer ouderwets dusquote:Op zondag 2 december 2007 15:17 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Iedereen staat t6e slapen echt slecht spel tot nu toe, spelers hebben er geen zin in lijkt het.. hopelijk 2e helft stuk beter en winnen gvd!
quote:Op zondag 2 december 2007 15:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kut twente.
Mja de titel staat ook op de FP in de sidebarquote:Op zondag 2 december 2007 15:18 schreef Zwansen het volgende:
Wat boeit het of die tussenstand in de TT staat? Alsof iemand die niet de tussenstand wil weten in VBL gaat kijken...
Je kan toch prima de rest van de topics volgens?quote:Op zondag 2 december 2007 15:18 schreef Zwansen het volgende:
Wat boeit het of die tussenstand in de TT staat? Alsof iemand die niet de tussenstand wil weten in VBL gaat kijken...
Nou, in elk clubtopic wordt dit ook toch besproken?quote:Op zondag 2 december 2007 15:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je kan toch prima de rest van de topics volgens?.
Ja, ze zenden altijd een samenvatting van de wedstrijd ervoor uit.quote:Op zondag 2 december 2007 15:21 schreef Devrim_ het volgende:
Is er nu Ajax - Vitesse herhaling op Ajax kanaal?
Ah mooi..zit ik iig op goede kanaal (ik kijk via mediafarm.versatel.nl/* )quote:Op zondag 2 december 2007 15:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ze zenden altijd een samenvatting van de wedstrijd ervoor uit.
Ajax gaat trouwens verliezen, NAC speelt te goed en Ajax niet.
En in de lijst van Active Topics, daarom dus.quote:Op zondag 2 december 2007 15:19 schreef -jos- het volgende:
[..]
Mja de titel staat ook op de FP in de sidebar
Ja maar dat wil ik helemaal nietquote:Op zondag 2 december 2007 15:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ze zenden altijd een samenvatting van de wedstrijd ervoor uit.
Ajax gaat trouwens verliezen, NAC speelt te goed en Ajax niet.
Maar alle topics mbt EK en de loting niet.quote:Op zondag 2 december 2007 15:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou, in elk clubtopic wordt dit ook toch besproken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |