quote:Poule A
Zwitserland
Tsjechië
Portugal
Turkije
Poule B
Oostenrijk
Kroatië
Duitsland
Polen
Poule C
Nederland
Italië
Roemenië
Frankrijk
Poule D
Griekenland
Zweden
Spanje
Rusland
Dit haalt Spanje niet.quote:Op zondag 2 december 2007 13:58 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Saaie poule.
Ten opzichte van 2004 heeft Griekenland het dus iets makkelijker.quote:Op zondag 2 december 2007 14:00 schreef AminBen het volgende:
EK 2004:
Spanje
Rusland
Griekenland
Portugal --> Zweden
Net zoals iedereen zei "Spanje en Portugal gaan MAKKELIJK door" een paar jaar terug?quote:Op zondag 2 december 2007 13:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Rusland en Spanje gaan door.
Dat ligt idd het meest voor de hand.quote:Op zondag 2 december 2007 15:34 schreef dvdfreak het volgende:
ik denk toch dat spanje zweden doorgaat
Maar met Zlatan, die in zijn uppie het verschil kan maken.quote:Op zondag 2 december 2007 15:37 schreef AminBen het volgende:
Zweden is een boutteam met een nog slechtere coach.
Nog steeds die bange schijterd van een Lagerbäck?quote:Op zondag 2 december 2007 15:37 schreef AminBen het volgende:
Zweden is een boutteam met een nog slechtere coach.
Ja. Hij liet Kallstrom op de bank in Madrid.quote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nog steeds die bange schijterd van een Lagerbäck?
Opmerkelijk inderdaad, alleen nu dus Zweden erbij. Wel een poule met redelijk gelijkwaardige teams zo op het oog.quote:Op zondag 2 december 2007 15:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hmm, bijna dezelfde poule als in 2004.
Ik heb gemengde gevoelens.
met jou kan ik pratenquote:Op zondag 2 december 2007 14:08 schreef Roi het volgende:
Hopelijk komt Zweden ook ver, kunnen we genieten van al die schattige blonde fans![]()
Whehe, In je dromen..quote:
omg, wat stomquote:
Van mij niet!quote:
Blijft jammer dat raul niet mee gaatquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:19 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop op eindelijk eens een goede prestatie van Spanje, moet ook kunnen.
Denk dat deze poule het meest "open" ligt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
1. Spanje.
2. Zweden
3. Griekenland
4. Rusland
Verwacht ik.
Ik durf met je mee te gokken!quote:Op maandag 5 mei 2008 17:31 schreef cultheld het volgende:
Ik gok op Rusland en Spanje.
Vergeet niet dat Griekenland toch tamelijk gemakkelijk zijn kwalificatiepoule doorkwam. Waar de andere 3 teams echt grote moeite hadden om zich te kwalificeren. En Spanje makkelijk eerste valt ook wel mee denk ik.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:41 schreef Palmboom313 het volgende:
Spanje gaat makkelijk als 1e door. Om plek 2 kan het nog wel spannend worden tussen rusland en zweden. Maar ik geef zweden toch wel de meeste kans om samen met spanje door te gaan.
Een groep met Zweden, Denemarken en een verrassend sterk Noord-Ierland winnen is anders geen eitje.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:02 schreef Breach het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Griekenland toch tamelijk gemakkelijk zijn kwalificatiepoule doorkwam. Waar de andere 3 teams echt grote moeite hadden om zich te kwalificeren.
Dat dachten ze 4 jaar geleden ookquote:Op maandag 5 mei 2008 17:41 schreef Palmboom313 het volgende:
Spanje gaat makkelijk als 1e door. Om plek 2 kan het nog wel spannend worden tussen rusland en zweden. Maar ik geef zweden toch wel de meeste kans om samen met spanje door te gaan.
Wat?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:12 schreef WeebI het volgende:
[..]
Een groep met Zweden, Denemarken en een verrassend sterk Noord-Ierland winnen is anders geen eitje.
Griekenland had met uitzondering van Turkije nauwelijks tegenstand. En dan laten die Turken zelf domme punten liggen bij de kleintjes waardoor Griekenland de eerste plaats zowat cadeau kreeg.
Met alle respect, maar waar baseer je dat in godsnaam op?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:44 schreef speknek het volgende:
Hun eindstrijd malaise begint wat bij te trekken.
Let jij nou maar op hoe dit boutteam gaat winnen van Spanje..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:18 schreef AminBen het volgende:
[..]
met een trainer die zelfs Kallstrom op de bank houdt?
Ga toch weg..
Maar als Turkije gewoon normaal had gepresteerd had Griekenland het op zijn minst nog moeilijk gekregen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat?
Griekenland won in Turkije en haalde 4 punten tegen Noorwegen?
Wat was precies het cadeau dan?.
Behalve dat, Griekenland werd eerste omdat ze wel bijna alles wonnen. Niet omdat de turken punten lieten liggen.
Daar zit een heleboel sentiment aan vast die het een wedstrijd op zich maken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:32 schreef WeebI het volgende:
En Turkije had dat echt wel gekund, getuige die 1-4 in Griekenland.
Kwalificatie was leuk iig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Let jij nou maar op hoe dit boutteam gaat winnen van Spanje..
Dat is dan ook ongeveer hun beste prestatie ooitquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Met alle respect, maar waar baseer je dat in godsnaam op?
Op het WK wonnen ze alle 3 de wedstrijden in een poule met Tunesie, Oekraine en S.A.
Daar is meteen je antwoord denk ik. Dat soort dingen lopen altijd met een sisser af. Zeker voor toplanden als Spanje.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weet jij trouwens hoe het zit met die FIFA schorsing die Spanje zou krijgen als ze niet het eea aan de wet zouden aanpassen? Niets meer over gehoord verder...
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is dan ook ongeveer hun beste prestatie ooit.
En van wat ik me kon herinneren was die 3-1 enigszins geflatteerd. Maar ik zat toen in Spanje, dus het kan zijn dat de hype me wat positief heeft bevooroordeeld. Overigens zegt uberhaupt een hype voor het landenteam van Spanje in Spanje wel wat over een lichte verandering.
Ja, Griekenland en Albanie werden ook gematst na een simpele ingreep.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:44 schreef WeebI het volgende:
[..]
Daar is meteen je antwoord denk ik. Dat soort dingen lopen altijd met een sisser af. Zeker voor toplanden als Spanje.
Die Spanjolen gaan erop en eroverquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Let jij nou maar op hoe dit boutteam gaat winnen van Spanje..
Werd iets van 3-1. Tipje ga niet in een volle Zweedse sportsbar.. naast een paar Spanjaarden staanquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kwalificatie was leuk iig.
In Zweden 2-0 voor de Zweden en in Spanje wonnen de Spanjaarden. Ook met 2-0, dacht ik.
Was een leuke poule iig, jammer voor de Noord Ieren..
Hoewel de Allsvenskan nou niet echt een hoog niveau heeft, zijn er toch een flink aantal die een goed potje kunnen ballen. Veel speler hebben in Nederland gespeeld. Tijdens de kwalificaties bestond het hele middenveld en aanval uit spelers die ooit in Nederland hebben gespeeld.quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:40 schreef DAMH het volgende:
Als je puur objectief naar deze poule kijkt, en niet naar randzaken als vrouwen en dat soort onzin,, want het toernooi is in aus/swiss, wat ik daarmee zeggen wil is, dat de regie niet is zoals in latijnse landen (lees veel vrouwen in beeld) heb je er toch niks aan.. maw waarom zoveel zweden fans? ze spelen vaak toch counter kudt voetbal, en de grieken/russen ook in deze poule,, dus als je van voetbal houdt moet je toch op ze minst hopen dat Spanje doorgaat
quote:Doelmannen: Antonis Nikopolidis (Olympiakos Piraeus), Konstantinos Chalkias (Aris Saloniki), Alexandros Tzorvas (OFI Kreta).
Verdedigers: Giourkas Seitaridis (Atletico Madrid), Christos Patsatzoglou (Olympiakos Piraeus), Nikos Spyropoulos (Panathinaikos), Traianos Dellas (AEK Athene), Loukas Vyntra (Panathinaikos), Vassilios Torosidis (Olympiakos Piraeus), Sotirios Kyrgiakos (Eintracht Frankfurt), Ioannis Goumas (Panathinaikos), Paraskevas Antzas (Olympiakos Piraeus).
Middenvelders: Angelos Basinas (Real Mallorca), Stylianos Giannakopoulos (Bolton Wanderers), Georgios Karagounis (Panathinaikos), Ioannis Amanatidis (Eintracht Frankfurt), Konstantinos Katsouranis (Benfica), Alexandros Tziolis (Panathinaikos).
Aanvallers: Georgios Samaras (Celtic), Angelos Charisteas (1. FC Nürnberg), Dimitris Salpingidis (Panathinaikos), Theofanis Gekas (Bayer Leverkusen), Nikolos Liberopoulos (AEK Athene).
quote:Doelmannen: Andreas Isaksson (Manchester City), Rami Shaaban (Hammarby), Johan Wiland (IF Elfsborg)
Verdedigers: Mikael Dorsin (CFR Cluj), Petter Hansson (Stade Rennes), Daniel Majstorovic (FC Basel), Olof Mellberg (Aston Villa), Mikael Nilsson (Panathinaikos), Andreas Granqvist (Wigan Athletic), Fredrik Stoor (Rosenborg BK)
Middenvelders: Niclas Alexandersson (IFK Göteborg), Daniel Andersson (Malmö FF), Kim Källström (Olympique Lyon), Sebastian Larsson (Birmingham City), Fredrik Ljungberg (West Ham United), Tobias Linderoth (Galatasaray), Anders Svensson (IF Elfsborg), Christian Wilhelmsson (Deportivo La Coruna)
Aanvallers: Markus Rosenberg (Werder Bremen), Henrik Larsson (Helsingborgs), Johan Elmander (Toulouse), Zlatan Ibrahimovic (Internazionale), Marcus Allbäck (FC Kopenhagen).
quote:Doelmannen: Iker Casillas (Real Madrid), José ‘Pepe’ Reina (Liverpool) en Andrés Palop (FC Sevilla)
Verdedigers: Sergio Ramos (Real Madrid), Carles Puyol (FC Barcelona), Juanito (Real Betis), Alvaro Arbeloa (Liverpool), Fernando Navarro (Real Mallorca), Raul Albiol (Valencia), Carlos Marchena (Valencia) en Joan Capdevila (Villarreal).
Middenvelders: Cesc Fabregas (Arsenal), Andrés Iniesta (FC Barcelona), Xavi Hernandez (FC Barcelona), David Silva (Valencia), Santiago Cazorla (Villarreal), Ruben de La Red (Getafe), Xabi Alonso (Liverpool) en Marcos Senna (Villarreal).
Aanvallers: David Villa (Valencia), Sergio García (Real Zaragoza), Fernando Torres (Liverpool) en Daniel Güiza (Real Mallorca)
quote:Doelmannen: Igor Akinfeev (CSKA Moskou), Vladimir Gabulov (Amkar Perm), Vyacheslav Malafeev (Zenit St. Petersburg).
Verdedigers: Aleksandr Anyukov (Zenit St. Petersburg), Aleksei Berezutski (CSKA Moskou), Vasili Berezutski (CSKA Moskou), Sergei Ignashevich (CSKA Moskou), Denis Kolodin (Dinamo Moskou), Roman Shirokov (Zenit St. Petersburg), Renat Yanbaev (Lokomotiv Moskou).
Middenvelders: Diniyar Bilyaletdinov (Lokomotiv Moskou), Dmitri Torbinskiy (Lokomotiv Moskou), Vladimir Bystrov (Spartak Moskou), Yuri Zhirkov (CSKA Moskou), Konstantin Zyrianov (Zenit St. Petersburg), Igor Semshov (Dinamo Moskou), Sergei Semak (Rubin Kazan).
Aanvallers: Roman Adamov (FC Moskou), Roman Pavlyuchenko (Spartak Moskou), Dmitri Sychev (Lokomotiv Moskou), Pavel Pogrebnyak (Zenit St. Petersburg), Andrei Arshavin (Zenit St. Petersburg), Ivan Saenko (1. FC Nürnberg).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |