Spanje had in 2004 totaal geen moeite met Rusland, en was ook een klap beter dan Griekenland. Alleen werd Spanje genaaid door de scheids en werd het slechts 1-1. Daarnaast hadden de Grieken minstens twee keer een tweede gele kaart moeten krijgen, maar ook dat werd door meneer Lubos Michel door de vingers gezien. Normaal heb ik die scheids wel hoog zitten, maar soms is ie echt bagger en lijkt ie wel blind.
En tegen Portugal sloeg de pech toe en had Spanje te lijden onder de twaalfde man van het gastland. Torres en ik geloof Helguera raakten nog paal en lat, maar het mocht niet zo zijn.
Ik heb er wel vertrouwen in dat Spanje ver komt dit jaar, ondanks die opa aan het roer. Ik vind hem echt waardeloos, maar ik heb nu liever dat ie blijft dan dat er nog een nieuwe zou komen. Ik hoop ook dat Raúl er bij zal zijn, al lijkt die kans klein.

Mijn selectie op dit moment:
1 Iker Casillas (Real Madrid)
13 Andrés Palop (Sevilla)
23 José Manuel Reina (Liverpool)
2 Raúl Albiol (Valencia)
3 Mariano Pernía (Club Atlético de Madrid)
4 Carlos Marchena (Valencia)
5 Carles Puyol (FC Barcelona)
12 Joan Capdevila (Villarreal)
15 Sergio Ramos (Real Madrid)
22 Pablo Ibañez (Club Atlético de Madrid)
6 David Albelda (Valencia)
8 Xavi Hernández (FC Barcelona)
10 Cesc Fabregas (Arsenal)
14 Xabi Alonso (Liverpool)
17 Joaquín Sánchez (Valencia)
18 Andrés Iniesta (FC Barcelona)
19 Marcos Senna (Villarreal)
21 David Silva (Valencia)
7 Raúl González (Real Madrid)
9 Fernando Torres (Liverpool)
11 David Villa (Valencia)
16 Daniel Güiza (Mallorca)
20 Fernando Morientes (Valencia)
Dit lijkt me wel een aardige. En als die opa Raúl niet meeneemt dan graag Raúl Tamudo (tenzij Soldado ineens veel speeltijd krijgt).
[ Bericht 0% gewijzigd door WeebI op 03-12-2007 13:43:54 ]
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009