Wat een kwijlebal die gast van Brein.quote:Op maandag 3 december 2007 18:28 schreef jmac het volgende:
LOOL gewoon in editie nl. Die lezen op de redactie ook vaak FOK! dus ze zullen hier het idee wel hebben opgedaan.
Kwal van brein
quote:Op maandag 3 december 2007 18:07 schreef tequi3 het volgende:
Zometeen in Editie NL.
Helaas gemist. Was FOK! nog in beeld? Ik heb trouwens een update geplaatst op de FP.quote:Op maandag 3 december 2007 18:07 schreef tequi3 het volgende:
Zometeen in Editie NL.
Nee, alleen dat ze veel klachten binnenkregenquote:Op maandag 3 december 2007 18:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Helaas gemist. Was FOK! nog in beeld? Ik heb trouwens een update geplaatst op de FP.
Jammer. Nouja, gelukkig linken andere media wel naar FOK!quote:Op maandag 3 december 2007 19:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, alleen dat ze veel klachten binnenkregen
quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze leren er niks van![]()
Ik ken iemand bij Sanoma Uitgevers en ik heb al gezien wat ze jullie volgende week gaan voorschotelen, ik heb ff een scan voor jullie gemaakt:
[ afbeelding ]
Ja, 10 stuksquote:Op maandag 3 december 2007 19:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, alleen dat ze veel klachten binnenkregen
Ik ken iemand bij Sanoma Uitgevers en ik heb al gezien wat ze jullie volgende week gaan voorschotelen, ik heb ff een scan voor jullie gemaakt:
[ afbeelding ]
Hij heeft ook nog eens de scan van TS gebruikt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:05 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kwam er ook net een column over tegen op Planet
[ afbeelding ]
Ach... alle strips die vroeger leuk waren, zijn inmiddels verneukt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:23 schreef Laton het volgende:
en dat moet dan entertainment zijn..![]()
betaal je geld om de propaganda van brein te lezen. gaat hard achteruit op alle vlakken van voor jezelf denken de laatste tijd.
en dan te bedenken dat dit vroeger briljant was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |