Volgens mij zei jack Voor de eerste keer.quote:Op zondag 2 december 2007 12:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oostenrijk eerste keer gekwalificeerd.
Moeilijk als je het organiseert
quote:Op zondag 2 december 2007 12:21 schreef WeebI het volgende:
kunnen ze bij beelden van Oostenrijk alleen een pingel laten zien
Veel kijkers en dus geld wat zenders moeten betalen.quote:Op zondag 2 december 2007 12:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waarom rekt men eigenlijk zo'n lotingen weer zo lang. Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon de trekking te houden ...
HIj bedoelde natuurlijk op het EK zelf.quote:Op zondag 2 december 2007 12:22 schreef TornadoDK het volgende:
Jack zei dat Rusland als enige in 2004 van Griekenland won, maar won Nederland niet keihard met 4-1 van griekenland vlak voor het EK?
Nog geen secondequote:Op zondag 2 december 2007 12:23 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zei ook niet dat de mof op dat moment voorliep, nu wel.
God.
Zwitserland heeft geen voetballegendenquote:
De grootste sporter die ze hebben daar.quote:
Had 'ie het niet over Spanje ?quote:Op zondag 2 december 2007 12:22 schreef TornadoDK het volgende:
Jack zei dat Rusland als enige in 2004 van Griekenland won, maar won Nederland niet keihard met 4-1 van griekenland vlak voor het EK?
dat zei hij er niet bijquote:Op zondag 2 december 2007 12:23 schreef WeebI het volgende:
[..]
HIj bedoelde natuurlijk op het EK zelf.
Ja, maar dit is veel interessanter.quote:Op zondag 2 december 2007 12:25 schreef -SG- het volgende:
Zijn er al loten getrokken?
Meneer Van Gaal, gaat u ZITTEN alstublieft!!!quote:Op zondag 2 december 2007 12:25 schreef -SG- het volgende:
jaquote:Op zondag 2 december 2007 12:25 schreef -SG- het volgende:
Spanje speelde gelijk tegen Griekenland omdat de scheids twee goals onterecht afkeurde. Klootzak.quote:
Punt.quote:Op zondag 2 december 2007 12:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De grootste sporter die ze hebben daar.
Lijkt mij een goede vertegenwoordiger van het land als het gaat om sport
En Hans Klok gaat de balletjes trekken.quote:Op zondag 2 december 2007 12:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ondertussen worden alvast de juiste balletjes nog even in de oven en de diepvries gestopt ...
quote:Op zondag 2 december 2007 12:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ondertussen worden alvast de juiste balletjes nog even in de oven en de diepvries gestopt ...
Zelfs dat is reddeloos voor Oostenrijkquote:Op zondag 2 december 2007 12:29 schreef WeebI het volgende:
Ze willen zo doorgaan tot de hele wereld slaapt en dan loten ze ondertussen stiekem de makkelijkste groepen voor Zwitserland en Oostenrijk ;o
OH NOEEES!! RUN !!!!11!!1111quote:Op zondag 2 december 2007 12:30 schreef Roi het volgende:
DE BAL!!1!1!!!1
De Italianen begonnen er mee toch?quote:Op zondag 2 december 2007 12:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je vergeet de Kantine Jufquote:Op zondag 2 december 2007 12:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En nu nog de officiële bal. Straks komt de leverancier van de doelpalen en de hoekschopvlaggen nog aan het woord, de fabrikant van het scheidsrechtersfluitje en de boer die de 3de graszode van links in het stadion heeft gekweekt ...
En dan de loting ?
de gele kaarten fabriek niet vergeten.quote:Op zondag 2 december 2007 12:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En nu nog de officiële bal. Straks komt de leverancier van de doelpalen en de hoekschopvlaggen nog aan het woord, de fabrikant van het scheidsrechtersfluitje en de boer die de 3de graszode van links in het stadion heeft gekweekt ...
En dan de loting ?
quote:
Was geen aanvoerder toch?quote:Op zondag 2 december 2007 12:34 schreef TheArt het volgende:
Ah, Van Basten gaat voor 1988 komen.
quote:
die zit in LA hequote:Op zondag 2 december 2007 12:35 schreef Roi het volgende:
Wie komt? Gullit?
Groot gelijkquote:Op zondag 2 december 2007 12:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Gullit had dus geen zin om hiervoor over te vliegen ...
quote:Op zondag 2 december 2007 12:35 schreef mcyodogg het volgende:
Hoort Gullit daar niet te staan?
Ik dacht ook meteen aan die pingel rechtsonder en het blazen van Van Basten daarnaquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 12:37 schreef WeebI het volgende:
Het wordt dus een land met een rood shirt.
Idd, zullen die twee op het podium daar ook aan denken?quote:Op zondag 2 december 2007 12:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik dacht ook meteen aan die pingel rechtsonder en het blazen van Van Basten daarna [afbeelding].
quote:Op zondag 2 december 2007 12:37 schreef WEST het volgende:
bij die vraagteken komt over 4 jaar edwin van der sar te staan
quote:Op zondag 2 december 2007 12:38 schreef Reddiablo het volgende:
hm, ik vind d'r wel mooier worden - ze begrijpt ook nog eens dat ze poetsjuf is
Genieten ze als thuisland van dezelfde 'voordelen' als Zuid-Korea op het WK 02 ?quote:Op zondag 2 december 2007 12:37 schreef borisz het volgende:
Wat zullen de odds op Oostenrijk zijn voor de titel ?
past mooi naast de slechte presidentquote:Op zondag 2 december 2007 12:36 schreef DANILXL het volgende:
idd, laten ze die slechte coach nog op het podium ook
Slechter dan de odds voor mij dat ik ooit met tadzikistan Wereldkampioen wordt.quote:Op zondag 2 december 2007 12:37 schreef borisz het volgende:
Wat zullen de odds op Oostenrijk zijn voor de titel ?
Fifa World cup ?quote:Op zondag 2 december 2007 12:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Slechter dan de odds voor mij dat ik ooit met tadzikistan Wereldkampioen wordt.
Er valt weinig te winnen vandaag.quote:Op zondag 2 december 2007 12:39 schreef Rumille het volgende:
Hup Nederland! Winnen!
Het is een EK, dus dezelfde 'voordelen' als Belgiequote:Op zondag 2 december 2007 12:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Genieten ze als thuisland van dezelfde 'voordelen' als Zuid-Korea op het WK 02 ?
Ik denk niet dat je met de handen in de bak mag zitten als je deelnemer bent.quote:Op zondag 2 december 2007 12:40 schreef DANILXL het volgende:
hehe van Batsen wordt afgevoerd
of belgie in 2000quote:Op zondag 2 december 2007 12:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Genieten ze als thuisland van dezelfde 'voordelen' als Zuid-Korea op het WK 02 ?
Ze kwamen er net achter dat zij alle kwalificatieduels zijn vergeten te spelen.quote:Op zondag 2 december 2007 12:41 schreef Reddiablo het volgende:
huh, oostenrijk en Zwitserland al uitgeschakeld? :p
Gelijkspel?quote:Op zondag 2 december 2007 12:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er valt weinig te winnen vandaag.![]()
Verliezen zou dan wel weer kunnen
Ja, halverwege deel 2 van 't topic al.quote:Op zondag 2 december 2007 12:41 schreef venomsnake het volgende:
Goh, gaan ze eindelijk beginnen.. oO<
heeft ie ook door dat er verwarmde balletjes worden gebruiktquote:Op zondag 2 december 2007 12:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je met de handen in de bak mag zitten als je deelnemer bent.
Kansloos eruit liggen in de 1ste ronde dusquote:
En dan te bendeken dat ie gewoon een boekje voor zich heeft met tekstquote:Op zondag 2 december 2007 12:41 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ze kwamen er net achter dat zij alle kwalificatieduels zijn vergeten te spelen.
Ze speelden toen best redelijk toch?quote:Op zondag 2 december 2007 12:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Kansloos eruit liggen in de 1ste ronde dus
Denk het niet.quote:Op zondag 2 december 2007 12:43 schreef TheVulture het volgende:
We gaan naar Zwitserland.... 9 juli eerste pot
dan ben je dus een maand te laat makkerquote:Op zondag 2 december 2007 12:43 schreef TheVulture het volgende:
We gaan naar Zwitserland.... 9 juli eerste pot
Kijkcijfers BBC2 23.078quote:
Yepquote:Op zondag 2 december 2007 12:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Groep A
Zwitserland
Groep B
Oostenrijk
Groep C
Nederland
Groep D
Griekenland
Toch?
Jaaa!!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 december 2007 12:46 schreef Steven184 het volgende:
Polen dan weer niet. Ik wil Frankrijk wel..
Of de juiste ploegen niet tegen te komen.quote:Op zondag 2 december 2007 12:47 schreef Droopie het volgende:
kampioen word je door van iedereen te kunnen winnen
Zie mijn postquote:Op zondag 2 december 2007 12:47 schreef Rumille het volgende:
Groep A
Zwitserland
Turkijke
Groep B
Oostenrijk
Polen
Groep C
Nederland
Frankrijk
Groep D
Griekenland
Rusland
Toch?
Zegt dat wel :quote:Op zondag 2 december 2007 12:47 schreef Cootz het volgende:
Hahaha ja hoor, Frankrijk, daar komt de poule des doods
quote:Op zondag 2 december 2007 12:47 schreef TornadoDK het volgende:
Nog even Spanje erbij
RIGGED!!11!!!1quote:Op zondag 2 december 2007 12:48 schreef Reddiablo het volgende:
alles de VIERDE pot, bizar
2e wedstrijd voor het echie dus..quote:Op zondag 2 december 2007 12:47 schreef borisz het volgende:
laatste wedstrijd, dus eerste 2 winnen en deze pot is zinloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |