quote:
die zit in LA hequote:Op zondag 2 december 2007 12:35 schreef Roi het volgende:
Wie komt? Gullit?
Groot gelijkquote:Op zondag 2 december 2007 12:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Gullit had dus geen zin om hiervoor over te vliegen ...
quote:Op zondag 2 december 2007 12:35 schreef mcyodogg het volgende:
Hoort Gullit daar niet te staan?
Ik dacht ook meteen aan die pingel rechtsonder en het blazen van Van Basten daarnaquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 12:37 schreef WeebI het volgende:
Het wordt dus een land met een rood shirt.
Idd, zullen die twee op het podium daar ook aan denken?quote:Op zondag 2 december 2007 12:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik dacht ook meteen aan die pingel rechtsonder en het blazen van Van Basten daarna [afbeelding].
quote:Op zondag 2 december 2007 12:37 schreef WEST het volgende:
bij die vraagteken komt over 4 jaar edwin van der sar te staan
quote:Op zondag 2 december 2007 12:38 schreef Reddiablo het volgende:
hm, ik vind d'r wel mooier worden - ze begrijpt ook nog eens dat ze poetsjuf is
Genieten ze als thuisland van dezelfde 'voordelen' als Zuid-Korea op het WK 02 ?quote:Op zondag 2 december 2007 12:37 schreef borisz het volgende:
Wat zullen de odds op Oostenrijk zijn voor de titel ?
past mooi naast de slechte presidentquote:Op zondag 2 december 2007 12:36 schreef DANILXL het volgende:
idd, laten ze die slechte coach nog op het podium ook
Slechter dan de odds voor mij dat ik ooit met tadzikistan Wereldkampioen wordt.quote:Op zondag 2 december 2007 12:37 schreef borisz het volgende:
Wat zullen de odds op Oostenrijk zijn voor de titel ?
Fifa World cup ?quote:Op zondag 2 december 2007 12:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Slechter dan de odds voor mij dat ik ooit met tadzikistan Wereldkampioen wordt.
Er valt weinig te winnen vandaag.quote:Op zondag 2 december 2007 12:39 schreef Rumille het volgende:
Hup Nederland! Winnen!
Het is een EK, dus dezelfde 'voordelen' als Belgiequote:Op zondag 2 december 2007 12:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Genieten ze als thuisland van dezelfde 'voordelen' als Zuid-Korea op het WK 02 ?
Ik denk niet dat je met de handen in de bak mag zitten als je deelnemer bent.quote:Op zondag 2 december 2007 12:40 schreef DANILXL het volgende:
hehe van Batsen wordt afgevoerd
of belgie in 2000quote:Op zondag 2 december 2007 12:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Genieten ze als thuisland van dezelfde 'voordelen' als Zuid-Korea op het WK 02 ?
Ze kwamen er net achter dat zij alle kwalificatieduels zijn vergeten te spelen.quote:Op zondag 2 december 2007 12:41 schreef Reddiablo het volgende:
huh, oostenrijk en Zwitserland al uitgeschakeld? :p
Gelijkspel?quote:Op zondag 2 december 2007 12:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er valt weinig te winnen vandaag.![]()
Verliezen zou dan wel weer kunnen
Ja, halverwege deel 2 van 't topic al.quote:Op zondag 2 december 2007 12:41 schreef venomsnake het volgende:
Goh, gaan ze eindelijk beginnen.. oO<
heeft ie ook door dat er verwarmde balletjes worden gebruiktquote:Op zondag 2 december 2007 12:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je met de handen in de bak mag zitten als je deelnemer bent.
Kansloos eruit liggen in de 1ste ronde dusquote:
En dan te bendeken dat ie gewoon een boekje voor zich heeft met tekstquote:Op zondag 2 december 2007 12:41 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ze kwamen er net achter dat zij alle kwalificatieduels zijn vergeten te spelen.
Ze speelden toen best redelijk toch?quote:Op zondag 2 december 2007 12:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Kansloos eruit liggen in de 1ste ronde dus
Denk het niet.quote:Op zondag 2 december 2007 12:43 schreef TheVulture het volgende:
We gaan naar Zwitserland.... 9 juli eerste pot
dan ben je dus een maand te laat makkerquote:Op zondag 2 december 2007 12:43 schreef TheVulture het volgende:
We gaan naar Zwitserland.... 9 juli eerste pot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |