Met andere woorden: Lieke is precies wat Huub nodig heeftquote:Op zondag 2 december 2007 14:47 schreef riri het volgende:
[..]
Terwijl ze ook zouden kunnen denken...zolang duurt het tot ze eindelijk Huub zijn grote waffel eens gesnoerd krijgt....hij zal en moet altijd het laatste woord hebben...krijgt hij die niet dan zie je hem zelfs agressief worden.....en dan later als ze alleen zijn zijn verontschuldigingen weer maken en als de anderen het niet horen tegen haar zeggen...."Als ik jou niet had dan was ik hier allang niet meer geweest"
Wie geeft er altijd aan nu niet te willen praten, en dan bij het weglopen nog een rot opmerking maakt, waar dan niet op gereageerd mag worden????quote:Op zondag 2 december 2007 14:47 schreef riri het volgende:
[..]
Terwijl ze ook zouden kunnen denken...zolang duurt het tot ze eindelijk Huub zijn grote waffel eens gesnoerd krijgt....hij zal en moet altijd het laatste woord hebben...krijgt hij die niet dan zie je hem zelfs agressief worden.....en dan later als ze alleen zijn zijn verontschuldigingen weer maken en als de anderen het niet horen tegen haar zeggen...."Als ik jou niet had dan was ik hier allang niet meer geweest"
en het dan raar vinden als huub hier dan alsnog op reageerd.quote:Op zondag 2 december 2007 14:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Wie geeft er altijd aan nu niet te willen praten, en dan bij het weglopen nog een rot opmerking maakt, waar dan niet op gereageerd mag worden????
Goh, als het haar bedoeling is om de grote waffel van Huub te snoeren, is Lieke wel een heel domme weg ingeslagen. Zuurpruim Lieko is idd bezig zijn persoontje te veranderen i.p.v. zoeken naar een handige manier om er zelf mee om te gaan. Zonder humor en zelfreflectie zal haar dat nooit lukkenquote:Op zondag 2 december 2007 14:47 schreef riri het volgende:
[..]
laatste hieroverquote:ik denk dat je je daar lelijk in vergist
Behalve dat zijn manier van discussieren erg irritant kan zijn, heeft tie ook een bepaald charisma over zich
hij kan ook charmant, kwajongensachtig, adrem, en heerlijk recalcitrant zijn
quote:Op zondag 2 december 2007 14:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Goh, als het haar bedoeling is om de grote waffel van Huub te snoeren, is Lieke wel een heel domme weg ingeslagen. Zuurpruim Lieko is idd bezig zijn persoontje te veranderen i.p.v. zoeken naar een handige manier om er zelf mee om te gaan. Zonder humor en zelfreflectie zal haar dat nooit lukken
Nee want dat was de heilige Sylvia alquote:Op zondag 2 december 2007 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met andere woorden: Lieke is precies wat Huub nodig heeft
Nope, ze zijn nog op zoek naar Richard.quote:Op zondag 2 december 2007 14:54 schreef F04 het volgende:
is het geluid al gefixt?
Wat zou jij doen als iemand uren tegen je loopt te tetteren en je voor van alles en nog wat uitmaakt en alleen zijn eigen punt wil doordrukken?quote:Op zondag 2 december 2007 14:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Wie geeft er altijd aan nu niet te willen praten, en dan bij het weglopen nog een rot opmerking maakt, waar dan niet op gereageerd mag worden????
huub heeft ook naar mijn mening veel charisma.quote:Op zondag 2 december 2007 14:58 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
laatste hierover
imho
heeft huub geen charisma maar een imago
wat hij in de week dat hij eruitlag zorvuldig,met behulp van vrienden en famili en denk zelfs de febo, inelkaar heeft gezet
en als je daar aankomt is leiden in last
Die manier had ze gevonden...uit elkaar gaan...quote:Op zondag 2 december 2007 14:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Goh, als het haar bedoeling is om de grote waffel van Huub te snoeren, is Lieke wel een heel domme weg ingeslagen. Zuurpruim Lieko is idd bezig zijn persoontje te veranderen i.p.v. zoeken naar een handige manier om er zelf mee om te gaan. Zonder humor en zelfreflectie zal haar dat nooit lukken
alllerlaatstequote:ik denk dat je je daar lelijk in vergist]
ja, een vergelijking met Desi Bouterse is hier echt op z'n plaats!quote:Op zondag 2 december 2007 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een gelul dat het feit dat hij toegeeft smerige spelletjes te spelen hem de "meest oprechte speler" zou maken... Desi Bouterse heeft ook meerdere malen toegegeven verantwoordelijk te zijn voor het bloedbad in 1982, maar ondertussen is hij zelfs te verrot om bij de eerste zitting van het proces aanwezig te zijn.
Ik ben dat gelul een beetje zat dat iemand "oprecht" zou zijn omdat hij toegeeft fout te hebben gezeten.
Als je fout zit dan zit je fout, en iemand die regelmatig fout zit maar dat wel toegeeft is nog steeds een grotere hufter dan iemand die minder vaak fout zit.
lolquote:Op zondag 2 december 2007 15:03 schreef miesy het volgende:
[..]
huub heeft ook naar mijn mening veel charisma.
hoe die naar andere is, praatzaam, behulpzaam, erg open.
erg charmant idd. vooral hoe hij met kinderen is..
niemand verplicht haar om een relatie met hem te hebben, maar ze blijft er mee doorgaan.quote:Op zondag 2 december 2007 15:04 schreef riri het volgende:
[..]
Die manier had ze gevonden...uit elkaar gaan...
maar Huub blijft aan haar trekken...voortdurend weer
Maar natuurlijk moet Lieke hier niet over zeuren, want zulke dingen doet Huub alleen maar voor 'het spel'quote:
Volgens mij was Huub trouwens OK met het verbreken van hun relatie. Lijkt me overigens echt een goede oplossing als je discussies met je medespeler wil vermijdenquote:Op zondag 2 december 2007 15:04 schreef riri het volgende:
[..]
Die manier had ze gevonden...uit elkaar gaan...
maar Huub blijft aan haar trekken...voortdurend weer
heb je hem nooit met zijn 3 neefjes gezien?quote:Op zondag 2 december 2007 15:07 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
lol
huub ,horeca hoer en grote kindervriend
denk dat de febo dat geen fuck kan schelenquote:
Horeca hoer?? ik dacht eerder aan een ''bel bitch''quote:Op zondag 2 december 2007 15:07 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
lol
huub ,horeca hoer en grote kindervriend
En als Lieke er dan ook niet meer is om hem te steunen...waar is hij dan?quote:Op zondag 2 december 2007 15:04 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
alllerlaatste![]()
nope niet mee eens,hij is makkelijk te vervangen
waar was onze huub toen jaap besloot dat huub niet meer meetelde ?
yup nergens toen heb ik hem pas echt zien balen
dat denk ik niet hoorquote:Op zondag 2 december 2007 15:14 schreef riri het volgende:
[..]
En als Lieke er dan ook niet meer is om hem te steunen...waar is hij dan?
Thuis......
Als Huub er niet meer is, waar is Lieke dan? Wat is dit voor een eenvoudig dom geredeneer.quote:Op zondag 2 december 2007 15:14 schreef riri het volgende:
[..]
En als Lieke er dan ook niet meer is om hem te steunen...waar is hij dan?
Thuis......
Het zou zelf Jaap zekerheid geven .quote:Op zondag 2 december 2007 15:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat denk ik niet hoor![]()
Volgens mij zou Huub zelfs beter tot z'n recht komen als hij alleen met Jaap verder speelt
MP3-tje van vannacht niet gehoord? Geluid van de regie op de streamsquote:Op zondag 2 december 2007 15:15 schreef blomst het volgende:
En ik maar denken dat het gemis van het geluid aan mijn pc ligt.
dat ook ja. Die ik hem ook van harte gunquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 15:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Volgens mij zou Huub zelfs beter tot z'n recht komen als hij alleen met Jaap verder speelt
Nee hoor Blommeke, ze zijn naarstig op zoek naar Richard, hij is loesoe.quote:Op zondag 2 december 2007 15:15 schreef blomst het volgende:
En ik maar denken dat het gemis van het geluid aan mijn pc ligt.
Hear hearquote:
huub is vanaf het begin al duidelijk geweest over dat hij niet het type is dat trouw aan 1 vrouw kan zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 15:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar natuurlijk moet Lieke hier niet over zeuren, want zulke dingen doet Huub alleen maar voor 'het spel'
Dat Huub inmiddels de enige is die 'het spel' kan spelen, en die de 'spelregels' kent, daar moet Lieke ook niet over zeuren.
En Lieke moet vooral Huub blijven geloven, en vertrouwen en zich door Huub voor alles wat mooi en lelijk is laten uitmaken anders 'zeurt' Lieke.
Lieke mag van mij winnen, zij is imo de enige die nog enige waardigheid heeft weten te behouden tov medespelers en tov het hokje.
Eenschquote:Op zondag 2 december 2007 15:17 schreef Kaleddis het volgende:
Stel je eens voor als Huub hetzelfde zou doen als Lieke. Lekker bonden met Brian en alle vuile was over Lieke buiten hangen![]()
Eens kijken hoe grappig ze dat vind..
eens.quote:Op zondag 2 december 2007 15:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Wie zegt dat Jaap Huub er niet uit wil...Jaap is wat dat betreft totaal niet te vertrouwenquote:Op zondag 2 december 2007 15:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Dan Richard ook maar naar huis,is ook een nietsnut.quote:Op zondag 2 december 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor Blommeke, ze zijn naarstig op zoek naar Richard, hij is loesoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |