jammere is dat ze zo netjes is ,om dingen die hij haar in vertrouwen heeft vertelt, er alleen op een vage manier bij te halen zodat "wij" streamers denken dat ze weer aan het zeiken is om niksquote:Op zondag 2 december 2007 14:17 schreef riri het volgende:
[..]
Lieke is de enige die er niet intrapt en bij wie het rechtbreien van leugens niet lukt...en Huub weet dat
Ze hebben een knipperlicht relatiequote:Op zondag 2 december 2007 14:27 schreef miesy het volgende:
zijn huub en lieke trouwens nog een stelletje of is het weer uit?
Je vergeet een aantal belangrijke zaken o.a de overgang naar RTL, heel veel mag niet meer , Stijn weg die imo het spel wel snapte, Flens die de boel nu runt samen met Polo en als ik het goed begrijp niet dezelfde koers varen.quote:Op zondag 2 december 2007 14:06 schreef Leandra het volgende:
En of Huub teruggefloten wordt door "achter" of niet maakt niet uit, ik verwijt hem een marionet te zijn van achter, de kutpuber van een jaar geleden had zich door "achter" niet laten vertellen wat hij wel of niet moest of mocht.
dus het is weer uit? want laatst was het weer aan...wat ik zowiezo niet snap, vooral van lieke's kant niet.quote:
Het IS zeiken wat ze doet. Het ontbreekt Lieko aan ieder beetje humor en is daarmee een eenvoudige zure 'correcte' zeiktoeter.quote:Op zondag 2 december 2007 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus... maar het heet hier "zeiken" wat Lieke doet
dan moet ik huub ff quotenquote:Op zondag 2 december 2007 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je vergeet een aantal belangrijke zaken o.a de overgang naar RTL, heel veel mag niet meer , Stijn weg die imo het spel wel snapte, Flens die de boel nu runt samen met Polo en als ik het goed begrijp niet dezelfde koers varen.
Dat wil dus zeggen dat achter er een puinhoop van maakt, liegt en bedriegt zodat ook de bewoners er niks meer van snappen. Het schoolvoorbeeld hiervan is de Nadia affaire. Marionetten zijn het uiteindelijk allemaal maar DGK zonder Huub is nu eenmaal ondenkbaar, kijk maar naar de PoPo. Dat die kutpuber het zat aan het worden is is duidelijk en misschien moet hij maar opstappen, kijken wat er dan nog overblijft van DGK.
Time to walk the dog.......balen met dit kutweer, laterzzzz.
ik denk dat je je daar lelijk in vergistquote:Op zondag 2 december 2007 14:35 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
btw
er blijft genoeg over hoor als hupert oprot
een 25 jarige met een grote bek die een debat cursusje heeft genoten heb je zo gevonden
3 weken inwerk tijd
quote:Op zondag 2 december 2007 14:44 schreef petraa het volgende:
Is Nadia al weg ??
Terwijl ze ook zouden kunnen denken...zolang duurt het tot ze eindelijk Huub zijn grote waffel eens gesnoerd krijgt....hij zal en moet altijd het laatste woord hebben...krijgt hij die niet dan zie je hem zelfs agressief worden.....en dan later als ze alleen zijn zijn verontschuldigingen weer maken en als de anderen het niet horen tegen haar zeggen...."Als ik jou niet had dan was ik hier allang niet meer geweest"quote:Op zondag 2 december 2007 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus... maar het heet hier "zeiken" wat Lieke doet
ik sluit mij helemaal aan bij jouw verhaalquote:Op zondag 2 december 2007 14:44 schreef Desii het volgende:
[..]
ik denk dat je je daar lelijk in vergist
Behalve dat zijn manier van discussieren erg irritant kan zijn, heeft tie ook een bepaald charisma over zich
hij kan ook charmant, kwajongensachtig, adrem, en heerlijk recalcitrant zijn
Lieke en hij zijn aan elkaar gewaagd...... maar als je Lieke de laatste tijd hoort, is alles negatief aan Huub.
Tegen Selene en Amanda gaf ze af op Huub, terwijl ze in een gesprek met Huub zelf erop terug moest komen, omdat ze niet de waarheid zegt.
Sommige vinden Lieke heel eerlijk, maar ook zei praat net hoe het in haar straatje past.
Huub zei gisterenmiddag: Je gaf aan te willen gaan slapen, omdat je moe was en dan kom ik naar bed en lig je te lachen en te geinen.
Lieke: ik was aan het huilen bij Selene
Huub: maar ik hoorde je toch
Lieke: zouden dat Selene en Amanda niet geweest kunnen zijn
En ze was, op dat moment, al lang niet meer aan het huilen; maar het geinen met Selene
Ik maak me er niet druk om, want ze liegen allemaal............. maar zeg niet dat Lieke zo eerlijk is, want die praat ook in der eigen straatje
Alles voor de fans kijkcijfersquote:Op zondag 2 december 2007 14:45 schreef miesy het volgende:
leuke pics, dreamboy.
kan nog steeds niet geloven dat huub en japie gezoend hebben..
+1quote:Op zondag 2 december 2007 14:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik sluit mij helemaal aan bij jouw verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |