laten we wel wezen..ze heeft nooit stoom af kunnen blazen....nu ze wat meer afstand heeft genomen sluit ze zich niet meer zo op in zichzelf en blijft niet lang met problemen zelf zitten...ze uit ze nu veel eerder.quote:Op zondag 2 december 2007 11:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, en daar ligt de fout bij Lieke, ze doet stoomafblazen bij iedereen die het wil horen.
Ik ben 1.98 m. en ik kan mij niet herinneren u toestemming gegeven te hebben mij te tutoyerenquote:Op zondag 2 december 2007 11:31 schreef marky het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij eigenlijk?
Kleine mannetjes hebben altijd de neiging om andere te commanderen door hun lengte compenseren ze meestal met een grote mond.
Huub kan gewoon niet begrijpen dat er in het huis zoveel mensen zijn die het programma niet begrijpen. Die na maanden niet begrijpen hoe het werkt. Het is een roepende in de woestijn. Alleen Jaap snapt hoe het werkt en Brian een beetje maar de rest zijn echt nitwits. Hij kan het van amanda begrijpen en van Nadia ook maar van figuren als Dennis en Lieke snapt hij dat niet en probeert hij dus steeds duidelijk te maken hoe het werkt en waarom dingen gaan zoals ze gaan en waarom je bepaalde dingen niet moet doen.
Ja, voor!quote:Op zondag 2 december 2007 11:53 schreef schatje het volgende:
Ik bel het grofvuil morgen wel. Dan kan Lieke een woensdag worden opgehaald.
Gelukkig jij hebt het ook! Ligt dus niet aan jou, ik heb het ook!!quote:Op zondag 2 december 2007 11:58 schreef T-lex het volgende:
Hebben we een soundlock? Of ligt het aan mij.![]()
Zag volgens mij Selene naast Brian staan...dacht dus ff luisteren, maar heb helemeaal geen geluid.
quote:Op zondag 2 december 2007 11:48 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zit en een spel. als ze een sterke persoonlijkheid is dan zou ze niet twijfelen.
Ik 1.92 dus beide moeten heel goed weten dat de kleintjes altijd de baas proberen te spelen.quote:Op zondag 2 december 2007 11:59 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik ben 1.98 m. en ik kan mij niet herinneren u toestemming gegeven te hebben mij te tutoyeren
U loopt over van verkeerde aannames dus ik zet u voorlopig even op de negeermodus, desalniettemin een prettige voortzetting en terug OTquote:Op zondag 2 december 2007 12:04 schreef marky het volgende:
[..]
Ik 1.92 dus beide moeten heel goed weten dat de kleintjes altijd de baas proberen te spelen.
Enne... waarschijnlijk ben ik een van de oudste (in fokjaren en misschien ook wel in leeftijd) users hier op dit moment dus voel me totaal niet genoodzaakt om te gaan u-en.
quote:Op zondag 2 december 2007 12:08 schreef maril het volgende:
Heeft nadia nu onderhand haar 24 uur aangevraagd?
Dat is natuurlijk wel een zwaktebod. Als je het niet winnen kan dan loop je maar weeeeeg. Erg zwak zeker van iemand die volgens mij het prototype is van iemand die altijd denkt de wijsheid in pacht te hebben.quote:Op zondag 2 december 2007 12:07 schreef DrsH het volgende:
[..]
U loopt over van verkeerde aannames dus ik zet u voorlopig even op de negeermodus, desalniettemin een prettige voortzetting en terug OT
quote:Op zondag 2 december 2007 12:09 schreef Marieke_B het volgende:
Waarom is Huub al op?
Ik snap niet waarom je geen commentaar mag geven in vergelijking tot.quote:Op zondag 2 december 2007 12:11 schreef maril het volgende:
Blijf het triest vinden zodra iemand kritiek heeft op Huub, dat die hier tot op het bot wordt afgekraakt, als Lieke braaf naar Huubje luistert is ze een wereldwijf, tsssss
hehehe leuke vergelijkingquote:Op zondag 2 december 2007 12:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Zo dom als haverstro maar ze blijft lol hebben.
Ik heb respect voor je mening, maar wat heeft het te maken met een 'klein mannetje'? Wat had je geschreven als Huub 1,90 m. en 90 kg. zou zijn?quote:Op zondag 2 december 2007 11:12 schreef DrsH het volgende:
De jonge heer Hubert de Roy van Zuydewijn is zeker een publiekstrekker en een publiekslievelingetje geweest bij de streamers en cossers. En het moet ook gezegd worden dat hij in een bepaald stadium DGK voor een groot deel gedragen heeft. Mede door zijn positie in de Popupol heeft hij zich ontwikkeld tot een buitengewoon vervelend mannetje met een veel te hoge eigendunk en een sterk overtrokken arrogantie.
Hij meent de wijsheid in pacht te hebben is van mening dat zijn wil wet is en vind dat anderen zich daarin maar te schikken hebben. Daar waar ik in het verleden een grote mate van sympathie voor deze tuinkabouter op kon brengen heeft dat inmiddels plaatsgemaakt voor een behoorlijke mate van aversie tegen zijn persoon.
Daarbij komt dat hij een veel te grote bek heeft voor zo'n klein mannetje, impusief reageert op acties van de FEBO daaraan consequenties verbindt die hij vervolgens weer eens niet nakomt of waar kan maken.
Ik denk dat deze jongeheer het nog heel moeilijk gaat krijgen na DGK zowel in de relationele sfeer als op het gebied van het vinden van een passende werkkring. Ik zou deze quasi dominante lastpak in ieder geval niet in mijn team willen hebben.![]()
![]()
Ach ja, Brian en Amandel zijn kindjes van God, maar als ik het hier zo lees is Huub God himself.quote:Op zondag 2 december 2007 12:11 schreef maril het volgende:
Blijf het triest vinden zodra iemand kritiek heeft op Huub, dat die hier tot op het bot wordt afgekraakt, als Lieke braaf naar Huubje luistert is ze een wereldwijf, tsssss
Eensquote:Op zondag 2 december 2007 12:26 schreef neehe het volgende:
[..]
Ach ja, Brian en Amandel zijn kindjes van God, maar als ik het hier zo lees is Huub God himself.
Zijn die hard volgelingen hebben oog en oorkleppen op.
Huub zou een goede sekteleider zijn, men loopt blindelings achter hem aan. ( gelijk lemmingen de afgrond in )
Ik ben ook wel voor Huub, maar niet zo fanatiek, hij is vaak een vervelend mannetje, vooral naar vrouwen toe.
En dan ook nog eens vaak vervelend naar zijn teammate Lieke, stop dan de samenwerking zou ik zeggen.
Maar dat durft hij niet.
Lieke is in de goudenkooi top in vergelijking met Nadia en Amanda, maar daarom is het nog wel een zeur.quote:Op zondag 2 december 2007 12:11 schreef maril het volgende:
Een groot mannetje met een in verhouding staande bek.quote:Op zondag 2 december 2007 12:24 schreef NS het volgende:
[..]
Ik heb respect voor je mening, maar wat heeft het te maken met een 'klein mannetje'? Wat had je geschreven als Huub 1,90 m. en 90 kg. zou zijn?
Ik ben ook voor Huub in het goudenkooi spel. Maar hij heeft heus wel zijn fouten, alleen vind ik de anderen erger dan Huub.quote:Op zondag 2 december 2007 12:26 schreef neehe het volgende:
[..]
Ach ja, Brian en Amandel zijn kindjes van God, maar als ik het hier zo lees is Huub God himself.
Zijn die hard volgelingen hebben oog en oorkleppen op.
Huub zou een goede sekteleider zijn, men loopt blindelings achter hem aan. ( gelijk lemmingen de afgrond in )
Ik ben ook wel voor Huub, maar niet zo fanatiek, hij is vaak een vervelend mannetje, vooral naar vrouwen toe.
En dan ook nog eens vaak vervelend naar zijn teammate Lieke, stop dan de samenwerking zou ik zeggen.
Maar dat durft hij niet.
Wellicht heb ik een tip voor je. Laat de lengte en gewicht achterwege met jouw mening over een persoon; noem de persoon in kwestie gewoon bij zijn of haar naam.quote:Op zondag 2 december 2007 12:32 schreef DrsH het volgende:
[..]
Een groot mannetje met een in verhouding staande bek.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is een gegeven dat ondermaatse mannetjes dat compenseren met geldingsdrang.quote:Op zondag 2 december 2007 12:24 schreef NS het volgende:
[..]
Ik heb respect voor je mening, maar wat heeft het te maken met een 'klein mannetje'? Wat had je geschreven als Huub 1,90 m. en 90 kg. zou zijn?
Gelukkig bedeel ik mijzelf een grote redactionele vrijheid toe, maar ik zal je tip in overweging nemenquote:Op zondag 2 december 2007 12:36 schreef NS het volgende:
[..]
Wellicht heb ik een tip voor je. Laat de lengte en gewicht achterwege met jouw mening over een persoon; noem de persoon in kwestie gewoon bij zijn of haar naam.
Ach een dagje liplezen kan ook geen kwaad toch?????quote:Op zondag 2 december 2007 12:45 schreef beequeen het volgende:
Goedemiddag, ik begrijp dat Richard, de man van de audio, niet aanwezig is?
Naad en Amanda heb ik al genoeg gezien.quote:Op zondag 2 december 2007 12:48 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ach een dagje liplezen kan ook geen kwaad toch?????
Let op je mag niet zomaar tutoyerenquote:Op zondag 2 december 2007 12:24 schreef NS het volgende:
[..]
Gelukkig bedeel ik mijzelf een grote redactionele vrijheid toe, maar ik zal je tip in overweging nemenquote:
Dat heb je goed begrepen en er is niet 1 van de ander nitwits bij de redactie, die weet waar het audioknopje zitquote:Op zondag 2 december 2007 12:45 schreef beequeen het volgende:
Goedemiddag, ik begrijp dat Richard, de man van de audio, niet aanwezig is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |