abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54985900
Ik heb Lieke nog nooit positief over Huub horen praten. Nog nooit! Tegen hem doet ze soms poeslief maar zodra ze haar kont keert dan loopt ze weer te zeiken.

Huub doet aardig tegen Amanda. Ruzie met Lieke want ze is het er niet meer eens. Dagen later doet zij poeslief tegen Amanda.
Huub doet aardig tegen Nadia en zij fikt hem volledig af. Een dag later ligt ze met Nadia een begrijpend gesprek te houden.

Dit staat los van alles wat ik van Huub vind maar het heeft alles te maken met wat voor zeikerd Lieke is.
Elke dag heeft ze wel wat te janken. Een dag niet gejankt is een dag niet geleefd. Ze is bijna erger dan Nadia maar ze omringt zichzelf met een zelf aangemeten intelligent aura en daardoor vindt zij zichzelf beter dan Nadia maar dat is ze echt niet.
Go hard or go home
pi_54985928
Ik bel het grofvuil morgen wel. Dan kan Lieke een woensdag worden opgehaald .
pi_54985944
quote:
Op zondag 2 december 2007 11:48 schreef blomst het volgende:

[..]

Ja, en daar ligt de fout bij Lieke, ze doet stoomafblazen bij iedereen die het wil horen.
laten we wel wezen..ze heeft nooit stoom af kunnen blazen....nu ze wat meer afstand heeft genomen sluit ze zich niet meer zo op in zichzelf en blijft niet lang met problemen zelf zitten...ze uit ze nu veel eerder.
Is veel gezonder...de situatie zoals die was dat ze alleen maar Huub had was ongezond.
Huub heeft er zelfs moeite mee dat ze nu ook andere mensen heeft...daar moet hij maar eens mee leren omgaan
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54986021
Hebben we een soundlock? Of ligt het aan mij.
Zag volgens mij Selene naast Brian staan...dacht dus ff luisteren, maar heb helemeaal geen geluid.
  zondag 2 december 2007 @ 11:59:08 #55
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54986029
quote:
Op zondag 2 december 2007 11:31 schreef marky het volgende:

[..]

Hoe lang ben jij eigenlijk?

Kleine mannetjes hebben altijd de neiging om andere te commanderen door hun lengte compenseren ze meestal met een grote mond.

Huub kan gewoon niet begrijpen dat er in het huis zoveel mensen zijn die het programma niet begrijpen. Die na maanden niet begrijpen hoe het werkt. Het is een roepende in de woestijn. Alleen Jaap snapt hoe het werkt en Brian een beetje maar de rest zijn echt nitwits. Hij kan het van amanda begrijpen en van Nadia ook maar van figuren als Dennis en Lieke snapt hij dat niet en probeert hij dus steeds duidelijk te maken hoe het werkt en waarom dingen gaan zoals ze gaan en waarom je bepaalde dingen niet moet doen.
Ik ben 1.98 m. en ik kan mij niet herinneren u toestemming gegeven te hebben mij te tutoyeren

[ Bericht 3% gewijzigd door DrsH op 02-12-2007 12:04:49 ]
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_54986041
Ze is een half jaar alleen met Huub en toen had ze niks te zeiken. Jaap komt erbij en opeens zit ze al een half jaar met allerlei issues met Huub. Selene is erbij en ze begint nu zelfs al te zeiken over Jaap.
Als ze maar vervanging heeft of zoals Disana zo mooi zegt, publiek dan doet ze niks anders dan drammen.

Ben het kind zat en als zij in de finale staat met Amanda dan hoop ik dat Amanda wint.
quote:
Op zondag 2 december 2007 11:53 schreef schatje het volgende:
Ik bel het grofvuil morgen wel. Dan kan Lieke een woensdag worden opgehaald .
Ja, voor!
Go hard or go home
  zondag 2 december 2007 @ 12:00:59 #57
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_54986060
quote:
Op zondag 2 december 2007 11:58 schreef T-lex het volgende:
Hebben we een soundlock? Of ligt het aan mij.
Zag volgens mij Selene naast Brian staan...dacht dus ff luisteren, maar heb helemeaal geen geluid.
Gelukkig jij hebt het ook! Ligt dus niet aan jou, ik heb het ook!!
pi_54986076
quote:
Op zondag 2 december 2007 11:48 schreef marky het volgende:

[..]

Ze zit en een spel. als ze een sterke persoonlijkheid is dan zou ze niet twijfelen.

Een sterke persoonlijkheid kan geen twijfels voelen?
Die heb je juist als je sterk bent...en spreek je dus ook gewoon uit
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 2 december 2007 @ 12:04:24 #59
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54986124
quote:
Op zondag 2 december 2007 11:59 schreef DrsH het volgende:

[..]

Ik ben 1.98 m. en ik kan mij niet herinneren u toestemming gegeven te hebben mij te tutoyeren
Ik 1.92 dus beide moeten heel goed weten dat de kleintjes altijd de baas proberen te spelen.

Enne... waarschijnlijk ben ik een van de oudste (in fokjaren en misschien ook wel in leeftijd) users hier op dit moment dus voel me totaal niet genoodzaakt om te gaan u-en.
  zondag 2 december 2007 @ 12:07:53 #60
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54986178
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:04 schreef marky het volgende:

[..]

Ik 1.92 dus beide moeten heel goed weten dat de kleintjes altijd de baas proberen te spelen.

Enne... waarschijnlijk ben ik een van de oudste (in fokjaren en misschien ook wel in leeftijd) users hier op dit moment dus voel me totaal niet genoodzaakt om te gaan u-en.
U loopt over van verkeerde aannames dus ik zet u voorlopig even op de negeermodus, desalniettemin een prettige voortzetting en terug OT
pi_54986193
Heeft nadia nu onderhand haar 24 uur aangevraagd?
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zondag 2 december 2007 @ 12:09:26 #62
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_54986205
Waarom is Huub al op?
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
  zondag 2 december 2007 @ 12:09:47 #63
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_54986221
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:08 schreef maril het volgende:
Heeft nadia nu onderhand haar 24 uur aangevraagd?
gisteravond
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
  zondag 2 december 2007 @ 12:10:36 #64
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54986238
Waarom is er geen geluid?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zondag 2 december 2007 @ 12:11:07 #65
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54986248
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:07 schreef DrsH het volgende:

[..]

U loopt over van verkeerde aannames dus ik zet u voorlopig even op de negeermodus, desalniettemin een prettige voortzetting en terug OT
Dat is natuurlijk wel een zwaktebod. Als je het niet winnen kan dan loop je maar weeeeeg. Erg zwak zeker van iemand die volgens mij het prototype is van iemand die altijd denkt de wijsheid in pacht te hebben.

Het ga je goed brother... ik zal overigens niet nalaten om je stukjes van commentaar te voorzien.
pi_54986249
Blijf het triest vinden zodra iemand kritiek heeft op Huub, dat die hier tot op het bot wordt afgekraakt, als Lieke braaf naar Huubje luistert is ze een wereldwijf, tsssss
pi_54986256
Geen geluid hier
pi_54986284
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:09 schreef Marieke_B het volgende:
Waarom is Huub al op?

omdat z\e vannacht hebben afgesproken dat ze gezamelijk willen ontbijten.
de vorige keer waren de danseressen namelijk ineens weg
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_54986290
hier ook niet
pi_54986368
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:11 schreef maril het volgende:
Blijf het triest vinden zodra iemand kritiek heeft op Huub, dat die hier tot op het bot wordt afgekraakt, als Lieke braaf naar Huubje luistert is ze een wereldwijf, tsssss
Ik snap niet waarom je geen commentaar mag geven in vergelijking tot.
Wat ik van Lieke vind, heeft geen drol met Huub te maken maar met Lieke. Huub vind ik de laatste tijd zwaar ruk in zijn spel en schreeuwt alleen maar. De enige die ik de laatste tijd nog kan waarderen is Jaap en soms zelfs Amanda. Brian vind ik ook 3x niks en dat heeft niks te maken met Amanda.
Nee maar zeg je wat over Lieke dan moet het wel met Huub te maken hebben.
Ze moet gewoon eens lol maken en plezier hebben in het leven ipv constant maar willen zeiken.
Daarom ga ik Amanda ook steeds meer waarderen. Zo dom als haverstro maar ze blijft lol hebben.
Go hard or go home
  zondag 2 december 2007 @ 12:20:00 #71
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54986392
Sorry even Off Topic: Ga maar lekker een borreltje drinken in de Harveys Inn mijn vroegere stamkroeg uit de jaren 70
pi_54986455
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:18 schreef noekje het volgende:

[..]

Zo dom als haverstro maar ze blijft lol hebben.
hehehe leuke vergelijking

ja ik ben het daar ook mee eens hoor.
lieke zeurt.
huub zeurt ook
nadia jankt alleen maar
brian: pffff neem nog een pammetje
jaap: zit niet te dippen
amanda: is alleen maar dom
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_54986460
Is dit de nieuwe tactiek van RTL? Alleen maar kijken en niet luisteren ????
pi_54986513
quote:
Op zondag 2 december 2007 11:12 schreef DrsH het volgende:
De jonge heer Hubert de Roy van Zuydewijn is zeker een publiekstrekker en een publiekslievelingetje geweest bij de streamers en cossers. En het moet ook gezegd worden dat hij in een bepaald stadium DGK voor een groot deel gedragen heeft. Mede door zijn positie in de Popupol heeft hij zich ontwikkeld tot een buitengewoon vervelend mannetje met een veel te hoge eigendunk en een sterk overtrokken arrogantie.
Hij meent de wijsheid in pacht te hebben is van mening dat zijn wil wet is en vind dat anderen zich daarin maar te schikken hebben. Daar waar ik in het verleden een grote mate van sympathie voor deze tuinkabouter op kon brengen heeft dat inmiddels plaatsgemaakt voor een behoorlijke mate van aversie tegen zijn persoon.
Daarbij komt dat hij een veel te grote bek heeft voor zo'n klein mannetje, impusief reageert op acties van de FEBO daaraan consequenties verbindt die hij vervolgens weer eens niet nakomt of waar kan maken.
Ik denk dat deze jongeheer het nog heel moeilijk gaat krijgen na DGK zowel in de relationele sfeer als op het gebied van het vinden van een passende werkkring. Ik zou deze quasi dominante lastpak in ieder geval niet in mijn team willen hebben.
Ik heb respect voor je mening, maar wat heeft het te maken met een 'klein mannetje'? Wat had je geschreven als Huub 1,90 m. en 90 kg. zou zijn?
pi_54986523
Morgen allemaal
ook geen geluid.
Ik heb nog nooit om Lieke kunnen lachen, om Huub wel.
Ze heeft zeker zo'n groot ego als Huub, ik vind het ook niet leuk, dat ze altijd negatief over Huub praat, dat doe je toch niet over je team maatje
het water roept
pi_54986549
quote:
Ach ja, Brian en Amandel zijn kindjes van God, maar als ik het hier zo lees is Huub God himself.
Zijn die hard volgelingen hebben oog en oorkleppen op.
Huub zou een goede sekteleider zijn, men loopt blindelings achter hem aan. ( gelijk lemmingen de afgrond in )
Ik ben ook wel voor Huub, maar niet zo fanatiek, hij is vaak een vervelend mannetje, vooral naar vrouwen toe.
En dan ook nog eens vaak vervelend naar zijn teammate Lieke, stop dan de samenwerking zou ik zeggen.
Maar dat durft hij niet.
pi_54986611
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:26 schreef neehe het volgende:

[..]

Ach ja, Brian en Amandel zijn kindjes van God, maar als ik het hier zo lees is Huub God himself.
Huub zou een goede sekteleider zijn, men loopt blindelings achter hem aan. ( gelijk lemmingen de afgrond in )
Ik ben ook wel voor Huub, maar niet zo fanatiek, hij is vaak een vervelend mannetje, vooral naar vrouwen toe.
En dan ook nog eens vaak vervelend naar zijn teammate Lieke, stop dan de samenwerking zou ik zeggen.
Maar dat durft hij niet.
Eens
  zondag 2 december 2007 @ 12:28:26 #78
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54986613
Zou Natte Naad daadwerkelijk vanavond de Kooi uitstappen en zou Dennis haar liefde- en begripvol op staan te wachten??? Ik ga ervan uit dat een en ander ruim voor 24:00 uur bekend zal zijn.
pi_54986674
Mannen (dus jongens dus kinderen ) kennende leven Huub en Brian in de veronderstelling dat er iets moois groeit tussen de dansmariekes en hun beiden.
Anders zouden echt wel blijven liggen.
pi_54986693
quote:
Lieke is in de goudenkooi top in vergelijking met Nadia en Amanda, maar daarom is het nog wel een zeur.
Goedemorgen :W
  zondag 2 december 2007 @ 12:32:50 #81
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54986722
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:24 schreef NS het volgende:

[..]

Ik heb respect voor je mening, maar wat heeft het te maken met een 'klein mannetje'? Wat had je geschreven als Huub 1,90 m. en 90 kg. zou zijn?
Een groot mannetje met een in verhouding staande bek.
pi_54986740
pi_54986761
pi_54986770
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:26 schreef neehe het volgende:

[..]

Maar dat durft hij niet.
Ik ben ook voor Huub in het goudenkooi spel. Maar hij heeft heus wel zijn fouten, alleen vind ik de anderen erger dan Huub.
Goedemorgen :W
pi_54986802
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:32 schreef DrsH het volgende:

[..]

Een groot mannetje met een in verhouding staande bek.
Wellicht heb ik een tip voor je. Laat de lengte en gewicht achterwege met jouw mening over een persoon; noem de persoon in kwestie gewoon bij zijn of haar naam.
pi_54986836

Bron Nowlive
pi_54986874
quote:

[..]

Is een gegeven dat ondermaatse mannetjes dat compenseren met geldingsdrang.
Puur biologisch bepaald.
Moeten wel brullen om op te vallen als paringspartner.
Vandaar dat veel "sterren" kleine mannetjes zjn .Bowie , Jagger, Mel Gibson.
pi_54986878
Foto's van optreden gisteren in Groenlo. Pagina 1 onderaan en verder.

http://www.wenters.com/index.php?option=com_gallery&Itemid=99999999&g2_itemId=8056
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_54986888
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:37 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]

Bron Nowlive
  zondag 2 december 2007 @ 12:39:33 #90
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54986907
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:36 schreef NS het volgende:

[..]

Wellicht heb ik een tip voor je. Laat de lengte en gewicht achterwege met jouw mening over een persoon; noem de persoon in kwestie gewoon bij zijn of haar naam.
Gelukkig bedeel ik mijzelf een grote redactionele vrijheid toe, maar ik zal je tip in overweging nemen
pi_54987004
Ik vind weinig spelers nog echt leuk.... denk dat ik iedereen beu aan het raken ben

Maar Lieke is al een paar dagen alleen maar aan het roddelen over Huub..... en dat vind ik zo verkeerd.
Kan me best voorstellen dat je je gal eens wil spuwen, want Huub is een moeilijk jong. Maar zij doet het bij haar tegenstanders en dan ook nog eens uren achter elkaar.

En iets aardigs over hem zegt ze zelden tot nooit........ en als ze al wat aardigs zegt dan komen er gelijk bakken negativiteit overheen.
Naar der eigen kijkt ze sowieso al zelden, want het is altijd Huubs schuld.

Zo lus ik er nog wel 10....... het is precies zoals Jaap zei, in elk gesprek nemen jullie lading mee van vorige discussies.... jullie zouden beter elkaar eens een tijdje niet zien.

Voor mij blijft staan, dat ze echt om elkaar geven
pi_54987088
Ik ben me gaan ergeren aan Huub toen Nicolaas, Jaap en Lieke ( dacht ik ) de deuren hadden gebarricadeerd, en hoe Erik en Huub toen tegen Lieke deden omdat ze even de villa niet inkonden.
Daar werd ik toen misselijk van.
  † In Memoriam † zondag 2 december 2007 @ 12:45:51 #93
135305 beequeen
Lost.
pi_54987093
Goedemiddag, ik begrijp dat Richard, de man van de audio, niet aanwezig is?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 2 december 2007 @ 12:48:06 #94
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54987202
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:45 schreef beequeen het volgende:
Ach een dagje liplezen kan ook geen kwaad toch?????
  † In Memoriam † zondag 2 december 2007 @ 12:49:34 #95
135305 beequeen
Lost.
pi_54987249
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:48 schreef DrsH het volgende:

[..]

Ach een dagje liplezen kan ook geen kwaad toch?????
Naad en Amanda heb ik al genoeg gezien.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 2 december 2007 @ 12:49:53 #96
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54987265
quote:

[..]

Let op je mag niet zomaar tutoyeren
pi_54987268
pi_54987370
pi_54987379
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:49 schreef marky het volgende:

[..]

Let op je mag niet zomaar tutoyeren
Gelukkig bedeel ik mijzelf een grote redactionele vrijheid toe, maar ik zal je tip in overweging nemen
  zondag 2 december 2007 @ 12:55:15 #100
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54987456
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:45 schreef beequeen het volgende:
Dat heb je goed begrepen en er is niet 1 van de ander nitwits bij de redactie, die weet waar het audioknopje zit

Er is nu paniek bij het hokje, ze zijn Richard kwijt!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')