Het blijven prutsers in het hokje.quote:Op zondag 2 december 2007 12:55 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat heb je goed begrepen en er is niet 1 van de ander nitwits bij de redactie, die weet waar het audioknopje zit
Er is nu paniek bij het hokje, ze zijn Richard kwijt!
Oeps, dat kan moeilijk worden voor Nederland.quote:Op zondag 2 december 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het blijven prutsers in het hokje.![]()
Even OT: Voor de voetballiefhebbers, de loting van de EK.
1: Nederland.
2: Frankrijk.
3: Roemenië
4: Italië.
oeeeiiiiquote:Op zondag 2 december 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Even OT: Voor de voetballiefhebbers, de loting van de EK 2008.
Kijkt veel lekkerder als Nederland er vroeg uit ligt.quote:Op zondag 2 december 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skitterend tochquote:Op zondag 2 december 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thx en op pagina 4 zien we Huub met een fan zoenenquote:Op zondag 2 december 2007 12:38 schreef Margo37 het volgende:
Foto's van optreden gisteren in Groenlo. Pagina 1 onderaan en verder.
http://www.wenters.com/index.php?option=com_gallery&Itemid=99999999&g2_itemId=8056
Je bedoelt dat we er dan lekker snel uitliggen?quote:
Mogen ze gelijk flink aan de bak. Kan mooi worden.quote:Op zondag 2 december 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als we niet goed genoeg zijn wel.quote:Op zondag 2 december 2007 13:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat we er dan lekker snel uitliggen?
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie geen foto's. Doe ik misschien iets verkeerd?quote:Op zondag 2 december 2007 13:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Thx en op pagina 4 zien we Huub met een fan zoenen
Op de eerste pagina staat een album met fotos van gisteravond. Het is echter een erg langzame sitequote:Op zondag 2 december 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie geen foto's. Doe ik misschien iets verkeerd?
Album met de datum 1 december.quote:Op zondag 2 december 2007 13:20 schreef Flabberguest het volgende:
euhmmm ik heb hetzelfde als BQ, welk album moeten we nu nemen?
Gevonden, thanxquote:
Ik heb de desbetreffende foto een paar minuten geleden hierboven gepost.quote:Op zondag 2 december 2007 13:28 schreef Desii het volgende:
[..]
wat is die site traag zeg... ik kom er helemaal niet op
Vindt: 'Huub zoent met fan' ook schromelijk overdrevenquote:Op zondag 2 december 2007 13:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Het ziet err meer uit als fan kust Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |