Ach ja, Brian en Amandel zijn kindjes van God, maar als ik het hier zo lees is Huub God himself.quote:Op zondag 2 december 2007 12:11 schreef maril het volgende:
Blijf het triest vinden zodra iemand kritiek heeft op Huub, dat die hier tot op het bot wordt afgekraakt, als Lieke braaf naar Huubje luistert is ze een wereldwijf, tsssss
Eensquote:Op zondag 2 december 2007 12:26 schreef neehe het volgende:
[..]
Ach ja, Brian en Amandel zijn kindjes van God, maar als ik het hier zo lees is Huub God himself.
Zijn die hard volgelingen hebben oog en oorkleppen op.
Huub zou een goede sekteleider zijn, men loopt blindelings achter hem aan. ( gelijk lemmingen de afgrond in )
Ik ben ook wel voor Huub, maar niet zo fanatiek, hij is vaak een vervelend mannetje, vooral naar vrouwen toe.
En dan ook nog eens vaak vervelend naar zijn teammate Lieke, stop dan de samenwerking zou ik zeggen.
Maar dat durft hij niet.
Lieke is in de goudenkooi top in vergelijking met Nadia en Amanda, maar daarom is het nog wel een zeur.quote:Op zondag 2 december 2007 12:11 schreef maril het volgende:
Blijf het triest vinden zodra iemand kritiek heeft op Huub, dat die hier tot op het bot wordt afgekraakt, als Lieke braaf naar Huubje luistert is ze een wereldwijf, tsssss
Een groot mannetje met een in verhouding staande bek.quote:Op zondag 2 december 2007 12:24 schreef NS het volgende:
[..]
Ik heb respect voor je mening, maar wat heeft het te maken met een 'klein mannetje'? Wat had je geschreven als Huub 1,90 m. en 90 kg. zou zijn?
Ik ben ook voor Huub in het goudenkooi spel. Maar hij heeft heus wel zijn fouten, alleen vind ik de anderen erger dan Huub.quote:Op zondag 2 december 2007 12:26 schreef neehe het volgende:
[..]
Ach ja, Brian en Amandel zijn kindjes van God, maar als ik het hier zo lees is Huub God himself.
Zijn die hard volgelingen hebben oog en oorkleppen op.
Huub zou een goede sekteleider zijn, men loopt blindelings achter hem aan. ( gelijk lemmingen de afgrond in )
Ik ben ook wel voor Huub, maar niet zo fanatiek, hij is vaak een vervelend mannetje, vooral naar vrouwen toe.
En dan ook nog eens vaak vervelend naar zijn teammate Lieke, stop dan de samenwerking zou ik zeggen.
Maar dat durft hij niet.
Wellicht heb ik een tip voor je. Laat de lengte en gewicht achterwege met jouw mening over een persoon; noem de persoon in kwestie gewoon bij zijn of haar naam.quote:Op zondag 2 december 2007 12:32 schreef DrsH het volgende:
[..]
Een groot mannetje met een in verhouding staande bek.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is een gegeven dat ondermaatse mannetjes dat compenseren met geldingsdrang.quote:Op zondag 2 december 2007 12:24 schreef NS het volgende:
[..]
Ik heb respect voor je mening, maar wat heeft het te maken met een 'klein mannetje'? Wat had je geschreven als Huub 1,90 m. en 90 kg. zou zijn?
Gelukkig bedeel ik mijzelf een grote redactionele vrijheid toe, maar ik zal je tip in overweging nemenquote:Op zondag 2 december 2007 12:36 schreef NS het volgende:
[..]
Wellicht heb ik een tip voor je. Laat de lengte en gewicht achterwege met jouw mening over een persoon; noem de persoon in kwestie gewoon bij zijn of haar naam.
Ach een dagje liplezen kan ook geen kwaad toch?????quote:Op zondag 2 december 2007 12:45 schreef beequeen het volgende:
Goedemiddag, ik begrijp dat Richard, de man van de audio, niet aanwezig is?
Naad en Amanda heb ik al genoeg gezien.quote:Op zondag 2 december 2007 12:48 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ach een dagje liplezen kan ook geen kwaad toch?????
Let op je mag niet zomaar tutoyerenquote:Op zondag 2 december 2007 12:24 schreef NS het volgende:
[..]
Gelukkig bedeel ik mijzelf een grote redactionele vrijheid toe, maar ik zal je tip in overweging nemenquote:
Dat heb je goed begrepen en er is niet 1 van de ander nitwits bij de redactie, die weet waar het audioknopje zitquote:Op zondag 2 december 2007 12:45 schreef beequeen het volgende:
Goedemiddag, ik begrijp dat Richard, de man van de audio, niet aanwezig is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |