Sommige mensen zeiken op allesquote:Op zondag 2 december 2007 10:43 schreef Ruudt het volgende:
Wat een kut poule!
Ik vond het zo zielig voor je dat je altijd zo snel uitgeschakeld werd, vandaar dat ik alle bekerhelden maar meteen bij de laatste 16 heb laten instromen.quote:
Dieptriest toch?quote:Op zondag 2 december 2007 11:51 schreef Yurzinho het volgende:
Goed geregeld weer
Wie is Bacardi Boys eigenlijk ook alweer?
quote:Op zondag 2 december 2007 10:19 schreef foetre het volgende:Ziet er allemaal goed uit.
Gelukkig zit ik bij Bonobo11 Foetre kan ik al zijn a lamers uit het veld trappen kom ik die gasten tenminste niet in de competitie tegen
quote:Op zondag 2 december 2007 02:05 schreef REFUSED het volgende:
zolang je de wedstrijden tijdig op neutraal terrein regelt
quote:Op zondag 2 december 2007 02:19 schreef REFUSED het volgende:
Even voor de duidelijkheid: het maakt me werkelijk waar niets uit waar je de wedstrijd weet te regelen. Als de ander zo stom is om het op jouw terrein te laten plaatsvinden verdient hij dat nadeel ook gewoon.
ik zie dat jij je stadion niet gebruikt volgende week.. dan kan ik dat vast wel even 'lenen' of niet?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:52 schreef AirRaid het volgende:
tvp
ga je gangquote:Op woensdag 5 december 2007 20:28 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ik zie dat jij je stadion niet gebruikt volgende week.. dan kan ik dat vast wel even 'lenen' of niet?
Het is niet anders...quote:[12.12.2007 Groupstage Round 1]
Holloway Wanderers - Destron Elsloo FC
[19.12.2007 Groupstage Round 2]
Holloway Wanderers - F.K. Partizan Puttershoek
[26.12.2007 Groupstage Round 3]
Waailappen United - Destron Elsloo FC
[02.01.2007 Groupstage Round 4]
Waailappen United - F.K. Partizan Puttershoek
[09.01.2007 Groupstage Round 5]
Holloway Wanderers - Waailappen United
Destron Elsloo FC - F.K. Partizan Puttershoek
Yup...quote:
Misschien komt dat omdat ik jou vanmorgen al een uitdaging had gestuurd in het stadion van Kristiansund?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:46 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Yup...
Uitdaging tegen YMFC is verstuurd.
Is vul altijd willekeurige arena id's in bij neutrale wedstrijden....dus ditmaal 99999, kom ik uit bij bij het stadion van Kristiansund...what are the odds....
Lijkt mij ook, maar ik wacht nog even op uitsluitsel van de wedstrijdleiding. Met minpunten beginnen lijkt me niet tof.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:07 schreef -J-D- het volgende:
Ik vermoed normaal in de poulewedstrijden en bekerregels in de afvalrondes.
meld je dan niet aan..quote:Op zondag 2 december 2007 23:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hmm.., ik zie dat ik toch ingedeeld sta (ja, HTmail gelezen). 4 wedstrijden is wel een hoop, wanneer je eigenlijk niet mee wilde doen... Nog maar even een aantal dagen nadenken of ik mee ga doen (en net als vorig jaar een stuntje met het behalen van de 2e ronde??) of iedereen een Walk-Over geef en blijf flagchasen (zoals gepland)..
PS. mocht er nog iemand anders mee willen/kunnen doen, dan is mijn plaats sowieso beschikbaar..
quote:
Hij wou al niet meedoen maar er was wel echt 1 ploeg tekort... Maar geen man overboord, de mensen uit poule C spelen nu gewoon 2 weken niet ipv 1 week niet.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
* Proud2beDiepfries slaat bij voorkeur even een editie over..
dus tenzij er echt 1 ploeg tekort is...
Bedankt voor de opheldering, prima regels.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:15 schreef REFUSED het volgende:
[..]
[..]
Hij wou al niet meedoen maar er was wel echt 1 ploeg tekort... Maar geen man overboord, de mensen uit poule C spelen nu gewoon 2 weken niet ipv 1 week niet.
Net als de venue me weinig uitmaakt maakt het me in de poulewedstrijden ook verdomd weinig uit of je met cuprules regelt of niet, de stand na 90 minuten telt gewoon. En als zonder bekerregels is geregeld in de knockoutfase en het wordt gelijk is degene die uitgedaagd heeft de sjaak.
ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...dat klinkt al waarschijnlijker.....quote:Op donderdag 6 december 2007 13:34 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat ik jou vanmorgen al een uitdaging had gestuurd in het stadion van Kristiansund?
Accepteer m anders ook ffquote:Op donderdag 6 december 2007 22:02 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...dat klinkt al waarschijnlijker.....
quote:
Nouja, en wat REFUSED hierboven ook zei dus...quote:Op donderdag 29 november 2007 15:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
* Proud2beDiepfries slaat bij voorkeur even een editie over..
dus tenzij er echt 1 ploeg tekort is...
Zonde. Ik zal nu ook een gewone friendly moeten regelen. Ik heb nu in ieder geval al wel 3 punten meer dan vorig jaarquote:Op donderdag 6 december 2007 22:32 schreef Yankee_One het volgende:
naja goed, ik heb dus een WO veroorzaakt voor de 12e.
Oops! Geen bekerheld?quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:09 schreef qyn het volgende:
Op één of andere manier accepteerde ik JD's friendly zonder er bij na te denken; hij houdt altijd wel rekening met dit soort dingen ...
Bedankt JD
Net op tijdquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:03 schreef sir_dalord het volgende:
sorry, erg hectische tijd gehad. Maar heb mijn friendly geaccepteerd nu
mja ik ben ook niet geheel ontevreden.. Het is niet fantastisch, maar beter dan beginnen met een nederlaag..quote:Op donderdag 13 december 2007 00:09 schreef TheVulture het volgende:
1-1 tegen Wurdsje... had slechter kunnen beginnen...
Ik denk het trouwens ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:28 schreef nicomart het volgende:
Volgens mij zit je in het verkeerde topic
quote:Op zondag 16 december 2007 19:59 schreef Ruudt het volgende:
Lees gewoon het topic door (bovenaan deze pagina).
Ik zal hem vanavond na mijn competitie wedstrijd accepteren. Bedankt voor het regelen (en de reminder in deze vorm..... ;-))quote:Op zondag 16 december 2007 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Tot hoe laat kunnen mensen accepteren, ik heb FC DU '81 uitgedaagd maar is nog altijd niet geaccepteerd
quote:Op maandag 17 december 2007 17:39 schreef REFUSED het volgende:
Alle wedstrijden voor aankomende woensdag zijn geregeld, succes heren en dame!
kheb nog niet eens geld voor een bteam dus ik moet wel, heb wel 10 trainees maar die zijn allemaal van zelfde niveau ong.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:52 schreef Lennox het volgende:
Vol op de kloten gekregen, met mn sterren-ensemble
Hehe, wat schuift het?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:58 schreef rompompom het volgende:
Hmm, zie ik nou goed dat een gelijkspel tussen YMFC en mij genoeg is om de volgende ronde te halen? Interessant!.
Daag me maar opnieuw uit in Nederland.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:18 schreef foetre het volgende:
Neem aan wil je!!!
Uitdagingen: 1
Real Club de Culo
Aanvangstijd: 01-01-2008 om 21:00
Speelterrein: AFC TELFORD Arena, Normaal. Intrekken!
Want?quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:44 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Daag me maar opnieuw uit in Nederland.
Is het zo erg om me gewoon in Nederland uit te dagen?quote:United Black Panthers
Kick-off: 02-01-2008 at 21:50
Venue: Al Pacino, Normal. Accept Decline International! You will travel to Portugal for this game.
Ja!quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:39 schreef Ruudt het volgende:
Ik ga geen 6k betalen voor een veredelde oefenpot.
[..]
Is het zo erg om me gewoon in Nederland uit te dagen?![]()
Excuses, had te laat door dat de uitdaging was gedaan in Zweden....quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:52 schreef REFUSED het volgende:
JHMWMJZMN - YMFC 1 hour(s) to kick-off ffs
Ik hoop voor je dat ik dan niet vergeet mijn B-ploeg op te stellenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:21 schreef Ruudt het volgende:
insane ones - Real Club de Culo, de kraker van volgende week.
Ik heb al 0 puntenquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:46 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Friendly straks als loosers van de Fokcup?
Inderdaad, daar kon zelfs ik als newbie uit X met m'n B-ploeg niet eens van verliezenquote:Op donderdag 3 januari 2008 07:43 schreef Ruudt het volgende:
Dan zal je toch van me moeten verliezen en dat gaat moeilijk worden tegen mijn c-ploegje.
quote:The Yanks - Wurdsje FC
Aanvangstijd: 09-01-2008 om 17:05
Speelterrein: Hunebed Arena, Normaal. Geregeld!
Waarom nou weer in Roemeniequote:Op zondag 6 januari 2008 18:05 schreef foetre het volgende:
Uitdagingen: 1
Bonobo11
Aanvangstijd: 09-01-2008 om 10:00
Speelterrein: GHENCEA, Normaal. Intrekken!
Reken maar dat je gaat verliezenquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:34 schreef AirRaid het volgende:
Holloway Wanderers - Waailappen United 5 - 1
zelf als ik vanavond verlies ben ik nog door
Dat was een lekker agressief potje zeg.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:27 schreef nicomart het volgende:
Ja verdorie tegen JD.. En dan wordt mijn vleugelspeler geblesseerd geschopt en mijn keeper nog een pleister aangedaan ook
Sterktequote:Op woensdag 9 januari 2008 18:27 schreef nicomart het volgende:
Ja verdorie tegen JD.. En dan wordt mijn vleugelspeler geblesseerd geschopt en mijn keeper nog een pleister aangedaan ook
Zandpol derby!quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:14 schreef SuperWeber het volgende:
Die prutser van een zandpoller gaat eraan !!
ja idd.. kaartenregen en wat blessures.. leek wel een klassiekerquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:03 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat was een lekker agressief potje zeg.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:48 schreef Lennox het volgende:
[..]
Reken maar dat je gaat verliezen. Met 0 punten uit de fok cup is me de eer te na.
voor een knock-out lijkt het me redelijk duidelijk.. of we moeten een replay instellen zoals in de FA cupquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:13 schreef AirRaid het volgende:
gewone of cup regels?
Niet nodig.. Ik win gewoon van m.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:53 schreef REFUSED het volgende:
3, ik diskwalificeer je gewoon voor uitlokking.
Nouquote:In de 81e minuut komt de thuisploeg 2 - 1 voor na een fout rechts in de verdediging van de bezoekers. De man die scoorde voor Hoolieganzen is Sebastián Pardo. Het publiek op de tribunes laat het stadion daveren op zijn grondvesten.
Uhhh, mag het ook met echt geld?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:19 schreef nicomart het volgende:
wat heb ik nou weer aan sorry..
maak eens heel snel 2 miljoen hattrick euro's naar me over zodat ik een nieuwe spits kan aanschaffen.
Nog bedankt dat je mijn 30-jarige keeper die net op goed ervaring staat er met +2 vanaf hebt getraptquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:19 schreef REFUSED het volgende:
Een paar ploegen die serieus om de titel zouden kunnen gaan strijden in een later stadium van het toernooi zijn nu gelukkig al met hun b-team naar huis gestuurd...
VI 6xquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:19 schreef REFUSED het volgende:
Een paar ploegen die serieus om de titel zouden kunnen gaan strijden in een later stadium van het toernooi zijn nu gelukkig al met hun b-team naar huis gestuurd...
Daar speculeerden JD en ik idd al op, daarom verbaasde me het dat je verloor... Desalniettemin bedankt, anders had ik er al in de halve finale uitgelegen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
ook al niet de fok!cup dit seizoen
en ik wou nog wel met een prijs uit hattrick stappen dit seizoen
haha, sja , ik had best een aardig team staan, 166 hatstats ofzo. Ik wilde het ook niet overdreven doen, zou ook met 250 op t veld kunnen gaan staanquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:31 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Daar speculeerden JD en ik idd al op, daarom verbaasde me het dat je verloor... Desalniettemin bedankt, anders had ik er al in de halve finale uitgelegen.
Halve finale:quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:22 schreef REFUSED het volgende:
[23.01.2007 1/4 Final]
3-1 YMFC - Bonobo11
5-0 nicker100 - V.V. Zandpol
1-0 Refused FC - MadKow
2-0 Hoolieganzen - Bacardi Boys
Done. Veel plezier op wintersport!quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:08 schreef twisteddlogic het volgende:
Aantal uitdagingen: 1
YMFC
Aftrap: 30-01-2008 om 17:10
Speelterrein: Royal Pimp Palace, bekerregels. Intrekken!
Kun je snel accepteren? Ga morgenavond op wintersport en wil nog een opstelling maken
quote:<-J-D-> als ik deze win of gelijkspeel vreet ik mn schoen op
<refused> afgesproken
<refused> kom ik hem persoonlijk bereiden zodat hij nog enigszins naar binnen te werken is
<-J-D-> hahaha
<-J-D-> maat 52
quote:Tactiek counteraanval
Tactische vaardigheid mythisch
Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging reusachtig (heel laag)
Centrale verdediging utopisch (heel laag)
Linkerverdediging reusachtig (laag)
Rechteraanval uitstekend (laag)
Centrale aanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval goed (hoog)
HatStats 311
Verdediging 188
Middenveld 45
Aanval 78
Feli Refusedquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:50 schreef -J-D- het volgende:
Refused gefeliciteerdDrie keer op rij
Refused FC - nicker100 8 - 0
Heel het toernooi geen tegendoelpunt
[..]
Dank iig voor de 2 seizoenenquote:Op zondag 2 maart 2008 12:05 schreef REFUSED het volgende:
Gegadigden om het te organiseren mogen zich melden, ik doe dit seizoen niet mee. Daarbijj heb ik het nu twee seizoenen georganiseerd en is het voor anderen misschien ook leuk om de touwtjes in handen te kunnen nemen.
Als er niemand het wil organiseren doe ik het zonder tegenzin. Ik zal nog even kijken naar de Fok!Cup-image en die updaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |