Oops! Geen bekerheld?quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:09 schreef qyn het volgende:
Op één of andere manier accepteerde ik JD's friendly zonder er bij na te denken; hij houdt altijd wel rekening met dit soort dingen ...
Bedankt JD
Net op tijdquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:03 schreef sir_dalord het volgende:
sorry, erg hectische tijd gehad. Maar heb mijn friendly geaccepteerd nu
mja ik ben ook niet geheel ontevreden.. Het is niet fantastisch, maar beter dan beginnen met een nederlaag..quote:Op donderdag 13 december 2007 00:09 schreef TheVulture het volgende:
1-1 tegen Wurdsje... had slechter kunnen beginnen...
Ik denk het trouwens ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:28 schreef nicomart het volgende:
Volgens mij zit je in het verkeerde topic
quote:Op zondag 16 december 2007 19:59 schreef Ruudt het volgende:
Lees gewoon het topic door (bovenaan deze pagina).
Ik zal hem vanavond na mijn competitie wedstrijd accepteren. Bedankt voor het regelen (en de reminder in deze vorm..... ;-))quote:Op zondag 16 december 2007 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Tot hoe laat kunnen mensen accepteren, ik heb FC DU '81 uitgedaagd maar is nog altijd niet geaccepteerd
quote:Op maandag 17 december 2007 17:39 schreef REFUSED het volgende:
Alle wedstrijden voor aankomende woensdag zijn geregeld, succes heren en dame!
kheb nog niet eens geld voor een bteam dus ik moet wel, heb wel 10 trainees maar die zijn allemaal van zelfde niveau ong.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:52 schreef Lennox het volgende:
Vol op de kloten gekregen, met mn sterren-ensemble
Hehe, wat schuift het?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:58 schreef rompompom het volgende:
Hmm, zie ik nou goed dat een gelijkspel tussen YMFC en mij genoeg is om de volgende ronde te halen? Interessant!.
Daag me maar opnieuw uit in Nederland.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:18 schreef foetre het volgende:
Neem aan wil je!!!
Uitdagingen: 1
Real Club de Culo
Aanvangstijd: 01-01-2008 om 21:00
Speelterrein: AFC TELFORD Arena, Normaal. Intrekken!
Want?quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:44 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Daag me maar opnieuw uit in Nederland.
Is het zo erg om me gewoon in Nederland uit te dagen?quote:United Black Panthers
Kick-off: 02-01-2008 at 21:50
Venue: Al Pacino, Normal. Accept Decline International! You will travel to Portugal for this game.
Ja!quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:39 schreef Ruudt het volgende:
Ik ga geen 6k betalen voor een veredelde oefenpot.
[..]
Is het zo erg om me gewoon in Nederland uit te dagen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |