Kin op de borst?quote:Op zondag 2 december 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jullie hadden gelijk, kin op de borst .....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach ja Naad heeft ze niet meer allemaal op een rijtje en volgt zo haar eigen plan. Ze heeft ook nog een extra navel op haar rug trouwensquote:Op zondag 2 december 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jullie hadden gelijk, kin op de borst .....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt zeker wel dat bedrag.quote:Op zondag 2 december 2007 00:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
Sowieso, mocht het wel zo zijn. Een pruik van 6000 op als zelf nog gewoon haar op je kop hebt is echt![]()
Nou inderdaad, snap er geen hol van. Alle audio van boven en beneden zit door elkaarquote:Op zondag 2 december 2007 02:29 schreef Stupidisco het volgende:
wat een klote audio !!
volgens mij werd Huub gewaarschuwd voor Selene die samen met Amanda iets zou bekokstoven.quote:Op zondag 2 december 2007 02:28 schreef Kaleddis het volgende:
Iemand gehoord van Huub tegen Lieke zei op de trap ?
Moet Brian straks zn para uitspraken nog een keer over doen .quote:Op zondag 2 december 2007 02:30 schreef KimiK het volgende:
Paniek in het hokje, ze krijgen het geluid niet goed
Ze gingen ook meer dan een uur eerder weg... vorige keer 23.00uquote:Op zondag 2 december 2007 02:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het vreemd dat ze een uur eerder dan gepland terug zijn .....
Ik verstond dat ze bij de meet & greet iedere keer groepjes van tien binnenkregen en dat 3 personen uit verschillende groepen iets over Lieke tegen Huub hadden gezegd. Enige wat ik daarvan kon verstaan was dat ze over Huub met Amanda had gepraat.quote:Op zondag 2 december 2007 02:28 schreef Kaleddis het volgende:
Iemand gehoord van Huub tegen Lieke zei op de trap ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |