Heb ik dat gemist ?quote:Op zondag 2 december 2007 02:14 schreef Kaleddis het volgende:
Huub betrapt Lieke erop dat ze Jensen heeft gezien![]()
Tipsch!
vandaar dat hij een beetje ongezellig overkomt.quote:Op zondag 2 december 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
Brian heeft een flink aantal bierglazen naar zich toe gegooid gekregen volgens Huub
ja dat was te verwachten in Huub's regio. Dat is daar Normaalquote:Op zondag 2 december 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
Brian heeft een flink aantal bierglazen naar zich toe gegooid gekregen volgens Huub
Lieke vroeg aan de dames of dat dus die nieuwe outfits waren. Huub riep gelijk, ohooooohhh, jij hebt Jensen gezien. Lieke ontkende het niet..quote:
Mogelijk ingekort vanwege het bier over Brian?quote:Op zondag 2 december 2007 02:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het vreemd dat ze een uur eerder dan gepland terug zijn .....
Kin op de borst?quote:Op zondag 2 december 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jullie hadden gelijk, kin op de borst .....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach ja Naad heeft ze niet meer allemaal op een rijtje en volgt zo haar eigen plan. Ze heeft ook nog een extra navel op haar rug trouwensquote:Op zondag 2 december 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jullie hadden gelijk, kin op de borst .....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt zeker wel dat bedrag.quote:Op zondag 2 december 2007 00:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
Sowieso, mocht het wel zo zijn. Een pruik van 6000 op als zelf nog gewoon haar op je kop hebt is echt![]()
Nou inderdaad, snap er geen hol van. Alle audio van boven en beneden zit door elkaarquote:Op zondag 2 december 2007 02:29 schreef Stupidisco het volgende:
wat een klote audio !!
volgens mij werd Huub gewaarschuwd voor Selene die samen met Amanda iets zou bekokstoven.quote:Op zondag 2 december 2007 02:28 schreef Kaleddis het volgende:
Iemand gehoord van Huub tegen Lieke zei op de trap ?
Moet Brian straks zn para uitspraken nog een keer over doen .quote:Op zondag 2 december 2007 02:30 schreef KimiK het volgende:
Paniek in het hokje, ze krijgen het geluid niet goed
Ze gingen ook meer dan een uur eerder weg... vorige keer 23.00uquote:Op zondag 2 december 2007 02:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het vreemd dat ze een uur eerder dan gepland terug zijn .....
Ik verstond dat ze bij de meet & greet iedere keer groepjes van tien binnenkregen en dat 3 personen uit verschillende groepen iets over Lieke tegen Huub hadden gezegd. Enige wat ik daarvan kon verstaan was dat ze over Huub met Amanda had gepraat.quote:Op zondag 2 december 2007 02:28 schreef Kaleddis het volgende:
Iemand gehoord van Huub tegen Lieke zei op de trap ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |